Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 304
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Patrik » 2016.05.07. 21:20

Sziasztok!
Tegnap voltam a helyi motoros boltban ami kimondottan szoci motorokra van kihegyezve már sok sok éve.
Volt most neki polcon a csatos karbi amiről már korábban beszélt,elvileg 100%-ban megegyezik a gyárival bvf felirat van beleütve,azt mondta az ő motorján is ilyen van és hibátlan olyan vele a motor mint fénykorában.
28000Ft-ért adja volt neki 12000Ft os is de arra most is azt mondta,hogy azt a szar kínait csak akkor adja ha nagyon akarom én nem baszom a fejéhez egy hétmulva.na de egyelőre nem tudom meg,hogy milyen mert karbi van polcon csak pénz nincs a tárcában. :D

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.05. 08:37

z25z írta:A BING-ről: zsebivel ugyebár épp túrázgatunk eddig 72 litert tankoltam és 1860 km- mentünk. Hiányzik kb 7 liter a tankból és elfogyott kb. 1 liter olaj (1:70). Meg vagyunk pakolva, próbálunk 100- as tempót tartani van ahol több van ahol kevesebb. Ha jól számolok 4.3/100 km. Én meg vagyok vele elégedve. Jól megy, takarékos.
Neked be lett lőve melyik főfuvival megy jól a 300 gép ez ki lett tárgyalva, azok táborát erősíted akinek megy. Rajtad kívül is tudok még párat akinek nincsen gondja vele nagyobb tempónál. Elég szük a Binges tábor az tény és nem is meglepő nem éppen 2 forint meg annó sem volt.
Bár ekkora úton lehet is átlagot számítani könnyen... :D

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: z25z » 2016.05.05. 08:06

A BING-ről: zsebivel ugyebár épp túrázgatunk eddig 72 litert tankoltam és 1860 km- mentünk. Hiányzik kb 7 liter a tankból és elfogyott kb. 1 liter olaj (1:70). Meg vagyunk pakolva, próbálunk 100- as tempót tartani van ahol több van ahol kevesebb. Ha jól számolok 4.3/100 km. Én meg vagyok vele elégedve. Jól megy, takarékos.

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.03. 22:46

Sikerült Mátéval felvenni a kapcsolatot ha sikerül neki szerezni alapanyagot megcsinálja nekem a főfúvókákat. A Bing kap még egy esélyt azokkal... :)

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.02. 22:59

zsakfos írta:
hell írta:
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.
Binget próbáltam 125 (mint te és ugyan az tapasztaltad mint én :) beledöglés). Csináltattam még Baki M. annó 130 meg 135 így azokat már nem kellett próbálnom(terveben volt a 300 így ezért csak olyanokat csináltattam). Mivel őt már nem látom errefele így mást meg nem tudtam aki csinálna olyan méretű fúvókákat így sajnos most nincs lehetőségem dörzsáraztatni olyan méretűeket így ez van. De ha tudnék bele olyanokat csináltatni 1000% teszt lenne. Gyertyakép ezzel a fúvókával is tökéletes szép barna de valahogy valami még sem volt fasza...

És még valami gyári beállítást sem találok a Binghez amiben le lenne írva úszószint és egyebek sajnos. Lassan 10 éve használom és valamiért ha nem zárom a csapot túlfolyik ezt tavaly kezdte el...

Na az a sebesség különbség mondjuk tényleg számottevő.
Fuvókát Babetta fuvókából lehet dörzsáraztatni,ha esetleg találsz arrafelé valakit,akinek van dörzsára meg kalibrálója.

Szerintem úszószintet a Bingnél nem kell állitani,az elméletileg sosem mászik el.
Levegőcsavar meg pont úgy működik beállitás ügyileg mint a BVF karbinál.
De leirást mondjuk én sem tudok.

Nekem a Binggel csak a /1-el van tapasztalatom.
Az sem ment végsbességre sokat,de nekem másik karbival sem,szóval ez 1:1
Fogyasztásban viszont nálam a Bing verhetetlen volt.Míg előtte a BVF benyelte az 5,5-6 litert átlagban, aBing megelégedett 4-4,3-al átlagban.
Nem tudom mitől folyik túl.
Tudom miből kell készíteni csak erre nem tudok senkit sajnos akinek lenne dörzsár meg kaliber hozzá ez a gondom. Megpróbálom Mátét elérni valahogy hátha tudna segíteni ilyesmiben még. Annyit megérhet a dolog hátha csak az a fúvóka gondja van...

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.05.02. 19:19

MrDok írta:Majdnem napi szinten használom az MZ-t, láttam már szerelést is......
Van csatos karbim.
Ha tesztelni kell, esetleg reszelni, módosítani a tesztpéldányt, állok rendelkezésre.

Amint tudok valami biztosat, ide is, és a Facebook csoportba is írni fogok. Ismerősömnek van műszerészesztergája, az alkalmas lenne erre biztosan. A gyári tű pontos méretei meglettek, a MEO-ban mérettem le pontos mérőeszközökkel. Jövőhét végéig meglesz a 2D és 3D AutoCAD rajz is a tűről, beméretezve. Aztán körüljárom a gyárthatóságot. Szerencsére szakmabeli vagyok (gépésztechnikus, fémipari cégnél dolgozok), vannak kapcsolataim is. Ha megoldható ésszerű kereteken belül a gyártás, akkor írni fogok. A volt sulimba is bemehetek ingyen CNC-zni, ezt a lehetőséget is felvetem még magamnak
Az anyag kérdéses, a cégnél van hasonló réz, amiből az eredeti is van, még az anyagkérdést kell körbejárnom, hogy miből célszerű csinálni, de gondolom az eredetihez hasonló rézötvözetből

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3367
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2016.05.02. 19:15

MrDok írta: láttam már szerelést is......
Úgysem hisszük el :twisted: :smt064

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3367
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2016.05.02. 19:14

hell írta:
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.
Binget próbáltam 125 (mint te és ugyan az tapasztaltad mint én :) beledöglés). Csináltattam még Baki M. annó 130 meg 135 így azokat már nem kellett próbálnom(terveben volt a 300 így ezért csak olyanokat csináltattam). Mivel őt már nem látom errefele így mást meg nem tudtam aki csinálna olyan méretű fúvókákat így sajnos most nincs lehetőségem dörzsáraztatni olyan méretűeket így ez van. De ha tudnék bele olyanokat csináltatni 1000% teszt lenne. Gyertyakép ezzel a fúvókával is tökéletes szép barna de valahogy valami még sem volt fasza...

És még valami gyári beállítást sem találok a Binghez amiben le lenne írva úszószint és egyebek sajnos. Lassan 10 éve használom és valamiért ha nem zárom a csapot túlfolyik ezt tavaly kezdte el...

Na az a sebesség különbség mondjuk tényleg számottevő.
Fuvókát Babetta fuvókából lehet dörzsáraztatni,ha esetleg találsz arrafelé valakit,akinek van dörzsára meg kalibrálója.

Szerintem úszószintet a Bingnél nem kell állitani,az elméletileg sosem mászik el.
Levegőcsavar meg pont úgy működik beállitás ügyileg mint a BVF karbinál.
De leirást mondjuk én sem tudok.

Nekem a Binggel csak a /1-el van tapasztalatom.
Az sem ment végsbességre sokat,de nekem másik karbival sem,szóval ez 1:1
Fogyasztásban viszont nálam a Bing verhetetlen volt.Míg előtte a BVF benyelte az 5,5-6 litert átlagban, aBing megelégedett 4-4,3-al átlagban.

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2312
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2016.05.02. 19:04

Majdnem napi szinten használom az MZ-t, láttam már szerelést is......
Van csatos karbim.
Ha tesztelni kell, esetleg reszelni, módosítani a tesztpéldányt, állok rendelkezésre.

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.02. 18:05

zsakfos írta:
hell írta:
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.
Blokkom szét van terítve így még kész nem lesz addig van időm eldönteni mi legyen...
És a Bing előtt mennyi volt a vége a motornak?De őszintén.

A fuvóka a Bingben meg nem furat átmérőben van megadva hanem átfolyási mennyiségben,ezért a furcsaság.
Az a 118-as valójában 110-es furat átmérő.
115 vagy 120 amivel még akkor ezek szerint éredemes lenne kipróbálni.Vagy próbáltad?
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.
Binget próbáltam 125 (mint te és ugyan az tapasztaltad mint én :) beledöglés). Csináltattam még Baki M. annó 130 meg 135 így azokat már nem kellett próbálnom(terveben volt a 300 így ezért csak olyanokat csináltattam). Mivel őt már nem látom errefele így mást meg nem tudtam aki csinálna olyan méretű fúvókákat így sajnos most nincs lehetőségem dörzsáraztatni olyan méretűeket így ez van. De ha tudnék bele olyanokat csináltatni 1000% teszt lenne. Gyertyakép ezzel a fúvókával is tökéletes szép barna de valahogy valami még sem volt fasza...

És még valami gyári beállítást sem találok a Binghez amiben le lenne írva úszószint és egyebek sajnos. Lassan 10 éve használom és valamiért ha nem zárom a csapot túlfolyik ezt tavaly kezdte el...

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3367
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2016.05.02. 17:58

hell írta:
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.
Blokkom szét van terítve így még kész nem lesz addig van időm eldönteni mi legyen...
És a Bing előtt mennyi volt a vége a motornak?De őszintén.

A fuvóka a Bingben meg nem furat átmérőben van megadva hanem átfolyási mennyiségben,ezért a furcsaság.
Az a 118-as valójában 110-es furat átmérő.
115 vagy 120 amivel még akkor ezek szerint éredemes lenne kipróbálni.Vagy próbáltad?

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2909
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2016.05.02. 17:54

hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
Alul szerintem semmit (mert ha normális a tűtartó, akkor nem is ér hozzá semmihez.
ha kopik valahol, akkor a kúp felső részénél (ahol lezár).

Mint korábban mondottam, én is vevő lennék egyre (viszont mivel nem napi szinten használom a gépet, ezért a teszt necces... hacsak nem esik bele egy olyan túrába, ahol részt is veszek :)

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.02. 17:51

Na majd kialakul. Addig marad a Bing...

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.05.02. 17:24

hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
Rajz a héten, max jövőhéten biztosan lesz! Ennyit tudok garantálni, de mivel nekem is kéne egy eredeti méretű súbertű, így nem egyet, hanem legalább 10-et csináltatnék, és elküldeném másnak is próbára.

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.02. 17:20

Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.02. 17:16

aronpfabian írta:
hell írta:Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.

Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene... :)
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember... :)
BING-et 30N3-ra nem igazán van értelme. A BING újabb, jobb technológia, a kopás szempontjából pedig szintén nem mindegy hogy legalább, vagy legfeljebb 25 éve van használatban.
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.
Blokkom szét van terítve így még kész nem lesz addig van időm eldönteni mi legyen...

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.05.02. 17:14

A gyári tű átmérője a kúp végén 1,74 mm
Az utángyártotté pedig 1,43 mm...
Ez ha az üzemanyag mennyiséget nézzük, rohadt nagy eltérés
Arról nem beszélve, hogy a kúp szöge is eltérő... Ami szintén sok dolgot befolyásol...
Én csak egy gépésztechnikus vagyok (2 félév elvégzett mérnökivel, de ez nem számít :D ), de azért ha gyártok valamit, akkor annak 5 századon belül kell lennie, különben leharapják a fejemet... 0,3 mm-nél már kirúgnának :D

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2016.05.02. 17:00

hell írta:Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.

Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene... :)
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember... :)
BING-et 30N3-ra nem igazán van értelme. A BING újabb, jobb technológia, a kopás szempontjából pedig szintén nem mindegy hogy legalább, vagy legfeljebb 25 éve van használatban.

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.05.02. 16:35

zsakfos írta:Nem mondom hogy ez biztosan hiteles fotók,de szerintem ilyennek kellene lennie:

Kép



Kép

Az enyém tök ugyanilyen, ami eltört! Ma mérettem le a MEO-ban műszerekkel, a héten készül a rajz róla.
Közben meg lett mérve az utángyártott tű is... Szégyen, hogy mennyi eltérés van köztük! A kúp átmérőjének végén az utángyártott tű 0,3 mm-rel nagyobb az átmérője, valamint az utángyártotton hosszabb a kúp is.
Meglesz a rajz, beméretezve, aztán ha gondoljátok, felteszem ide megosztva. Én pedig körbeérdeklődöm a cégen belül, valamint pár ismerősnél, hogy hogyan lehetne ezt kivitelezni kész rajz esetében

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.02. 15:52

Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.

Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene... :)
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember... :)

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3367
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2016.05.02. 15:28

Nem mondom hogy ez biztosan hiteles fotók,de szerintem ilyennek kellene lennie:

Kép



Kép

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.01. 18:14

Enyémnek más a feje. Kicsit értetlenül álltam előtte miért ilyen ez a fajta az tény. Fogalmam sincs milyen lehet majd a szakik megmondják ha minden jól megy... :)

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.05.01. 18:11

hell írta:Megnéztem ami nekem van! Hát igen ez szerintem nem eredeti. Felirat semmi nincs rajta. Meg valami főfúvókában volt benne valaki megkókányolta lehet. :) Tehát szerintem az enyém nem eredeti. Itt vannak a képen, majd mondja meg valamki mi a véleménye aki jártasabb ebben...

Kép


Kép


Kép
Ez erősen utángyártott! Nekem is pont így néz ki, amit tavaly vettem tartalékba!



Kép

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.05.01. 17:56

Megnéztem ami nekem van! Hát igen ez szerintem nem eredeti. Felirat semmi nincs rajta. Meg valami főfúvókában volt benne valaki megkókányolta lehet. :) Tehát szerintem az enyém nem eredeti. Itt vannak a képen, majd mondja meg valamki mi a véleménye aki jártasabb ebben...

Kép


Kép


Kép

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.05.01. 17:31

aronpfabian írta:A korábbi típusokon a gyári tű ismeretetőjele hogy bele van ütve a típusa (C3, C6, D1 stb) az egyenes részen a vége felé. Nem tudom ez az N3-ason így van-e de jó támpont lehet ha ilyet találsz a tűdön.
Ha otthon leszek, meglesem :)

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2016.05.01. 09:10

A korábbi típusokon a gyári tű ismeretetőjele hogy bele van ütve a típusa (C3, C6, D1 stb) az egyenes részen a vége felé. Nem tudom ez az N3-ason így van-e de jó támpont lehet ha ilyet találsz a tűdön.

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.05.01. 08:38

hell írta:Várom a fejleményeket a projektel kapcsolatban az tény... :)
Egyenlőre annyit tudok biztosra mondani, hogy a cégnél minden eszköz adott hozzá. Aztán hogy megoldható-e fusiban, azt kell megtudnom. Valamint várok akkor még képet eredeti csatos tűről, hogy olyan-e, amilyen nekem van
Páran mondták az eltört tűre, hogy talán nem eredeti. Nos, ha mégsem eredeti, én akkor is azt veszem alapul, mert azzal tavaly tökéletes volt a karbim, 4,9-es átlagfogyasztás mellett is nagyon szépen ment a motor, nem volt problémája

Erről meg biztosan tudom, hogy utángyártott tű:

Kép

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.04.30. 23:27

Várom a fejleményeket a projektel kapcsolatban az tény... :)

Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Mogyoród

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci » 2016.04.30. 19:59

Tony91 írta:
hell írta:Ilyet se láttam még azt meg kell hagyni. Ez egy gyári csatosé lenne? Mi rajta az a réz vagy mi henger szerűség? Ha igen ebből kellene sorozatgyártást csinálni és sokan boldogan motoroznának utánna... :) /Ha lesz belőle több darab is akkor én azonnal vevő lennék egy darabra. :) /
Jövőhéten beszélek a pantográfköszörűs kollegával, megmondja, hogy belefér-e fusiba, valamint hogy megoldható-e.
Igen, gyári csatos karbi eredeti súbertűje. Nagy eséllyel többet csináltatok, ha van rá mód. Az anyaga mennyire számít? Muszáj rézből lennie, vagy lehet más is?
Nekem van egy tűm az nem rézből van!(Nem a csatos karbihoz hanem az 5 höz)De a lényeg hogy nem réz! Olyan mintha rozydamentes anyagból lenne.

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.30. 19:58

hell írta:De biztosan az a gyári egyáltalán? Ezt azért nem ártana tudni talán. Valaki esetleg? Az anyagát illetően nem tudom miből lehetne még. De ha nem leszünk okosabbak a mérnöknél akkor maradunk az eredeti anyagánál(talán nem lövünk mellé :) ). Bár a BING-ben más anyagú van ha jól emlékszem...
90%, hogy gyári. De ha nem is gyári, tavaly akkor is hibátlanul ment vele a motor, a karbi pöpec volt
Következő héten a MEO-val megbeszélem, hogy mérhetnénk meg a legpontosabban a kúpot, aztan beszélek a köszörűs és CNC-s kollegával. Ha megvannak a pontos adatok, én CAD-ben megrajzolom 3D-ben, aztán eldől, hogyan és mennyiből lehetne kivitelezni
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tony91 2016.04.30. 20:00-kor.

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.04.30. 19:54

Holnap ha lesz időm szétkapom a zé-től kapottat és lefotózom a tűt benne hogy néz ki. Tervem a Bing helyett most ezt fogom használni így biztosan szükség lesz ilyesmi alkatrészre tartalékba. Ez nem játék... :)

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3817
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2016.04.30. 19:51

Rozsdamentesből is lehetne, vagy bármiből, amit lehet krómozni, de legegyszerűbb a réz. (Valami keményebb ötvözet, ami könnyen forgácsolható, de nem olyan törékeny... :roll: )

Ha lesz, engem is érdekelne...

Micsoda piaci rés... :roll: :mrgreen:

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.04.30. 19:39

De biztosan az a gyári egyáltalán? Ezt azért nem ártana tudni talán. Valaki esetleg? Az anyagát illetően nem tudom miből lehetne még. De ha nem leszünk okosabbak a mérnöknél akkor maradunk az eredeti anyagánál(talán nem lövünk mellé :) ). Bár a BING-ben más anyagú van ha jól emlékszem...

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.30. 19:30

Gexxx írta:Ha a gyári tűt sikerülne pontosan reprodukálni, én is vevő lennék egyre! Nekem is hajlott már el sajna...
Jövőhéten megmérem pár eszközzel, rákérdezek kollegáknál a gyárthatóságra, majd lerajzolom CAD-ben

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2909
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2016.04.30. 19:04

Ha a gyári tűt sikerülne pontosan reprodukálni, én is vevő lennék egyre! Nekem is hajlott már el sajna...

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.04.30. 18:18

Zé nekem elküldte a csatos kabiját, de abban nem ilyen a tű kinézete(bár ez nem jelent semmit persze), de állítólag abban is gyári van. Na majd jönnek a szakemberek és megmondják nekünk a frankót! Remélhetőleg legalább is... :)

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.30. 16:38

hell írta:Ilyet se láttam még azt meg kell hagyni. Ez egy gyári csatosé lenne? Mi rajta az a réz vagy mi henger szerűség? Ha igen ebből kellene sorozatgyártást csinálni és sokan boldogan motoroznának utánna... :) /Ha lesz belőle több darab is akkor én azonnal vevő lennék egy darabra. :) /
Jövőhéten beszélek a pantográfköszörűs kollegával, megmondja, hogy belefér-e fusiba, valamint hogy megoldható-e.
Igen, gyári csatos karbi eredeti súbertűje. Nagy eséllyel többet csináltatok, ha van rá mód. Az anyaga mennyire számít? Muszáj rézből lennie, vagy lehet más is?

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2016.04.30. 14:35

Ilyet se láttam még azt meg kell hagyni. Ez egy gyári csatosé lenne? Mi rajta az a réz vagy mi henger szerűség? Ha igen ebből kellene sorozatgyártást csinálni és sokan boldogan motoroznának utánna... :) /Ha lesz belőle több darab is akkor én azonnal vevő lennék egy darabra. :) /

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.30. 14:28

KILL3R etz írta:A méreteket azért még le lehet venni róla... :wink:
Meg is lesz, következő héten beszélek a cégnél a pantográfköszörűssel, vágja a témát

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3817
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2016.04.30. 11:47

A méreteket azért még le lehet venni róla... :wink:

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.30. 04:38

Hejj, eredeti súbertű kilőve :cry:
Kivettem, és eltört.. Picit ferde volt már tavaly is, de ugye nem piszkáltam érte, mert pont ettől féltem :(


Kép

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.29. 16:29

MrDok írta:
Tony91 írta: Gyárinak tudtam, komplett karbit cseréltem, mert nekem az eredeti már kopottas volt eléggé
Tedd vissza a jó tűt.
A henger/ dugó állapottól függően akár használható is marad, nézd meg. Lehet csak csiszolni kell rajtuk egy kicsit.

Ez nem is kérdés, hogy megy vissza a régi tű, ezek után

A henger + dugó nem orvosolható, felkerül rá a tartalékszettem, még tavaly ősszel vettem
Kép

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2312
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2016.04.29. 15:22

Tony91 írta: Gyárinak tudtam, komplett karbit cseréltem, mert nekem az eredeti már kopottas volt eléggé
Tedd vissza a jó tűt.
A henger/ dugó állapottól függően akár használható is marad, nézd meg. Lehet csak csiszolni kell rajtuk egy kicsit.

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.29. 14:41

aronpfabian írta:Miért tettél fel utángyártott tűt ha van gyárid is?

Gyárinak tudtam, komplett karbit cseréltem, mert nekem az eredeti már kopottas volt eléggé

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2016.04.29. 14:34

Miért tettél fel utángyártott tűt ha van gyárid is?

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.29. 14:01

MrDok írta:
Tony91 írta:Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!
Üdv a rendes fórumon!
A leírtak alapján üzemanyag probléma, utángyári súberű esete.
Részterhelésen a tű helyzete, és adott pozícióban a vastagsága szabályozza a motorba jutó üzemanyag mennyiségét. Simán előfordul, hogy az amúgy magas fogyasztás mellett (ahogy írod, 6L) elégtelen a motor kenése, a kevés anyag miatt.
Ezen csak hosszas tesztelés (használat) után tudsz módosítani, mikor tudod hol kevés az anyag, és hol elég.
Ez alapján kell a tű profilját alakítani.
Általában a kúp kezdetén, a váll túl durva kialakítású, nincs átmenet.
Ennek tünete az egy bizonyos markolat pozícióban nem megy a motor, nagyobb vagy teli gázon meg jó.
Köszönöm szépen válaszod! 2 csatos karbim van, az egyikben (amelyik félre van rakva) ott van az a tű, ami biztosan gyári, és tavaly az volt benne, azzal nem tapasztaltam ilyet. Minden tartományban kapott üzemanyagot, egyformán húzott, nem volt ilyen megtorpanás sehol sem, és nagyon szépen ment. Valamint ha a tűt a gyárilag előírt rovátkába tettem (felülről negyedik), akkor 4,9-es átlagfogyasztásom volt, és a motor is kapott eleget, nem volt hiánya, gyertya is szép őzbarna volt a 4,9-es fogyasztás mellett

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2711
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2016.04.29. 12:47

AN27 írta:
moyos írta:Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!
Üdv nem tudom fogalmam sincs miért folyt mégis a tűzellő anyag a blokkba van egy gyári könyvem 125 hoz az alapján állítottam be az úszót vadonat újat vetem bele mert a régi lyukas volt nem akartam cinelni új fúvókák kerültek bele meg minden más de a szívatóhoz nem nyúltam csak az elmúlt napokban vetem ki és láttam hogy nincs ott a gumi szimobol kiszedtem betettem azóta jó

45.987km van benne ez alatt a karbit sose szedtük szét ment mint a huzat.. gondolkodom/nézegetem mivel lehetne ezt a karbit kiváltani más típusra megbízhatóbbra mert jó öreg már .
Ha a karburátor túlfolyód nincs eldugulva akkor nem kerülhet benzin a forgattyúsházba.
Nézz rá , erre, pucold ki. :smt004

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2312
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2016.04.29. 10:15

Tony91 írta:Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!
Üdv a rendes fórumon!
A leírtak alapján üzemanyag probléma, utángyári súberű esete.
Részterhelésen a tű helyzete, és adott pozícióban a vastagsága szabályozza a motorba jutó üzemanyag mennyiségét. Simán előfordul, hogy az amúgy magas fogyasztás mellett (ahogy írod, 6L) elégtelen a motor kenése, a kevés anyag miatt.
Ezen csak hosszas tesztelés (használat) után tudsz módosítani, mikor tudod hol kevés az anyag, és hol elég.
Ez alapján kell a tű profilját alakítani.
Általában a kúp kezdetén, a váll túl durva kialakítású, nincs átmenet.
Ennek tünete az egy bizonyos markolat pozícióban nem megy a motor, nagyobb vagy teli gázon meg jó.

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2016.04.29. 03:54

Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
Következő lenne a problémám:
2.804 km után megszorult az ETZ 251-es...
A súbertű 2.400 km után lett visszarakva az eredeti helyére, addig megemelt súberrel ment. 135-ös főfúvóka van a karbiban (gyári csatos), ezt nem is piszkáltam, hogy ne vegyek el túl sokat bejáratás után. A súbertű visszarakása után sem evett vészesen keveset (5,8 l/100 km), tehát arra nem lehet fogni a szorulást, hogy elvettem tőle a cuccot. Olaj fullszintetikus, keverékarány 1:50. Vasárnap egy 60 km-es táv megtétele után a gyertya fekete volt (kormos), de száraz. Megemelt súberrel evett 6,1 litert, és ha nem húzattam ki hosszabb távon, akkor olajos volt a gyertya, a városi poroszkálást nem szívlelte.
Kb 500 m tolás után be tudtam rúgni a motort, alapjáratot is szépen tartotta, 50-nel óvatosan begurultam a munkahelyre vele, különlegeset nem tapasztaltam rajta, mindössze annyit, hogy 2.500-as fordulat táján mintha picit jobban kopogós lenne.
Amit észrevettem a bejáratás kb 500-adik km-étől, hogy olyan 3.800 - 4.300 közti tartományban olyan volt a motor, mintha kihagyna a szikra, vagy nem kapna üzemanyagot. Ezen a tartományon picit szenvedve mindig továbbhaladt a motor, és szépen kipörgött 6 ezerig. Elsősorban a gyertyára tippeltem, mert sokszor beolajozta azt, gondolom a megemelt súbertű miatt. Nos mikor megragadt, már gyári helyén volt a tű, ahogy korábban is írtam, és ugyanezen a fordulatszámtartományon próbáltam továbbhúzatni a motort, és ekkor blokkolt a hátsó kerék, 100-as tempó környékén... Amikor ragadás után kivettem a gyertyát, majdnem fehér volt az elektróda, mintha keveset kapott volna. Ezért írtam ide, mert szerintem ez üzemanyagellátás probléma lehet, legalábbis én ezt tippelem, más nem jut már eszembe. A fúrással biztosan nem volt gond, Bambi csinálta, meg ha gond van, akkor nem a 2.800-ik km-nél jön ki, hanem hamarabb (gondolom én)
Gyári csatos a karbi, a picivel nagyobb főfúvókát leszámítva minden fúvókaméret gyári a karbin
Most felkerül egy tartalék henger + dugó a motorra, a másikat meg majd meghónoltatom, előtte veszek hozzá új lengyel dugót, vagy Bertát, majd meglátom még
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kupi » 2016.04.24. 16:23

AN27 írta:
moyos írta:Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!
Üdv nem tudom fogalmam sincs miért folyt mégis a tűzellő anyag a blokkba van egy gyári könyvem 125 hoz az alapján állítottam be az úszót vadonat újat vetem bele mert a régi lyukas volt nem akartam cinelni új fúvókák kerültek bele meg minden más de a szívatóhoz nem nyúltam csak az elmúlt napokban vetem ki és láttam hogy nincs ott a gumi szimobol kiszedtem betettem azóta jó

45.987km van benne ez alatt a karbit sose szedtük szét ment mint a huzat.. gondolkodom/nézegetem mivel lehetne ezt a karbit kiváltani más típusra megbízhatóbbra mert jó öreg már .
Szia hova valósi vagy? ha a közelembe(Kápolnásnyék-Velencei tó környéke)nagyon szívesen segítek a karburátor belövésébe és azt hiszem tanácsokat is adhatok a közel 30 éves MZ-s múltammal,főleg a TS ezen belül is a kicsik amik a szerelmeim de ETZ se probléma.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég