Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
fores
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 512
Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
MZ-d típusa: ETZ,Honda
Tartózkodási hely: Alsózsolca

Hozzászólás Szerző: fores » 2008.11.23. 14:53

Vadlállat módjára füstöl a gépem..pedig karbi beállitva,és nem szivja az olajat a váltóbol..néha csepeg valami fekte szötymör a könyökböl..keverési arány betartva..mi lehet a gond?

Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode » 2008.11.23. 12:57

Fölesz írta:heló!

Kérdés: milyen torokátmérõjû MZ karbik léteznek? Fõleg a 125, 150 ccm eseké érdekel, de tájékoztató jelleggel érdekelne a 250esé is.

Helló!

Ha jól tudom akkor a következõk a gyári adatok:

125-ös: 22mm
150-es: 24mm
250-es: 30mm

Ha nem jól írtam, javítsatok ki.

Üdv.

Fölesz
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2008.11.20. 09:53
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Fölesz » 2008.11.23. 12:39

heló!

Kérdés: milyen torokátmérõjû MZ karbik léteznek? Fõleg a 125, 150 ccm eseké érdekel, de tájékoztató jelleggel érdekelne a 250esé is.

Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Hozzászólás Szerző: horhaus » 2008.11.20. 22:17

kuti írta:Igen! én is hallottam légellenállásról :D Csak ezért mertem kizárni, mert a 125ös kistz a maga 11-12 pacijával simán ugyanúgy ment 5.be dobozokkal, mint nélkülük.. Ebbõl gondoltam, hogy a 250es a 20 feletti pacijával is bírja
Paciból 19 volt benne 30 évvel ezelõtt. Ez a masina csak egy hónapja van a tulajdonomban. Még csak tesztelgetem. Sokat betegeskedett eddig, bár üzemképes állapotban vettem. Ki is próbáltam, de másnaptól egyik hiba a másik után. Mindezekkel együtt nagyon élvezem. Szerintem a gyújtás sem tökéletes.

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.11.20. 14:58

Igen! én is hallottam légellenállásról :D Csak ezért mertem kizárni, mert a 125ös kistz a maga 11-12 pacijával simán ugyanúgy ment 5.be dobozokkal, mint nélkülük.. Ebbõl gondoltam, hogy a 250es a 20 feletti pacijával is bírja

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.11.20. 01:00

kuti írta:Dobozoktól kétlem hogy csinálná..
Légellenállás!

Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Hozzászólás Szerző: horhaus » 2008.11.19. 23:21

kuti írta:
horhaus írta:Sziasztok

A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.

Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.

Sziasztok
Dobozoktól kétlem hogy csinálná.. elõször a fogaskereket kéne megnézni! ha az a gyári, akkor szerintem még egy rosszul beállított gyújtás is okozhatja.. De lehet hengerkopás is.. Elsõ mindenképp a fogaskerék!

Kössz. Elõbb utóbb mindent kipróbálok. Csak lassan. Kevés mostanában az idõm.

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.11.19. 23:11

horhaus írta:Sziasztok

A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.

Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.

Sziasztok
Dobozoktól kétlem hogy csinálná.. elõször a fogaskereket kéne megnézni! ha az a gyári, akkor szerintem még egy rosszul beállított gyújtás is okozhatja.. De lehet hengerkopás is.. Elsõ mindenképp a fogaskerék!

Avatar
Szilárd Mz
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
Tartózkodási hely: Jánkmajtis

Hozzászólás Szerző: Szilárd Mz » 2008.11.19. 23:10

[quote="Norbedlee"]Van egy jó állapotú karburátorom, hogyan tudom megállapytani hogy jó-e?[/quote]

Rakd fel egy olyan mocira amire való és próbáld ki.....

Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 396
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee » 2008.11.19. 23:07

Van egy jó állapotú karburátorom, hogyan tudom megállapytani hogy jó-e?

Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Hozzászólás Szerző: horhaus » 2008.11.19. 22:55

Sziasztok

A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.

Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.

Sziasztok

Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: coco » 2008.11.19. 20:55

Sziasztok. Kerdesem az hogy egy 125 esbe, de fel van furva 150 re milyen fuvokat tegyek a karburatorba?S ha mar uj fuvokat veszek akkor olyan kene ami kicsit esetleg novel a teljesitmenyen(ha van ilyen) vagy amelyik csokkent a fogyasztason de az ereje megmarad, vagy valami ilyensmi :D Nem tudom mi baja van a regi karburatoromnak. Nincs alapjarat s allitani se tudom. De feltettem meg egy 125 os karbit es egy KTM karbit is kiprobaltam s azzal szepen megy. Mi lehet a gond? Kosz elore is a valaszokat. :D

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2947
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.11.15. 07:36


Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.11.13. 21:25

Samu írta:
Sanya01 írta:sziasztok én még csak kezdõ motoros vagyok (17 éves) és az mz-met is örököltem, nemigazán értek hozzá, de nagyon tetszik a gép :) Valaki megtudná mondani hogyan állítsam be a karburátort? Én szét szedtem megtisztítani, de már nem, tudom hogy volt beállítva :( . segítségeteket megköszönném :)
szevasz sanya,

1. milyen típusú MZ: Trophy, TS, ETZ?
2. a karburátor oldalára milyen számok/betûk vannak írva? (például.: 24n2-2)

Avatar
Karak
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2008.09.02. 08:15
Tartózkodási hely: Szombathely

Hozzászólás Szerző: Karak » 2008.11.12. 23:28

Köszi szépen, szerintem is kipróbálom, egy adag nem fog csõdbe vinni :)

kupi írta:
Karak írta:Sziasztok!

Metabond nevû csodaszerrõl valakinek tapasztalata? Én régen használtam még ETZ hez fene tudja"kárt nem tett a motorba és a festéket is jól oldja a fényezett részekröl erre vigyázz,igaz az is a karbi is mindig tiszta volt kimosot belöle minden retyot és a kipuf is szárazra égett csak rohadt drága.Én belecsavartam a gépbe kb 18 000km igaz át volt alakitva 300 as ra de az ereje nem csökent ezalat,igaz a fogyasztása sem(pedig ezt irták)Szerintem ha teheted probáld ki,én a benzinhez adagolhatot használtam de a váltoba valot is dicsérték.Olompotloval nem szabad keverni mert kicsapodik valami a benzinböl!

Köszi!

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.11.12. 22:18

Sanya01 írta:sziasztok én még csak kezdõ motoros vagyok (17 éves) és az mz-met is örököltem, nemigazán értek hozzá, de nagyon tetszik a gép :) Valaki megtudná mondani hogyan állítsam be a karburátort? Én szét szedtem megtisztítani, de már nem, tudom hogy volt beállítva :( . segítségeteket megköszönném :)

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 762
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi » 2008.11.12. 16:16

Karak írta:Sziasztok!

Metabond nevû csodaszerrõl valakinek tapasztalata? Én régen használtam még ETZ hez fene tudja"kárt nem tett a motorba és a festéket is jól oldja a fényezett részekröl erre vigyázz,igaz az is a karbi is mindig tiszta volt kimosot belöle minden retyot és a kipuf is szárazra égett csak rohadt drága.Én belecsavartam a gépbe kb 18 000km igaz át volt alakitva 300 as ra de az ereje nem csökent ezalat,igaz a fogyasztása sem(pedig ezt irták)Szerintem ha teheted probáld ki,én a benzinhez adagolhatot használtam de a váltoba valot is dicsérték.Olompotloval nem szabad keverni mert kicsapodik valami a benzinböl!

Köszi!

Avatar
Karak
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2008.09.02. 08:15
Tartózkodási hely: Szombathely

Hozzászólás Szerző: Karak » 2008.11.12. 15:23

Sziasztok!

Metabond nevû csodaszerrõl valakinek tapasztalata?

Köszi!

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2008.11.10. 22:57

Ok ütök a kezemre ha arra kallódik! :D

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.11.10. 22:11

Szép, õzbarna!! Hozzá ne nyúlj! :)

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2008.11.10. 22:08

Egy kis tanács kellene mi a vélemény errõl a gyertyaképrõl???
Ilyet produkál a Bing 84 gyári beállításokkal!

Kép

Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 396
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Békés megye

Re: t-sapka

Hozzászólás Szerző: Norbedlee » 2008.11.03. 20:02

Etz250szombathely írta:Jah akkro bocsi ,én azt hittem hogy egyforma kiindultam a 125 150 250 böl:) bocsi még 1x
Semmi baj, azóta már le lett tisztázva
:D :D :D

Etz250szombathely
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
Kapcsolat:

t-sapka

Hozzászólás Szerző: Etz250szombathely » 2008.11.03. 19:46

Jah akkro bocsi ,én azt hittem hogy egyforma kiindultam a 125 150 250 böl:) bocsi még 1x

Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 396
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee » 2008.11.03. 19:21

Samu írta:A boltost csak az érdekli, hogy eladja neked a cuccot!! Sztem még nem is látott 251-est, mert annak kisebb a tanksapkája a többiénél!! Nehogy megvedd!

Jaj nem, nem nekem lett volna, hanem egyik havernak....de hát akkor majd máshonnan......

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.11.03. 18:44

A boltost csak az érdekli, hogy eladja neked a cuccot!! Sztem még nem is látott 251-est, mert annak kisebb a tanksapkája a többiénél!! Nehogy megvedd!

Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 396
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee » 2008.11.03. 18:20

Stravkó írta:Vigyázat!!!
A 251-es tanksapkája különbözik a többi MZ tanksapkától!!!
Én úgy tudom hogy a 125,150,250,251 tanksapkája megegyezik (nekem mikor vettem a boltos mondta)

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2008.11.02. 21:41

Vigyázat!!!
A 251-es tanksapkája különbözik a többi MZ tanksapkától!!!

Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 396
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Békés megye

Re: TANKSAPKA

Hozzászólás Szerző: Norbedlee » 2008.11.02. 21:17

Etz250szombathely írta:Ö helló szinte biztos hogy ugyan az,mert az 125 ,150 ,250-es tanksapkálya is eggyezö,továbbá a trabant tanksapka is rámegy ezekre tipusokra:) (próbáltam)

óóóóó király
:D :D :D :D :D
köszike 8) 8) 8) 8)

Etz250szombathely
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
Kapcsolat:

TANKSAPKA

Hozzászólás Szerző: Etz250szombathely » 2008.11.02. 21:08

Ö helló szinte biztos hogy ugyan az,mert az 125 ,150 ,250-es tanksapkálya is eggyezö,továbbá a trabant tanksapka is rámegy ezekre tipusokra:) (próbáltam)

Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 396
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee » 2008.11.02. 20:20

Nem tudja valaki. hogy a 250-es illetve a 251-es Etz tanksapkája megegyezik?

Etz250szombathely
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
Kapcsolat:

KARBI ujra

Hozzászólás Szerző: Etz250szombathely » 2008.11.02. 19:43

Fötengyel szimering jó ,nincs benzin szag ennyire voltam idöm,de azért köszz

mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ » 2008.11.01. 19:44

Okés kösz, majd valahogy kapcsolatba lépek vele:)

A karbi problémára meg annyit tudok mondani, hogy hagyd szétszedve a karbit, és áztasd be brigécióba.Szerintem elég pár órácskára benne hagyni.Rakd közé még a fúvókákat is.Utána jó alaposan mosd ki vízzel, és minden lyukat fújjál ki.lehetõleg pumpával, vagy kompresszorral.Ami a légszûrõ felé néz oldal, ott is vannak lyukak, ott is alaposan.Az már tuti tiszta lessz.Ha nemjó, akkor alapjárati fúvókát cserélj.Aztán nézd meg, hogy a légszûrõ elég tiszta-e.A szimering meg akkor lehet rossz, ha leveszed a deknit, és érzed, hogy benzinszag van.Ha nincs benzinszag, akkor nem a szimeringel van gond.Aztán lehet még a benzin levegõ arány állítás problémája is.A www.szocimotoros.hu oldalon van a szervíznél alapos karbibeállítás.Ha nem olvastad még, olvasd el, megéri.Jó bütykölést!

Etz250szombathely
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
Kapcsolat:

RE_RE karbi

Hozzászólás Szerző: Etz250szombathely » 2008.11.01. 18:25

Hát darabokra szedtem a karbit:) 3 x KB és nm tudom milehet a gáz,esetleg cseréljekki valami alkatrészt a karbiba?Vagy az nem lehet hogy + levegöt szivbe PL fötengely szimeringnél,abból is a generátor felöl,mert ott ugye olaj nincs,de amguy meg motor üzemel megy szóval ötletem sincs:(:( VALAKI MONDJON LÉGYSZI VALAMIT :) köszz mindenkinek. HI :roll:

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3833
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.11.01. 18:19

mzgergõ írta:Sziasztok!
Elkezdem megvalósítani a tuning gondolatomat(ezekrõl is van pár kérdésem, a tuning topicba fel is teszem).A gyári karbim igaz, nincs rossz állapotban, de nekem "tökéletes" karbi kéne, ezért kéne 150-es tz-re BING karbi.Hónap közepe körülre tervezem, és esetleg valaki tudna mondani helyszínt, ahonnan vehetnék?Egyáltalán milyen árba van?
Hali!

Igaz hogy nem BING, de sub-ee hirdetett egy Mikuni karbit: Asszem 29-es torokkal.
Szerintem az elég lenne elég erõs tuninghoz is.

mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ » 2008.11.01. 16:11

Sziasztok!
Elkezdem megvalósítani a tuning gondolatomat(ezekrõl is van pár kérdésem, a tuning topicba fel is teszem).A gyári karbim igaz, nincs rossz állapotban, de nekem "tökéletes" karbi kéne, ezért kéne 150-es tz-re BING karbi.Hónap közepe körülre tervezem, és esetleg valaki tudna mondani helyszínt, ahonnan vehetnék?Egyáltalán milyen árba van?

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3833
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: karbi probléma

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.11.01. 15:32

Etz250szombathely írta:Hellósztok,Gábor vagyok,már 3 hete bajlódok a karburátorommal olyan gond jött elö 3 hete hogy,melegen szivatóval indult,gondoltam koszos, vagy dugulás vagn kipucoltam,jó is lett kb 5km es utszakaszon aztán megint kezdte elölröl azóta 2 x pucoltamki de nem jó,szereztem egy 250/1 es karbit abból átt tettem az uszót,alapjáratot betudom állitanni 2200 -ig de lejebb nem,ez a 2200 is addig van amig gázt nem huzok :shock: mi lehet a probléma vajon?tudnátok neke tanácsot adni,ja és most már megy szivatónélkül a motor,de amint elengedem a gázt kell neki,alapjárat nincs ugyanis menet közbe :( KÖSZÖNÖM HELLÓ
Hali

Nem tudom mennyire szedted szét a karbit.. De nekem akkor játszott iet amikor elfordult a súber hengere... Ugye akkor megváltozik a letörése és nem úgy kever ahogy kellene...Lehet ezért olyan magas az alapjáratod, ill. amikor meghúzod akkor jobban elfordul és végleg nem lesz letörése... Lehet hülyeséget írtam de nekem ez jutott elõször eszembe... :oops:

Etz250szombathely
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
Kapcsolat:

karbi probléma

Hozzászólás Szerző: Etz250szombathely » 2008.11.01. 11:23

Hellósztok,Gábor vagyok,már 3 hete bajlódok a karburátorommal olyan gond jött elö 3 hete hogy,melegen szivatóval indult,gondoltam koszos, vagy dugulás vagn kipucoltam,jó is lett kb 5km es utszakaszon aztán megint kezdte elölröl azóta 2 x pucoltamki de nem jó,szereztem egy 250/1 es karbit abból átt tettem az uszót,alapjáratot betudom állitanni 2200 -ig de lejebb nem,ez a 2200 is addig van amig gázt nem huzok :shock: mi lehet a probléma vajon?tudnátok neke tanácsot adni,ja és most már megy szivatónélkül a motor,de amint elengedem a gázt kell neki,alapjárat nincs ugyanis menet közbe :( KÖSZÖNÖM HELLÓ

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.10.28. 20:07

Szerintem nem nehéz kipucolni a 84-est... Meg megvan a megfelelõ technika is rá, ha belsõ furatokat nem éred el "ecccerûen".

ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider » 2008.10.28. 18:04

Én most pucoltam ki egy BING18-ast. Hát nem egy egyszerû darab. A 18-as eléggé tele van csatornákkal, furatokkal és egyéb nehezen tisztítható zugokkal. Ha a "nagy testvére" is ilyen komplikált, akkor egyértelmûen a BVF a tuti. Ha pedig a BING-et az MZ-hez tervezték, akkor a BVF-hez meg az MZ-t... 8)

Üdv. Ghost

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.10.28. 10:23

nekem 3 hónap állás után, szintetikus 1:50-es keverésû 95-ös falusi benzintõl eldugultak a fúvókáim... :(

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.10.28. 00:07

bakimate írta:1. Miért dugulna el?
2. Hülyeség.
kuti írta:Hallottam olyat, ha a Bing karbi eldugul, akkor aztán mûvészet takarítani! Ez mennyire igaz? :roll:
A másodikhoz nem tok hozzászólni, de a miért dugulna el... egy szó... Benzinszûrõ! 8) És máris nem kell félni a dugulástól.. Nah ki beszél? nekem sincs fenn :shock:

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.10.27. 23:24

1. Miért dugulna el?
2. Hülyeség.
kuti írta:Hallottam olyat, ha a Bing karbi eldugul, akkor aztán mûvészet takarítani! Ez mennyire igaz? :roll:

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3368
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2008.10.27. 22:48

Kosian! Ha jó agyári karbid akkor mi a fenének adnál ki ennyi pénzt?Ez a karbi téma kezd elmenni affelé hogy rossz a gyári karbi.Abszolut nem rossz.A baj ott kezdõdik amikor már sok sok kilométer után valakinek már annyira kikopik hogy beállithatatlan lesz.Én igy jártam.Cserélgettem benne az alkatrészeket(na persze utángyártott dolgokat) és csak az õsz hajszálak sokasodtak a fejemen.Akkor döntöttem ugy hogy veszek egy ujat amirõl tudom hogy oké benne minden.Sokat tépelõdtem fõleg az ár miatt hogy mit vegyek.Utángyártott BVF vagy BING?Végül pont az utángyártott dolgok miatt döntöttem a BING mellett mégha drágább is.Nem bántam meg.Engem nem az érdekelt hogy mikor hozza be az árát,meg hogy mennyi lesz a fogyasztás(persze azért az sem mindegy),hanem hogy megbizható jó karbim legyen.Ha bármilyen olyan jellegû hiba jelentkezik amit okozhat ugyanugy gyujtás és karbi hiba is akkor legalább az egyiket kizárhatom.Nem az van hogy mindent ellenõrizni ,sorban állitgatni ezt, cserélgetni azt.Persze nem azt akarom mondani hogy ez a karbi nem romolhat el,de azért más egy új mint egy agyonkopott régi.

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2008.10.27. 21:11

Nekem se lett volna baj a régivel ha nem csörög nagyon. 500 körüli fordulat :shock:. Az tuti a gyertyakép alapján nem hogy keveset kap hanem talán még sokat is! Ép a végén látszódik hogy barna a többi fekete. Szóval most elvesztettem a fonalat miért csinál úgy mintha keveset kapna (hidegen brutális hörgés, stb.).

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.10.27. 20:25

Kosian! Döntened kell! Vagy öntöd bele a benzint, 6 litert fogyaszt és megy, vagy elveszed a benzint tõle és takarékosan mész! Kis fogyasztás és nagyobb teljesítmény nem megy együtt. Vagy egy új Bing, vagy marad a mostani karbid. Dönts.

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.10.27. 19:46

ghostrider írta:És azt hallotta már valaki, hogy a gyári az gyári :?: Nekem 4 liter körül eszik és úgy megy mint egy Bing-es 300-as 8)
Pedig nem mondanám újnak a karbim...ja, alapjáratom is van rendesen, még ha egy bizonyos intervallumon belül változik is a fordulatszáma :D

Próbáljatok ki egy jó állapotú gyári cuccot (fele annyiért) és utána Bing-eljetek :!:

Üdv. Ghost, a konzervatív :wink:
Nekem is jó a gyárim. Gyönyörû stabil 500 körüli az alapjárati fordulat, szivatóval bármilyen hidegben a második rúgásra indul, csak akármit csinálok, bekapja a 6 litert... Ehhez hozzátartozik a városi és eléggé dinamikus használat. De ha egy bing karbival lejjebb tudnám tornázni a fogyasztást és netán még a teljesítményen is dobna, nekem megérné. Annyi bajom van még, hogy csörög egy kicsit. Szerintem ez is a karbi. Pedig a motorban most van 16500 km. Ezt már többen is megerõsítették, elvileg nem ment többet (ezért is vettem). Viszont szerintem ennyi után még nem kéne csörögnie.

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3368
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2008.10.27. 19:07

Igazad van. A gyári karbi biztosan jó. De! Amit ma kapsz gyári újként az Tajwani utángyártott f@s.A csatos karbi amit én találtam a neten az 15000 ft. A Bing 22000 ft.Én a Bing mellett döntöttem már csak a gyártó miatt is.Természetesen mindenki eldöntheti mit akar.Egyébként meg ha valami csoda folytán elõkerülne egy eredeti NDK karbi MÉG ANNÁL IS JOBB A BING.Kimondottan Mz-hez fejlesztették ki.Legalábbis én igy tudom.

ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider » 2008.10.27. 18:23

És azt hallotta már valaki, hogy a gyári az gyári :?: Nekem 4 liter körül eszik és úgy megy mint egy Bing-es 300-as 8)
Pedig nem mondanám újnak a karbim...ja, alapjáratom is van rendesen, még ha egy bizonyos intervallumon belül változik is a fordulatszáma :D

Próbáljatok ki egy jó állapotú gyári cuccot (fele annyiért) és utána Bing-eljetek :!:

Üdv. Ghost, a konzervatív :wink:

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.10.27. 13:45

Hallottam olyat, ha a Bing karbi eldugul, akkor aztán mûvészet takarítani! Ez mennyire igaz? :roll:

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3368
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2008.10.27. 13:36

Most vettem nemrég egy ilyen karbit a/1-re.Sokat nem mentem még vele de egy biztos.Olyan stabil alapjáratot tudtam neki csinálni amilyen sosem volt még.Nekem már ezért is megérte.A fogyasztása pont azért mert keveset mentem még vele nem tudom mennyi.Az biztos hogy ugy érzem nagyobb fõfuvókával fogok kisérletezni az tuti.5-ben valahogy nem akar menni.Persze ez lehet mástól is,de én bizom benne hogy javul a dolog.Szóval aki szenved a régi agyonkopott karbijával az fektessen be egy ilyenbe.Durva számitással ugyebár kb 4000 km alatt hozza meg az árát.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 16 vendég