Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

sexi22 írta:Nemtudom jó helyre irom-e de egy olyan kérdésem lenne hogy mi a különbség ha az egyik henger szivócsonkjára az van irva hogy 150/2 a másik hengerre meg hogy150/3 ?
Két féle 150-es blokk készült. A 150.2 beütve azt jelenti, hogy EM 150.2 a blokk típusa, azaz a gyengébb 150-es blokk. 9 kW-ot ad le és 15 Nm a forgatónyomatéka 5500-as fordulaton. 150.3-ast még nem láttam beleütve semmibe, de akkor gondolom az lehet az erősebb blokk, ami 10,5 kW-os és 15,8 Nm a forgatónyomatéka 6000-es fordulaton.
sexi22
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2013.04.16. 21:22
MZ-d típusa: etz125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sexi22 »

Nemtudom jó helyre irom-e de egy olyan kérdésem lenne hogy mi a különbség ha az egyik henger szivócsonkjára az van irva hogy 150/2 a másik hengerre meg hogy150/3 ?
imo88
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2012.03.20. 21:42
MZ-d típusa: TS 250 Deluxe 1975
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: imo88 »

Sziasztok
A TS 250 nél kuplung problémák léptek fel.
Recsegve veszi a sebességeket. illetve ha beteszem sebességbe teljes behúzott kuplungnál is gurul a motor.
A kuplungom nincs elkopva mert bőven van még állítási lehetőség rajta, rengeteg még a holtjátéka.
Azt sejtem hogy a lamelláknak lehet baja megégett vagy iesmi.
De nem vagyok benne biztos.
Egy kis segítséget kérnék hogy mihez kezdjek vele :)
Előre is köszönöm.
Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 248
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stephanus »

Stephanus írta:...Aztán 10ekm után megint csere...
Nekem épp tegnap volt aktuális.
Kép

Élmény volt ma reggel kuplungolni munkába jövet. :D
KépKép
Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 »

Köszi az infókat! Így már kezdem átlátni ennek is a kuplungját! ;)
Üdv! ;)
Veszy


"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"

"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"

"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
behan
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2010.10.27. 18:21
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: behan »

Veszy2107 írta:
behan írta:Veszy!
A kuplungon úgy is tudsz állítani,hogy a kuplungkarnál betekered az állító csavart,majd leveszed a ford.meghajtó fedelet,és alatta találsz 1 kerek lapos állító részt,melynek eltekerésével előfeszítedd a kuplungkinyomó szerkezetet.Majd fedél vissza,és a kupl.karnál ismét beállítás a csavarral!Remélem érthető! :D

Óh fasza!!! Köszi! Pont erre voltam kíváncsi! ;) Olajnak nem kéne megszöknie ha lekapom azt a kis fedelet, gyári érték nem ér fel addig, ha jól gondolom ugye!? Amúgy bovden cseréhez már le kell venni az egész fedelet, ugye?
-olajszint nem ér fel odáig! Bowden cserénél kihajtodd a dekni elején lévő csövet és akkor már hozzáférsz rendesen,kitudodd akasztani a bowdent! :D
Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 248
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stephanus »

Veszy2107 írta:
behan írta:Veszy!
A kuplungon úgy is tudsz állítani,hogy a kuplungkarnál betekered az állító csavart,majd leveszed a ford.meghajtó fedelet,és alatta találsz 1 kerek lapos állító részt,melynek eltekerésével előfeszítedd a kuplungkinyomó szerkezetet.Majd fedél vissza,és a kupl.karnál ismét beállítás a csavarral!Remélem érthető! :D

Óh fasza!!! Köszi! Pont erre voltam kíváncsi! ;) Olajnak nem kéne megszöknie ha lekapom azt a kis fedelet, gyári érték nem ér fel addig, ha jól gondolom ugye!? Amúgy bovden cseréhez már le kell venni az egész fedelet, ugye?
Nem kell levenni.
- Kiakasztod a bowdent a kuplung karnál, a kormányon.
- A blokkból kiáll egy cső, aminek a végén bemegy a kuplung bowden. Annak a bowdennel érintkező része egy műanyag alkatrész, amit ki kell pattintani(pl csavarhúzóval) a csőből. Ha kint van, akkor már látni fogod, hogyan kell leszedni a bowdenről.
- Az előbb emlegetett csövecskét egy nagyobb (nem emlékszem pontosan, hányas) villás kulccsal meg tudod fogni, és ki kell tekerni.
- A kitekerés után szintén látni fogod, hogy hogyan kell a bowdent kiakasztani.

Visszafele meg fordítva.
A bowdent meg jó alaposan be kell olajozni beszerelés előtt. Talán ez a legnagyobb szívás az egészben.
Aztán 10ekm után megint csere. És akkor mindig könnyen járó, megbízható kuplung bowdened lesz.
KépKép
Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 »

behan írta:Veszy!
A kuplungon úgy is tudsz állítani,hogy a kuplungkarnál betekered az állító csavart,majd leveszed a ford.meghajtó fedelet,és alatta találsz 1 kerek lapos állító részt,melynek eltekerésével előfeszítedd a kuplungkinyomó szerkezetet.Majd fedél vissza,és a kupl.karnál ismét beállítás a csavarral!Remélem érthető! :D

Óh fasza!!! Köszi! Pont erre voltam kíváncsi! ;) Olajnak nem kéne megszöknie ha lekapom azt a kis fedelet, gyári érték nem ér fel addig, ha jól gondolom ugye!? Amúgy bovden cseréhez már le kell venni az egész fedelet, ugye?
Üdv! ;)
Veszy


"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"

"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"

"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
behan
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2010.10.27. 18:21
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: behan »

Veszy!
A kuplungon úgy is tudsz állítani,hogy a kuplungkarnál betekered az állító csavart,majd leveszed a ford.meghajtó fedelet,és alatta találsz 1 kerek lapos állító részt,melynek eltekerésével előfeszítedd a kuplungkinyomó szerkezetet.Majd fedél vissza,és a kupl.karnál ismét beállítás a csavarral!Remélem érthető! :D
Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 »

Most a másik karbival, 10km után kormos képet ad...
Van itthon egy új Brisk N17 C 1320 beledobtam próbálom ma...
Sajna a helyi autósboltban asszem csak Brisk van
mi a javallott gyertya hőértékben??

Update:
Látom a vikiben, hogy ez sem jó elvileg..
Ma megpróbálok N14-et venni ehhez igazodva:
"Gyertya: ajánlott BRISK N14C használata 250-es ETZ-nél, kisebb ETZ-nél N15C."[/quote]


Az N14C-nek jónak kéne lenni, ráadásul én személy szerint szeretem a Brisket....
Az N14YC annyival különbözik, hogy az elektróda előretolt benne, azaz jobban kilóg a gyertyából... egy ideig én erre esküdtem, de mostanság már kezdtem megszokni a sima gyertyákat is...! :D
Üdv! ;)
Veszy


"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"

"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"

"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Avatar
Cat
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Tiszakécske

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cat »

m-tom írta:
Cat írta: Yttrium N15YC a gyertya barna jólkinéző
Ez esetleg nem jó?
quote]

Szerintem itt a baj (de majd a szagértő urak kijavítanak....)
Az Ittrium N15-ös kb. 280-as hőértékű, a 250 (ETZ)-be N14-es kell. Azaz, ha ez őzbarna, akkor az alacsonyabb, megfelelő hőértékű minimum fehér lenne sztem, ami a "keveset kap" szimptóma jele....
Próbáltad beleillő gyertyával? Azzal milyen képet ad?

Egyébként nekem is N15YC van benne (azzal megy jobban), de azzal "kormos" képet ad, míg N14-gyel őzbarna, tehát ebből gondolom, hogy az én keverékem megfelelő...

Ez így marhaság?


Most a másik karbival, 10km után kormos képet ad...
Van itthon egy új Brisk N17 C 1320 beledobtam próbálom ma...
Sajna a helyi autósboltban asszem csak Brisk van
mi a javallott gyertya hőértékben??

Update:
Látom a vikiben, hogy ez sem jó elvileg..
Ma megpróbálok N14-et venni ehhez igazodva:
"Gyertya: ajánlott BRISK N14C használata 250-es ETZ-nél, kisebb ETZ-nél N15C."
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 »

Stephanus írta:
Veszy2107 írta: Köszi az információkat! Azt lehet esetleg tudni, hogy egy lamellának és az összes lamellának kb. milyen vastagnak kellene lennie?
Lehet tudni.
Új parafás lamellák vastagsága: 3mm +-0,1mm
Kopási határ -0,3mm

Fém lamellák: 1,5mm
Ha kékek, akkor ezeket is cserélni kell.

De azért szerelés előtt mindenképp javasolnám a javítási kézikönyv alapos olvasgatását (minimum!). Abban többek között ez is benne van. A kuplung környékén már azért elég nagy hülyeségeket lehet elkövetni. Aztán meg születnek "az MZ megbízhatatlan sz*r" című népítéletek.
Köszi! Igen, nem árt átolvasni, már olvasgattam is... Tartok is tőle egy csöppet így elsőre! :D A kis ETZ-é pofonegyszerű volt! de ez nehezebbnek tűnik így első blikkre! :D Úgy érzem ez már marad a szezon utánra, ha addig kibírja!! :D
Amúgy olvasgattam én még a kuplung beállítását is, de valahogy nem vagyok megbékélve ezzel az egésszel! :-k
pl. van nálam mindig tartalék kuplung és gáz bovden, de még arra se bírtam rájönni, hogy hogy kell cserélni a kuplung bovdent! :-"
Van itt valami finomhangolás a karnál lévő bovdenfeszítő csavaron kívül? Ugye kicsinél oldalt a csavaron lehetett állítani, ami előfeszítette a pálcát.... Ezen van valami hasonló lehetőség? Le kell venni hozzá a blokk oldalát? ....eléggé kint fog már a kuplungom, és rá kéne még állítani..
Üdv! ;)
Veszy


"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"

"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"

"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 248
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stephanus »

Veszy2107 írta: Köszi az információkat! Azt lehet esetleg tudni, hogy egy lamellának és az összes lamellának kb. milyen vastagnak kellene lennie?
Lehet tudni.
Új parafás lamellák vastagsága: 3mm +-0,1mm
Kopási határ -0,3mm

Fém lamellák: 1,5mm
Ha kékek, akkor ezeket is cserélni kell.

De azért szerelés előtt mindenképp javasolnám a javítási kézikönyv alapos olvasgatását (minimum!). Abban többek között ez is benne van. A kuplung környékén már azért elég nagy hülyeségeket lehet elkövetni. Aztán meg születnek "az MZ megbízhatatlan sz*r" című népítéletek.
KépKép
Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 »

Az ETZ kuplung lamellái gyárilag is parafásak voltak. Jó az. Nekem is utángyártott kuplung lamellák vannak bent már kb 15ekm óta. Eddig nincs a működésükkel bajom. A gond inkább szereléskor jelentkezhet, mivel ezek jellemzően vastagabbak egy pár tizeddel mint a gyári méret. ha pedig ezt a pár tizedet megszorozzuk az 5 lamellával, akkor az már tud sok lenni. Szóval oda kell figyeli, hogy ne legyen túl vastag a pakk, és véletlenül se támaszkodjon fel az utolsó lamella a kuplung külső részének a végén. Nagy valószínűséggel csiszolgatni kell majd őket, sűrű méregetések kíséretében.[/quote]


Köszi az információkat! Azt lehet esetleg tudni, hogy egy lamellának és az összes lamellának kb. milyen vastagnak kellene lennie?
Üdv! ;)
Veszy


"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"

"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"

"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ráadásul az Y jelzésű elvileg 4üteműbe való... :-k
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
m-tom
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
Tartózkodási hely: Páty

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: m-tom »

[quote="Cat"]
Yttrium N15YC a gyertya barna jólkinéző
Ez esetleg nem jó?
quote]

Szerintem itt a baj (de majd a szagértő urak kijavítanak....)
Az Ittrium N15-ös kb. 280-as hőértékű, a 250 (ETZ)-be N14-es kell. Azaz, ha ez őzbarna, akkor az alacsonyabb, megfelelő hőértékű minimum fehér lenne sztem, ami a "keveset kap" szimptóma jele....
Próbáltad beleillő gyertyával? Azzal milyen képet ad?

Egyébként nekem is N15YC van benne (azzal megy jobban), de azzal "kormos" képet ad, míg N14-gyel őzbarna, tehát ebből gondolom, hogy az én keverékem megfelelő...

Ez így marhaság?
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Szia takzol!

Ha nem töltötted túl az olajat (0,5 liter), akkor a sebváltókart, és berugókart leveszed, és leereszted az olajat. Ezután le kell venni a kuplung oldali deknit. A dekniben ahol a berugókar fekszik, belül van egy olajálló 20x2-es gumigyűrű (kb. 20-25 huf darabja). Ez a gyűrű felelős a tömítésért. Cseréld ki ha zavar, bár nekem csere után is kimegy egy kicsit.

Így 1000km-enként ellenőrzöm az olajszintet. Ennyi idő alatt nem veszít annyit, hogy baj legyen.
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
takzol
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 103
Csatlakozott: 2010.10.03. 08:43
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: takzol »

A hétvégén hosszú egynapos túrán voltam a kis ETZ-vel. 630 kilométert gurultunk egy Bihar-hegységet érintő túrán. Azt tapasztalom, hogy egyre jobban szórom a sebváltóból -a berugókar tengelyénél- az olajat. Ezt eddig is tapasztaltam, de a mostani út után tűnt fel a mértéke. Mi a teendőm? Segítséget kérek, mert ilyen munkába még nem fogtam, ami a blokk, dekni bontásával is jár.
Előre köszönöm a tanácsokat, üdv.: takzol
Avatar
Cat
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Tiszakécske

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cat »

kiszsebi írta:
Cat írta:Nem bírtam várni...
Keverék (nem, nem az olaj, hanem a benzin-levegő!!!) probléma lesz itt, nincs megfelelő hűtés, túlmelegszik. A gyertyakép lehet jó alacsonyabb hőértékű gyertyától is! (Mellesleg, ez is okozhat túlmelegedést).
Yttrium N15YC a gyertya barna jólkinéző
Ez esetleg nem jó?
Karbit lecseréltem egy ETZ karbira, bár a fúvókát(130-as) a /1 karbiból kellett átraknom..
Lesz benzin tesztelek :)
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 248
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stephanus »

Stephanus írta:...és véletlenül se támaszkodjon fel az utolsó lamella a kuplung külső részének a végén...
Na ezt lehet, hogy kicsit érthetőbben kéne megfogalmazni. Szóval ha túl vastag a lamella csomag, akkor valamelyik szélső lamella, ha jól emlékszem, akkor az utolsó fém, fel tud akadni, és ilyenkor az összes többi lamella szabadon mozog, a kuplung mégis kiemelhetetlenül, fixen össze van záródva. .
KépKép
Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 248
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stephanus »

Veszy2107 írta:ETZ-hez lehet kapni boltban jó fajta kopó kuplungtárcsát vagy csak ezt a gagyi parafásat??? Vettem egy csomaggal, de mikor kibontottam, kételkedni kezdtem benne, hogy ez nem sokáig fogja bírni....:/ Tett már be valaki parafás kuplungtárcsát? Mi a tapasztalat vele?

Ja és még egy nagyon fontos kérdésem lenne! Kell spéci eszköz a kuplungtárcsa cseréhez? Hasonlít a 125-éhez? Az quva egyszerű, de ez a képek alapján bonyolultabbnak tűnik... Írjátok már meg kérlek a tárcsa csere sarkalatos lépéseit?

Köszi! :wink:
Az ETZ kuplung lamellái gyárilag is parafásak voltak. Jó az. Nekem is utángyártott kuplung lamellák vannak bent már kb 15ekm óta. Eddig nincs a működésükkel bajom. A gond inkább szereléskor jelentkezhet, mivel ezek jellemzően vastagabbak egy pár tizeddel mint a gyári méret. ha pedig ezt a pár tizedet megszorozzuk az 5 lamellával, akkor az már tud sok lenni. Szóval oda kell figyeli, hogy ne legyen túl vastag a pakk, és véletlenül se támaszkodjon fel az utolsó lamella a kuplung külső részének a végén. Nagy valószínűséggel csiszolgatni kell majd őket, sűrű méregetések kíséretében.
KépKép
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Cat írta:Nem bírtam várni...
Keverék (nem, nem az olaj, hanem a benzin-levegő!!!) probléma lesz itt, nincs megfelelő hűtés, túlmelegszik. A gyertyakép lehet jó alacsonyabb hőértékű gyertyától is! (Mellesleg, ez is okozhat túlmelegedést).
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 »

ETZ-hez lehet kapni boltban jó fajta kopó kuplungtárcsát vagy csak ezt a gagyi parafásat??? Vettem egy csomaggal, de mikor kibontottam, kételkedni kezdtem benne, hogy ez nem sokáig fogja bírni....:/ Tett már be valaki parafás kuplungtárcsát? Mi a tapasztalat vele?

Ja és még egy nagyon fontos kérdésem lenne! Kell spéci eszköz a kuplungtárcsa cseréhez? Hasonlít a 125-éhez? Az quva egyszerű, de ez a képek alapján bonyolultabbnak tűnik... Írjátok már meg kérlek a tárcsa csere sarkalatos lépéseit?

Köszi! :wink:
Üdv! ;)
Veszy


"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"

"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"

"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Avatar
Cat
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Tiszakécske

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cat »

Nem bírtam várni..
5 kor lekaptam a hengert...
Alábbi képek fogadtak:
Dugó érdekes koromnyomokkal...
http://i.imgur.com/76iczHd.jpg
Henger tetejében(ahová már nem megy ki a gyűrű ugye):
http://i.imgur.com/I0li2JH.jpg
Némi berágódásszerű akármi...
Dugó teteje alatti peremen szintén "csíkozódás"...
http://i.imgur.com/cKeB2cd.jpg

Vízpapírral kiszedtem a hengerből addig míg a dugó gyűrűk nélkül simán átment rajta...
dugót is letakarítottam összeraktam, 7re kész lett...
Próbaút 100al mentem 4-6km-t(sötétedett nem volt kedvem messzire menni) eddig megy teszi a dolgát..

Mitől válhatott olyan csíkossá a dugó?
Honnan kaphatott valami koszt fémreszeléket ilyesmit?
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Avatar
Cat
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Tiszakécske

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cat »

zsakfos írta:
Cat írta: 20km tesztút; műxik, 120-at vígan viszi... =D> [-o<
Az igen.Az nagyon szép teljesitmény szerintem egy /1-től. =D>
Becsüld meg azt a henger/dugó párost.
Ha esetleg eljutok az Alföld túrára,megengeded hogy menjek vele egy kört?
Az enyém max speedje csak 115,akár mit teszek vele,kiváncsi lennék milyen a " 120 vigan" egy /1-el.
De ha félted mástól a gépet én azt is megértem maximálisan :D

Üdv
Természetesen odaadom :wink:

Azóta eltelt pár nap és most értem haza Dunaujvárosból...
Miért írom ezt?
Mert elindultam pénteken, mentem 30km-t 100-110 tempóban, Kecskemét előtt elértem a 120-at is néha..
Majd szépen megszorult ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Lelassít, gurul, visszavált és go tovább...
85-95 közti sebességgel megjártam odavissza (összesen 250km)
Mielőtt most hazaértem próba:100-115 közti tempó az uccsó 10km-en..
Egyszer észrevettem h más a hangja a viselkedése, egyből kuplung és lassítás.... :-"

Szóval ne tudom mi a csoda van velem és a hengereimmel..
Ugyebár ez a kopott :S
És ez se tudja a 100-110 utazót? [-o<
250-es könyörgöm! :-k
Holnap leveszem ezt a hengert is és belekukk, mi a helyzet...
Van még egy "tuning" hengerem, de félek az lezabálná a gatyámat...
Én csak egy 100-110 utazót és egy 120-125 körüli véget szeretnék elérni amit bárhol bármikor produkál baj nélkül...
Nagy kérés lenne? :S
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Váltó gondok..

Hozzászólás Szerző: kupi »

majorpeter írta:Halihó!
Van nekem egy etz 125-ös vasam... Ehhez kérnék segítséget!
Második sebességben olyan akciót csinál, mintha a kuplungot húzgálnám iszonyatos sűrűn és így "ugrálva" megy a motor. Közben érzem, hogy a váltókart lefelé lökdösi, mintha ki akarná lökni, de mégsem.
Szétszedtük, de látszólag semmi...
Mi lehet a gond?

Legyetek szívesek tippeket, de inkább a megoldást leírni.. :)

Előre is köszi Mindenkinek!

majorpeter82@t-online.hu
Sajnos váltó hiba de így látatlanba nehéz pontos véleményt alkotni.Lehet törés,vagy kopás (ez sajnos előfordul mivel ezek már közel 20-30 éves vasak) de lehet,hogy valami fellazult a szerkezetben de ahogy írtad nem akad"rendesen a kettes ez pedig szerkezeti hibára utal.
lehet nem úszod meg a széthúzást.De szerintem más véleményét is hallgasd meg mert lehet tévedek.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
majorpeter
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2013.08.31. 15:34
MZ-d típusa: Etz 125
Tartózkodási hely: Egyek

Váltó gondok..

Hozzászólás Szerző: majorpeter »

Halihó!
Van nekem egy etz 125-ös vasam... Ehhez kérnék segítséget!
Második sebességben olyan akciót csinál, mintha a kuplungot húzgálnám iszonyatos sűrűn és így "ugrálva" megy a motor. Közben érzem, hogy a váltókart lefelé lökdösi, mintha ki akarná lökni, de mégsem.
Szétszedtük, de látszólag semmi...
Mi lehet a gond?

Legyetek szívesek tippeket, de inkább a megoldást leírni.. :)

Előre is köszi Mindenkinek!

majorpeter82@t-online.hu
Avatar
occsike87
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2012.12.13. 16:31
MZ-d típusa: Mz etz 125
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: occsike87 »

Hali. Ha fogy az erő, de kompresszió van akk az gyanús hogy főtengelyszimering mi? ( úgyértem ugyanazon az úton eleinte gyorsult 5. Be aztán vissza kellett váltani 4 be, de mostmár az is kevés )
Köszi
Istvan79
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2013.07.16. 12:21
MZ-d típusa: MZ TS 125
Tartózkodási hely: Tata

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Istvan79 »

zsakfos írta:
Cat írta: 20km tesztút; műxik, 120-at vígan viszi... =D> [-o<
Az igen.Az nagyon szép teljesitmény szerintem egy /1-től. =D>
Becsüld meg azt a henger/dugó párost.
Ha esetleg eljutok az Alföld túrára,megengeded hogy menjek vele egy kört?
Az enyém max speedje csak 115,akár mit teszek vele,kiváncsi lennék milyen a " 120 vigan" egy /1-el.
De ha félted mástól a gépet én azt is megértem maximálisan :D
Óra szerint viszi a 120at? Óra szerint a kis TS-em is (150ccm) is viszi a 112-115öt ami gps-el 98-102. Utazónak 85-90et vígan tartja 3.5ös fogyasztással.(de én a 70el is megelégszem 2.5 fogyasztással :)
Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 »

Peti92x írta:
Target írta:Például, ha a megszakító hézag túl nagy.
Normális esetben a megszakító hézagtól függ a zárásszög.
De ha azt állítod, hogy a gyújtás jó, akkor lehet, hogy a gyújtótrafó rossz.
Kicseréltem a gyújtás oldali szimeringet vitonosra, a trafót, és a kondenzátort. Gyújtás beállítva hpe 2.5-re, 0.4 megszakító hézag és 0.4 gyertya hézag, de az istenér nem akar indulni melegen, már lassan szivatóval sem... 115-ös főfúvóka van benn, de érdekes pici szivatót ráhúzva van alapjárat. Ha a kuplung oldali szimering lenne, akkor füstölne... valami ötleted? Már a remény is meghal bennem...
2400-as (kb) fordulat alatt lefullad...

...csak részletkérdés, de a gyertyahézag elvileg 0.6 mm..
Üdv! ;)
Veszy


"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"

"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"

"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Cat írta: 20km tesztút; műxik, 120-at vígan viszi... =D> [-o<
Az igen.Az nagyon szép teljesitmény szerintem egy /1-től. =D>
Becsüld meg azt a henger/dugó párost.
Ha esetleg eljutok az Alföld túrára,megengeded hogy menjek vele egy kört?
Az enyém max speedje csak 115,akár mit teszek vele,kiváncsi lennék milyen a " 120 vigan" egy /1-el.
De ha félted mástól a gépet én azt is megértem maximálisan :D
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
Target
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Tata

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Target »

Peti92x írta:
Target írta:Például, ha a megszakító hézag túl nagy.
Normális esetben a megszakító hézagtól függ a zárásszög.
De ha azt állítod, hogy a gyújtás jó, akkor lehet, hogy a gyújtótrafó rossz.
Kicseréltem a gyújtás oldali szimeringet vitonosra, a trafót, és a kondenzátort. Gyújtás beállítva hpe 2.5-re, 0.4 megszakító hézag és 0.4 gyertya hézag, de az istenér nem akar indulni melegen, már lassan szivatóval sem... 115-ös főfúvóka van benn, de érdekes pici szivatót ráhúzva van alapjárat. Ha a kuplung oldali szimering lenne, akkor füstölne... valami ötleted? Már a remény is meghal bennem...
2400-as (kb) fordulat alatt lefullad...
Akkor valószínű, hogy karbi probléma lesz.
Lehet, hogy sokat kap?
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Cat írta:
KILL3R etz írta:Megragadások után henger le lett véve, meg lett hónolva? Gyűrű ki van szabadítva?

Utálom mikor másnak van igaza ](*,) ](*,) :cry: :cry:
...
Hát... Bocs... :lol:

nagydivad!

Nem csapágyas már picit a főtengely? Rángasd meg a végét, ha érezhetően kottyan, akkor ott a bibi....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Pirosat kaptam egy vasúti átjárónál és ott vettem észre, hogy üresben a fordulatszám az 1000-es alapjáratról szép lassan elkezd emelkedni 1800-ig, majd szép lassan visszasüllyed 1000-re és ezt újra és újra. Ez a jelenség egyik pillanatról a másikra jött elő. Valami tipp?

Frissítés #1: ETZ 150-ről van szó
Frissítés #2: Gyújtás oldali főtengely szimeringre gondoltam. Viszont ha az nem tömítene jól, akkor egyszerűen beállna mondjuk 2000-re és ott maradna, nem ingadozna. Vagy rosszul gondolom?
Avatar
Cat
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Tiszakécske

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cat »

KILL3R etz írta:Megragadások után henger le lett véve, meg lett hónolva? Gyűrű ki van szabadítva?

Utálom mikor másnak van igaza ](*,) ](*,) :cry: :cry:
Nem lesz hónolás...
http://i.imgur.com/Qp2VFTE.jpg
Asszem ezzel a dugó/gyűrűkkel már nem kell játszani ](*,)
http://i.imgur.com/Jti3YJu.jpg
Talán még fúrható egyszer...

Szépen bocsánatot kértem egy régi hengeremtől(dugó+ gyűrűkkel), kicsit átcsiszatoltam vízpapírral, és felhelyeztem a blokkra.. Kicsi válla van látható de körömmel még nem akad :)
20km tesztút; műxik, 120-at vígan viszi... =D> [-o<

Nem való nekem fúratott friss henger, vagy nincs szerencsém a dugókkal..
1 év alatt 2dugó+gyűrűk mindkettő besült..
2-2,500 km járatás után ](*,) :-#

Cat...
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Avatar
Peti92x
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2013.08.22. 19:10
MZ-d típusa: MZ ETZ 150

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Peti92x »

Target írta:Például, ha a megszakító hézag túl nagy.
Normális esetben a megszakító hézagtól függ a zárásszög.
De ha azt állítod, hogy a gyújtás jó, akkor lehet, hogy a gyújtótrafó rossz.
Kicseréltem a gyújtás oldali szimeringet vitonosra, a trafót, és a kondenzátort. Gyújtás beállítva hpe 2.5-re, 0.4 megszakító hézag és 0.4 gyertya hézag, de az istenér nem akar indulni melegen, már lassan szivatóval sem... 115-ös főfúvóka van benn, de érdekes pici szivatót ráhúzva van alapjárat. Ha a kuplung oldali szimering lenne, akkor füstölne... valami ötleted? Már a remény is meghal bennem...
2400-as (kb) fordulat alatt lefullad...
Lóri
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2009.08.02. 19:32
MZ-d típusa: MZ ES 125/1 ; MZ 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Lóri »

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a dugattyúcsapszegnél a tűgörgő éktelenül csörömpöl már, pedig nem olyan régen tettem be...
Azt találtam ki, hogy bronzperselyt teszek a hajtókarba, és így szerelem majd össze. Valaki meg tudná mondani, mekkora illesztéssel forgácsoltassam a perselyt a csapszeghez???

Előre is köszi!


Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

Peti92x írta:Úszószint jó, pont ellepi a rovátkát.
Simsonnál a rovátkáig kell h legyen az úszószint, de Mz-nél ez nem így van. Körülbelül okés, de a normális működésért be kell állítani mm-re pontosan. Ez segíthet:
http://www.youtube.com/watch?v=QXApK2e4vfQ
Avatar
Peti92x
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2013.08.22. 19:10
MZ-d típusa: MZ ETZ 150

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Peti92x »

Target írta:Például, ha a megszakító hézag túl nagy.
Normális esetben a megszakító hézagtól függ a zárásszög.
De ha azt állítod, hogy a gyújtás jó, akkor lehet, hogy a gyújtótrafó rossz.
Indikátor órával lett beállítva, így az jó, a megszakító távolság is 0.4, se több, se kevesebb. Köszönöm válaszod, majd kipróbálok egy másikat!
Avatar
Target
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Tata

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Target »

Például, ha a megszakító hézag túl nagy.
Normális esetben a megszakító hézagtól függ a zárásszög.
De ha azt állítod, hogy a gyújtás jó, akkor lehet, hogy a gyújtótrafó rossz.
Avatar
Peti92x
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2013.08.22. 19:10
MZ-d típusa: MZ ETZ 150

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Peti92x »

Target írta:
Peti92x írta:Szijasztok!

Írtam már korábban egy másik topikban, de ez kicsit összetettebb dolog, inkább itt kérdeznék, hátha valaki tudja mi a gond.

Nem régiben vettem egy ETZ 125-öst. Első lépésként karburátor lekap, tömítések, kipucolás, 115-ös fúvókával felszerelve 22-es karbi. Úszószint jó, pont ellepi a rovátkát. Gyújtásban megszakító új, 0.4-es hézaggal, HPE 2.5-re állított gyújtással (szép szikrával), valamint új kuplunggal, de az nem befolyásoló tényező. Légszűrő is új.

Az lenne a gond, hogy egyszerűen nincs alapjárat, mert amint elengedem a gázt, lefullad, pedig a gyertya szép őz barna. Valamint 5500-as fordulaton bedadog a motor, és se tovább, így 80-85 a vége (16 lánckerékkel). Nem gyári kipufogó van rajt, hanem ez a "gagyi rezó sport" verzió, de ez is meg lett gyapottal tömve újra, valamint 17-es átmérőjű perforált cső került bele.

Valakinek valami ötlet? Simsonnál voltam anno úgy, hogy levegős volt még a benzinslag, és nem forgott ki, míg a buborék benn volt (érdekes), amint eltűnt, máris kiforogta a 9000-et.
A ledadogást általában a rossz gyújtás okozza.
Azon belül pedig a kicsi zárásszög.
Ha a megszakító egy teljes fordulaton belül kevés ideig van zárva, akkor a gyújtótrafónak magas fordulaton nincs ideje feltöltődni, és így ki hagy a szikra.
Ha a megszakító kétszer nyit, az is okozhat ilyen problémát.
De hogy lehet kevés ideig zárva, mikor a bütykös tengely nyitja a megszakítót? Mindaddig zárva van, míg a bütyök el nem éri. A 2x nyitást meg nem tudom elképzelni ez végett. Lehet nem értettem meg elsőre :( :shock:
Avatar
Target
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Tata

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Target »

Peti92x írta:Szijasztok!

Írtam már korábban egy másik topikban, de ez kicsit összetettebb dolog, inkább itt kérdeznék, hátha valaki tudja mi a gond.

Nem régiben vettem egy ETZ 125-öst. Első lépésként karburátor lekap, tömítések, kipucolás, 115-ös fúvókával felszerelve 22-es karbi. Úszószint jó, pont ellepi a rovátkát. Gyújtásban megszakító új, 0.4-es hézaggal, HPE 2.5-re állított gyújtással (szép szikrával), valamint új kuplunggal, de az nem befolyásoló tényező. Légszűrő is új.

Az lenne a gond, hogy egyszerűen nincs alapjárat, mert amint elengedem a gázt, lefullad, pedig a gyertya szép őz barna. Valamint 5500-as fordulaton bedadog a motor, és se tovább, így 80-85 a vége (16 lánckerékkel). Nem gyári kipufogó van rajt, hanem ez a "gagyi rezó sport" verzió, de ez is meg lett gyapottal tömve újra, valamint 17-es átmérőjű perforált cső került bele.

Valakinek valami ötlet? Simsonnál voltam anno úgy, hogy levegős volt még a benzinslag, és nem forgott ki, míg a buborék benn volt (érdekes), amint eltűnt, máris kiforogta a 9000-et.
A ledadogást általában a rossz gyújtás okozza.
Azon belül pedig a kicsi zárásszög.
Ha a megszakító egy teljes fordulaton belül kevés ideig van zárva, akkor a gyújtótrafónak magas fordulaton nincs ideje feltöltődni, és így ki hagy a szikra.
Ha a megszakító kétszer nyit, az is okozhat ilyen problémát.
Avatar
Cat
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Tiszakécske

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cat »

KILL3R etz írta:Megragadások után henger le lett véve, meg lett hónolva? Gyűrű ki van szabadítva?
Nem :-" Nem :-"
Ma leveszem, ha gyűrű szorul azt megoldom, de hónoltatni nem megy :S

Olyat szokás külön csináltatni?
Ára kb? helyszínek?

Veszek éppen egy pót hengert dugóval, sztem feldobom egyelőre azt és azzal próbálkozom tovább...
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Avatar
Peti92x
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2013.08.22. 19:10
MZ-d típusa: MZ ETZ 150

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Peti92x »

Szijasztok!

Írtam már korábban egy másik topikban, de ez kicsit összetettebb dolog, inkább itt kérdeznék, hátha valaki tudja mi a gond.

Nem régiben vettem egy ETZ 125-öst. Első lépésként karburátor lekap, tömítések, kipucolás, 115-ös fúvókával felszerelve 22-es karbi. Úszószint jó, pont ellepi a rovátkát. Gyújtásban megszakító új, 0.4-es hézaggal, HPE 2.5-re állított gyújtással (szép szikrával), valamint új kuplunggal, de az nem befolyásoló tényező. Légszűrő is új.

Az lenne a gond, hogy egyszerűen nincs alapjárat, mert amint elengedem a gázt, lefullad, pedig a gyertya szép őz barna. Valamint 5500-as fordulaton bedadog a motor, és se tovább, így 80-85 a vége (16 lánckerékkel). Nem gyári kipufogó van rajt, hanem ez a "gagyi rezó sport" verzió, de ez is meg lett gyapottal tömve újra, valamint 17-es átmérőjű perforált cső került bele.

Valakinek valami ötlet? Simsonnál voltam anno úgy, hogy levegős volt még a benzinslag, és nem forgott ki, míg a buborék benn volt (érdekes), amint eltűnt, máris kiforogta a 9000-et.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Megragadások után henger le lett véve, meg lett hónolva? Gyűrű ki van szabadítva?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Cat
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Tiszakécske

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cat »

KILL3R etz írta:Ha már ott vagy igazíts a Haydn-ön is.... :twisted: :lol: :lol:
Rajta vagyok, de nem nekem találták ki ezt a állítgatok- próbálok, állítgatok- próbálok menüettet...
](*,) ](*,)
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Avatar
Cat
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Tiszakécske

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cat »

Target írta:
Cat írta:Ok, köszi, holnap a súberten állítok..
1 próbát megér.. =D> [-o<
Szerintem keveset kap.
Lassan megy vissza a fordulat ha felpörgeted?
Ha igen, akkor valószínű ez a probléma.
Schubert egy rovátkával feljebb...
110-et könnyen eléri...
120-at mentem kb 2km-en át.. Óra szerint persze..
kis pihi, visszafelé a 115nél újra elgyengült..
Szal jobb de még nem jó..
Most akkor belemélyedek az üzemanyag; karbi állítgatás témába... :-k 8)
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Avatar
dkari
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2011.03.19. 21:43
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: dkari »

Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek azzal kapcsolatban hogy a kis ts-emen (150-es) szeretném a kuplungot könnyíteni. Nem az érdekel hogy van e értelme hanem ötletek esetleg tapasztalatok. Mivel nekem az újabb dupla soros primer láncom van, kezdésnek arra gondoltam beszerzek egy régebbi egysoros kuplungot. Ezzel már lehetne nyerni pár dekát. A tartósság nem érdekel mármint hogy 30 vagy csak 15e kilométert megy el. Az egész motor picit alakítva (nem barmolva) van ehhez mérten gondolom a tartósságot.
Láttam olyat hogy a kuplungkosarat is megfurkálták könnyítés végett. Esetleg egy sor fém és parafa lamellát kivenni a sorból?
Avatar
Target
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Tata

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Target »

Cat írta:Ok, köszi, holnap a súberten állítok..
1 próbát megér.. =D> [-o<
Szerintem keveset kap.
Lassan megy vissza a fordulat ha felpörgeted?
Ha igen, akkor valószínű ez a probléma.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ha már ott vagy igazíts a Haydn-ön is.... :twisted: :lol: :lol:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 18 vendég