Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pempelli »

Én is vettem egy utángyártott c6-os tűt de köszönő viszonyban sincs ezekkel a méretekkel:http://kepfeltoltes.hu/111225/mz_bvf_re ... es.hu_.gif
Most megpróbálom 1000-1500-as papírral finomítani.
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Hujber »

bomber93 írta:
Mert esztergálni nem tudsz olyan sima felületet és olyan pontosan hogy az jó legyen max köszörültetni elég precíz szerkezet egy tű bár láttam már vasszögből reszelt tűt simsonba. Olyan is volt... ment ment de hogy hogyan az már más.

És a gyárban ezt milyen technológiával oldották meg?
Piros MZ ETZ 250
UDX
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

Hujber írta:
Extremeblast írta:
Szerintem mindenképp szerezz be ha tudsz egy eredeti bontott karbrurátortból egy tűt, mert hidd el megéri. Én nagyon sokat szívtam az új utángyártott tűvel. Mz-s haverom adott egy eredeti tűt és a moci valóssággal ujjászületett tőle. Persze megvan a C3 illetve C6-os tű mérete, lehet azt reszelgetni, de szerintem az nem lesz olyan mint a gyári, mert századmiliméterekről van szó, amik agyon sokat számítanak a porlasztási betétben.
Megfogadom a tanácsodat, legalább lesz egy pótkarbi is. De régebben felvetettem, hogy esztergálni nem e lehetne, miért is lett leszavazva? Már nem emlékszem.
Mert esztergálni nem tudsz olyan sima felületet és olyan pontosan hogy az jó legyen max köszörültetni elég precíz szerkezet egy tű bár láttam már vasszögből reszelt tűt simsonba. Olyan is volt... ment ment de hogy hogyan az már más.
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Hujber »

Extremeblast írta:
Szerintem mindenképp szerezz be ha tudsz egy eredeti bontott karbrurátortból egy tűt, mert hidd el megéri. Én nagyon sokat szívtam az új utángyártott tűvel. Mz-s haverom adott egy eredeti tűt és a moci valóssággal ujjászületett tőle. Persze megvan a C3 illetve C6-os tű mérete, lehet azt reszelgetni, de szerintem az nem lesz olyan mint a gyári, mert századmiliméterekről van szó, amik agyon sokat számítanak a porlasztási betétben.
Megfogadom a tanácsodat, legalább lesz egy pótkarbi is. De régebben felvetettem, hogy esztergálni nem e lehetne, miért is lett leszavazva? Már nem emlékszem.
Piros MZ ETZ 250
UDX
Avatar
Extremeblast
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 167
Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Extremeblast »

Hujber írta:Tehát akkor lehet, hogy jobban járnék már egy utángyártottal, az enyém ferdén állt, és a főfúvókatartó már laposra reszelte az egyik oldalát. Talán még az utángyárinak több köze lenne hozzá :-k

Szerintem mindenképp szerezz be ha tudsz egy eredeti bontott karbrurátortból egy tűt, mert hidd el megéri. Én nagyon sokat szívtam az új utángyártott tűvel. Mz-s haverom adott egy eredeti tűt és a moci valóssággal ujjászületett tőle. Persze megvan a C3 illetve C6-os tű mérete, lehet azt reszelgetni, de szerintem az nem lesz olyan mint a gyári, mert századmiliméterekről van szó, amik agyon sokat számítanak a porlasztási betétben.
Kép
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

Üdv Ts 125-ös hengert fúratok fel 150 esre. minden megvan hozzá karbi hengerfej dugó szívócsonk. A járatokat érdemes polírozni(anno trabantnál használt kicsit) Érezhető utána, hogy jobb lenne szóval nyomatékosabb vagy kevesebbet eszik vagy bármi? Érdemes vele foglalkozni?
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Hujber »

Tehát akkor lehet, hogy jobban járnék már egy utángyártottal, az enyém ferdén állt, és a főfúvókatartó már laposra reszelte az egyik oldalát. Talán még az utángyárinak több köze lenne hozzá :-k
Piros MZ ETZ 250
UDX
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Samu »

Eltaláltad :)
Hujber írta:Az utángyártott súbertűt konkrétan miért nem jó beletenni a karbiba? A pontatlan megmunkálás miatt, vagy annyira eltérnek a méretváltozások a gyáritól?
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Hujber »

Az utángyártott súbertűt konkrétan miért nem jó beletenni a karbiba? A pontatlan megmunkálás miatt, vagy annyira eltérnek a méretváltozások a gyáritól?
Piros MZ ETZ 250
UDX
Avatar
Extremeblast
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 167
Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Extremeblast »

pempelli írta:Azt hol tudom meg hogy C3 vagy C6-os tü való-e a karbimba?
Ha BVF 30 n2 típusú karbid van, akkor biztos, hogy C6-os kell.
Kép
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pempelli »

Azt hol tudom meg hogy C3 vagy C6-os tü való-e a karbimba?
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: festékes »

Én tavaly vettem a boltba 120 tól 135 ig,aztán elszórakoztam vele,próbálgattam,végül a 130 maradt,megy a gép rendesen,fogyi 4,5 liter vegyes használatnál,ha jól emlékszem,100 ft körül volt darabja :D
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Na abban biztos lehetsz hogy az nem 125 ös.... :D Max az van ráírva...

Sajnos fúvókázni csak dörzsárral, és kaliberrel érdemes. Ezek inkább elrontókészletek... :?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pempelli »

Hát már én sem tudom,találtam ilyet is:
ETZ 250 esetén:
üresjárati fúvóka: 45
szivató fúvóka: 110
főfúvóka: 135

Most melyik az igaz?
Rendeltem felújító készletet abban is 125-ös van.
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Samu »

Kezelési könyv szerint 125 (130) ez van odaírva :)
jura györgy írta:sziasztok az érdekelne hogy ETZ 250 hányas a gyári fúvóka üdv- juragy
Avatar
jura györgy
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
Tartózkodási hely: Kissomlyó

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: jura györgy »

sziasztok az érdekelne hogy ETZ 250 hányas a gyári fúvóka üdv- juragy
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: LaloX »

Köszi! Csak szimmering lehet, mert úszót megnéztem... Ha lesz időm szétszedem és megnézem a szimmeringet. Köszi mégegyszer :)
Kép
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

nova001155 írta:
bomber93 írta:Figy ha a karbiba van fúvóka ami gyárit megközelítő méretű akkor nem lehet hogy a benzint fossa mert egyszerűen főleg ha indul nem tud annyi benzin átmenni rajta , hogy még csöpögjön is. magyarul a kuplung felőli szimmeringed vagy a forgattyúsház enged. Az nem benzin hanem olaj.
Ugyan nem mz-n hanem simsonom de tapasztaltam ilyet pöc röff könnyen indul okádja a füstöt meg a bemyát erőtlen nekem elsüllyedt az úszóm ez volt a megoldás de ezután szorosan a szimeringek vannak amik még okozhatják az említett hibát.
A simson más téma annak egyszerű kipufogója van de szerintem egy lyukas úszó miatt nem tud annyi benzin hengerbe jutni h még égés után az mz kipufogó végén szó szerint fossa kifelé. Ha lyukas lenne az úszó akkor az túlságosan lenyomná az aljára ezáltal kiszorítaná a benzint vagy nem zárna ez azt eredményezné hogy ömlene a benzin a túlfolyón is szóval sztm szimmering vagy valami tömítési hiba.
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

bomber93 írta:Figy ha a karbiba van fúvóka ami gyárit megközelítő méretű akkor nem lehet hogy a benzint fossa mert egyszerűen főleg ha indul nem tud annyi benzin átmenni rajta , hogy még csöpögjön is. magyarul a kuplung felőli szimmeringed vagy a forgattyúsház enged. Az nem benzin hanem olaj.
Ugyan nem mz-n hanem simsonom de tapasztaltam ilyet pöc röff könnyen indul okádja a füstöt meg a bemyát erőtlen nekem elsüllyedt az úszóm ez volt a megoldás de ezután szorosan a szimeringek vannak amik még okozhatják az említett hibát.
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

Figy ha a karbiba van fúvóka ami gyárit megközelítő méretű akkor nem lehet hogy a benzint fossa mert egyszerűen főleg ha indul nem tud annyi benzin átmenni rajta , hogy még csöpögjön is. magyarul a kuplung felőli szimmeringed vagy a forgattyúsház enged. Az nem benzin hanem olaj.
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: LaloX »

nova001155 írta:Léket kapott az úszód szerintem .
Köszi a tippet megyek máris és megnézem.
Kép
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

Léket kapott az úszód szerintem .
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: LaloX »

Seclusion írta:
LaloX írta:Nincs kiégetve, de ki fogom, de attól függetlenül ennek mi köze hozzá?
A kipufogóban lévő eltömődés lefojtja a motort. Ha túl nagy a fojtás, nem tud gondolom megfelelően égni sem, ezért juthat ki benzin a kipuba. Nekem a leírás alapján mondjuk az jött le, hogy ami ott kijön, az inkább az évek alatt lerakódott cucc.
Mellesleg a síbertű a legalsó állásban azt jelenti, hogy akkor kapja a legtöbb benzint. Továbbá az úszószinttel tudod variálni még a benzinszintet, de egyelőre ehhez ne nyúlj. Meg ha ez lenne a fő probléma, akkor nem is indulna ilyen könnyen.
Brigéciolt vagy gázolajat a kipufogóba, aztán hadd pucolja ki egy picit. Utána is nézd meg!
Köszi, de tudtommal, ha a síbertű a legalsó állásban van akkor kapja a legkevesebb benzint, de cáfoljatok meg :)
És ha leveszem a kipufogót akkor is ugyanúgy köpköd.
Kép
Seclusion
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
Tartózkodási hely: Zalalövõ

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Seclusion »

LaloX írta:Nincs kiégetve, de ki fogom, de attól függetlenül ennek mi köze hozzá?
A kipufogóban lévő eltömődés lefojtja a motort. Ha túl nagy a fojtás, nem tud gondolom megfelelően égni sem, ezért juthat ki benzin a kipuba. Nekem a leírás alapján mondjuk az jött le, hogy ami ott kijön, az inkább az évek alatt lerakódott cucc.
Mellesleg a síbertű a legalsó állásban azt jelenti, hogy akkor kapja a legtöbb benzint. Továbbá az úszószinttel tudod variálni még a benzinszintet, de egyelőre ehhez ne nyúlj. Meg ha ez lenne a fő probléma, akkor nem is indulna ilyen könnyen.
Brigéciolt vagy gázolajat a kipufogóba, aztán hadd pucolja ki egy picit. Utána is nézd meg!
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: LaloX »

csoka írta:Nincs eldugulva a kémény?Mikor égetted ki?
Nincs kiégetve, de ki fogom, de attól függetlenül ennek mi köze hozzá?
Kép
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csoka »

Nincs eldugulva a kémény?Mikor égetted ki?
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: LaloX »

bomber93 írta:
LaloX írta:Sziasztok! Van nekem egy TS 125-ösöm, ami évekig kint állt az udvaron esőben, fagyban, benőtte a gaz, kerék se volt alatta és hasonló finomságok... És pár hónapja úgy döntöttem felújítom, nos ott tartok, hogy motor minden részét kitisztítottuk, ahova csak tudtunk új tömítés meg minden és mivel egy 6v-os aksit is sikerült szereznem, ezért ma sikerült beindítani nagy örömömre, ujjongtam is, hogy hála Istennek nem volt hiábavaló ez a sok munka, amit beleöltem én meg barátom, de van egy kis böki, na jó nem is olyan kicsi.... :S Szinte pöccre indul, de a kipufogóból csak úgy folyik az olaj meg a benzin, minél több gázt húzok neki annál jobban köpi és nagyon nagy mennyiségben és nincs is ereje arra, hogy elinduljak vele, amint beteszem 1-esbe lefullad. Nos igen gondolom túl sok benzint kap, nagyon sokat, de nem tok vele mit csinálni, a síbertű a legalsó állásban van. Mit tegyek??? Légyszi segítsetek, mert tanácstalan vagyok. Köszi!
Az nem a benzint eszi hanem az olajat sztm. Szimmering a ludas van egy olyan tippem de mindkét oldali :D
Köszi, de elég kezdő vagy még, ha szépen megkérlek le tudnád írni részletesebben. Köszi
Kép
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

LaloX írta:Sziasztok! Van nekem egy TS 125-ösöm, ami évekig kint állt az udvaron esőben, fagyban, benőtte a gaz, kerék se volt alatta és hasonló finomságok... És pár hónapja úgy döntöttem felújítom, nos ott tartok, hogy motor minden részét kitisztítottuk, ahova csak tudtunk új tömítés meg minden és mivel egy 6v-os aksit is sikerült szereznem, ezért ma sikerült beindítani nagy örömömre, ujjongtam is, hogy hála Istennek nem volt hiábavaló ez a sok munka, amit beleöltem én meg barátom, de van egy kis böki, na jó nem is olyan kicsi.... :S Szinte pöccre indul, de a kipufogóból csak úgy folyik az olaj meg a benzin, minél több gázt húzok neki annál jobban köpi és nagyon nagy mennyiségben és nincs is ereje arra, hogy elinduljak vele, amint beteszem 1-esbe lefullad. Nos igen gondolom túl sok benzint kap, nagyon sokat, de nem tok vele mit csinálni, a síbertű a legalsó állásban van. Mit tegyek??? Légyszi segítsetek, mert tanácstalan vagyok. Köszi!
Az nem a benzint eszi hanem az olajat sztm. Szimmering a ludas van egy olyan tippem de mindkét oldali :D
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: LaloX »

Sziasztok! Van nekem egy TS 125-ösöm, ami évekig kint állt az udvaron esőben, fagyban, benőtte a gaz, kerék se volt alatta és hasonló finomságok... És pár hónapja úgy döntöttem felújítom, nos ott tartok, hogy motor minden részét kitisztítottuk, ahova csak tudtunk új tömítés meg minden és mivel egy 6v-os aksit is sikerült szereznem, ezért ma sikerült beindítani nagy örömömre, ujjongtam is, hogy hála Istennek nem volt hiábavaló ez a sok munka, amit beleöltem én meg barátom, de van egy kis böki, na jó nem is olyan kicsi.... :S Szinte pöccre indul, de a kipufogóból csak úgy folyik az olaj meg a benzin, minél több gázt húzok neki annál jobban köpi és nagyon nagy mennyiségben és nincs is ereje arra, hogy elinduljak vele, amint beteszem 1-esbe lefullad. Nos igen gondolom túl sok benzint kap, nagyon sokat, de nem tok vele mit csinálni, a síbertű a legalsó állásban van. Mit tegyek??? Légyszi segítsetek, mert tanácstalan vagyok. Köszi!
Kép
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

1. Leveszed az alapjáratot és használod a motort alapjárat nélkül.
2. Lecsökkented minimálisra az alapjáratot.
3. Fals levegő szívása miatt, cseréled a főtengely szimmeringeket.
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

redocstomi írta:Hali!

Miért lehet az hogy ha a gázt visszaengedve motorfékezéskor a motor rángat? Ezt behúzott kuplunggal tudom csak megszüntetni. A BFV 30n2-5 ös karbival is meg a mostani csatos karbival is ezt csinálja. Hogy tudnám ezt kiküszöbölni?
Legegyszerűbb, leggyorsabb módja, ha elveszed az alapjáratot...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
redocstomi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
Tartózkodási hely: Körmend

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: redocstomi »

Hali!

Miért lehet az hogy ha a gázt visszaengedve motorfékezéskor a motor rángat? Ezt behúzott kuplunggal tudom csak megszüntetni. A BFV 30n2-5 ös karbival is meg a mostani csatos karbival is ezt csinálja. Hogy tudnám ezt kiküszöbölni?
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

bomber93 írta:Hali
Mz TS 150 (BVF 24N1-1) karbi úszószint beállítást valaki le tudná nekem írni? honnan hova hány mm úszóház tömítéssel vagy anélkül tűszelep tömítéssel vagy anélkül. Tűszelep lengéscsillapító benyomva vagy nem? Gyári pontos beállításra lennék kíváncsi. Előre is köszi!
Az "MZ hogyan tovább" című könyvben le van írva részletesen ábrával mellékelve, így fejből nemtom :roll:
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

Hali
Mz TS 150 (BVF 24N1-1) karbi úszószint beállítást valaki le tudná nekem írni? honnan hova hány mm úszóház tömítéssel vagy anélkül tűszelep tömítéssel vagy anélkül. Tűszelep lengéscsillapító benyomva vagy nem? Gyári pontos beállításra lennék kíváncsi. Előre is köszi!
Tomm80
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2011.12.17. 16:38
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tomm80 »

Sziasztok,

esetleg Bing 84-es karburátort tud valaki újat eladót? A sok használt BVF-ből, már nem tudok egy épkézlábat összerakni...

Előre is köszönöm
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pempelli »

Hát én 135-re emléxem
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Hujber »

pempelli írta:Rendeltem Huber és társánál karburátor felújító készletet hát egy 125-ös 110-es és egy 20-as fúvóka van benne .
Akkor most mennyi a fő fúvóka mérete?nem 135?
A gyári érték 125ös, nekem 130as van benne.
Piros MZ ETZ 250
UDX
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pempelli »

Rendeltem Huber és társánál karburátor felújító készletet hát egy 125-ös 110-es és egy 20-as fúvóka van benne .
Akkor most mennyi a fő fúvóka mérete?nem 135?
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

pempelli írta:Ez mennyire lehet jó?http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... OR_HAZ.php
Vegyél túlméretes súbert, én 36,05 öst szereztem (asszem ez volt a méret) utángyártott áron. Ja, kell reszelni a gyári házat, mert ovalitás van benne jelenleg, a nagytengely olyan 35,7 lehet, a kicsi meg 36-36,1 között, de ha van hozzá türelmed, baromi jó lesz.

Több mint 5ezret mentem már vele, semmi hangja még mindig, tehát nem az van hogy bekopik egyből és ugyanolyan szar lesz.

Futárban kell amúgy megkérdezni, de ritka vendég az ilyen áru.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ambrusviktor nevezetű klubtársnak küldjetek egy privit. Ő foglalkozott a dologgal mélyebben...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Troster »

az elérhetősége engem is érdekelne :lol:
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pempelli »

KILL3R etz írta:10.000-ért perselyez 3 csavaros BVF-et egy egri szaki. Inkább őt keresd meg szerintem. Ennél biztosan jobb...
Esetleg valami elérhetőséget nem tudsz?
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

10.000-ért perselyez 3 csavaros BVF-et egy egri szaki. Inkább őt keresd meg szerintem. Ennél biztosan jobb...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pempelli »

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pempelli »

Karburátorba vettem utángyártott tűt ,de fullad hörög vele a paripa,olvastam valahol hogy be kell csiszolni erről van valakinek tapasztalata?
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csoka »

A papír hamar eltömődik,és inkább szivattyús rendszerbe való.A dizel előszűrő a jó.Abban rács van.
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Hujber »

a papírbetétes szűrőt lehet használni a keverékes benzinhez igaz?
Piros MZ ETZ 250
UDX
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

bomber93 írta:Üdv a képen látható alkatrész csak a légszűrőbetét tartására szolgál vagy ebbe már benne van az a rész is ahol keveredik a levegő? szóval megtöri a levegő útját?

http://n2.vatera.hu/photos/b6/7b/8e95_1_big.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez a légszűrő tartója, ez van a vázon középen, ehhez csavarozod a szívászajcsökkentö oldaldeknit, amiből a karbi szív.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

pempelli írta:Ha mély hörgő hangja van ha odahúzol neki akkor mi a hiba oka?
Mert az enyém ezt csinálja ha megyek vele és odahúzok neki.
Így hang nélkül nehéz megmondani, de akár kevés anyag is lehet ott..... látni, hallani kéne menet közben..
Elsőre emelj a tűn, aztán javul vagy romlik, eldöntöd. Szerezz egy nagyobb főfuvit is próbára, vagy pucold ki a mostanit.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

Üdv a képen látható alkatrész csak a légszűrőbetét tartására szolgál vagy ebbe már benne van az a rész is ahol keveredik a levegő? szóval megtöri a levegő útját?

http://n2.vatera.hu/photos/b6/7b/8e95_1_big.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 44 vendég