Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Nem volt a levegő meleg, kb 20 fok, ha a csörgésre gondolsz, bár igazad van télen mintha nem csinálta volna :D

99 benzin jó ötlet, majd legközelebbi teletanknál kipróbálom. Ha az a gond akkor nagyobb hf tömítés kell.

de ma elképedtem:kb 230 km-t hogy lehet 6 liter benzinnel megtenni?? Akárhogy nézem annyi. És nem, nem kímélős üzemmódban. a tű már dúsabbra van téve, 90-100 utazó, és egyébként is húzom a szarvát (és megy is). A 230 km-ből 100 Mátrában szerpentinezés ahogy a csövön kifér. Ki se merem mondani: 3l alatt a fogyasztás, ezerszer átmértem, a km számlálóm meg fix hogy jó... Nameg a telek akkor is 98 km háztól házig ha rossz :D Ahogy bambi mondta, itt valami paranormális van :shock:

Na leszimuláltam az egész hétvégét google mapsen: A-ban tankolás Aszódon, a vége az ahol tartom a mocit hétköznapokon...

http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 08647&z=12

248 km...
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csdani »

Alfa írta:Remélhetőleg :twisted: Nagyon elszoktam már attól h csak úgy megáll.

+1 fejtörő: jövök haza, csörög mint a fene (bambi azt mondta, a dugó az, de nem vészes, ez már csak ilyen, én mégis utálom) aztán Gödöllőnél egyszercsak kisimul, és gyönyörű gyári hanggal jövök vele végig, tépi az arcot gyorsulásnál, pazar a motorfék (nem is pöfög vissza semmit, nem rángat, nem pulzál), 1-2 becsörgés van csak, de kis gázzal újra sima. Máskor meg csörömpöl. Azelőtt megint jó. Szerintem ez is üzemanyagellátási gond, én arra gyanakszom, hogy még mindig keveset kap, pedig emeltem 1et a tűn már, így a 100as utazót tartja (táskákkal!) ugyanazzal a gázállásnál, aminél eddig a 80at. Eddig a legkevesebbet adóban volt. A gyertya eddig is, ezután is őzbarna.

2T olaj nem lehet a gond, mert azt most váltottam olyanra, amin régen (fúrás után) jó volt. Ötletem sincs, szétkapom a benzincsapot holnap, és megnézem, lehet h néha eleget enged, máskor meg keveset. "Hardveres" problémára azért nem gyanakszom, mert akkor végig valamilyen lenne, így nem változhatna (pl egy váltó fogaskerék mindig "ugyanolyan").

Ha valakinek oldódott már meg ilyesmi gond, ne kíméljen, írja meg :D



Nem volt nagyon meleg a levegő amikor ezt csinálta?

Ilyen okok miatt használok 99-es benyát, 95-össel majd szétesik...
A fúvóka 145 volt, most 140, a tű a legdúsabban. Fogyasztásom 5,1 javarészt 2 személy, oldalcsomag, 95-ös tempó.
De megelégeltem,hogy nem tudom a tűt a normál állásba tenni, (elég sötét a gyertya), meg jobban is menne abban az állásban, csak, amint bemelegszik, iszonyú csörgés.
Elkészült a 0,75 mm vastag hf tömítés, majd beszámolok a fejleményekről!
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: festékes »

MrDok írta:
Alfa írta:Nah a hétvége problémája: :lol:

Megyek békés 95 körül Gyöngyösről Pest felé, a motor egyszercsak kihagy a gyorsforgalmin, majd újraindul, megy, kihagy, leáll, begurulok az Agip kútra. Nem indul. Oké, épp odafele fogyott ki a benzinem, ez ugyanez volt (még szerencse h van tartalék :twisted: ), mondom valahol elfolyt pl kilyukadt a tank. Hát nem, semmi gyanús nem volt a mocin kívülről, a tank több mint félig. Rúgdosom egy darabig, mivel a fsz. mérőm a trafóról mér és kileng, szikra van (milyen praktikus, lol! 8) ) majd kiveszem a gyertyát, semmi. A gyertya full száraz, gondoltam akkor benzincsap. Nade az folyik rendesen. Akkor tűszelep. Szétszedem a karbit (4000 km óta nem volt szétszedve, olyan büszke voltam magamra :twisted: , és valami iszonyú ragacsos cucc jött ki belőle, mintha tiszta olaj lenne, de látható szenny sehol se volt. Tűszelep oké, főfúvóka oké. Visszaépítem, belerakom a gyertyát, első rúgásra indul.

Arra gondoltam, némi 2t olaj nem keveredett el (Challoils Dynamicstroke, eddig bevált) és egy csomóban összeállt oda, és jól beszívta, azért ragadt annyira.

Vagy van valami ötlet miért lehetett? És miért volt full száraz a gyertya (máskor kis rugdosás után is némi olajfilm azért volt rajta), ami amúgy szép őzbarna? Lehet h fontos info lehet, a tankot teljesen kijárattam (elfogyott menet közben), 2 éve legalább nem csináltam ilyet. De az is tény, hogy 100 km-t mátráztam előtte minden gond nélkül.

Az "incidens" :D után minden probléma nélkül hazahozott. Tök tanácstalan vagyok, a tankba bevilágítottam és tiszta.
Üdv! Tán néha szét kéne szedni tisztításra. Gyakrabban......
Én is challoils-al járok kicsit füstöl egyébként semmi gond vele vszeg máshol van a gond! :-k
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

Alfa írta:Előfordulhat hogy szét kéne szedni, de mint írtam :D belevilágítottam erős lámpával, felkavargattam egy kicsit, és semmi szennyeződés (pl rozsda vagy ilyesmi) sem volt. A tank fémtiszta.

-sem a csapban
-sem a szűrőben
-sem az ülepítőpohárban
-sem a tűszelepben
-sem az úszóházban

Az egyetlen, szokásostól eltérő dolog az úszóházból kiömlő benzin volt (amikor szétcsavaroztam), ami jóval ragacsosabb volt, mint a benzincsőből jövő, de sem a színe nem volt más, se nem képzett semmiféle lerakódást. Ezért gondoltam valami olajgondra, téptem is egy faágat, letisztítottam, és jól összekevertem a dolgokat a tankban. Ezután nem volt vele gond. Csak gondoltam másnak is volt hasonló... ez lehetett a baj?

Jah még csodálkoztam is hogy a karbi milyen tiszta csillogó belül.
Ez egy paranormális jelenség :-"
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Remélhetőleg :twisted: Nagyon elszoktam már attól h csak úgy megáll.

+1 fejtörő: jövök haza, csörög mint a fene (bambi azt mondta, a dugó az, de nem vészes, ez már csak ilyen, én mégis utálom) aztán Gödöllőnél egyszercsak kisimul, és gyönyörű gyári hanggal jövök vele végig, tépi az arcot gyorsulásnál, pazar a motorfék (nem is pöfög vissza semmit, nem rángat, nem pulzál), 1-2 becsörgés van csak, de kis gázzal újra sima. Máskor meg csörömpöl. Azelőtt megint jó. Szerintem ez is üzemanyagellátási gond, én arra gyanakszom, hogy még mindig keveset kap, pedig emeltem 1et a tűn már, így a 100as utazót tartja (táskákkal!) ugyanazzal a gázállásnál, aminél eddig a 80at. Eddig a legkevesebbet adóban volt. A gyertya eddig is, ezután is őzbarna.

2T olaj nem lehet a gond, mert azt most váltottam olyanra, amin régen (fúrás után) jó volt. Ötletem sincs, szétkapom a benzincsapot holnap, és megnézem, lehet h néha eleget enged, máskor meg keveset. "Hardveres" problémára azért nem gyanakszom, mert akkor végig valamilyen lenne, így nem változhatna (pl egy váltó fogaskerék mindig "ugyanolyan").

Ha valakinek oldódott már meg ilyesmi gond, ne kíméljen, írja meg :D
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Alfa: Szerintem csak szépen lassan összegyűlt, aztán most lett elég neki.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Előfordulhat hogy szét kéne szedni, de mint írtam :D belevilágítottam erős lámpával, felkavargattam egy kicsit, és semmi szennyeződés (pl rozsda vagy ilyesmi) sem volt. A tank fémtiszta.

-sem a csapban
-sem a szűrőben
-sem az ülepítőpohárban
-sem a tűszelepben
-sem az úszóházban

Az egyetlen, szokásostól eltérő dolog az úszóházból kiömlő benzin volt (amikor szétcsavaroztam), ami jóval ragacsosabb volt, mint a benzincsőből jövő, de sem a színe nem volt más, se nem képzett semmiféle lerakódást. Ezért gondoltam valami olajgondra, téptem is egy faágat, letisztítottam, és jól összekevertem a dolgokat a tankban. Ezután nem volt vele gond. Csak gondoltam másnak is volt hasonló... ez lehetett a baj?

Jah még csodálkoztam is hogy a karbi milyen tiszta csillogó belül.
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2801
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

MrDok írta:
Alfa írta: Az "incidens" :D után minden probléma nélkül hazahozott. Tök tanácstalan vagyok, a tankba bevilágítottam és tiszta.
Üdv! Tán néha szét kéne szedni tisztításra. Gyakrabban......
Ülepítőpohár?
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Alfa írta:Nah a hétvége problémája: :lol:

Megyek békés 95 körül Gyöngyösről Pest felé, a motor egyszercsak kihagy a gyorsforgalmin, majd újraindul, megy, kihagy, leáll, begurulok az Agip kútra. Nem indul. Oké, épp odafele fogyott ki a benzinem, ez ugyanez volt (még szerencse h van tartalék :twisted: ), mondom valahol elfolyt pl kilyukadt a tank. Hát nem, semmi gyanús nem volt a mocin kívülről, a tank több mint félig. Rúgdosom egy darabig, mivel a fsz. mérőm a trafóról mér és kileng, szikra van (milyen praktikus, lol! 8) ) majd kiveszem a gyertyát, semmi. A gyertya full száraz, gondoltam akkor benzincsap. Nade az folyik rendesen. Akkor tűszelep. Szétszedem a karbit (4000 km óta nem volt szétszedve, olyan büszke voltam magamra :twisted: , és valami iszonyú ragacsos cucc jött ki belőle, mintha tiszta olaj lenne, de látható szenny sehol se volt. Tűszelep oké, főfúvóka oké. Visszaépítem, belerakom a gyertyát, első rúgásra indul.

Arra gondoltam, némi 2t olaj nem keveredett el (Challoils Dynamicstroke, eddig bevált) és egy csomóban összeállt oda, és jól beszívta, azért ragadt annyira.

Vagy van valami ötlet miért lehetett? És miért volt full száraz a gyertya (máskor kis rugdosás után is némi olajfilm azért volt rajta), ami amúgy szép őzbarna? Lehet h fontos info lehet, a tankot teljesen kijárattam (elfogyott menet közben), 2 éve legalább nem csináltam ilyet. De az is tény, hogy 100 km-t mátráztam előtte minden gond nélkül.

Az "incidens" :D után minden probléma nélkül hazahozott. Tök tanácstalan vagyok, a tankba bevilágítottam és tiszta.
Üdv! Tán néha szét kéne szedni tisztításra. Gyakrabban......
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
joy69
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.06.20. 19:59
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: joy69 »

:P
ma,nagy sikert értem el a 2 hetes
kisérletezések után,a Taiwani karbival......
80km/ora a teszt sebességem....
ma mentem ismét 20km...
az elfogyesztott benzin 0,75l
ha jol számoltam akkor ez 100 kilométeren: 3,75 l/100
NA EZZEL MÁR MEG VAGYOK ELÉGEDVE!!!
FŐLEG HOGY A KISLÁNCKERÉK 17-es...
elég pörgősre van véve az ötödik sebességem is...
(mert én igy szeretem) \:D/
vélemény?
2 hete 6,5 literről indult a fogyasztásom :)
Joy69
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Nandor: Cikkszám szerint ugyanazok. 05-42.082
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Nandor »

csikin írta: Sima TS-en biztosan ilyen van, elvileg /1-en se kellett ezen változtatni.
Hát igen nekem amolyan TS250 - TS250/1 "hibrid" van, és nem tudom hogy melyiké kell hozzá.
De ha egyforma akkor mindegy.
De biztosan egyforma? Hátha csak /1-ét tudok szerezni.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Nah a hétvége problémája: :lol:

Megyek békés 95 körül Gyöngyösről Pest felé, a motor egyszercsak kihagy a gyorsforgalmin, majd újraindul, megy, kihagy, leáll, begurulok az Agip kútra. Nem indul. Oké, épp odafele fogyott ki a benzinem, ez ugyanez volt (még szerencse h van tartalék :twisted: ), mondom valahol elfolyt pl kilyukadt a tank. Hát nem, semmi gyanús nem volt a mocin kívülről, a tank több mint félig. Rúgdosom egy darabig, mivel a fsz. mérőm a trafóról mér és kileng, szikra van (milyen praktikus, lol! 8) ) majd kiveszem a gyertyát, semmi. A gyertya full száraz, gondoltam akkor benzincsap. Nade az folyik rendesen. Akkor tűszelep. Szétszedem a karbit (4000 km óta nem volt szétszedve, olyan büszke voltam magamra :twisted: , és valami iszonyú ragacsos cucc jött ki belőle, mintha tiszta olaj lenne, de látható szenny sehol se volt. Tűszelep oké, főfúvóka oké. Visszaépítem, belerakom a gyertyát, első rúgásra indul.

Arra gondoltam, némi 2t olaj nem keveredett el (Challoils Dynamicstroke, eddig bevált) és egy csomóban összeállt oda, és jól beszívta, azért ragadt annyira.

Vagy van valami ötlet miért lehetett? És miért volt full száraz a gyertya (máskor kis rugdosás után is némi olajfilm azért volt rajta), ami amúgy szép őzbarna? Lehet h fontos info lehet, a tankot teljesen kijárattam (elfogyott menet közben), 2 éve legalább nem csináltam ilyet. De az is tény, hogy 100 km-t mátráztam előtte minden gond nélkül.

Az "incidens" :D után minden probléma nélkül hazahozott. Tök tanácstalan vagyok, a tankba bevilágítottam és tiszta.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

karburátor beállításhoz 2 dolog kell:

1. ez: http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
2. tudni azt h a fúvókák+tű elkopnak, ezáltal több benzin engednek át :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
domada
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2008.11.24. 18:06
Tartózkodási hely: Balaton

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: domada »

Üdv mindenkinek!

Nah egy két paraméter először...
csatoskarbi ETZ250deLuxe, tirisztoros gyújtás igazoltan 3.0mm előgyújtással, olyan 120 körül van a vége utazóban gyönyörűen viszi a 100-105öt (Cateye órával mérve, a pontos kerékméret beállitva)
a schubertű a legfelső állásban volt a rossz volt a lemez ami tartja, DE a gyertya igy volt őz barna inkább enyhén fehéres...
a probléma ott kezdődik hogy sportos, tötymörgős, dinamikus vezetés mellett is a fogyasztása olyan 4-4,5 liter között van amivel még mindig borzasztóan elégedett lennék ha ezt nem 50 km-en enné meg :D
tehát a fogyasztás 8-9 liter között van... kezdettől fogva... karbi tiszta légszűrőt cseréltem... olyan 5000 km-t mentem már amióta nálam van és nem egy pénztárca kimélő darab... valami ötlet?
Egyébként róla van szó:
http://mumus.kz-net.hu/domada/MZ/008.jpg
jah és dobozok nélkül fogyaszt ennyit :)
Die Partei hat immer recht!
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Nandor írta:Nem tudja valaki hogy ez most TS vagy /1-es szívócső?
Kép
Sima TS-en biztosan ilyen van, elvileg /1-en se kellett ezen változtatni.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
tams9
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2008.05.15. 09:45
Tartózkodási hely: Mezõkövesd

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: tams9 »

Sziasztok!
Adjatok már tanácsot!
Állítgattam a csatos karbim, ami 300-as hengert táplál. Tettem bele 140-es főfúvókát, a tű pedig a legalsó állásában van.
Most már elértem, hogy a gyertya őzbarna és nem fekete és a fogyasztás 5 liter vagy kicsit alatta(eddig inkább 6 volt). De valahogy úgy érzem, hogy nem megy, semmilyen fordulatszámban nem torpan, de 110 körül megy ha nem hasalok rá. Ha a tűt följebb veszem az teljes gáznál több benzint enged? Vagy tegyek 145 ös fúvókát? Vagy ha őzbarna akkor ezzel nincs gond?
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Nandor »

Nem tudja valaki hogy ez most TS vagy /1-es szívócső?
Kép
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

Hú nekem van frankó szűrőm és csak annyit tudok mondani hogy semmi kosz nincs benne mert előtte vettem csapot azt hiszem digó csap és abban is jó szűrő van és áttetsző vízzsák de én is jó ötletnek tartom a köztes szűrőt.
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Ehhez még annyi,hogy ejtőtankhoz nem papírbetétes szűrő javallt,hanem a finom szitabetétes,mint a diesel-előszűrő! :D
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: festékes »

MrDok írta:
festékes írta:Hali! Ma átfényeztem a gépet és tettem fel egy gyári tankot amit előtte kitakaritottam,elég jó lett de újat azért nem tudtam belőle kihozni ezért a benzincsőre rátennék még egy köztes szürőt is.kérdésem,hogy ez jó e,átfolyik rendesen,folyamatosan a benzin?Kinek van ilyen a véleményetekre vagyok kiváncsi köszi!
Persze, erre találták ki! Használd nyugodtan, aztán mondjuk egy év múlva leszedheted, addig biztos kijön a szemét a tankból.
Ok kösz MRDok :D
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

festékes írta:Hali! Ma átfényeztem a gépet és tettem fel egy gyári tankot amit előtte kitakaritottam,elég jó lett de újat azért nem tudtam belőle kihozni ezért a benzincsőre rátennék még egy köztes szürőt is.kérdésem,hogy ez jó e,átfolyik rendesen,folyamatosan a benzin?Kinek van ilyen a véleményetekre vagyok kiváncsi köszi!
Persze, erre találták ki! Használd nyugodtan, aztán mondjuk egy év múlva leszedheted, addig biztos kijön a szemét a tankból.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: festékes »

Hali! Ma átfényeztem a gépet és tettem fel egy gyári tankot amit előtte kitakaritottam,elég jó lett de újat azért nem tudtam belőle kihozni ezért a benzincsőre rátennék még egy köztes szürőt is.kérdésem,hogy ez jó e,átfolyik rendesen,folyamatosan a benzin?Kinek van ilyen a véleményetekre vagyok kiváncsi köszi!
Avatar
joy69
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.06.20. 19:59
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: joy69 »

MrDok...!!!
Ja bocs,"Bg" irta?!

nekem ugyan ez volt a jelenség
az uj karbival amit vettem...
a fő probléma az volt,hogy a Taiwani
gyárto,tul licsi alapjárati fuvokát rakott belé.(0,35)
azt kicseréltem 0,45re és megszünt a rángatozás.
még a főfuvokát is le tudtam vinni 115re,
igy nyertem a fogyasztáson 1litert.
előtte 5,2 most 4,18.
persze 80as tempón.
=D>
Joy69
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

bg írta:Kérdésem
Mitől van az, hogy alapjáraton szépen megy a gép. Meg lehet számolni az ütemeket szinte.
Aztán egyes, és ahogy húzom, úgy fullad. Néha elkapja, de alapvetően erőtlenné válik a gép. Ha felpörgetve engedem rá a kuplungot, akkor szépen megy. De pl, kocsisorban lassú elindulást nem lehet véghezvinni. Egyszerűen nem megy, mintha meg akarna állni.
A kettes, hármas, és sorban mind ugyanez a helyzet. Ha felpörgetem, akkor repül minden gond nélkül. Ha csak öregurasan váltok, és gázt húzok akkor le akar hörögni, van hogy elkapja, de van hogy vissza kell váltani, fel kell túráztatni, és rádobni a kuplungot. Ekkor megint megy. A végsebesség 90 körül van. Egy személlyel.
A létező összes beállítást végig próbáltuk, sok benzin kevés benzin, sok levegő kevés levegő, stb. a sok benzinnél valamelyest javult a helyzet, de nem jó.
A magam részéről nem hiszem el, hogy az etz sportos gép és állandóan húzni kell a fülét. Én inkább öregurasan vezetném, nem óriási gázfröccsel.
Még annyit. A blokk szét volt húzva, csapágyazva, szimeringezve volt.
A főtengely gyári maradt, kis kottyanással, kb. 75 % os.
A henger gyűrűzve lett, szintén gyári alapméretű.
A karburátor 100 szor kipucolva, fúvókák 1000 szer kitakarítva. /átjárhatóak/
A forgórész külső része szét volt törve, kapott egy újat.
A kuplung új lamellákat kapott.
Üdv!
Na ebben tudok segíteni! Nemrég oldottam meg ugyanezt a problémát.
Vastag a súbertűd! Vegyél egyet, és hasonlítsd össze. Az enyém 1-2 tizeddel volt vastagabb mint amit kaptam, kicseréltem, és megszűnt a probléma. Ha kell lemérem őket neked a pontos adatokért.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

De ha új lenne a henger, ezelőtt sem ment volna jobban, nem? :-k
És azért új gyűrűkkel kell neki egy kis járatás, hogy összekopjon a hengerrel. Még 0,2mm sincs a gyűrűhézag??? Annyi kellene neki! :!:
Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bg »

csikin írta:bg: előgyújtást nézd meg még (FHP előtt 3 mm)+ gyertya (elektródahézag),trafó,kábel
megnéztük mindet. minden jó, vagy legalábbis úgy néz ki.
az elektromosságot direkt független idegen szakemberrel nézettem át, nehogy elfogult legyek.
a vicc az hogy amíg csörgött, és nem lett hozzányúlva, addig jól ment, kb. 130 at. lehet hogy meg kelet volna várni amíg kiesik alólam, és nem hozzányúlni. de az a csúnya csapágyhang, meg a kuplung sivítása zavart.

ma beruházok egy új gyertyába, ami már a negyedik verzó. denso.
bg



Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...

Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bg »

Gyurmooo írta:
bg írta: ...
A létező összes beállítást végig próbáltuk, sok benzin kevés benzin, sok levegő kevés levegő, stb. a sok benzinnél valamelyest javult a helyzet, de nem jó.
...
A karburátor 100 szor kipucolva, fúvókák 1000 szer kitakarítva. /átjárhatóak/
...
1.: gyertya színe milyen?
2.: levegőszűrő lett cserélve, ugye?
3.: az új gyűrűvel mennyi lett a hézag?

Nem akarod föltenni a karburátorom próbaképp?



a gyertya gyönyörű őz barna.
cserélve lett a levegőszűrő is.
új gyűrűvel semennyi hézag sincsen. tökéletesen illeszkedik. gyanítom hogy nemrégen új hengert kapott, és szinte új még a henger. 69 es gyűrűket kapott.

feltehetjük. egy próbát megér.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bg 2010.06.24. 07:45-kor.
bg



Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...

Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

bg írta: ...
A létező összes beállítást végig próbáltuk, sok benzin kevés benzin, sok levegő kevés levegő, stb. a sok benzinnél valamelyest javult a helyzet, de nem jó.
...
A karburátor 100 szor kipucolva, fúvókák 1000 szer kitakarítva. /átjárhatóak/
...
1.: gyertya színe milyen?
2.: levegőszűrő lett cserélve, ugye?
3.: az új gyűrűvel mennyi lett a hézag?

Nem akarod föltenni a karburátorom próbaképp?
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

bg: előgyújtást nézd meg még (FHP előtt 3 mm)+ gyertya (elektródahézag),trafó,kábel
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bg »

Kérdésem
Mitől van az, hogy alapjáraton szépen megy a gép. Meg lehet számolni az ütemeket szinte.
Aztán egyes, és ahogy húzom, úgy fullad. Néha elkapja, de alapvetően erőtlenné válik a gép. Ha felpörgetve engedem rá a kuplungot, akkor szépen megy. De pl, kocsisorban lassú elindulást nem lehet véghezvinni. Egyszerűen nem megy, mintha meg akarna állni.
A kettes, hármas, és sorban mind ugyanez a helyzet. Ha felpörgetem, akkor repül minden gond nélkül. Ha csak öregurasan váltok, és gázt húzok akkor le akar hörögni, van hogy elkapja, de van hogy vissza kell váltani, fel kell túráztatni, és rádobni a kuplungot. Ekkor megint megy. A végsebesség 90 körül van. Egy személlyel.
A létező összes beállítást végig próbáltuk, sok benzin kevés benzin, sok levegő kevés levegő, stb. a sok benzinnél valamelyest javult a helyzet, de nem jó.
A magam részéről nem hiszem el, hogy az etz sportos gép és állandóan húzni kell a fülét. Én inkább öregurasan vezetném, nem óriási gázfröccsel.
Még annyit. A blokk szét volt húzva, csapágyazva, szimeringezve volt.
A főtengely gyári maradt, kis kottyanással, kb. 75 % os.
A henger gyűrűzve lett, szintén gyári alapméretű.
A karburátor 100 szor kipucolva, fúvókák 1000 szer kitakarítva. /átjárhatóak/
A forgórész külső része szét volt törve, kapott egy újat.
A kuplung új lamellákat kapott.
bg



Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...

Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Mivel méred a gyújtás időpontját? Nekem nagyon kevésnek tűnik... :roll:
Nincs a hengerfej alatt több alu tömítés?

Örülök hogy a karbit sikerült beállítani. Lehet változtattak rajta, mert eddig senkinek sem működött.... ](*,)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
joy69
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.06.20. 19:59
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: joy69 »

köszi fiuk a sok segitséget..
ugy néz ki a karbi össze jön.
mindkét fuvokát ki kellett cserélnem.
a Taiwani,0,35 ös ment a kukába.
0,45 ös alapjárati.
és a föfuvokát levittem,135 röl 115 re.
és még igy is nagyon bátor 100-120ig.
a fogyasztás 5,2 röl lement 4,18 ra,igaz
csak 80-as tempoval mentem.
az előgyujtást 3mm,nem fogadja jol.
1,5mm és csodálatosan húz.
és ami fontos:nem tolat!!
\:D/
Joy69
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: festékes »

mark222 írta:Van egy MZ-m amit nemrég kaptam.14 évet állt egy garázsban,úgy hogy nem volt leengedve belőle a benzin,úgyhogy a tank belső részére rászáradt a benzin :( van valami ötletetek,hogy hogyan takarítsam ki?vagy muszály új tankot vennem(remélem hogy nem)?
Most csináltam egyet gyere át a barkács topicba :D
mark222
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010.06.17. 10:22
MZ-d típusa: MZ ETZ 125
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: mark222 »

Van egy MZ-m amit nemrég kaptam.14 évet állt egy garázsban,úgy hogy nem volt leengedve belőle a benzin,úgyhogy a tank belső részére rászáradt a benzin :( van valami ötletetek,hogy hogyan takarítsam ki?vagy muszály új tankot vennem(remélem hogy nem)?
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: festékes »

KILL3R etz írta:Üdv!

Azt a karbit szerintem soha nem fogod tudni beállítani normálisan.... :( Még a gyári karbiban is használhatatlan az a tű, nemhogy abban a csodában. Én inkább börzéznék egyet...

A megfordulás pedig szerintem mókolt bütyök miatt van. De lehet kalimpáló főtengely is.
Hali!Egyszer sráckoromban elvittem egy elvileg nagyhirü szerelőhöz pedig óvtak tőle ](*,) a /1-esemet 3.dik váltófogaskerék cserére.Hamarosan főtengelyes lett,sztem kicserélte az enyémet egy ócskavasra.Nos előtte csinálta nekem gyakran ezt a megfordulást hiába álitgattuk a gyujtást.Remélem itt nem ez a gond.Üdv
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Akkor 3ezer km alatt bejön az ára. Szinte ingyen volt akkor..úgy is mondhatnánk. :)
Avatar
kobra
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 955
Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kobra »

Na,Bing karbival első mért fogyasztásom 4,8.
Ez 90%ban 95-100utazó ,dinamikus vezetés mellett.
És volt benne egy 120km kétszemélyes túra. ugyancsak 95-100 utazóval. sőt.... :)
Sztem egész jó. ;) A másikkal nem tudtam 7.8 alá vinni sehogyan sem.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csdani »

Alfa írta:Tolatás = túl nagy előgyújtás. Annyival hamarabb gyújt, hogy a robbanás megfordítja. Vedd kisebbre, 4 mm-el is kipróbáltam azzal sem tolatott 1000es alapjárat után sem. Neked valami nagyon el lehet állítva.

Előgyula: 3mm
Megszakítóhézag: 0,4 mm is lehet

Ezzel sosem fog megfordulni...

Amúgy épp a napokban tesztelgettem kicsit az optós gyújtással, mert azt könnyű állítani.

4 mm esetén (számomra) meglepő volt, de alul ment jól, 2-3000 között nyomatékból remekül lehetett vele rötyögtetni. A viselkedése amúgy lomha volt, húztam neki, a hangja jó volt, de nem igazán volt arcletépő a gyorsulás, és nem szerette a 4500 feletti fordulatot sem.

3mm esetén alul (2-3000 között) igen érezhetően gyengébb. Viszont 3000 felett kb 7000 ig baromi jól húz, az embernek egyszerűen nincs kedve alacsony fordulaton járatni ha magasan is tud :D .

Ez persze már lehet h elektronika topic :D Tud erre valaki magyarázatot? Én fordítva gondoltam: Kis fordulaton később kell gyújtani (kis előgyújtás), mert a dugónak az előgyújtás ideje alatt kell felérni, így ezzel összhangban nagy fordulaton meg előbb, hogy meglegyen az idő a robbanáshoz és ne már leszálló ágban lökje meg, hanem fent. Vagy ezek szerint mégsem? Elég durva a különbség. Mérőórás gyújtásállítót csináltam, a méréssel nem lehet gond.


Igen, alacsony fordulaton kellene elvileg kissebb gyuszi, ha azonosnak vennénk az égéssebességet, de amint látszik, nagyon nem az... Alul rossz az öblítés, sok kipugáz bent marad, ezért lassabb az égés, ezért kell nagyobb előgyújtás. Én is tapasztaltam ezt, csak a másik oldalról megközelítve: kis, 2,2 mm esetén 3000-ről alig akart megindulni, olyan 4500-tól kezdett dolgozni. Ezért próbálkozok egy elektronika beszerelésével, keresztapámmal összehozunk valamit, de addig is tesztelek hozzád hasonlóan manuálisan. Megvizsgálhatnánk nagyobb előgyújtással is, Perec elvileg 7 mm-t állított be a kütyüjébe.

Amúgy tényleg inkább elektronika topic
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

joy69 írta:Kössz fiuk az ajánlatot..
az elögyujtással is baj lehet,mert beállitottam az itt
letölthető adatok alapján...(3mm)
és kis alapjáraton,lelassult és elindult
visszafelé a főtengely.
és ez komoly,betettem sebességbe,
és tolatott a csodagép...
:twisted:
Nézd meg hogy nem nyit-e véletlenül kétszer. Ha üt a forgórész, előfordul. Akkor mehet hátrafelé... Kalapáccsal finoman ütve központosítható az excenter, hogy rendesen dolgozzon. Persze ne direktbe üsd, hanem valami közbeiktatásával.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Tolatás = túl nagy előgyújtás. Annyival hamarabb gyújt, hogy a robbanás megfordítja. Vedd kisebbre, 4 mm-el is kipróbáltam azzal sem tolatott 1000es alapjárat után sem. Neked valami nagyon el lehet állítva.

Előgyula: 3mm
Megszakítóhézag: 0,4 mm is lehet

Ezzel sosem fog megfordulni...

Amúgy épp a napokban tesztelgettem kicsit az optós gyújtással, mert azt könnyű állítani.

4 mm esetén (számomra) meglepő volt, de alul ment jól, 2-3000 között nyomatékból remekül lehetett vele rötyögtetni. A viselkedése amúgy lomha volt, húztam neki, a hangja jó volt, de nem igazán volt arcletépő a gyorsulás, és nem szerette a 4500 feletti fordulatot sem.

3mm esetén alul (2-3000 között) igen érezhetően gyengébb. Viszont 3000 felett kb 7000 ig baromi jól húz, az embernek egyszerűen nincs kedve alacsony fordulaton járatni ha magasan is tud :D .

Ez persze már lehet h elektronika topic :D Tud erre valaki magyarázatot? Én fordítva gondoltam: Kis fordulaton később kell gyújtani (kis előgyújtás), mert a dugónak az előgyújtás ideje alatt kell felérni, így ezzel összhangban nagy fordulaton meg előbb, hogy meglegyen az idő a robbanáshoz és ne már leszálló ágban lökje meg, hanem fent. Vagy ezek szerint mégsem? Elég durva a különbség. Mérőórás gyújtásállítót csináltam, a méréssel nem lehet gond.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Én a helyedben beállítanám a haveromnak azt az előgyújtást. Járjon vele ő.
A gyári értékek:
előgyújtás 3 mm
főfuvi: 125-130
alapjárati:45
szivató:110
tű: felülről 2.-4. rovátka

Először próbáld meg ezekkel, aztán lehet finomítani...
De először ennek a megfordulásnak járnék utána...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
joy69
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.06.20. 19:59
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: joy69 »

akkor azért volt a Pannoniák
kipuf.könyöke
mindig lilára kékülve... :)
de halál komolyan mondta
hogy a pancsinak
ennyi az előgyujtása,max.0,3mm =;
Joy69
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Kelleni nem kell épp, hogy tudjam, mert a csatos karbiban 50-es a legkisebb, az alapjárati fúvóka. Talán a kicsi ETZ alapjárati lehet. :-k
De 150-est rég nem bütyköltem. 8)
0,25 mm az k.va kevés... Esetleg kipufogót égetni jó. :twisted:
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: horhaus »

joy69 írta:Gyurmooo.
neked tudnod kéne,hogy a 0,35 ös fuvoka
melyik ETZ hez való!?
ja és egy Pannoniás haver
azt mondta,hogy előgyujtásnak 0,25mm kell,
nem 3mm!
és akkor nem röffen hátrafelé...-
szerintetek,mi a tuti előgyujtás a 250es ETZ nek?
köszi,ha válaszoltok.
:-k
Csak a TS-t tudom az 3 mm. Gondolom az etz is hasonló. Nekem 3 mm-el még nem sikerült hátrafele mennem.
Avatar
joy69
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.06.20. 19:59
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: joy69 »

Gyurmooo.
neked tudnod kéne,hogy a 0,35 ös fuvoka
melyik ETZ hez való!?
ja és egy Pannoniás haver
azt mondta,hogy előgyujtásnak 0,25mm kell,
nem 3mm!
és akkor nem röffen hátrafelé...-
szerintetek,mi a tuti előgyujtás a 250es ETZ nek?
köszi,ha válaszoltok.
:-k
Joy69
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv!

Azt a karbit szerintem soha nem fogod tudni beállítani normálisan.... :( Még a gyári karbiban is használhatatlan az a tű, nemhogy abban a csodában. Én inkább börzéznék egyet...

A megfordulás pedig szerintem mókolt bütyök miatt van. De lehet kalimpáló főtengely is.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
joy69
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.06.20. 19:59
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: joy69 »

persze,kispénzért
bárkinek odaadom a csatosat..
nem igérek semmi jot..
ha Gödöllőröl,mész hazafelé,gyere be érte..
a 251eshez lehet jo lesz.
ha jol emlékszem ahhoz gyártották.
nekem még 1985 ben a sima 250eshez
csavaros karbi volt..
Joy69
Avatar
joy69
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2010.06.20. 19:59
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: joy69 »

Kössz fiuk az ajánlatot..
de igazándibol nem segitettetek.
szóval kicsi a 0,35 ös alapjárati fuvoka?
amit ebbe a taiwani szarba beleszereltek?
az elögyujtással is baj lehet,mert beállitottam az itt
letölthető adatok alapján...(3mm)
és kis alapjáraton,lelassult és elindult
visszafelé a főtengely.
és ez komoly,betettem sebességbe,
és tolatott a csodagép...
:twisted:
Joy69
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

OFF: Vazze, én is rá akartam csapni arra a csatos karbira... :mrgreen:
Most már legyen a Tiéd. [-(
ON: volt már itt nemrég szó róla, hogy a manapság kapható Taiwani BVF-utánzat egy kalap sz@rt nem ér... :evil:
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég