pempelli írta:Még egy fogós kérdés.
Mi van akkor ha szikra van de nem benzines a gyertya és nem indul.
Gyújtás felőli szimeringet cseréltem már,karbitisztítás megvolt igazából nem volt benne kosz.
Éppen hogy csak valami nedvesedés van a gyertyán de inkább száraz.
Gyertyacsere is volt.
Előzmények már Vértes-Gerecse túrán észrevettem hogy nem úgy jár ahogy szokott.
Aztán egyik hétvégén elmentem motorozni és egyenletlenül járt rángatva húzott néha durrogott a kipufogón.3500-as fordulat felett lehetett vele csak normálisan menni.
Letettem,majd egy hét múlva nem indult ,röviden ennyi.
Miket nézzek meg?ja és próbáltam féktisztítót fújni a karbi felől de úgy is semmi.belefújtam rugdaltam de semmi néha durrant a kipufogó fele.
Én gyújtás beállítással folytatnám a porlasztó tisztítás után.
Bár megnézném a szimering cserénél nincs-e hiba.
De mielőtt bármit is tovább néznék, gyertya ki, elektródával felfelé, elektróda körül tele tölt benzinnel, majd ügyesen hengerbe csavar és indít, ha akkor is csak puffog és nem pörög fel egy pillanatra, akkor biztos, hogy a gyújtással folytatom. Ha sem nem pörög se nem puffog akkor pedig szimeringgel.
Gyújtást már állítottam,szimering szerintem jó nem látok rajta különösebben semmit,
csak azt nem értem gyertya miétr tök száraz ha rugdalom.
pempelli írta:Még egy fogós kérdés.
Mi van akkor ha szikra van de nem benzines a gyertya és nem indul.
Gyújtás felőli szimeringet cseréltem már,karbitisztítás megvolt igazából nem volt benne kosz.
Éppen hogy csak valami nedvesedés van a gyertyán de inkább száraz.
Gyertyacsere is volt.
Előzmények már Vértes-Gerecse túrán észrevettem hogy nem úgy jár ahogy szokott.
Aztán egyik hétvégén elmentem motorozni és egyenletlenül járt rángatva húzott néha durrogott a kipufogón.3500-as fordulat felett lehetett vele csak normálisan menni.
Letettem,majd egy hét múlva nem indult ,röviden ennyi.
Miket nézzek meg?ja és próbáltam féktisztítót fújni a karbi felől de úgy is semmi.belefújtam rugdaltam de semmi néha durrant a kipufogó fele.
Én gyújtás beállítással folytatnám a porlasztó tisztítás után.
Bár megnézném a szimering cserénél nincs-e hiba.
De mielőtt bármit is tovább néznék, gyertya ki, elektródával felfelé, elektróda körül tele tölt benzinnel, majd ügyesen hengerbe csavar és indít, ha akkor is csak puffog és nem pörög fel egy pillanatra, akkor biztos, hogy a gyújtással folytatom. Ha sem nem pörög se nem puffog akkor pedig szimeringgel.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Még egy fogós kérdés.
Mi van akkor ha szikra van de nem benzines a gyertya és nem indul.
Gyújtás felőli szimeringet cseréltem már,karbitisztítás megvolt igazából nem volt benne kosz.
Éppen hogy csak valami nedvesedés van a gyertyán de inkább száraz.
Gyertyacsere is volt.
Előzmények már Vértes-Gerecse túrán észrevettem hogy nem úgy jár ahogy szokott.
Aztán egyik hétvégén elmentem motorozni és egyenletlenül járt rángatva húzott néha durrogott a kipufogón.3500-as fordulat felett lehetett vele csak normálisan menni.
Letettem,majd egy hét múlva nem indult ,röviden ennyi.
Miket nézzek meg?ja és próbáltam féktisztítót fújni a karbi felől de úgy is semmi.belefújtam rugdaltam de semmi néha durrant a kipufogó fele.
telectronic írta:
1.
De 30x72x7 szimering kapható.
Esztergán készíteni egy perselyt aminek a bele 25 kívűl 30 és arra a nagyobb szimering.
A perselyt meg rámelegíteni a főtengelyre.
(Mondjuk, hogy utána hogy cseréled a csapágyat az már egy másik történet)
2.
Co2 hegesztővel szépen apránként felpöttyözni, (közben sokat hűteni akkor nem lágyul vagy húzódik el) majd felköszörülni az eredeti méretre.
3.
Kidobod
4.
Elteszed és egy olyan főtengellyel párosítod össze aminek meg a forgórész felőli oldala van szétbarmolva.
1. Jó amit írsz, és egy normális motorgenerál után valószínűleg úgysem kerül többet le a csapágy a főtengelyről, akkor meg az sem gond.
2. hát, ez nem a legszakszerűbb, erre van inkább a fémszórás.
3. ezt akarja elkerülni
Ergo legolcsóbb és legegyszerűbb a más méretű szimering, vagy perselyezni.
pempelli írta:Másik kérdésem,ezt a főtengelyt hogyan lehetne javítani,szimering pályánál kopás van.
Nem vészes de érezni,maga a főtengely többi része hibátlan,próbáltam az SKF perselyt is de egész Magyarországon nincs ez a méret.
1.
De 30x72x7 szimering kapható.
Esztergán készíteni egy perselyt aminek a bele 25 kívűl 30 és arra a nagyobb szimering.
A perselyt meg rámelegíteni a főtengelyre.
(Mondjuk, hogy utána hogy cseréled a csapágyat az már egy másik történet)
2.
Co2 hegesztővel szépen apránként felpöttyözni, (közben sokat hűteni akkor nem lágyul vagy húzódik el) majd felköszörülni az eredeti méretre.
3.
Kidobod
4.
Elteszed és egy olyan főtengellyel párosítod össze aminek meg a forgórész felőli oldala van szétbarmolva.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
kupi írta:Na igen erre nem gondoltam de nem is igazán találkoztam ilyen hibával még(pedig naponta 2-3 motort szerelek),álltadban ha ilyen kopott a főtengely újra szoktam cserélni mivel a többi része sem valami jó már(vagy bontott jó állapotúra főleg ha még gyárit tudok szerezni).
Mezőgazdasági gépeek javításánál gyakran alkalmazott módszer.
Ott sokszor nincs is lehetőség új tengelyt venni, vagy ha igen, akkor aranyárban. Szakszerű felújításhoz (perselyezés, vagy fémszórás) pedig sokszor idő nincs. Egy-egy mezőgazdasági munka elvégzésére adott esetben csak napok vannak az időjárás miatt, akkor nem lehet akár heteket várni a felújításra.
kupi írta:Na igen erre nem gondoltam de nem is igazán találkoztam ilyen hibával még(pedig naponta 2-3 motort szerelek),álltadban ha ilyen kopott a főtengely újra szoktam cserélni mivel a többi része sem valami jó már(vagy bontott jó állapotúra főleg ha még gyárit tudok szerezni).
Ennek a többi része hibátlan.azért kellene megmenteni
Na igen erre nem gondoltam de nem is igazán találkoztam ilyen hibával még(pedig naponta 2-3 motort szerelek),álltadban ha ilyen kopott a főtengely újra szoktam cserélni mivel a többi része sem valami jó már(vagy bontott jó állapotúra főleg ha még gyárit tudok szerezni).
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
pempelli írta:Másik kérdésem,ezt a főtengelyt hogyan lehetne javítani,szimering pályánál kopás van.
Nem vészes de érezni,maga a főtengely többi része hibátlan,próbáltam az SKF perselyt is de egész Magyarországon nincs ez a méret.
Lehet baromság de ha megváltoztatnád a szimering helyzetét pl 2mm kijjebb lenne(mögé hézagolni valamivel) akkor jó lenne. Mondom ez csak elv még nem próbáltam de lehet működne.
Működik a dolog. De keskenyebb szimering is ezt az eltolódást eredményezi. Pl 7-es helyett 5-ös, vagy 9-es vastagságú szimeringet venni, és annak a tömítőajka máshova esik.
pempelli írta:Másik kérdésem,ezt a főtengelyt hogyan lehetne javítani,szimering pályánál kopás van.
Nem vészes de érezni,maga a főtengely többi része hibátlan,próbáltam az SKF perselyt is de egész Magyarországon nincs ez a méret.
Lehet baromság de ha megváltoztatnád a szimering helyzetét pl 2mm kijjebb lenne(mögé hézagolni valamivel) akkor jó lenne. Mondom ez csak elv még nem próbáltam de lehet működne.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Másik kérdésem,ezt a főtengelyt hogyan lehetne javítani,szimering pályánál kopás van.
Nem vészes de érezni,maga a főtengely többi része hibátlan,próbáltam az SKF perselyt is de egész Magyarországon nincs ez a méret.
Alfa írta:Feltételezem hogy a szimmeringet abban az irányban raktátok be, ahogy azt kell (megfelelő irányban álljon az ajak).
Melyik szimmering volt cserélve? csak a gyújtás oldali (az az egyszerűbb) vagy a kuplungot is lehúztátok?
Mert elvileg ha fizikailag jól van összerakva, még a legszarabb állapotú szimmeringgel is indulnia kell (emlékszem amikor először lett nálam cserélve, nem volt szinte ajka egyiknek se és mégis ment, persze szarul, de ment). Ezután marad a gyújtás és a karbi.
amúgy én megpróbálkoznék azzal h a tűt jóval lejjebb rakom (főfúvóka ilyenkor nem számít, csak a felső harmadban a teljesgáz felé kb!), mert a szimmeringes motor "inkább a résekből szív mint a karbiból" szemléletesen szólva, szóval lehet hogy most nagyon dús neki hogy "betömtétek" a réseket.
De első a féktisztító. Ha azzal beröffen (és utána le is áll) akkor már haladunk.
De első a féktisztító. Ha azzal beröffen (és utána le is áll) akkor már haladunk.
Miért az mit jelent?
Feltételezem hogy a szimmeringet abban az irányban raktátok be, ahogy azt kell (megfelelő irányban álljon az ajak).
Melyik szimmering volt cserélve? csak a gyújtás oldali (az az egyszerűbb) vagy a kuplungot is lehúztátok?
Mert elvileg ha fizikailag jól van összerakva, még a legszarabb állapotú szimmeringgel is indulnia kell (emlékszem amikor először lett nálam cserélve, nem volt szinte ajka egyiknek se és mégis ment, persze szarul, de ment). Ezután marad a gyújtás és a karbi.
amúgy én megpróbálkoznék azzal h a tűt jóval lejjebb rakom (főfúvóka ilyenkor nem számít, csak a felső harmadban a teljesgáz felé kb!), mert a szimmeringes motor "inkább a résekből szív mint a karbiból" szemléletesen szólva, szóval lehet hogy most nagyon dús neki hogy "betömtétek" a réseket.
De első a féktisztító. Ha azzal beröffen (és utána le is áll) akkor már haladunk.
pempelli írta:Azt hogy érted hogy gyújtás időpontja lett ellenőrizve?ha beállítom miért kell ellenőrizni?és hogyan?
Ha féktisztítót fújsz a gyertyanyílásba és beindul az mire utal?
A beállítás az már egyben ellenőrzés is. Azt nem írtad, hogy beállítottad.
De akkor ezek szerint több mindenhez is hozzá nyúltál, így kezd több ismeretlenessé válni az egyenlet
Ha attól beindul a motor akkor gyújtás jó lehet és csak nem kap benzint és akkor lehet porlasztót vájkálni. (vagy a szimering cserénél valami nem jó és onnan szív falsot vagy olajat)
Milyen a gyertya ? benzines, olajos, száraz ?
Gyertya benzines,gyújtást csak utána állítottuk miután szimering csere után sem indult.
pempelli írta:Azt hogy érted hogy gyújtás időpontja lett ellenőrizve?ha beállítom miért kell ellenőrizni?és hogyan?
Ha féktisztítót fújsz a gyertyanyílásba és beindul az mire utal?
A beállítás az már egyben ellenőrzés is. Azt nem írtad, hogy beállítottad.
De akkor ezek szerint több mindenhez is hozzá nyúltál, így kezd több ismeretlenessé válni az egyenlet
Ha attól beindul a motor akkor gyújtás jó lehet és csak nem kap benzint és akkor lehet porlasztót vájkálni. (vagy a szimering cserénél valami nem jó és onnan szív falsot vagy olajat)
Milyen a gyertya ? benzines, olajos, száraz ?
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
pempelli írta:Srácok kis problémába ütköztem,haver paripája itt van nálam szimeringet cseréltünk mert nem indult csak nehezen,most szép lila szikra van benzint kap és mégsem indul mi lehet a problem?
Ötleteket szívesen veszek:)
Gyújtás időpontja lett utána ellenőrizve?
Féktisztító a gyertyanyílásba, így sem indul?
Azt hogy érted hogy gyújtás időpontja lett ellenőrizve?ha beállítom miért kell ellenőrizni?és hogyan?
Ha féktisztítót fújsz a gyertyanyílásba és beindul az mire utal?
pempelli írta:Srácok kis problémába ütköztem,haver paripája itt van nálam szimeringet cseréltünk mert nem indult csak nehezen,most szép lila szikra van benzint kap és mégsem indul mi lehet a problem?
Ötleteket szívesen veszek:)
Gyújtás időpontja lett utána ellenőrizve?
Féktisztító a gyertyanyílásba, így sem indul?
balazs13962 írta:Sziasztok http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=2679
ez a kuplung fogaskerék szerintetek jó lenne az mz ts 125-sömre?
mert azt írja, hogy etz 125/150 de nem tudom az jó-e lenne az én motoromra.
Konkrétan nem tudom de szerintem nincs sok különbség a TS és a kis ETZ belseje között.Nekem már gyárilag kétsoros a kuplungláncom az 1985 TS 125 be de a 1975 Es be meg egysoros van. Más különbség egyébként nincs,és nekem pl a fordulatszám mérő kihajtás is ETZ 125 van már benne mert csak azt kaptam de tökéletesen passzol a TS be.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
pempelli írta:Srácok kis problémába ütköztem,haver paripája itt van nálam szimeringet cseréltünk mert nem indult csak nehezen,most szép lila szikra van benzint kap és mégsem indul mi lehet a problem?
Ötleteket szívesen veszek:)
extrém mértékű fals levegőszívás a főtengely szimmeringnél, nem alakul ki szívási depresszió elősűrítéskor.
pempelli írta:Srácok kis problémába ütköztem,haver paripája itt van nálam szimeringet cseréltünk mert nem indult csak nehezen,most szép lila szikra van benzint kap és mégsem indul mi lehet a problem?
Ötleteket szívesen veszek:)
Egy kis benzint a gyertya nyíláson a hengerbe, ha akkor sem pöffen, akkor gyújtás, vagy rossz munkát végeztél.
Alsó holtponton ad szikrát. Elmozdult a megszakító. Felső holtpontos gyújtás beálíltást ellenőrizd le.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Srácok kis problémába ütköztem,haver paripája itt van nálam szimeringet cseréltünk mert nem indult csak nehezen,most szép lila szikra van benzint kap és mégsem indul mi lehet a problem?
Az "1"-es alkatrészt lefele megnyomod a rugó ellenében annyira,hogy a "2"-es számú alkatrészt oldalra ki tudd húzni a helyéről.
Ez mindegyiknél megteszed akkor a fedél lejön,és már meglátod a kuplugrögzítő anyát (bal menetes),lemezalátéttel biztosított.
Vigyázz ,mert a rugók elég erősek lassan engedd vissza ha már kivetted a biztosítót, nehogy elugorjon a rugó meg a tányér.
Először kövesd a képen leírtakat (remélem érthető). Ha ez megvan, akkor megfogod látni a kuplungleszorító anyát, ami FORDÍTOTT MENETES, azaz bal menetes! Legkönnyebben úgy tudod lecsavarni, ha beteszed 4-esbe a motort és megkérsz valakit, hogy tapossa a hátsó féket. Sok szerencsét hozzá
Biztos, hogy ilyen egyszerű volna a megoldás?
Mert ami felül volt seeger, elég jó állapotú volt.
Én arra gyanakszom, hogy a tengely van megkopva a vájatnál, ahol a seeger van, és ezért csúszik fel.
Így pedig gondolom vagy új tengely, vagy esetleg bemélyíteni a vájatot, és egy kisebb seegert tenni rá.
Target írta:Sziasztok!
Lehet, hogy mással is előfordult már kis ETZ-nél, hogy a fordulatszám meghajtó tengely becsúszik a blokkba.
Ezt az én esetemben a tengelyen található seeger gyűrű kitágulása okozta.
Mikor szétszedtem, a felül található gyűrűt tettem vissza alulra, mivel az feszesebb volt.
Kis idő elteltével mégis becsúszott.
Hogy lehetne ezt a problémát kiküszöbölni?
Sziasztok!
Lehet, hogy mással is előfordult már kis ETZ-nél, hogy a fordulatszám meghajtó tengely becsúszik a blokkba.
Ezt az én esetemben a tengelyen található seeger gyűrű kitágulása okozta.
Mikor szétszedtem, a felül található gyűrűt tettem vissza alulra, mivel az feszesebb volt.
Kis idő elteltével mégis becsúszott.
Hogy lehetne ezt a problémát kiküszöbölni?
Sziasztok,
Jelentem eddig 145Km van a friss blokkba,hengerbe és lekopogom még nem szorult meg nem történt semmi gond,igaz kíméletesen használtam de most már mondhatni normálisan használom 70-es utazótempó 4000 fordulat, és kigyorsításoknál is már 5000-ig elment.Ha így használom elvileg nem lehet baja Jah amire figyelek hogy egyáltalán nem motorfékezek vele kiteszem üresbe és kész.
Kis segítségre kellene,elkezdte azt csinálni a mocim hogy 3500-4000 fordulat alatt egyenletlen a járása dadog,néha durran is nem tudom hogy a kipufogó vagy a karbi felől.
4000-től megy mint a meszes,szóval a kényelmes gurulás nem megy neki.
Ha vissza engedem a gázt rettenetesen rángat és mintha detonálna is (kopog)
Vértes -Gerecsére 4 lityi fogyasztás jött ki.
Még annyit vettem észre hogy a megszakító nagyon kotyog a tengelyén.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Kis segítségre kellene,elkezdte azt csinálni a mocim hogy 3500-4000 fordulat alatt egyenletlen a járása dadog,néha durran is nem tudom hogy a kipufogó vagy a karbi felől.
4000-től megy mint a meszes,szóval a kényelmes gurulás nem megy neki.
Ha vissza engedem a gázt rettenetesen rángat és mintha detonálna is (kopog)
Vértes -Gerecsére 4 lityi fogyasztás jött ki.
Még annyit vettem észre hogy a megszakító nagyon kotyog a tengelyén.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Levettem a lánc felőli deknit, és ott volt olaj, tehát átdolgozza valahol. De az tavaly is ilyen volt, de akkor nem volt szaga.
Viszont most láttam, hogy a láncról kb 10 görgő letört. Gondolom cserélhetem a láncot...
kiszsebi írta:
zyben írta:Miután lehűlt a motor, kicsavartam, és folyt az olaj, tehát van benne. A benzinben is van elég olaj, arra mindig figyelek. Egyik kollégám azt mondta, szerinte égett hajtóműolaj szaga van. De ha van benne elég, mitől égett?
Pl.: főtengely szimmering a tengelykapcsoló oldalán, beszívja az olajat és ki is pufogja. Vagy rossz tömítettség, szerelési hiba miatt a forgattyúsháznál szív hajtóműolajat. Esetleg lánckeréknél csöpög az olaj, amit a lánc ráver a kipufogóra.
zyben írta:Miután lehűlt a motor, kicsavartam, és folyt az olaj, tehát van benne. A benzinben is van elég olaj, arra mindig figyelek. Egyik kollégám azt mondta, szerinte égett hajtóműolaj szaga van. De ha van benne elég, mitől égett?
Pl.: főtengely szimmering a tengelykapcsoló oldalán, beszívja az olajat és ki is pufogja. Vagy rossz tömítettség, szerelési hiba miatt a forgattyúsháznál szív hajtóműolajat. Esetleg lánckeréknél csöpög az olaj, amit a lánc ráver a kipufogóra.
zyben írta:Sziasztok!
125 ős etz-vel lenne gondom. Mentem vele most 25 km-t a munkahelyemre, és amikor megérkeztem, nagyon erős égett olajszagot éreztem. Elég meleg volt a blokk.... Miután lehűlt, megnéztem a hajtóműolajat, és van benne. Menet közben egyébként érezhetően gyengébb volt a motor, de azt a melegnek tulajdonítottam. 70 km/h nem ment többet. Mi lehet a hiba?
Elég olaj volt a blokkba és a benzinbe!? Nem lehet hogy csak a kipuf kezdett el égni...?
Miután lehűlt a motor, kicsavartam, és folyt az olaj, tehát van benne. A benzinben is van elég olaj, arra mindig figyelek. Egyik kollégám azt mondta, szerinte égett hajtóműolaj szaga van. De ha van benne elég, mitől égett?
zyben írta:Sziasztok!
125 ős etz-vel lenne gondom. Mentem vele most 25 km-t a munkahelyemre, és amikor megérkeztem, nagyon erős égett olajszagot éreztem. Elég meleg volt a blokk.... Miután lehűlt, megnéztem a hajtóműolajat, és van benne. Menet közben egyébként érezhetően gyengébb volt a motor, de azt a melegnek tulajdonítottam. 70 km/h nem ment többet. Mi lehet a hiba?
Elég olaj volt a blokkba és a benzinbe!? Nem lehet hogy csak a kipuf kezdett el égni...?
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Sziasztok!
125 ős etz-vel lenne gondom. Mentem vele most 25 km-t a munkahelyemre, és amikor megérkeztem, nagyon erős égett olajszagot éreztem. Elég meleg volt a blokk.... Miután lehűlt, megnéztem a hajtóműolajat, és van benne. Menet közben egyébként érezhetően gyengébb volt a motor, de azt a melegnek tulajdonítottam. 70 km/h nem ment többet. Mi lehet a hiba?
kudlaty2007 írta:Saját szerviz eszközök MZ. 1. rész. Homemade.
-Jobb, mint a kuplung lehúzó értékesítik az üzletekben
-bordás rotor
-Bat-csapágyak: 6306 és 6304
Mindezt az eredeti méret.
My friend did for me:
Impactor oil seal from the clutch
Tool for setting the driving play - no clock. This clock will be used from the set point.
The device for the plunge
A barátom volt számomra:
Impactor tömítés a tengelykapcsoló
Eszköze beállítása a vezetés play - nincs óra. Ez az óra lesz használva a beállított.
Az eszköz a dugattyút.
BIG THANKS FOR Andrasa =kiszsebi=.I had a poor scans, and some elements were poorly visible. I did pretty dokunentację support. With friends will slap tools.
BIG köszönöm a segítséget Andrasa =kiszsebi=. Volt egy szegény vizsgál, és egyes elemei is rosszul láthatók. Én elég dokunentację támogatást. A barátok pofon eszközöket.
holiday írta:Sziasztok kedves Mz-s társak! Van egy problémám a motorommal. ( Ts 125) A motor közepéből 60 km/h nál erőteljes pulzálás érezhető. A 2 gumit átnéztem nem található rajtuk semmi rendellenesség. Feltettem közép sztenderre és meghajtottam, úgy is érződik. Én a lánc lazaságára vagy ferdeségére gondolok. Valakinek fordult már elő ilyen problémája? A válaszokat előre is köszönöm!
Szép lassan forgasd körbe a hátsó kereket, és figyeld, hogy a lánc mindig egyformán feszül-e. Látam már olyat, hogy két lánc volt összetoldva és az egyik jobban megnyúlva, mint a másik.
Sziasztok kedves Mz-s társak! Van egy problémám a motorommal. ( Ts 125) A motor közepéből 60 km/h nál erőteljes pulzálás érezhető. A 2 gumit átnéztem nem található rajtuk semmi rendellenesség. Feltettem közép sztenderre és meghajtottam, úgy is érződik. Én a lánc lazaságára vagy ferdeségére gondolok. Valakinek fordult már elő ilyen problémája? A válaszokat előre is köszönöm!
Bandi93 írta:Helló!
A motornak vannak papírjai de a forgalmi 2008-ban lejárt.
Kötelező biztosítással mi a helyzet? Jártam így nemrég, hogy lejárt a forgalmi a biztosítás se lett fizetve egy darabig, utána meg 40e-t kellett a mabisznak fizetni.
Helló!
A motornak vannak papírjai de a forgalmi 2008-ban lejárt.A régi tulaj ritkán terepen használta de azóta csak inkább állt a motor ,használatban nem volt.Nálunk van egy ideje, átfestettük és próbáltuk az eredeti állapotába hozni, mert eléggé viharvert volt.A motorfelújítás és a blokkfelújítás végén járunk.A le huzatok a szerelőhíd elkészítése szakmámból adódóan nem volt nehéz.A blokkfelújítás szerelési kézikönyvek segítségével történt.Csak a kuplung beállításon akadtunk meg.Nekem még nem volt ilyen motorom régebben Simson felújítással foglalkoztunk hobbi szinten.
Segítséget utólag is köszönöm.