Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

A plombálthoz ne nyúlj!!!!!
Az gyárilag műszerrel van belőve. Addig jó míg nem állítják.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

HaPi írta:Hello!
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve :?: Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát :?: Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit :?:
Válaszokat várom és köszönöm :!:
Üdv.

U.i.. pls vki írjon.
1.: szerintem elég 1x föltenni a kérdést, szerencsére nincs olyan kemény "cenzúra" itt :twisted:
2.: a nagyobbik csavart is próbáld állítani, nekem az segített, mikor bejött ez a rohadt hőség, de én az alapjáratot találtam túl magasnak. Az enyém is csatos karbi ugye, a tű felülről a második rovátkában van, ha jól emlékszem. :-k
Az üresjárási keverékcsavart tekertem beljebb, majd belőttem az alapjáratot.
Totocs
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2010.07.05. 17:38
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Totocs »

Segítségeteket kérem. Menet közben elkezdett rángatni és megállt. Betoltam, és elindult, majd kb 300 m után megint 2 durranást követően leállt.2 percet vártam kb és megint betoltam, utána ment normálisan , ez talán azért lehetett mert kevés volt benne a benzin? kb 1,5 liter volt benne vagy talán a durranás miatt a gyujtással lehet gond?
Totocs
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2010.07.05. 17:38
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Totocs »

Segítségeteket kérem. Menet közben elkezdett rángatni és megállt. Betoltam, és elindult, majd kb 300 m után megint 2 durranást követően leállt.2 percet vártam kb és megint betoltam, utána ment normálisan , ez talán azért lehetett mert kevés volt benne a benzin? kb 1,5 liter volt benne vagy talán a durranás miatt a gyujtással lehet gond?
Avatar
Owerlord
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
Tartózkodási hely: Vác

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Owerlord »

smate írta:tegnap túlhúztam a karburátor tartó bilincsét és az egyik fele elpattant, ezt lehet más bilincsel pótolni ? a ts 125-ös karburátorában van tömítés(az úszóház fedele és a karburátor teste között) vagy olyan mint a hengerfej ?

Van tömítés a karbiház fedél alatt.Megvan adva a magassága is hogy mennyinek kell lenni, különben nem lesz jó a benzinszint.
MZ TS 150 sportvarázs
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Máté írta:
Alfa írta:A tárcsád nyitásszöge (az a szög ahol nincs anyag) mennyi?
Pontos szöget nem tudok mondani, de ugyanannyi mint amennyi a megszakító bütykön is.
Az 170 fok körül van (magyarul kb a fele nyitott, fele nem. így is? :D) . Nekem is annyi...
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Máté »

Alfa írta:A tárcsád nyitásszöge (az a szög ahol nincs anyag) mennyi?
Pontos szöget nem tudok mondani, de ugyanannyi mint amennyi a megszakító bütykön is.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Holnap fogok tudni segíteni, mert csinálok egy új tárcsát az optóshoz Sub-ee hivatalos szögméretei alapján. Ha a probléma megszűnik, a gyújtással volt a gond, ha nem, akkor lejjebb rakom 1 el és megnézem úgy is, és akkor már szinte biztos hogy az üzemanyagellátás nem frankó valahol.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Ja és még annyit az előzőhöz hogy a gyertyakép az véleményem szerint egész jónak tűnik.
A motor viselkedése az hasonló mint amit Alfa irt a sajátjáról.
Egész 4-ig kipörgethető szépen,viszont 5-ben csak nagyon lassan veszi a fordulatot 4000 felett.
Ugyanott tartva a gázkart komótosan növekszik a fordulat.
Ez mire utal???

Gyújtásom precizen beállitva(elektronikus)mérőórával.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
HaPi
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009.05.26. 20:46

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: HaPi »

Hello!
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve :?: Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát :?: Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit :?:
Válaszokat várom és köszönöm :!:
Üdv.

U.i.. pls vki írjon.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Kedves TS 250/1 tipustársak!

Rajtam kivűl kinek van még a /1-ében BING karbi?
Kiváncsi lennék a súber beállitásra,fuvókákra illetve a működésére.Irigykedve olvasom a 300-asok tapasztalatait!
Valamit vagy én csinálok rosszul vagy a /1-ből sosem lesz fogyasztóbajnok :cry:
Nekem akkor evett 5l alatt amikor a legalacsonyabbra volt téve a tű(legszegényebb).
Viszont sikerült is megragasztanom ](*,) :smt093
Most bejáratos a moci,a tűt 1-el tettem a legdúsabb alá.
Van vagy 6,5-7 l fogyasztásom kb.Pontosan még nem mértem le mert nem mentem annyit,csak abból gondolom hogy a múltkor is amikor a teljesitmény túrán mentünk akkor Polgárdin tartalékra kellett raknom,aztán a falu végén lévő kuton tankoltam pontosan 10 litert.Utána Érdnél taliztunk és Siófok előtt már megint tartalékra kellett raknom.Ez durván 150-160 km.Nem is mertem megkockáztatni hogy még a kompig sem érjek el pont én aki intézi a kompot,ezért is álltam ki tankolni a városban.Gondolom ezt akkor páran nem is értették :-k
Na hát ezért álltam ki.
Szóval /1-es társak!
Kinek mi a tapasztalata,beállitása,fogyasztása?
Akinek BVF karbija van,az is érdekelne.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

A tárcsád nyitásszöge (az a szög ahol nincs anyag) mennyi?
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Máté »

Alfa írta:Nah végre sikerült beállítani mérőórával az optós gyújtást. 3 mm-re. A következő történik:

Tű a 2. legdúsabb állásban. A motor egyenletes sebességen gyönyörűen megy, a motorfék szinte már nem is mz :D , annyira sima, nem rángat, satöbbi. pl 40 el 5.ben tudok vele tartósan rángatás nélkül menni. Viszont gyorsításnál gondolkodik, ha hirtelen nagy gázt húzok neki, nem ugrik olyan hirtelen, hanem késve követi a gázreakció, de szépen begyorsul utána, és szépen kiforog 6000 fölé 4.ben is (5.ben nemtom, egy rövid szakasz van csak a közelben ahol 90 a sebességhatár). Igazi túrás - csopperes viselkedés :twisted: .

Tű a 3. legdúsabb állásban (tehát 1 el szegényebben mint az előbb). A motor motorféken rángat, mint szokásos, kis gázon néha becsörög, berángat, ám a gyorsulása sokkal intenzívebb mint az előzőben. Szintén elég jól kiforog itt is, azzal nincs gond, bár nem olyan messzire. Nagy fordulaton néha itt is becsörög.

Na most, a célom az lenne h gyorsuljon is egy elfogadható mértékben (tehát nagy gázra ne bemélyüljön a hangja és késéssel kövesse), de motorféken se rángasson (annyira, kicsi belefér). Úgy tudom, ezek a karbik hirtelen gázadáskor túldúsítanak (ez megmagyarázná: nem tudja a sok üzemanyagot feldolgozni olyan hirtelen, azért nem ugrik), gázelvételkor meg szegényítenek. Ebből arra következtetek (?), hogy az egyik állás gyorsításnál túl sok neki (konstans sebességen még épp nem, de gázadáskor már igen, gázelvételkor meg épp nem kevés), a másik meg túl kevés, kivéve gyorsításkor ahol túldúsít és így pont jó.

A dús állásban akarom hagyni, mert az mindenhol jó kivéve a gyorsítást, és egy picit szegényíteni kéne. Szerintem 145 főfúvóka van benne, ezt 140 re levéve lehet jó? 300as a gép. Aki már tesztelt ilyet, 1 tűállás csökkentés hány méretcsökkentésnek felel meg kb?
Nekem is 300-as a gép és nekem is opto gyújtásom van (kb egy két héttel lett hamarabb kész mint a tied) 2,8-as előgyújtással. Nekem 135-ös főfúvóka van benne és a tű a legdúsabb keveréktől eggyel szegényebbre van állítva. Nekem így baromi jól megy és a fogyasztás is jó. (két személlyel megpakolva 95 100as utazótempóval 4,3 liter)

Máté
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

tegnap túlhúztam a karburátor tartó bilincsét és az egyik fele elpattant, ezt lehet más bilincsel pótolni ? a ts 125-ös karburátorában van tömítés(az úszóház fedele és a karburátor teste között) vagy olyan mint a hengerfej ?
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Nah végre sikerült beállítani mérőórával az optós gyújtást. 3 mm-re. A következő történik:

Tű a 2. legdúsabb állásban. A motor egyenletes sebességen gyönyörűen megy, a motorfék szinte már nem is mz :D , annyira sima, nem rángat, satöbbi. pl 40 el 5.ben tudok vele tartósan rángatás nélkül menni. Viszont gyorsításnál gondolkodik, ha hirtelen nagy gázt húzok neki, nem ugrik olyan hirtelen, hanem késve követi a gázreakció, de szépen begyorsul utána, és szépen kiforog 6000 fölé 4.ben is (5.ben nemtom, egy rövid szakasz van csak a közelben ahol 90 a sebességhatár). Igazi túrás - csopperes viselkedés :twisted: .

Tű a 3. legdúsabb állásban (tehát 1 el szegényebben mint az előbb). A motor motorféken rángat, mint szokásos, kis gázon néha becsörög, berángat, ám a gyorsulása sokkal intenzívebb mint az előzőben. Szintén elég jól kiforog itt is, azzal nincs gond, bár nem olyan messzire. Nagy fordulaton néha itt is becsörög.

Na most, a célom az lenne h gyorsuljon is egy elfogadható mértékben (tehát nagy gázra ne bemélyüljön a hangja és késéssel kövesse), de motorféken se rángasson (annyira, kicsi belefér). Úgy tudom, ezek a karbik hirtelen gázadáskor túldúsítanak (ez megmagyarázná: nem tudja a sok üzemanyagot feldolgozni olyan hirtelen, azért nem ugrik), gázelvételkor meg szegényítenek. Ebből arra következtetek (?), hogy az egyik állás gyorsításnál túl sok neki (konstans sebességen még épp nem, de gázadáskor már igen, gázelvételkor meg épp nem kevés), a másik meg túl kevés, kivéve gyorsításkor ahol túldúsít és így pont jó.

A dús állásban akarom hagyni, mert az mindenhol jó kivéve a gyorsítást, és egy picit szegényíteni kéne. Szerintem 145 főfúvóka van benne, ezt 140 re levéve lehet jó? 300as a gép. Aki már tesztelt ilyet, 1 tűállás csökkentés hány méretcsökkentésnek felel meg kb?
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

köszi
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

smate írta:most nem mozog annyira nehézkesen már de még mindig felakad, benyomva marad. amikor visszaraktam beindítottam ment amikor húztam neki de utána folyamatosan ment vissza a fordulatszám majd megállt a motor, az újra indítás nem sikerült, megint vákuumos lett
a szelepet benzinbe raktam mozgattam is benne a tűjét is (mielőtt kipróbáltam a motorban). láttam rajta egy kis patinát, ha sósavba raknám lenne a belsejében olyan dolog ami ezt nem bírná vagy tejesen réz az egész ?
Na látod lassan meglesz ott minden bibi. :D Ezért nem indult,mert fennmaradt a tű!
Patinától nem hiszem hogy akadna.Esetleg már elkopott félre és azért akad.
Vegyél újat nem egy nagy pénz.
Tanksapkának a közepén meg van egy lyuk azt kell kitisztitani.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
HaPi
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009.05.26. 20:46

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: HaPi »

Hello!
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve :?: Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát :?: Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit :?:
Válaszokat várom és köszönöm :!:
Üdv.
Avatar
Seri19
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 157
Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
MZ-d típusa: MZ Etz 251
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Seri19 »

smate írta:ok, köszi, és a tűszelep ?
Azzal nem tom mit kéne csinálni vmi retek lehet benne ha szorul. De ha benzinnel meg levegővel nem jön ki akkor nem tom mi lehet benne.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

ok, köszi, és a tűszelep ?
Avatar
Seri19
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 157
Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
MZ-d típusa: MZ Etz 251
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Seri19 »

smate írta:most nem mozog annyira nehézkesen már de még mindig felakad, benyomva marad. amikor visszaraktam beindítottam ment amikor húztam neki de utána folyamatosan ment vissza a fordulatszám majd megállt a motor, az újra indítás nem sikerült, megint vákuumos lett
a szelepet benzinbe raktam mozgattam is benne a tűjét is (mielőtt kipróbáltam a motorban). láttam rajta egy kis patinát, ha sósavba raknám lenne a belsejében olyan dolog ami ezt nem bírná vagy tejesen réz az egész ?
Ha a tankban van a vákum akkor a tanksapka van tele retekkel és nem kap levegőt. Elvileg van rajta egy kis luk. Ahol be tud menni a levegő a tankba, nekem a simson csinálta ugyan ezt.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

most nem mozog annyira nehézkesen már de még mindig felakad, benyomva marad. amikor visszaraktam beindítottam ment amikor húztam neki de utána folyamatosan ment vissza a fordulatszám majd megállt a motor, az újra indítás nem sikerült, megint vákuumos lett
a szelepet benzinbe raktam mozgattam is benne a tűjét is (mielőtt kipróbáltam a motorban). láttam rajta egy kis patinát, ha sósavba raknám lenne a belsejében olyan dolog ami ezt nem bírná vagy tejesen réz az egész ?
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

azt még nem néztem meg, de köszi
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

smate írta:a tűszelep nehézkesen mozog ezt hogy tísztítsam, hogy könnyedén járjon ?
Egyébként levett alsórésznél,amikor az úszó lóg lefelé,akkor jön a benzin nyitott csapnál????
Kiszeded az úszót.majd a tűszelepet kicsavarod(menetes).Utána szépen kicsavarod a fuvókát és mindent átmosol benzinben,kifujod levegővel és kész.Összerak,kipróbál.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

a tűszelep nehézkesen mozog ezt hogy tísztítsam, hogy könnyedén járjon ?
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

smate írta:köszi, a tűszelep ami az úszó alatt van ?
Igen.Az úszó zárja illetve nyitja.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

köszi, a tűszelep ami az úszó alatt van ?
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

smate írta:ha nincs rádugva a karbira akkor folyik belőle a benzin
Tűszelep koszos.Vagy úszó fennakad.
Vedd le a karbi alját és úgy nyisd rá a csapot.Ha nem folyik a benya akkor tűszelep.Ha folyik,akkor tedd vissza az alját a karbinak és csak úgy kézzel fogd oda.Nyisd ki a csapot,várj 5-10 mp-et,zárd el a csapot,vedd le az alját a karbinak és nézd meg van-e benne benzin és mennyi?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

ha nincs rádugva a karbira akkor folyik belőle a benzin
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

smate írta:kössz, nincs hézagolóm, fejlemények:
amikor fecskendővel belenyomtam a benzint akkor járt, tehát a szikra jó
a tanksakpka nehezen szedhető lehet azért mert amikor rádugom a csap csövét a karbira és megynyitom tartalékon sem folyik bele a benzin, a tanksakpka vákuum miatt jön le nehezen
amikor beindítottam és húztam neki gázt( akkor amikor fecskendőztem) akkor sem szívta a benzint
most ilyenkor mit is kéne csinálni ?
Kapd le a benzincsapot és tisztísd ki valahol el van tönődve szerintem majd próbáld utána úgy hogy nem rakod rá a tanksapkát.
Üdv.:Robi
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

kössz, nincs hézagolóm, fejlemények:
amikor fecskendővel belenyomtam a benzint akkor járt, tehát a szikra jó
a tanksakpka nehezen szedhető lehet azért mert amikor rádugom a csap csövét a karbira és megynyitom tartalékon sem folyik bele a benzin, a tanksakpka vákuum miatt jön le nehezen
amikor beindítottam és húztam neki gázt( akkor amikor fecskendőztem) akkor sem szívta a benzint
most ilyenkor mit is kéne csinálni ?
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1445
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

smate: horhaus mondja jól. Szerintem üsd összébb a szikraközt, az sokszor csodákat művel.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: horhaus »

smate írta:hát megvettem beraktam, nem indult, szikra is volt meg benzin :-k
ilyenkor mi van ? rosszul kever ?
Van hogy kint van szikra, de nyomás alatt már nincs.
Jártam már én is úgy, hogy szép szikra volt, mégsem indult. Az új gyertya segített.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

jó ötlet, kössz \:D/
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

smate írta:egyáltalán nem indul be nem is tutadtam beállítani
Próbáld meg azt hogy egy fecskendóbe kevés benzint felszívsz és azt a belenyomod a gyertya luklyán át és rugdosod kicsit (persze úgy hogy a gyertya benne van :D)és ha nem is pöffen egyáltalán semmi akkor nem a karbival van a gond szerintem.
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

egyáltalán nem indul be nem is tutadtam beállítani
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Ha a karbi úgy lett beállítva, hogy rajta volt a levegőszűrő, most akár túl szegény is lehet a keverék. :!:
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

az mért lenne baj ? mert piszkos a levegő ? bár én nem értek annyira ehez de kipróbálom
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

smate írta:a légszűrőben friss a betét, de nincs is rajta ,mert még nem indul és így sokkal könnyebb szétszerelni
Akkor lehet az a baj hogy nincs rajta :d
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

a légszűrőben friss a betét, de nincs is rajta ,mert még nem indul és így sokkal könnyebb szétszerelni
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: festékes »

smate írta:hát megvettem beraktam, nem indult, szikra is volt meg benzin :-k
ilyenkor mi van ? rosszul kever ?
Levegőszürő nincs eldugulva?Az is okoz ilyen meglepetést!
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

hát megvettem beraktam, nem indult, szikra is volt meg benzin :-k
ilyenkor mi van ? rosszul kever ?
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

köszi
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

inkább szerezz be egy új úszót :idea: :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

köszi megpróbálom, mit forrasszak össze? az úszóban kell lenni folyadéknak ? amikor kivettem az úszót és alaposan áttörölgettem és később megnélztem akkor újra volt rajta vmi folyadék csepp valószinűleg benzin ,de aznap már semmit nem éreztem a benzinszagon kívűl
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

az úszó.
jobb lenne ha vennél helyette bele egy újat, vagy ha ez perpill nemmegy akkor forrasztópisztollyal forrasszd össze. :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: smate »

helló most vettem egy ts 125-öst és valami gebasz van a karbival , akikor kivettem kitisztítottam leengedtem belőle a benzint majd visszaraktam beindult a motor,de miután leállítottam és újra akartam indítani nem indult. volt benne olyan h az úszó egyik tartója le volt törve azt redróttal kijavítottam majd rögzítettem h ne mozogjon össze vissza de az úszó is szabadon járjon akadás nélkül a szelepeket kitísztítottam mi lehet a baj ?
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nyakas »

Forrest írta:A C3, C5, C6 mit jelent síbertűknél?

C3- TS125;
C5- ES250/2, TS250;
C6- TS250/1
kupossag :lol:
A viz szalad, a kő marad!
Avatar
Forrest
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 186
Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
MZ-d típusa: RD 350
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Forrest »

A C3, C5, C6 mit jelent síbertűknél?

C3- TS125;
C5- ES250/2, TS250;
C6- TS250/1
Avatar
kobra
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 955
Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kobra »

2. mért adat az új Bing karbival. 3,9l/100km.
Sajnos az elől hátul 3.50 es Enduro gumi az sokat tesz rá-..
De sztem egész jó.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Benimz, Majestic-12 [Bot] valamint 28 vendég