Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Ja hogy 18 lánckerék. 1 fogra én úgy tudtam 5km/h módosul a sebesség. Persze lényegtelen... Nagyon kiforog a géped az tény nekem 20 lánckerék van fent az azért nem szereti annyira igaz 250 a gép. :) Ezek tudatában annyira nem vészes a helyzetem... :D
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: z25z »

Nahh méricskéltem :-) Felragasztottam a tankra a telcsit és műholdas GPS segítségét vettem igénybe. Szeged elkerülő, szélcsend (kb. 3 km hosszú szakasz) 2 x oda vissza nyélgáz. Nem erre számítottam: 6300 rpm, ennél többet 5-ben nem forgott. (3.:7200, 4.:6900). 18-as lánckerékkel a 6300 rpm GPS szerint 122 Km/h. Az utazóm 5200 körül szokott lenni, ez 103 Km/h. Ugyanezen fordulatszámhoz tartozó sebesség 19-es lánckerékkel kb. 8-9 km/h-val lenne több. Viszont amit nem gondoltam, hogy meglepően pontos a gyári kilométeróra. (nem szoktam nézni, csak a fordulatszámmérőt)
Na de a lényeg cáfolom, hogy a binggel ne lehetne húzni a szarvát :twisted: És nem éreztem felül sem, hogy elkevesellne.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Én is nagyon kíváncsi leszek rá! Az enyém szerintem 6000 fordulaton ha tartósan menne(bár 5. ki se forog addig mert jön az a bizonyos pattogó szerü csörgéses valami hang amit nem szeretek halgatni mert az nem egésszéges :) ) nem lenne nagy motorozás. :D
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

z25z írta:Na holnap lesz a napja, hogy felteszem a gps-t és bemérem, hogy mennyit megy a binggel. (ma 6000-es fordulaton jöttem az elkerülőn végig be szegedre-nem volt kopp gáz...)
Na erre kiváncsi vagyok.Ez nem pite.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: z25z »

Na holnap lesz a napja, hogy felteszem a gps-t és bemérem, hogy mennyit megy a binggel. (ma 6000-es fordulaton jöttem az elkerülőn végig be szegedre-nem volt kopp gáz...)
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Zsaki .Szerintem a peresnél nincs jobb!Én megbántam hogy annak idején elpasszoltam az enyémet.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Úgy látom azért sikerült rendesen feltüzelnem a társaságot karbi ügyben. :mrgreen:
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Kösz, de tudom hogyan lehet csinálni. Van is itthon pár csak azok nagyok. Csak most nem tudom már ki csinál ilyeneket...
Az enyém az a BVF ment simán 130 felett is. A Bingel 110-115 körül a padló de akkor meg akar már dögleni. :D
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

hell írta:Be kell állítani jól a Binget azt megy az 100 felett... Vagyis itt azt mondják van akinek összejött. :D Fővúkát kell eltalálni talán ami elég nehézkes. :D

Nekem csak a főfúvóka készlet kellene a karbi nem az eladó? :D
Főfuvókát Babetta fuvókából lehet csinálni dörzsárral.Végsebességre az enyém sem megy sokat.GPS méréssel 110-115 a vége,tartósan inkább 105.De nekem a BVF karbival sem akart jobban menni,szóval nem elsősorban a Bing miatt nem megy jobban.Most várok majd kis javulást az új kipuffal,de időm még nem volt rá hogy kipróbáljam
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Be kell állítani jól a Binget azt megy az 100 felett... Vagyis itt azt mondják van akinek összejött. :D Fővúkát kell eltalálni talán ami elég nehézkes. :D

Nekem csak a főfúvóka készlet kellene a karbi nem az eladó? :D
Avatar
Miklós_88
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 333
Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
Tartózkodási hely: Iváncsa

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Miklós_88 »

Zsaki csoda fogyasztását valóban meg tudom erősíteni. Ő sem szokott kamuzni, aki meg nem hiszi el, hogy ilyen kevéssel is eljárhat egy ETZ, az jöjjön el egy túrára velünk, és majd ott leellenőrizheti a dolgokat. Az ő motorja nem csörög, csak laza illesztésű :mrgreen: Azért fogyaszt ilyen keveset.
A Bing pedig nem eladó :D Ha egyszer sok pénzem lesz, megrendelem hozzá a hiányzó dolgokat, köztük egy új súbert is, mert az hangyányit már kotyogott benne, és felteszem a második projektnek tervezett motoromra. Azért arra, mert hiába fogyaszt vele nagyon keveset a gép, 100-nál többet nemigen akar menni vele.

A kis fordulaton nem megy a motor dolog meg kipufogó kérdése. A bolti utángyártott csak dísznek való, másra nem jó. Érdekes módon a Bambitól vett kipufogóval egyből használható lesz 2200-as fordulattól is a motor, és fent sem fogy el belőle az erő. Hétvégén azon nevettem, hogy lassan dízel motorkerékpárom van, mert sík úton már 50-től erőlködés nélkül elbírja az ötödik fokozatot a motor.
Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian »

Szebik András írta:Már többeknél is olvastam hogy 3000-es fordulaton használják a gépeket. Az a fordulattartomány az enyémen csak a csühögésre elég, max 4. fokozatig. Akkor megy 50-et. Ha a barátnőmet is viszem, akkor az 50 már érezhetően szenvedés a motornak. 5-be nekem ott kb olyan 60-at mehet, de az már a motornak és a főtengelynek is csak egy kínzás lenne. Lehetséges, hogy úgy mondjuk csak 4,5l-t, vagy még annál is kevesebbet enne, de vélhetően a 100 kg-m alatt más egyéb alkatrészek megsínylenék.
Mióta lecseréltem Bambi 3-ra az utángyártott kipufogót, nincs ilyen problémám. Azelőtt 3500 alatt döglött volt a motor...
Avatar
Szebik András
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
Tartózkodási hely: Lébény

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Szebik András »

Már többeknél is olvastam hogy 3000-es fordulaton használják a gépeket. Az a fordulattartomány az enyémen csak a csühögésre elég, max 4. fokozatig. Akkor megy 50-et. Ha a barátnőmet is viszem, akkor az 50 már érezhetően szenvedés a motornak. 5-be nekem ott kb olyan 60-at mehet, de az már a motornak és a főtengelynek is csak egy kínzás lenne. Lehetséges, hogy úgy mondjuk csak 4,5l-t, vagy még annál is kevesebbet enne, de vélhetően a 100 kg-m alatt más egyéb alkatrészek megsínylenék.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Az 1000%! :D A kolega itt lakott a szomszédban szinte, de nagyon eltünt innen...
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

bambi írta:Szerencsétek hogy nincs itt Perec:-)
:D :D :D
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

Szerencsétek hogy nincs itt Perec:-)
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Miklós_88 írta:

Ezt a Bing-et eltettem a polcra, de többet nem fogom feltenni a motoromra, az tuti. Hiába van hozzá külön fúvókakészletem, dörzsárazott szívócsonkom, átalakított szivató bowdenem, stb.

Kár érte.Majd én jól megveszem tőled ha eladod kis pénzért nekem :)
A készülő Etz-re milyen jól menne,sőt esetleg tudnék infókat arról is adni hogy milyen az Etz-n a Bing.



Az Olasz túrán az én motorom ette a második legkevesebbet Zsakié után. Még így is közel 4 liter alatt, pedig 300-as, és rohadt jól ment végig :D

Köszönöm hogy alátámasztod az eddigi írásaimat,már kezdtem magam szarul érezni,hogy esetleg azt hiszik kamuzok.
Miki a te motorod az biztos hogy patent minden szempontból.Ez nem is kérdés.

Az enyém meg csörög,zörög,hörög meg mittudomén miket csinál,de jól megy aránylag és keveset fogyaszt :)



Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
Miklós_88
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 333
Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
Tartózkodási hely: Iváncsa

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Miklós_88 »

Ha már Zsaki szóba hozott engem, akkor én is elmesélem a sztorimat a karburátoraimmal.

A motoromat egy csatos karbival vettem még 2012-ben. Azzal egész jól ment, csak eldugult, én meg tapasztalatlanul mindenét szétszedtem, és kitakarítottam. Persze a melléklevegő csavarnál is szétbarmoltam mindent, na onnantól nem is lehetett rendesen beállítani. A legdurvább fogyasztásom olyan 10 liter felett volt, de akkor éppen elvergődtem Bambiig, aki összelegózott nekem egy csavaros BVF-et.

Azzal a BVF-el letudtam a 2012-es szezon maradékát, A fogyasztás, a kopásoknak megfelelően olyan 5,5 - 6 liter között alakult vegyesben.

Aztán 2012 telén megvettem egy használt, alig futott Bing-et drága pénzért. (26 e HuF) Ekkor történt meg a blokk felújítása, és a 300-asítás is. Sokkal kezelhetőbb lett a motorom, de az istenért nem tudtam 7 liter alá vinni a fogyasztást. Úgy voltam vele, biztosan a bejáratás miatt állította be így Bambi. Legalább nem szorult meg a friss blokk.

2013 -ban végig 7 - 8 liter volt a vegyes fogyasztásom a csoda Bing karbival, több túrát, köztük Kárpátalját is megjártam vele. Végig jól ment a motor, csak ugye a fogyasztás.... Dörzsáraztam hozzá külön főfúvóka készletet 100 tól 150-ig, próbáltam mindent, de a motor akkor sem ment jobbam, és csak egyre többet fogyasztott. Aztán októberben egy nem várt alkalommal fennakadt a súbertű egy körforgalom előtt, és én majdnem ottmaradtam a balesetben.
Itthon derült ki, hogy az enyémből is hiányzott a tűsfúvóka. Akkor ezért evett sokat, illetve ezért akadhatott fel a tű.... De akkor is, hogy egy ilyen kis picsa alkatrész miatt majdnem meghaltam...
Ezt a Bing-et eltettem a polcra, de többet nem fogom feltenni a motoromra, az tuti. Hiába van hozzá külön fúvókakészletem, dörzsárazott szívócsonkom, átalakított szivató bowdenem, stb.

Jött a 2014-es szezon. A motor újjáépült, szó szerint, de visszakerült a Bambitól vett, kissé kopott BVF. Na azzal egyből 5 liter alatti lett a fogyasztásom. Az Olasz túrán az én motorom ette a második legkevesebbet Zsakié után. Még így is közel 4 liter alatt, pedig 300-as, és rohadt jól ment végig :D

Idénre pedig sikerült vennem gyári új súbert a BVF-be. Ezzel, meg a gyári fúvókázással és beállításokkal ugyanazt tudja a motor viselkedésben, mint a Bing-el. Fogyasztásra sem ehet nagyon többet, de konkrét számadataim erről csak a jövő héten lesznek. Idén még nem fogyasztottam el egy tank benzint, pedig már 250 km-ert elmentem vele...

Szóval: 300-as ETZ, csavaros BVF karburátor, 135-ös főfúvóka, 45-ös alapjárati fúvóka gyári súbertűvel és súberrel tavaly: A minimumom a Pilis túrán volt, 3,6 liter / 100 km-el. Ezt én sem akartam elhinni, de hát ott nem is forgott 3000 felett a motor.
A maximumom pedig ősszel az Euroringről hazafelé, utassal, 110 utazóval 5,5 liter. De ennél erővel sem tudok többet megetetni vele. Ja, és nyélgázon, tartósan sem ragad meg!

A valóság valahol a kettő között lehet, de igazából nem érdekel. Sokkal jobban foglalkoztat az, hogy hibátlan legyen a motorom járása, és a vezethetősége. Amíg nem eszik annyit a motorom, mint az autóm, addig nem érdekel a fogyasztása.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Dreamer írta:Olvasgatom ezeket a faja fogyasztásokat, hát le a kalappal gyerekek.

Az én gépem nem hozom példának, mert többé kevésbé hulladék. A haverom gépe viszont pöpec, csatos karbival jól megy, jók a gázreakciók, végsebire is jó. Amúgy teljesen felújítva célszerszámokkal szerelve, nagyon odafigyelve, talán 6-8e km van benne. Na 400 km-es túrán 90-100-as tempó mellett 5 litert fogyasztott. (az enyém valamivel öt fél felett).

Most, hogy a replika Keihin van rajta a gépemen, szerintem szintén csökkent a fogyasztásom, öt liter környékére.

Egyszerűen nem megy a fejembe, hogyan lehetnek ekkora különbségek. Nem arról van szó, hogy nem hiszem, hanem hogy nem tudom elképzelni, hogy mi okozza!

A haverén egy utángyárott de éssszel "tuningolt" utángyári kipuff van. Nekem gyári kiégetett kipuffom van. Mindkét gépen elektronikus gyújtás van.

Még a hengerfej kialakítása is okozhat változást.

Hát ez van...

(ja ne feledjétek a pilóta súlyát sem, én inkább a 130-ba súrolok bele!)
Na ott a pont!Szép nagy piros pont!Na azért én se vagyok egy manöken alkat,inkább divatosan duzzat.(90)
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dreamer »

Olvasgatom ezeket a faja fogyasztásokat, hát le a kalappal gyerekek.

Az én gépem nem hozom példának, mert többé kevésbé hulladék. A haverom gépe viszont pöpec, csatos karbival jól megy, jók a gázreakciók, végsebire is jó. Amúgy teljesen felújítva célszerszámokkal szerelve, nagyon odafigyelve, talán 6-8e km van benne. Na 400 km-es túrán 90-100-as tempó mellett 5 litert fogyasztott. (az enyém valamivel öt fél felett).

Most, hogy a replika Keihin van rajta a gépemen, szerintem szintén csökkent a fogyasztásom, öt liter környékére.

Egyszerűen nem megy a fejembe, hogyan lehetnek ekkora különbségek. Nem arról van szó, hogy nem hiszem, hanem hogy nem tudom elképzelni, hogy mi okozza!

A haverén egy utángyárott de éssszel "tuningolt" utángyári kipuff van. Nekem gyári kiégetett kipuffom van. Mindkét gépen elektronikus gyújtás van.

Még a hengerfej kialakítása is okozhat változást.

Hát ez van...

(ja ne feledjétek a pilóta súlyát sem, én inkább a 130-ba súrolok bele!)
Dreamer
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Tri-Ton írta:
zsakfos írta:Az igazi fogyasztás az ÁTLAGFOGYASZTÁS!!!
Nekem Bing karbival a /1 tavaly 3,5 litert evett 100-on átlagban.Ez azt jelenti hogy a tankolásokkor ennyire jött ki a megtett km alapján.Ezt minden tankoláskor tudta az enyém.
Ebben minden volt.
Hegy,völgy,autópálya nyélgáz,araszolás városban.Minden.
Ezt kell ide beírni nem azt hogy 3000 alatt mennyit eszik [-X
Ha már fogyasztási vita van a Bing és a Bvf karbi közt :D
Ez az Zsaki, köszönöm ! Én is szeretném ezt elérni és gondolkodom a bing karbin. A motor nem kopott, szinte új, mert pár éve M zárolt katonaiból az egész belseje meg lett cserélve. ( csak az üres blokk maradt a régi ) A nagy fogyasztáson kívül más gondom nincs.
Sziasztok.Úgy látom rendesen felkavarodott az állóvíz karbi ügyben.Na ezért írtam Tóni ha már új karbi,akkor inkább a
Bing,mint azok ami felette van.
Zsaki tökéletesen egyet értek veled az átlagfogyasztás ügyében.Kérlek világosíts fel,mi az az a tűs balhé ami veled eset
meg.Ügye van 2 főfúvóka.A hosszú ,meg a végében a kicsi. Az szívatott meg?
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Imi
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2015.03.30. 16:03

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Imi »

Üdv mindenkinek.

Sajnos csak most hétvégén sikerült újra foglalkozni a motorral. Szóval a következőkre jutottam.

- Falsot szerintem nem szív (bár 100%-ig kizárni sem tudom)
- A benzint nem cseréltem le.
- Viszont a szivató és a gázbovden is szorult (sőt mint kiderült a gázé még ki is volt szőrösödve belül, ami ugye könnyen okozhatta a megszorulást). Cserélni még nem volt módom, így csak átkentem.

Eredmény: Sokkal jobb mint volt, de még nem az igazi. Folyt köv.

Más. Minden bizonnyal nagyon amatőr a kérdés, de hogyan tudom a karbit úgy rögzíteni, hogy az a lehető leginkább vízszintes legyen. Persze szemre megvan, de azért ha nem figyel az ember kissé megdöntve is lehet rögzíteni, és akkor már másképp áll benne a benzinszint. Van esetleg valami jelzés a szívócsonkon, amihez lehet viszonyítani, vagy valami más módja ennek?
pnlaci írta:
Imi írta:Sziasztok

A tavasz közeledtével elővettem a motorom, de valami megváltozott a télen vele. Nehezen indult, és le is akart állni könnyen, holott ősszel még teljesen jó volt az alapjárat. Kitisztítottam a gyári karbit, mindent megnéztem rajta nem láttam semmi különös változást (a tű egy minimálisan görbe ugyan, de korábban is az volt már). Most azt produkálja, hogy nagyon pici gázra is nagyon felpörög, és csak lassan csökken le a fordulata, ott viszont újra fulladozik, és nem tapasztalok semmi változást hiába próbálom állítgatni a tolattyú és a melléklevegő csavarral.

Valakinek valami ötlet, vagy legalább hogy merre induljak a keresésben?

Köszi előre is.
A bovdenek nem szorulnak? Különösen a szivató!Ha a levegő csavart betekered teljesen,akkor mit csinál?
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 734
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sell »

Igen ez az mikor a szükséges rosszat kell választani. Csak írtad a tüneteket, erőtlenedik (mintha csökkenne az üza. szint) szivatóval meglódul (újból van benya amíg az indító- fuvin ki nem rántja a maradékot) kikuplungolva megáll ( mert alapjárati fuvi nem is ér már bele a benzinbe). Ez is lehet logikus levezetés a tünetek miatt. Szerintem.
Avatar
Szebik András
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
Tartózkodási hely: Lébény

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Szebik András »

Tavaly az átfolyást is mértem, az is megfelelő volt. Bár az tavaly volt. Lehet tényleg megérné a szűrőt lecserélni.
Simsonommal volt még 6-8 éve, hogy az apró rozsda, ami átfért a szitaszöveten, a karbiba összeállt, és eltömítette a főfúvókát. A hanságba készültem motorozgatni. De ez szerencsémre pont otthon történt. Azóta szigorúan teszem az üzemanyagrendszerbe a papírszűrőt.
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 734
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sell »

Hali, a beépített plussz üzemanyagszűrőkkel nekem nincs jó tapasztalatom, főleg a papírossal és azzal amiben kis rézgömböcskék vannak, ejtőtartályos rendszernél szerintem a szita-szerű szűrők a jobbak, kevésbé csökkentik az átfolyási mennyiséget. Valamint ami 250-esnél fontos mekkora tűszelep van benne, előszeretettel adják a kissebbekbe való 150est, a 200as helyett.
A szűrő, a kis tűszelep, a nem megfelelő átfolyású csap miatt is keveselhet terhelésen nagy fordulaton.
Avatar
Szebik András
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
Tartózkodási hely: Lébény

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Szebik András »

MrDok írta: Most azt írtad le, hogy teljes gázon sikerül megszorítanod a dugót a hengerben. Gondolom ha ezt így írtad nem egyszer csinált ilyent alattad a gép.
Gondolom addig játszod ezt vele, míg rendesen megszorul, addig meg jó ez, mert még megy...........
A dugót nem szorítottam meg. Arra azért figyelek. Nem szeretnék pofára esni.
Teljes gázt csak gyorsításkor húzok neki. Az 5000 fordulaton tartáshoz elegendő a 2/3 gáz is.
Azért kérdeztem rá, mert nem szeretné addig játszani vele amíg rendesen megszorul. A végcélom az lenne, hogy a motor a a technikától elvárható szinten tökéletesen üzemeljen.
pnlaci írta: Például a fúvóka is.És 4.ben meddig pörög fel?Mert lehet hogy alacsony a tű helyzete, azért fogy el a szufla.
Hanyas főfúvókádvan?
Szerintem ha elhúznám neki 6000-ig forogna, de ha nem muszáj azt kihagynám. Eddig 5700 volt a legmagasabb amíg engedtem, de már az is kínzás volt.
A főfúvókát tavaly cseréltem le a gyári által előírt 130-ra, a tű a legmagasabb helyzetbe van. Próbáltam bele a 135-t is a súbertű legalsó állásban, de attól nagyon sötét lett a gyertya, vékonyan jött a fekete lé a kipufogóból, azt a beállítást nem tartottam jónak.
A benzin szint is jó. A súber se lötyög. Papírszűrő is van a benzincsövön.

Véleményem szerint a súbertű aljsó része nincs megfelelően elvékonyítva/hozzáigazítva a súber alatt átszívott levegő mennyiségéhez és emiatt lehet kevés az üzemanyag.

Csak hogy az aktuális témához is hozzászóljak, a tavaly mért átlag fogyasztásom 1918 km alatt 5,1l/100 km lett.
Amúgy ha csak 4 l-t eszik 100-on, akkor speciel az enyémhez viszonyítva 20%-kal kevesebb kenőanyagot kap. Ez nem árt a motornak?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Szebik András 2015.04.07. 08:52-kor.
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

[quote="zsakfos"][quote="Tri-Ton"]


Én azt mondom az váltson karbit,főleg ennyi pénzért,akinek 6 vagy afeletti a fogyasztása,bármit csinál is a karbijával.
Ezt a karbit kb 5 éve vettem Bambitól,akkor 20000 ft-ért.Nekem a /1 akkor evett 6,5 litert átlagban.
A Binggel ez lement egyből 4,3 literre.

Ha nem sikerül ezt behangolni, mégis csak foglalkoznom kell a csere gondolatával, hisz tavasztól őszig heti 250 - 300 kM-nél nem mindegy a 2-3 l / 100 kM különbség. Ha nem lennék kissé megszállott éven át az 5,0 - 5,5 l-t fogyasztó diesel Zafirámmal kéne járnom, de nekem a jó idő egyenlő a két kerékkel.
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Tri-Ton írta:
Ez az Zsaki, köszönöm ! Én is szeretném ezt elérni és gondolkodom a bing karbin. A motor nem kopott, szinte új, mert pár éve M zárolt katonaiból az egész belseje meg lett cserélve. ( csak az üres blokk maradt a régi ) A nagy fogyasztáson kívül más gondom nincs.
Nem állitom hogy mindenkinek ilyen fogyasztása lesz mint az enyémnek.Egyszerűen ez van,nem tettem semmi különöset ezügyben.
Én magam csodálkoztam rajt a legjobban hogy hogyan lett ennyi.
Van akinek nem jött be a Bing,mint pld a Czampa Mikinek.
De Zozy is szenved vele.
Nem tudom mitől függ.
Viszont az is biztos hogy a hosszú túrákon amiken voltam a fiúkkal(Erdély,Tátra),ott mindig a Bing karbis 300-as Etz-k ették a legkevesebbet.

Én azt mondom az váltson karbit,főleg ennyi pénzért,akinek 6 vagy afeletti a fogyasztása,bármit csinál is a karbijával.
Ezt a karbit kb 5 éve vettem Bambitól,akkor 20000 ft-ért.Nekem a /1 akkor evett 6,5 litert átlagban.
A Binggel ez lement egyből 4,3 literre.
Aztán kb 2 év után elkezdtem kisérletezni a fuvókákkal és egyszer csak azt vettem észre hogy megint 6 litert eszik.
Sokáig szarakodtam vele és nem értettem,miért nem tudom visszaállitani a 4,3-as fogyasztást.
Aztán tavaly elkezdtem alkatrészenként rajz alapján vizsgálni a karbit és döbbenten fedeztem fel hogy hiányzik egy nagyon is fontos alkotó eleme.
Nevezetesen a tűsfuvóka!
Hát ezért zabált annyit.A kisérletezés közben kieshetett egyszer és én nem vettem észre.
Így mentem vele 2 éven keresztül.
Na rendeltem Németországból egy tűsfuvókát,beletettem és a tavalyi Olasz-Szlovén túrán széles mosollyal nyugtáztam az átlag 3,5 fogyimat. :D
Itthon az Őrség túrán aztán szintén maradt ez a fogyasztás.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

zsakfos írta:Az igazi fogyasztás az ÁTLAGFOGYASZTÁS!!!
Nekem Bing karbival a /1 tavaly 3,5 litert evett 100-on átlagban.Ez azt jelenti hogy a tankolásokkor ennyire jött ki a megtett km alapján.Ezt minden tankoláskor tudta az enyém.
Ebben minden volt.
Hegy,völgy,autópálya nyélgáz,araszolás városban.Minden.
Ezt kell ide beírni nem azt hogy 3000 alatt mennyit eszik [-X
Ha már fogyasztási vita van a Bing és a Bvf karbi közt :D
Ez az Zsaki, köszönöm ! Én is szeretném ezt elérni és gondolkodom a bing karbin. A motor nem kopott, szinte új, mert pár éve M zárolt katonaiból az egész belseje meg lett cserélve. ( csak az üres blokk maradt a régi ) A nagy fogyasztáson kívül más gondom nincs.
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Az igazi fogyasztás az ÁTLAGFOGYASZTÁS!!!
Nekem Bing karbival a /1 tavaly 3,5 litert evett 100-on átlagban.Ez azt jelenti hogy a tankolásokkor ennyire jött ki a megtett km alapján.Ezt minden tankoláskor tudta az enyém.
Ebben minden volt.
Hegy,völgy,autópálya nyélgáz,araszolás városban.Minden.
Ezt kell ide beírni nem azt hogy 3000 alatt mennyit eszik [-X
Ha már fogyasztási vita van a Bing és a Bvf karbi közt :D
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Szeretem mikor ráírják TS-meg ETZ.Csak az az érdekes hogy más fúvókával álították a két gépet.
Az alsó az Bing karbi.Állítólag jók.Csak arra vigyáz hogy ez ami a képen van ez bilincses (van normál is ami a miénkhez
jó)a szívó csonknál.Ehhez kel egy köz darab.Van valami müanyag áttét.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

pnlaci írta:Az az érdekes,hogy még a TS model is úgy van hogy:-TS 250= 30N2-3. a TS 250/1= 30N2-4.
Biztos nem látsz utána még számot?
Ha nem hát akkor marad az hogy szétszedés után milyen fúvókákat találsz majd.Meg próbáljuk majd az után be azonosítani.
Ez is csak 30N-2 ( lejjebb van a 30-as )

http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CEoQrQMwDg



Ez szerintetek egy az egyben rátehető ?

http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CDoQrQMwCQ
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Az az érdekes,hogy még a TS model is úgy van hogy:-TS 250= 30N2-3. a TS 250/1= 30N2-4.
Biztos nem látsz utána még számot?
Ha nem hát akkor marad az hogy szétszedés után milyen fúvókákat találsz majd.Meg próbáljuk majd az után be azonosítani.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Utána nézek a könyvben.KIs türelmet.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

pnlaci írta:
pnlaci írta:Ahogy ígértem itt a 30 N 2-5 adatai.
Kép
És ahogy írtam a BVF karbiknak ez volt a vége.Viszont a Bing karbik állítólag jobbak(én nem vagyok személyszerint
erről meg győzve.)Szerintem egy jól beállított BVF még mindig jobb.De ez az én véleményem csak.
Ja Tóni, itt a gyári adatokat meg nézheted.
Köszi Laci ! Miben más a 30N 2-5 és a sima 30N-2 és ehhez a képen lévő gyári fúvóka és beállítási adatok jók-e ?
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

z25z írta:Akkor a nap kérdései: mekkora a legnagyobb teljesítményhez és nyomatékhoz tartozó fordulatszám? A 3000 környéke az hova tartozik? :twisted:
Kezdek életre kelni!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Tri-Ton írta:Köszönöm a hasznos infókat mindenkinek ! Viszont kérem, hogy még egy kicsit segítsetek. Nekem 30N-2 karbim van, nincs utána több szám. Ez így milyen, okozhat ez a típus nagy fogyasztást ? A másik gondom, hogy az enyémet muszáj pörgetni. 5.-ben 3500 ford. alatt pláne egy kis szembe széllel nem akar tovább gyorsulni, viszont ha eléri a 4000-et, utána megy mint a rakéta. Mi lehet a gondom ?
Az nem gond.Sőt 3500 környékén kezd életre kelni az MZ.Mikor megvettem az enyémet 3200 alatt meg akart dögleni.
Csak hörgöt és lassult.Ozt kiderült pl.hogy140 es fúvóka van benne,nem kap levegőt,túlfolyik a benya...stb.Viszont
3500 tól mint a musztáng meglódult.De sok volt neki a kaja,és nem a fogyasztásból láttam(mert azt nem is néztem,mert
ezer más gondom volt vele)hanem a gyertya fogyasztásból.JÓ mondjuk abból is kifogtam sorra a szarokat,de az kb a fele.
Aztán kiderült hogy görbe a tű,na csere az is.Mondjuk jó azt is meg nézni ha öreg nincs-e homorúra kopva.
Ezektől azért már járkálhat össze vissza.Azért nem olyan rosszak az után gyártott tűk de jobb vinni magunkkal a régit,
hogy össze lehessen nézni a hosszt meg mindent.Ja ami nincs leírva a benzin áteresztő fúvóka az úszónál 20as.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: z25z »

Akkor a nap kérdései: mekkora a legnagyobb teljesítményhez és nyomatékhoz tartozó fordulatszám? A 3000 környéke az hova tartozik? :twisted:
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

Tóni.A tied hogy van be lőve?

Fogalmam sincs, de ezek szerint szarul. Egyébként könnyen indul, szép az alapjárat, jó hangja van a motornak, nem csörög, nem zörög. A héten még nem érek rá foglalkozni vele, viszont begyűjteném az infókat és ha kell karbi csere, beállítás, stb, a hónap második felében lehet.
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

Köszönöm a hasznos infókat mindenkinek ! Viszont kérem, hogy még egy kicsit segítsetek. Nekem 30N-2 karbim van, nincs utána több szám. Ez így milyen, okozhat ez a típus nagy fogyasztást ? A másik gondom, hogy az enyémet muszáj pörgetni. 5.-ben 3500 ford. alatt pláne egy kis szembe széllel nem akar tovább gyorsulni, viszont ha eléri a 4000-et, utána megy mint a rakéta. Mi lehet a gondom ?
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 308
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Patrik »

Nekem is ugyan ilyen paraméterekkel mint Thomas_Hun-nak nem eszik többet 4l-nél normál túra tempóban (80-90km/h),annyi a különbség,hogy az enyém csak első túlméret.Ha pörgetem városban használom,akkor nem számolok fogyasztást mert minek.
A karbit 3 karbiból raktam össze,a legjobb állapotú darabokból,a tű gyári,el volt görbülve,óvatosan kiegyengettem mert még mindíg jobb volt mint a többi,de ez is kopottas,jól megy a leginkább használatos gázállások mellett,de például a 3000-es fordulatot 4.ben nagyon nem szereti.

A fogyasztást szerintem nagyban a kipufogó is befolyásolja,főleg ha utángyártott,éppen milyen paraméterekkel gyártották.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

pnlaci írta:Ahogy ígértem itt a 30 N 2-5 adatai.
Kép
És ahogy írtam a BVF karbiknak ez volt a vége.Viszont a Bing karbik állítólag jobbak(én nem vagyok személyszerint
erről meg győzve.)Szerintem egy jól beállított BVF még mindig jobb.De ez az én véleményem csak.
Ja Tóni, itt a gyári adatokat meg nézheted.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Nekem is 30N2-5 karbim van.Most 130as főfúvókával Új tűvel.3.állásban. Úszó gyárira lőve:27-33mm(na ez is szarrá volt
állítva.)Megszakító 030-035,annak függvényében hogy zár.(Megszakítótól függ ez is.)Előgyújtás 3mm.Gyertya Isolator-260
040 gyári hézag.Lánc kerékkel meg fogtál,mert nem néztem.DE majd megnézem.Ja és a hengerfej le lett húzva 1mm vel
amúgy is kifújt egy kicsit,de a régi gépem is így volt meg csinálva.
Hát egyenlőre ennyi.
Tóni.A tied hogy van be lőve?
Ja levegő csavar másfél fordulat,de ez sok mindentől függ
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pnlaci 2015.04.06. 17:23-kor.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Kezdem azzal, jól megszívtam ma.Motorral le a faluba a lányomhoz,persze bent maradt egy szar gyertya a mociban amivel
belöttem.Pöcre indult,aztán odalent már nem.Kettőre indult,kihagyással,durrogással,aztán kész, leálás,semmi ezerrel,aztán
tolás hazáig dombnak felfele 3,5km.Káromkodás,tüdő kiköpés,stb.Haza értem,térdre borultam,meg csókoltam a bejárót,
gyertya csere,és bosszúból át motoroztam Gödöllőre a cukrászdába egy kis juti sütiért.Úgy ment mint akit kergetnek a
jó annyába.Neki is jót tett,nekem is.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
Vaspali
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
MZ-d típusa: Mz ETZ 250
Tartózkodási hely: Sopron

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Vaspali »

Nekem 30N2-5ös karbi van fent, 130-as főfúvókával, a tű felülről a másodikba van téve. 19-es lánckerék, a henger +3-as fúráson esett át. 1:45-be keverem az üzemanyagot. Megszakítós gyújtás -3mm-el. Egy személyre tökéletes kettőhöz gyenge a 19-es lánckerékkel. 3300-3600-as fordulat között közlekedve vele az alföldön 3,7 a fogyasztásom. Dombos hegyes vidékeken 4,0-4,2. Ha hosszabb távra megyek 2 személlyel 18-asra cserélem. Nem szoktam 4000-nél kigyorsításkor tovább pörgetni. A lényeg, hogy 3500 alatt legyek kicsivel akkor eszik ennyit. De volt 30N2-3-as karbim, azzal eleve többet evett.
2 stroke force...
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

pnlaci írta:
Tri-Ton írta:Sziasztok !

Lacitól kérnék egy kis segítséget, de lehet, hogy mást is érdekel. Nekem is elég magas a fogyasztásom a BVF karbival, olyan 6,5 körül. Légyszi írd le a tiéd beállításait ( előgyújtás, súbertű, fúvókák mérete, lánckerekek fogszáma ) mert én is egy kicsit variálnék vele. Ja és ezeken kívül érdekelne még a mit-miért esete is. Magyarul hogy néz ki a teljesítmény a 3,5-ös fogyasztás mellett ? ( hány fővel, hogyan gyorsul és mennyi a végsebesség ? )

Ui.: Az enyém megy is ugyan rendesen, de időnként lehet, hogy örvénylik is a tank.

Köszi, üdv.: Tóni
Szia Tóni.Du.3h körül otthon leszek,addig kis türelmet kérek tőled.
Köszi, várom !
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Tri-Ton írta:Sziasztok !

Lacitól kérnék egy kis segítséget, de lehet, hogy mást is érdekel. Nekem is elég magas a fogyasztásom a BVF karbival, olyan 6,5 körül. Légyszi írd le a tiéd beállításait ( előgyújtás, súbertű, fúvókák mérete, lánckerekek fogszáma ) mert én is egy kicsit variálnék vele. Ja és ezeken kívül érdekelne még a mit-miért esete is. Magyarul hogy néz ki a teljesítmény a 3,5-ös fogyasztás mellett ? ( hány fővel, hogyan gyorsul és mennyi a végsebesség ? )

Ui.: Az enyém megy is ugyan rendesen, de időnként lehet, hogy örvénylik is a tank.

Köszi, üdv.: Tóni
Szia Tóni.Du.3h körül otthon leszek,addig kis türelmet kérek tőled.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

Sziasztok !

Lacitól kérnék egy kis segítséget, de lehet, hogy mást is érdekel. Nekem is elég magas a fogyasztásom a BVF karbival, olyan 6,5 körül. Légyszi írd le a tiéd beállításait ( előgyújtás, súbertű, fúvókák mérete, lánckerekek fogszáma ) mert én is egy kicsit variálnék vele. Ja és ezeken kívül érdekelne még a mit-miért esete is. Magyarul hogy néz ki a teljesítmény a 3,5-ös fogyasztás mellett ? ( hány fővel, hogyan gyorsul és mennyi a végsebesség ? )

Ui.: Az enyém megy is ugyan rendesen, de időnként lehet, hogy örvénylik is a tank.

Köszi, üdv.: Tóni
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

zsakfos írta:
pnlaci írta:Akkor az enyém miért eszik csak 3,5L.aBVF karbival?
Na mindegy,ezt már egyszer lefutottuk!
Melyik turára jössz idén?Ott összehasonlithatjuk a 2 fogyasztást.Te a BVF karbival én a Binggel
Zsaki. Sajna egy napos túráknál többet nem igazán terveztem.Elég szarul jönnek ki az idő beosztásaim.
Gödön a jótékonyságin biztos ott leszek.Az NDK.-s tali még képlékeny,egy pár dolog miatt.Ozt meglátom
mit szarik az élet még.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Szebik András írta:Sziasztok!
Aktuális a téma :)
Nekem is csatos karbim van. Ma kerültem egyet a vassal. Úgy gondolom jól állítottam be, mégsem tökéletes.
Az alapjárat jó, közepes fordulaton is jól megy, jól veszi a gázt. Ezt a gyertya is alátámasztja. Viszont 5000 fordulat felett szerintem szegény a keverék. Pár km után elerőtlenedik és alig bírja újra felvenni az 5000 fordulatot, de a szivató ráhúzásával meglódul pár 100 m erejéig, valamint amikor kikuplungolok leáll a motor.
Lehet ez a súbertű miatt? Mármint hogy az utángyártott tű alsó része, nincs eléggé elvékonyítva?
A súbertűn kívül mi kophat úgy el hogy befolyásolja a motort üzemét?
Például a fúvóka is.És 4.ben meddig pörög fel?Mert lehet hogy alacsony a tű helyzete, azért fogy el a szufla.
Hanyas főfúvókádvan?
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég