Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.07.07. 20:37

TS 150-nél a szívócsonk-ot ki hogy alakította át pwk karbihoz?

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.07.01. 20:24

Foolti írta:
2020.06.30. 22:11
sipi5000 írta:
2020.06.29. 19:21


Hát én 150-es TS-re tettem fel próbaként, mert még nemigazán tudtam megoldani jól a szívócsonkra a felfogatást, de 32 alapjárati van benne, és sokallom. A Főfúvoka 110-es. Még nem az igazi, de már most is fényévekkel jobb, mint a gyári.
Jaja, az nem is kerdes, hogy sokkal jobb mint a BVF. Lehet amugy, hogy tokre igazad van es nalam van valami gond az alapjarati korrel es azert nem tudom beallitani, illetve azert van az hogy hiaba rakok barmekkora alapjarati fuvokat akkor sem lesz stabil alapjaratom, vagy az, hogy kb 1 fordulatnal hiaba tekerem jobban ki a levegocsavart, nem csinal semmit. Szetszedem majd, megnezem mielott tovabb harcolok vele.
A levegőcsavarral csak kizárólag a keveréket állítsd, az alapjáratot ne. Az alapjáratot csak a Fúvóka nagyságával, az alapjárati csavarral, és a súber tetején lévő spanolóval állítsd. Egyébként mikor elsőnek felraktam, már akkor "fura" volt, hogyha egy negyedet állítok egy csavaron, már azt észreveszem.

Avatar
Foolti
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2017.06.28. 23:18
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Foolti » 2020.06.30. 22:11

sipi5000 írta:
2020.06.29. 19:21
Foolti írta:
2020.06.23. 14:39


Tuti? 35 -nel ~0.75, 38 -nal ~0.8/~0.85 -re van nyitva a levego csavar a legmagasabb alapjarat eleresehez. Ez a leiras azt mondja, hogy ha 1 fordulatnal kevesebbre nyitod a csavart, akkor kicsi a fuvoka: https://sites.google.com/site/vanagonhe ... carburetor

Ezt az is alatamasztani latszik, hogy csak elegge betekert alapjarati csavarral van valamekkora, max 1 percig tarto alapjarat. Ha kijjebb tekerem az alapjaratit, akkor egy pillanatra sem all meg az alapjarat.

Raadasul 110 -es fofuvoka es kozepen levo tuvel hofeher a gyertya (keveset kap).

Szerintetek?
Hát én 150-es TS-re tettem fel próbaként, mert még nemigazán tudtam megoldani jól a szívócsonkra a felfogatást, de 32 alapjárati van benne, és sokallom. A Főfúvoka 110-es. Még nem az igazi, de már most is fényévekkel jobb, mint a gyári.
Jaja, az nem is kerdes, hogy sokkal jobb mint a BVF. Lehet amugy, hogy tokre igazad van es nalam van valami gond az alapjarati korrel es azert nem tudom beallitani, illetve azert van az hogy hiaba rakok barmekkora alapjarati fuvokat akkor sem lesz stabil alapjaratom, vagy az, hogy kb 1 fordulatnal hiaba tekerem jobban ki a levegocsavart, nem csinal semmit. Szetszedem majd, megnezem mielott tovabb harcolok vele.

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.06.29. 19:21

Foolti írta:
2020.06.23. 14:39
sipi5000 írta:
2020.06.23. 13:50
35-38-as alapjárati fúvóka az nagy a kis MZ-knek. 30-assal próbáld. Nagyon max 32-essel.
Tuti? 35 -nel ~0.75, 38 -nal ~0.8/~0.85 -re van nyitva a levego csavar a legmagasabb alapjarat eleresehez. Ez a leiras azt mondja, hogy ha 1 fordulatnal kevesebbre nyitod a csavart, akkor kicsi a fuvoka: https://sites.google.com/site/vanagonhe ... carburetor

Ezt az is alatamasztani latszik, hogy csak elegge betekert alapjarati csavarral van valamekkora, max 1 percig tarto alapjarat. Ha kijjebb tekerem az alapjaratit, akkor egy pillanatra sem all meg az alapjarat.

Raadasul 110 -es fofuvoka es kozepen levo tuvel hofeher a gyertya (keveset kap).

Szerintetek?
Hát én 150-es TS-re tettem fel próbaként, mert még nemigazán tudtam megoldani jól a szívócsonkra a felfogatást, de 32 alapjárati van benne, és sokallom. A Főfúvoka 110-es. Még nem az igazi, de már most is fényévekkel jobb, mint a gyári.

Avatar
Foolti
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2017.06.28. 23:18
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Foolti » 2020.06.28. 23:00

Tony91 írta:
2020.06.28. 10:40
Foolti írta:
2020.06.26. 00:39


Na epp ezt furcsallom, hogy nekem a 125 -os eleg hasonlo konfiggal tunik jonak, mint Neked a 251 -es :D Bar nyilvan nem mind1 az sem, hogy 24 -es vagy 34 -es karbirol beszelgetunk, de azt sem szeretnem, ha 5l -t enne. A 251 -nel meg ok, de a 125 -nel nem szeretnek egy 3.5l -nel sokkal tobbet produkalni. Kivancsi lennek mit tapasztalsz majd a 118 -as fuvokaval!
A 251-esnél nekem az Erdély-túra során 5,5 literes átlag jött ki, ami megpakolva, az én 92 kilómmal, hegyen-völgyön át nekem tökéletesnek tűnik. Pedig volt hajtva rendesen :D
A 251 -nek 3.5-5l volt a gyari fogyasztasa, szerintem egy 30 eves geptol teljesen rendben van ha 0.5l -rel meghaladja a gyari erteket :D Gondolom Te sem az olcso kozlekedesi eszkozt keresed benne.

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2020.06.28. 10:40

Foolti írta:
2020.06.26. 00:39
Tony91 írta:
2020.06.25. 18:37


Nekem van szettem, abban 118-as főfúvóka is van, én most nemsoká majd azt próbálom ki. ETZ 251-esem van, alsóbb tartományban, pl városban sokallom, de 90-100-as tempónál meg tökéletes vele a motor. Ez így van már több mint 2 éve, csak lusta vagyok hozzányúlni :D
Na epp ezt furcsallom, hogy nekem a 125 -os eleg hasonlo konfiggal tunik jonak, mint Neked a 251 -es :D Bar nyilvan nem mind1 az sem, hogy 24 -es vagy 34 -es karbirol beszelgetunk, de azt sem szeretnem, ha 5l -t enne. A 251 -nel meg ok, de a 125 -nel nem szeretnek egy 3.5l -nel sokkal tobbet produkalni. Kivancsi lennek mit tapasztalsz majd a 118 -as fuvokaval!
A 251-esnél nekem az Erdély-túra során 5,5 literes átlag jött ki, ami megpakolva, az én 92 kilómmal, hegyen-völgyön át nekem tökéletesnek tűnik. Pedig volt hajtva rendesen :D
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Avatar
Foolti
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2017.06.28. 23:18
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Foolti » 2020.06.26. 00:39

Tony91 írta:
2020.06.25. 18:37
Foolti írta:
2020.06.25. 00:24


Koszi! Alakul, be is irtam a mai allast. Kicsit fura, mert a 115 -os fofuvokaval szep barna a gyertya, de masok 250 -est lottek be 120 -assal. Kicsit soknak erzem. Viszont kisebbel meg tok feher a gyertya, tehat olyan mintha keveset kapna. Holnap meg jatszok egy kort a 120 -assal en is, es megnezem meg a subert (most kozepen van), hogy mit mutat. Ha ez a kozep tartomany beall, folytatom az alapjaratival.
Nekem van szettem, abban 118-as főfúvóka is van, én most nemsoká majd azt próbálom ki. ETZ 251-esem van, alsóbb tartományban, pl városban sokallom, de 90-100-as tempónál meg tökéletes vele a motor. Ez így van már több mint 2 éve, csak lusta vagyok hozzányúlni :D
Na epp ezt furcsallom, hogy nekem a 125 -os eleg hasonlo konfiggal tunik jonak, mint Neked a 251 -es :D Bar nyilvan nem mind1 az sem, hogy 24 -es vagy 34 -es karbirol beszelgetunk, de azt sem szeretnem, ha 5l -t enne. A 251 -nel meg ok, de a 125 -nel nem szeretnek egy 3.5l -nel sokkal tobbet produkalni. Kivancsi lennek mit tapasztalsz majd a 118 -as fuvokaval!

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2020.06.25. 18:37

Foolti írta:
2020.06.25. 00:24
Gexxx írta:
2020.06.24. 10:00
Itt nézegesd meg, hogy mások milyen beállításokkal mennek:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

(ha neked is megvan a tuti, ne felejtsd el beírni a saját tapasztalataidat sem!)
Koszi! Alakul, be is irtam a mai allast. Kicsit fura, mert a 115 -os fofuvokaval szep barna a gyertya, de masok 250 -est lottek be 120 -assal. Kicsit soknak erzem. Viszont kisebbel meg tok feher a gyertya, tehat olyan mintha keveset kapna. Holnap meg jatszok egy kort a 120 -assal en is, es megnezem meg a subert (most kozepen van), hogy mit mutat. Ha ez a kozep tartomany beall, folytatom az alapjaratival.
Nekem van szettem, abban 118-as főfúvóka is van, én most nemsoká majd azt próbálom ki. ETZ 251-esem van, alsóbb tartományban, pl városban sokallom, de 90-100-as tempónál meg tökéletes vele a motor. Ez így van már több mint 2 éve, csak lusta vagyok hozzányúlni :D
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Avatar
Foolti
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2017.06.28. 23:18
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Foolti » 2020.06.25. 00:24

Gexxx írta:
2020.06.24. 10:00
Itt nézegesd meg, hogy mások milyen beállításokkal mennek:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

(ha neked is megvan a tuti, ne felejtsd el beírni a saját tapasztalataidat sem!)
Koszi! Alakul, be is irtam a mai allast. Kicsit fura, mert a 115 -os fofuvokaval szep barna a gyertya, de masok 250 -est lottek be 120 -assal. Kicsit soknak erzem. Viszont kisebbel meg tok feher a gyertya, tehat olyan mintha keveset kapna. Holnap meg jatszok egy kort a 120 -assal en is, es megnezem meg a subert (most kozepen van), hogy mit mutat. Ha ez a kozep tartomany beall, folytatom az alapjaratival.

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2966
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2020.06.24. 10:00

Itt nézegesd meg, hogy mások milyen beállításokkal mennek:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

(ha neked is megvan a tuti, ne felejtsd el beírni a saját tapasztalataidat sem!)

Avatar
Foolti
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2017.06.28. 23:18
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Foolti » 2020.06.23. 14:39

sipi5000 írta:
2020.06.23. 13:50
35-38-as alapjárati fúvóka az nagy a kis MZ-knek. 30-assal próbáld. Nagyon max 32-essel.
Tuti? 35 -nel ~0.75, 38 -nal ~0.8/~0.85 -re van nyitva a levego csavar a legmagasabb alapjarat eleresehez. Ez a leiras azt mondja, hogy ha 1 fordulatnal kevesebbre nyitod a csavart, akkor kicsi a fuvoka: https://sites.google.com/site/vanagonhe ... carburetor

Ezt az is alatamasztani latszik, hogy csak elegge betekert alapjarati csavarral van valamekkora, max 1 percig tarto alapjarat. Ha kijjebb tekerem az alapjaratit, akkor egy pillanatra sem all meg az alapjarat.

Raadasul 110 -es fofuvoka es kozepen levo tuvel hofeher a gyertya (keveset kap).

Szerintetek?

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.06.23. 13:50

35-38-as alapjárati fúvóka az nagy a kis MZ-knek. 30-assal próbáld. Nagyon max 32-essel.

Avatar
Foolti
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2017.06.28. 23:18
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Foolti » 2020.06.23. 00:41

Sziasztok! ETZ 125, 24 -es OKO PWK karbit szeretnek beallitani, de meggyulik vele a bajom. Az elso kerdes: kellene, hogy tudjak alapjaratot allitani ugy, hogy az alapjarati csavar teljesen ki van tekerve (suber emelo) es csak a levego csavarral lovom be? 35 es 38 -as alapjarati fuvokaval ha leengedem a suber csavart mindig leall. Elore is koszi!

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.06.19. 11:02

Valaki nem tudja, honnan tudnék szerezni kis TS-re PWK-hoz alakított szívócsövet?

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.02.07. 20:35

Nekem kétszer csinált ehhez hasonlót a Ts-em, az egyik amikor kezdett kimenni belőle a szimering, és elkezdte egy picit enni az olajat, az elején csak alul volt szar a motor, kicsit később meg már felül is. A másik eset meg amikor elkezdett elszmötyisedni a kipuffogó.

mzman1
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2020.02.06. 17:44
MZ-d típusa: Etz 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: mzman1 » 2020.02.06. 17:51

Üdv.

Olyan problémám van, hogy 3 ezres fordulat alatt egyszerűen leáll a gép, nem áll be az alapjáratra(etz 125). Magasabb fordulaton tökéletesen megy a motor, nincs semmi baja. Karburátor ki lett tisztítva, fúvókák, állító csavarok kicserélve, beállítva. Friss benzint kapott, 1:50-es a keverék. Gáz, kuplung bowden frissen cserélve, új akku, új gyertya. Ezek után is ugyanaz a probléma. Plusz még olyan mintha nehezebben esne a fordulat és néha melegen nehezebben indul. Korábban tökéletesen ment.

Esetleg valaki járt már így? Karburátorra gyanakodtam,de úgy látszik más lehet a gond.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2020.01.29. 16:51

aronpfabian írta:
2020.01.29. 11:45
motrosmano írta:
2020.01.28. 20:33
Azon én nem állítottam semmit sem, fúvókákat meg szerintem csak akkor érdemes rendelni ha már tudod, hogy milyen van a karbidban, mert én eddig két különböző fajtával találkoztam, és nem csereszabatosak, teljesen más kialakításuk van, de ugyan azon név alatt találod meg őket pl az eBay-n is!
Alapjáratiból is van többféle? Főfúvókával én is kétfélével találkoztam, van az eredeti Keihin-féle és van a mezei M5 (BVF is jó bele), ennek megfelelő kiakakítású emulziós csövekkel
Jó, hogy megkérdezted!
Csak főfúvókából van kétféle, az alapjárati az ugyanaz (a megmunkálásban volt egy kis eltérés), illetve, amiket eddig én vettem, azoknál így volt!

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1042
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2020.01.29. 11:45

motrosmano írta:
2020.01.28. 20:33
Azon én nem állítottam semmit sem, fúvókákat meg szerintem csak akkor érdemes rendelni ha már tudod, hogy milyen van a karbidban, mert én eddig két különböző fajtával találkoztam, és nem csereszabatosak, teljesen más kialakításuk van, de ugyan azon név alatt találod meg őket pl az eBay-n is!
Alapjáratiból is van többféle? Főfúvókával én is kétfélével találkoztam, van az eredeti Keihin-féle és van a mezei M5 (BVF is jó bele), ennek megfelelő kiakakítású emulziós csövekkel

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2020.01.28. 20:33

Azon én nem állítottam semmit sem, fúvókákat meg szerintem csak akkor érdemes rendelni ha már tudod, hogy milyen van a karbidban, mert én eddig két különböző fajtával találkoztam, és nem csereszabatosak, teljesen más kialakításuk van, de ugyan azon név alatt találod meg őket pl az eBay-n is!

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.01.28. 17:45

Érdemes hozzá kintről rendelni fúvóka készletet is, igaz? úszószinten kellett valamennyit állítanod? Vagy hogy van ez a pwk karbin?

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2020.01.27. 19:34

sipi5000 írta:
2020.01.27. 17:53
Fogyasztásod mennyi? Alapjárat szép stabil vele? Menet közben kis fordulaton nagy gázt húzva nem hörböl?
Nem tudom a fogyasztása mennyi, talán max 3,5-4 l városban, de elég nagy darab vagyok! :oops:
Jaja stabil az alapjárat!
Nincs hörbölés, húz szépen még negyedikben is, hidegen füstöl egy kicsit de ha bemelegedett látni nem csak érezni lehet a kipuf gázt!

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.01.27. 17:53

Fogyasztásod mennyi? Alapjárat szép stabil vele? Menet közben kis fordulaton nagy gázt húzva nem hörböl?

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2020.01.26. 22:14

sipi5000 írta:
2020.01.26. 21:55
Köszönöm Szépen! Kíváncsi leszek rá. A Szívatója milyen? Sokan azt mondják, hogy többet kell egy kicsit szívatni hideg indításnál, mint a gyárival.
Ez igaz, eggyel-kettővel többet kell rúgni, mondjuk engem az elején megviccelt, mert nem húztam fel rendesen a szívató pöcköt, kb félúton megakadt, aztán rúgdoshattam mire beindult! ](*,)
És csak sokadjára jöttem rá, mi a hiba! #-o
Ez van! :D

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.01.26. 21:55

Köszönöm Szépen! Kíváncsi leszek rá. A Szívatója milyen? Sokan azt mondják, hogy többet kell egy kicsit szívatni hideg indításnál, mint a gyárival.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2020.01.26. 21:24

Amit én vettem karbihoz, egy az egyben jó volt a gyári gázbovden.
Én is azzal a gumicsővel raktam össze a henger felől amit karbihoz adtak, a levegőszűrőház felől kell barkácsolni (kis ETZ-knél szerintem könnyebb a helyzet).
Henger felől: vettem egy után gyártott szívó csonkot, ebből le kellett vágom 10mm-t az esztergált karbihoz illesztett végéből (egyébként az általam vásárolt pontatlan volt, gyári karbival össze se lehetne építeni :?, meglepő, ja nem), így a PWK karbi levegőszűrő vége kb ugyanoda esik, ahol alapesetben a gyári BVF lenne. Majd a szívócsonkra esztergáltattam aluból egy perselyt amit aztán 2k ragasztóval fel is ragasztottam, a persely belső átmérőjét a szívócsonk esztergált része adja (nekem, ha jól emlékszem Φ28,1 mm volt), a külső méretét pedig a PWK karbi henger felőli részéről vettem le. Kopra összetoltam őket az összekötő gumicsőben, így a szívócsonk és a karbi elvileg rés nélkül összeér, ezt egyébként érdemes még felszerelés előtt ellenőrizni, nehogy valami gubanc legyen később! És két bilinccsel rögzítettem a helyén, bár ez a kép alapján egyértelmű.
https://www.motoralkatresz24.hu/spd/210 ... TORHOZ-FEM

Levegőszűrőház felől: ide is vettem egy új (gyári formájú) gumicsőt, https://www.motoralkatresz24.hu/spd/200 ... VOCSO-GUMI ,
és vettem etz 250 gumicsőt is, https://www.motoralkatresz24.hu/spd/200 ... VOCSO-GUMI
A gyáriakat sajnáltam átalakítani, az után gyártott meg... nos után gyártott! :D
A TS 150-s gumi szívócsőből levágtam a karbi felőli részből, úgy, hogy csak két borda maradjon, az ETZ szívócső az a része ami a levegőszűrő házba megy, passzosan ráment a PWK karbira, én innen vágtam egy akkora darabot ami elég volt a karbira meg a TS szívócsőn megmaradt két bordára (kb 40-50mm hosszú), és ezeket is összeragasztottam, de olyan ragasztót használtam ami kötés után is rugalmas marad, nálam a palmatex volt a nyerő, bár az sem bírja sokáig a benzint, ezért belülről letömítettem olyan blokk tömítő pasztával ami ellenáll a benzinnek! Még így is kissé hátra nyomja a karbi a gumi szívócsővet, de nem vészes, és ide is bilincs. Nagyjából fél éve van így, ezidáig nem volt gondom vele!
Fúvókák: nálam (!) 32 alapjárati, 108 főfúvóka, powerjet maradt ami volt volt benne, tű a legfelső rovátkától eggyel lentebb. Nálad nem biztos, hogy ezek jók lesznek! Még 30 alapjáratira vadászok, z25z tanácsára!
Remélem érthető amit leírtam! :roll:

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.01.26. 15:35

A Szívócsonkon kellett valamit alakítani? És a gázbowdenen?

Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2640
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2020.01.26. 10:49

sipi5000 írta:
2020.01.23. 22:23
A Hengernél és a levegőszűrőnél a csatlakozást hogy oldottad meg? És egyébként milyen problémáid adódtak a hangolásnál?
Adtak hozzá gumicsövet, azzal a szívócsonkhoz, 250-es ETZ szívócsővel pedig a legszűrőhöz.
Nem volt időm rá: lent jó, középen jó vagy fent jó jelenleg. Azt is sikerült elérnem, hogy lent és fent együtt jó, de középen vagy sok vagy kevés.
Valószínűleg a teljesítmény fúvóka túl nagy, kisebbet még nem sikerült szereznem...

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.01.24. 22:51

A Képet láttam. A Henger felől a csövet azt vetted, vagy magad készítetted? És milyen fúvókákkal lett jó? A gyári gázbowden jó hozzá?

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2020.01.24. 20:19

sipi5000 írta:
2020.01.23. 22:23
A Hengernél és a levegőszűrőnél a csatlakozást hogy oldottad meg? És egyébként milyen problémáid adódtak a hangolásnál?
Helló!

Pár hozzászólással lentebb láthatsz egy képet, amin az én TS-men lévő PWK 24 karbi látható.
Nekem bevált, mondjuk túl sok különbséget nem érzek, kb ugyanúgy megy, viszont kevesebbet eszik és van alapjárat!
Hidegen-melegen indul gond nélkül.
Ha gondolod szívesen leírom én, hogy tettem fel, de ha visszaolvasod a topicot ott is találhatsz megoldást.

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2020.01.23. 22:37

Tony91 írta:
2020.01.23. 11:40
Zorka írta:
2019.12.16. 18:09

Kínai, olcsó, de legalább faragni kell, fúvókázni, állítgatni.
Ellenben nem 60-70 ezer Ft, és minimum ugyanannyi km-t elmegy gond nélkül. Ha meg az a gond, hogy fúvókázni, beállítani kell, készítettünk hozzá egy táblázatot, ami alapján közel jóra be tudja állítani, onnantól már csak a saját motorjához kell finomítania, de kiindulási beállításnak tökéletes:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Ismersz annyira, hogy én sem vagyok fillérb*szó, ha a 251-esemről van szó, ellenben szeretek új dolgokat kipróbálni, és ha ugyanazt megtudom oldani 8.600 Ft-ból 60 ezer helyett, akkor miért ne azt választanám. Tény, hogy nem 4-5 liter közt fog fogyasztani az MZ, hanem megmarad a gyári 5 - 5,5 liter/100 km között, de nekem az bőven megfelel, még úgy is, hogy évente 12 ezer km-nél kevesebbet nem megyek az MZ-vel. Az én PWK 32-es karbimban kb 25 ezer km van benne, ebben 2 túra külföldön, de ugyanazt tudja, mint mikor feltettem 2017. szeptemberében. Jó a gázreakció, ötödikben 5.400-ig simán (115-120 km/h) elforog és tartja is. Erdélyben legutóbb elég jó tempót mentünk MZ-hez képest, de jó volt a karburálás minden terepviszonyon és helyzetben
A Binget felrakod és megy. De legalább drága. A ~kínai, olcsó, de legalább faragni kell, fúvókázni, állítgatni~. Kinek a pap, kinek a papné.
-Miraculis.de: "Kraftstoffverbrauch 3,5 ... 5 l/100 km". Ezt írja a 250-es ETZ-re fogyasztásnak. Az enyém most 1300km-es 75.5-ös hengerrel 3.7L . Kizárólag az alapjárati csavarral állítottam be az alapjáratot. Az összes többi beállítása a Bing gyárban történt.
-Senki sincsen kényszerítve, azt választ, amit meggyőződése szerint jobbnak tart.
-Összehasonlításképpen: Fúrás előtt ugyan ezzel a beállítással 3.5L . Bing előtt kínai utángyártott bvf másolattal 3.2L kínai beállítással. Viszont ezt a másolatot senkinek sem ajánlom.

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.01.23. 22:23

A Hengernél és a levegőszűrőnél a csatlakozást hogy oldottad meg? És egyébként milyen problémáid adódtak a hangolásnál?

Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2640
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2020.01.23. 22:00

sipi5000 írta:
2020.01.23. 13:18
Ts 150-hez (esetleg kis etz) van valakinek tapasztalata a kínai karburátorokkal kapcsolatban? Ha igen, kérem ne tartsa magában. A gyári ts karbi beállíthatatlan, legalábbis szerintem. Ezért valami másfelé akarok kutakodni.
Én ősszel kezdtem egyet behangolni, de nem igazán sikerült (az idő miatt). Amint elfogadható időjárás lesz, ismét nekiugrok. Egyébként nem tűnik rossznak.

sipi5000
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2020.01.21. 13:07
MZ-d típusa: Ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sipi5000 » 2020.01.23. 13:18

Ts 150-hez (esetleg kis etz) van valakinek tapasztalata a kínai karburátorokkal kapcsolatban? Ha igen, kérem ne tartsa magában. A gyári ts karbi beállíthatatlan, legalábbis szerintem. Ezért valami másfelé akarok kutakodni.

Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 » 2020.01.23. 11:40

Zorka írta:
2019.12.16. 18:09
Alibiman írta:
2019.12.16. 15:18
Ez a Koso érdekelne.


Kínai, olcsó, de legalább faragni kell, fúvókázni, állítgatni.
Ellenben nem 60-70 ezer Ft, és minimum ugyanannyi km-t elmegy gond nélkül. Ha meg az a gond, hogy fúvókázni, beállítani kell, készítettünk hozzá egy táblázatot, ami alapján közel jóra be tudja állítani, onnantól már csak a saját motorjához kell finomítania, de kiindulási beállításnak tökéletes:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Ismersz annyira, hogy én sem vagyok fillérb*szó, ha a 251-esemről van szó, ellenben szeretek új dolgokat kipróbálni, és ha ugyanazt megtudom oldani 8.600 Ft-ból 60 ezer helyett, akkor miért ne azt választanám. Tény, hogy nem 4-5 liter közt fog fogyasztani az MZ, hanem megmarad a gyári 5 - 5,5 liter/100 km között, de nekem az bőven megfelel, még úgy is, hogy évente 12 ezer km-nél kevesebbet nem megyek az MZ-vel. Az én PWK 32-es karbimban kb 25 ezer km van benne, ebben 2 túra külföldön, de ugyanazt tudja, mint mikor feltettem 2017. szeptemberében. Jó a gázreakció, ötödikben 5.400-ig simán (115-120 km/h) elforog és tartja is. Erdélyben legutóbb elég jó tempót mentünk MZ-hez képest, de jó volt a karburálás minden terepviszonyon és helyzetben

Alibiman
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2019.12.14. 18:00
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Bing porlasztó

Hozzászólás Szerző: Alibiman » 2019.12.17. 00:23

Akkor várok. Majd csak lesz valami. Köszönöm a tanácsot!
Zorka írta:
2019.12.16. 22:04
Alibiman írta:
2019.12.16. 19:00
30N2-3 van a bringán. Ilyet gyakorlatilag nem látok sehol, Ebay-en is néztem. Ott sok az olyan karbi, aminél csak 30N2 van írva, ahogy a Mofakernél is. Meg sok olyan van, aminél a házon semmilyen jelölés nincs. A Bing-et a Futármotorosbolt-ból rendeltem, de hívtak telefonon, hogy várni kell rá. 30N2-5-öt látok a az Ebay-en, de nem tudom, hogy szeretné-e a mocim.

Van olyan felújító készlet a 30N2-3-hoz, amitől tényleg jó lesz? Vagy rendeljek 30N2-5-öt?
Szerintem várjál rá. Mindenhol elfogyott.
BVF karburátorokat már régen nem gyártanak. Jó állapotú eredetit kifogni szinte lehetetlen. Amit tízen pár ezerért kapsz, kínai utángyártott. Van itt nekem egy, ment kb 4-6e km-t. Már falsol a súbernél. Viszont keveset fogyaszt. Előtte felújítással próbálkoztam. Felesleges pénzkidobás. A Mofakeres is utángyártott kínai. Ha arra vágysz, azt adok egyet.
Egyébként külföldről olcsóbb, csak keresgélni kell. Figyeld az Ebayt. Ott ugyanaz a cég olcsóbban szokta adni, mint a saját vebáruházában.

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Bing porlasztó

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.12.16. 22:04

Alibiman írta:
2019.12.16. 19:00
30N2-3 van a bringán. Ilyet gyakorlatilag nem látok sehol, Ebay-en is néztem. Ott sok az olyan karbi, aminél csak 30N2 van írva, ahogy a Mofakernél is. Meg sok olyan van, aminél a házon semmilyen jelölés nincs. A Bing-et a Futármotorosbolt-ból rendeltem, de hívtak telefonon, hogy várni kell rá. 30N2-5-öt látok a az Ebay-en, de nem tudom, hogy szeretné-e a mocim.

Van olyan felújító készlet a 30N2-3-hoz, amitől tényleg jó lesz? Vagy rendeljek 30N2-5-öt?
Szerintem várjál rá. Mindenhol elfogyott.
BVF karburátorokat már régen nem gyártanak. Jó állapotú eredetit kifogni szinte lehetetlen. Amit tízen pár ezerért kapsz, kínai utángyártott. Van itt nekem egy, ment kb 4-6e km-t. Már falsol a súbernél. Viszont keveset fogyaszt. Előtte felújítással próbálkoztam. Felesleges pénzkidobás. A Mofakeres is utángyártott kínai. Ha arra vágysz, azt adok egyet.
Egyébként külföldről olcsóbb, csak keresgélni kell. Figyeld az Ebayt. Ott ugyanaz a cég olcsóbban szokta adni, mint a saját vebáruházában.

Alibiman
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2019.12.14. 18:00
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Bing porlasztó

Hozzászólás Szerző: Alibiman » 2019.12.16. 19:00

30N2-3 van a bringán. Ilyet gyakorlatilag nem látok sehol, Ebay-en is néztem. Ott sok az olyan karbi, aminél csak 30N2 van írva, ahogy a Mofakernél is. Meg sok olyan van, aminél a házon semmilyen jelölés nincs. A Bing-et a Futármotorosbolt-ból rendeltem, de hívtak telefonon, hogy várni kell rá. 30N2-5-öt látok a az Ebay-en, de nem tudom, hogy szeretné-e a mocim.

Van olyan felújító készlet a 30N2-3-hoz, amitől tényleg jó lesz? Vagy rendeljek 30N2-5-öt?

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.12.16. 18:09

Alibiman írta:
2019.12.16. 15:18
Ez a Koso érdekelne.

hell írta:
2019.12.16. 14:24
Jó karbi a bing. Csak végre nem akar menni. A tűszelepje cserés volt mert átengedett nem kicsit, de az új is selejt kicsit tovább bírja igaz, de ez is átereszt nem zár jól. Panaszkodtak sokan rá szétkopik hamar. Én nem tudom én annyira nem vettem észre ilyesmit. Gondolkodóba estem eladom az enyémet most koso teszt van. Jobban megy vele de többet is eszik... Ez ilyen...
Kínai, olcsó, de legalább faragni kell, fúvókázni, állítgatni.

Alibiman
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2019.12.14. 18:00
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alibiman » 2019.12.16. 15:18

Ez a Koso érdekelne.

hell írta:
2019.12.16. 14:24
Jó karbi a bing. Csak végre nem akar menni. A tűszelepje cserés volt mert átengedett nem kicsit, de az új is selejt kicsit tovább bírja igaz, de ez is átereszt nem zár jól. Panaszkodtak sokan rá szétkopik hamar. Én nem tudom én annyira nem vettem észre ilyesmit. Gondolkodóba estem eladom az enyémet most koso teszt van. Jobban megy vele de többet is eszik... Ez ilyen...

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell » 2019.12.16. 14:24

Jó karbi a bing. Csak végre nem akar menni. A tűszelepje cserés volt mert átengedett nem kicsit, de az új is selejt kicsit tovább bírja igaz, de ez is átereszt nem zár jól. Panaszkodtak sokan rá szétkopik hamar. Én nem tudom én annyira nem vettem észre ilyesmit. Gondolkodóba estem eladom az enyémet most koso teszt van. Jobban megy vele de többet is eszik... Ez ilyen...

Alibiman
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2019.12.14. 18:00
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Bing Karbi

Hozzászólás Szerző: Alibiman » 2019.12.16. 12:11

Uraim, köszönöm a válaszokat!

Avatar
Melák
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
Tartózkodási hely: Inárcs

Re: Bing karbi

Hozzászólás Szerző: Melák » 2019.12.15. 22:42

Alibiman írta:
2019.12.14. 18:07
Sziasztok!

ETZ 250, 89-es. Úgy néz ki, hogy a karbija (30N2-3) kicsit kivan már, ezért lecserélném. Ez megfelelne?

https://www.ebay.de/itm/Bing-Vergaser-f ... Swepld8fyz

Kell még valami ehhez a cucchoz, hogy működjön is rendesen? Tömítés, stb. Elnézést kérek, ha ez a kérdés már szerepelt a topikban.
Hello! Én 2009 körül vettem Bing-et a motoromra. Remekül működik, nekem bevált! Egyedül a tűszelepet (ami az úszóházba engedi a benzint) kellett cserélnem kb. 2-3 éve.

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Bing karbi

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.12.15. 20:53

Alibiman írta:
2019.12.15. 15:47
Köszönöm szépen a gyors választ! Ezek szerint ez lenne a bedugós?

https://futarmotorosbolt.hu/termek-info ... ts_id=2608

Valami további tömítés, stb. kell még hozzá?
Igen.
Elvileg jár hozzá egy akkora gumigyűrű, ami a bedugós résznél a kis peremhez illik, két porvédő sapka a bowdenállító csavarokhoz, meg két benzincsődarab, ami a képen is láthatóan mellette lecsüng.

Alibiman
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2019.12.14. 18:00
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Bing karbi

Hozzászólás Szerző: Alibiman » 2019.12.15. 15:47

Köszönöm szépen a gyors választ! Ezek szerint ez lenne a bedugós?

https://futarmotorosbolt.hu/termek-info ... ts_id=2608

Valami további tömítés, stb. kell még hozzá?
Szia!
Jobb mint a BVF. Minden tartományban jobban teljesít.
Nem lesz tőle 25 lovas, de sokkal jobban reagál terhelésre, gázadásra, ...
Amit itt hivatkoztál az a cég, ahogyan látom, csak Németországba szállít.
Vigyázz a túl olcsóval, mert a kínaiak hamisítják!
Semmit sem kell mókolni vele, csak felrakod és jó.
Tartozik hozzá egy gumigyűrű a szívócsonk és a karbi közé.
Ha nem a bilincseset választod, hanem a bedugósat, akkor nem kell hozzá a szívócső sem.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 90/5269/c/_/_/?_
https://futarmotorosbolt.hu/termek-info ... ts_id=2608
https://www.ost-moped.de/vergaser-kpl-b ... gaser.html
Én innen rendeltem, de nekik most nincsen:
https://www.ost2rad.com/MZ-Spare-Parts/ ... 0-251.html

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Bing karbi

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.12.14. 22:00

Alibiman írta:
2019.12.14. 18:07
Sziasztok!

ETZ 250, 89-es. Úgy néz ki, hogy a karbija (30N2-3) kicsit kivan már, ezért lecserélném. Ez megfelelne?

https://www.ebay.de/itm/Bing-Vergaser-f ... Swepld8fyz

Kell még valami ehhez a cucchoz, hogy működjön is rendesen? Tömítés, stb. Elnézést kérek, ha ez a kérdés már szerepelt a topikban.
Szia!
Jobb mint a BVF. Minden tartományban jobban teljesít.
Nem lesz tőle 25 lovas, de sokkal jobban reagál terhelésre, gázadásra, ...
Amit itt hivatkoztál az a cég, ahogyan látom, csak Németországba szállít.
Vigyázz a túl olcsóval, mert a kínaiak hamisítják!
Semmit sem kell mókolni vele, csak felrakod és jó.
Tartozik hozzá egy gumigyűrű a szívócsonk és a karbi közé.
Ha nem a bilincseset választod, hanem a bedugósat, akkor nem kell hozzá a szívócső sem.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 90/5269/c/_/_/?_
https://futarmotorosbolt.hu/termek-info ... ts_id=2608
https://www.ost-moped.de/vergaser-kpl-b ... gaser.html
Én innen rendeltem, de nekik most nincsen:
https://www.ost2rad.com/MZ-Spare-Parts/ ... 0-251.html

Alibiman
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2019.12.14. 18:00
MZ-d típusa: ETZ250

Bing karbi

Hozzászólás Szerző: Alibiman » 2019.12.14. 18:07

Sziasztok!

ETZ 250, 89-es. Úgy néz ki, hogy a karbija (30N2-3) kicsit kivan már, ezért lecserélném. Ez megfelelne?

https://www.ebay.de/itm/Bing-Vergaser-f ... Swepld8fyz

Kell még valami ehhez a cucchoz, hogy működjön is rendesen? Tömítés, stb. Elnézést kérek, ha ez a kérdés már szerepelt a topikban.

Avatar
popitty
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 161
Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
MZ-d típusa: MZ Ts 150
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: popitty » 2019.09.28. 11:39

Sziasztok!
Ismeri valaki ezt az olajat HARDT OIL Synthstroke 2T TTS Banán 1 Liter 100 % Szint?

Avatar
popitty
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 161
Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
MZ-d típusa: MZ Ts 150
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: popitty » 2019.08.27. 20:33

Zorka írta:
2019.08.27. 19:27
popitty írta:
2019.08.27. 14:48
Béna Vagyok Anyám!
Már most kezdek a saját idegeimre menni. Miért? Megnéztem több lapot amit ajánlottatok és vagy 404 vagy nem találok rajta karbit. Valaki akinek Ts 150 - ese van ha megtenné hogy megírja milyen karbival jár (nem az eredeti) és hol szerezte be esetleg hol találok ha még létezik német gyártású vagyis gyári 150-e ETZ karburátort igen megszépítené az életem. A MOFAKERES - el csináltam mindent és tarakíroz Sz. Vagy lehet hibás vagy én mert megvettem? Na?! és kösz.
Szia!
https://www.google.com/search?q=etz+150 ... 66&bih=654
Vagyis beírod, hogy Etz 150 karburátor. Választod a képek opciót.
Óriási vagy köszi. Itt aztán tallózhatok.

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.08.27. 19:27

popitty írta:
2019.08.27. 14:48
Béna Vagyok Anyám!
Már most kezdek a saját idegeimre menni. Miért? Megnéztem több lapot amit ajánlottatok és vagy 404 vagy nem találok rajta karbit. Valaki akinek Ts 150 - ese van ha megtenné hogy megírja milyen karbival jár (nem az eredeti) és hol szerezte be esetleg hol találok ha még létezik német gyártású vagyis gyári 150-e ETZ karburátort igen megszépítené az életem. A MOFAKERES - el csináltam mindent és tarakíroz Sz. Vagy lehet hibás vagy én mert megvettem? Na?! és kösz.
Szia!
https://www.google.com/search?q=etz+150 ... 66&bih=654
Vagyis beírod, hogy Etz 150 karburátor. Választod a képek opciót.

Avatar
popitty
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 161
Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
MZ-d típusa: MZ Ts 150
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: popitty » 2019.08.27. 14:48

Béna Vagyok Anyám!
Már most kezdek a saját idegeimre menni. Miért? Megnéztem több lapot amit ajánlottatok és vagy 404 vagy nem találok rajta karbit. Valaki akinek Ts 150 - ese van ha megtenné hogy megírja milyen karbival jár (nem az eredeti) és hol szerezte be esetleg hol találok ha még létezik német gyártású vagyis gyári 150-e ETZ karburátort igen megszépítené az életem. A MOFAKERES - el csináltam mindent és tarakíroz Sz. Vagy lehet hibás vagy én mert megvettem? Na?! és kösz.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég