Kipufogó

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Csöpi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
Tartózkodási hely: Balatonfenyves

Hozzászólás Szerző: Csöpi »

A kipufogó kiégetés mikéntjére én is kíváncsi lennék. (mi úgy szoktuk, hogy egy kis benzint belea könyökcsõ felöli végén meggyújtani, kicsit ferdén tartani, és finoman érzéssel levegõt fújni a könyökcsõ felöli részbe, és közben nagyon árgús szemekkel figyelni a krómozást :D )
Üdv: Alter /Csöpi/
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

Etusdriver írta:Problémám megoldva!

Ki lett égetve a kipufogóm és így megy a kicsike, mint az atom :P
Nem volt sok baja, csak sok szutya:P
Próbáljátok ki ti is!
melyik módszerrel csináltad?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Etusdriver
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2007.12.17. 20:13
Tartózkodási hely: Tb.

Hozzászólás Szerző: Etusdriver »

Problémám megoldva!

Ki lett égetve a kipufogóm és így megy a kicsike, mint az atom :P
Nem volt sok baja, csak sok szutya:P
Próbáljátok ki ti is!
By. Mészy
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

Hali Nerbi!

Nekem is gyári utángyártott van fenn, tök jó, nem kell rezó!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Az utángyártott,de gyárira méretezett kipuff a jó,a gagyi rezó csak tönkreteszi a blokkot.Mindenképp maradj a gyárira hajazónál!
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Nerbi
Pincés
Pincés
Hozzászólások: 167
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:23
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Écs

Hozzászólás Szerző: Nerbi »

Visszaolvasgattam az oldalon és sok rezós kipufogós

hozzászólást találtam ami nem éppen dícséri ezt a

típust ! Viszont én döntöttem ! Marad az utángyártott ! :P

Köszi a hozzászólásokat ! ! !

Üdv :

Nerbi
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

Nerbi írta:Láttam a Mo-Fa-Ker kínálatában a 250 -es Etz-re sportkipufogót

fekete-cróm színben 5350 HUF-ért ! Erõsen gondolkodom rajta !

Most egy utángyártott van felszerelve

a motoromra , de hátha jobb lenne ezzel a sport típussal !

Mit tanácsoltok , megvegyem ? Mi a tapasztalatotok róla ?

Baráti üdv :

Nerbi
a hangján meg a fogyasztásán kívül nem növel semmit... meg lehet nézni hogy 50-es 70-es robogókon mekkora hordó rezókat raknak, majd pont egy ekkora tölcsér szolgálna ki egy 250-es kétütemût... nevetséges ez a "sportkipufogó" már külsõre is :) vagy terveztess programmal hozzávaló rezót és gyártasd le, vagy használj gyárit, ami egyébként kiváló
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Nerbi, csakis a gyári... :!:

Üdv. Ghost
Avatar
Nerbi
Pincés
Pincés
Hozzászólások: 167
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:23
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Écs

Hozzászólás Szerző: Nerbi »

Láttam a Mo-Fa-Ker kínálatában a 250 -es Etz-re sportkipufogót

fekete-cróm színben 5350 HUF-ért ! Erõsen gondolkodom rajta !

Most egy utángyártott van felszerelve

a motoromra , de hátha jobb lenne ezzel a sport típussal !

Mit tanácsoltok , megvegyem ? Mi a tapasztalatotok róla ?

Baráti üdv :

Nerbi
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

bambi írta:
Samu írta:Mai napig nem értem meg mi ezen olyan hihetetlen Zé? Nekem a Simson, a kis ETZ és most a 251 is ezzel van tömítve, és tökéletes. Nem olyan mint az azbeszt zsinór, h kifújja ha rosszul tekered fel stb. Mindenki ellenkezik de nem próbálja ki senki. Bocs, csak nem értem... na mindegy.
Mátol zizinek is az tõmíti a kipufogóját :D
jol van fiuk megkovetlek benneteket :wink: mostantol ezzel is van tapasztalatom, tenyleg megallja a helyet :P
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Samu írta:Mai napig nem értem meg mi ezen olyan hihetetlen Zé? Nekem a Simson, a kis ETZ és most a 251 is ezzel van tömítve, és tökéletes. Nem olyan mint az azbeszt zsinór, h kifújja ha rosszul tekered fel stb. Mindenki ellenkezik de nem próbálja ki senki. Bocs, csak nem értem... na mindegy.
z25z írta:...mas pedig fbs-sel tomiti. Mondjuk a legutobbi verzioval ketsegeim vannak, mert az fbs ha jol emlekszem 200 max 300 fokig hoallo.
Mátol zizinek is az tõmíti a kipufogóját :D
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Én is kiprobáltam és nekem is tökéletesen bevált az FBS!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Az FBS nekem is bevált kipuff tömítésnél!
Nehogy egyedül érezd magad Samu!
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Mai napig nem értem meg mi ezen olyan hihetetlen Zé? Nekem a Simson, a kis ETZ és most a 251 is ezzel van tömítve, és tökéletes. Nem olyan mint az azbeszt zsinór, h kifújja ha rosszul tekered fel stb. Mindenki ellenkezik de nem próbálja ki senki. Bocs, csak nem értem... na mindegy.
z25z írta:...mas pedig fbs-sel tomiti. Mondjuk a legutobbi verzioval ketsegeim vannak, mert az fbs ha jol emlekszem 200 max 300 fokig hoallo.
Avatar
WALKER
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2008.01.08. 15:53
Tartózkodási hely: Pilis

Hozzászólás Szerző: WALKER »

KÖSZÖNÖM SZÉPEN AZ ÖTLETEKET!!!
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

Jah tuti félre tetted a kipufogót és arra húztad a menetet rá, akkor nem megy a helyére. Molesztáld meg a menetet is.
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

valamelyik nap én is lepakoltam a hengert, aztán vissza, vissza kellett tenni a kipufogót is, elsõ tekerésre én is szembesültem a helyzettel hogy itt valami nem stimm mert kb 1 centit lógott és nem lehetett tovább tekerni, ekkor benzines fogkefével kitakarítottam a menetet, aztán drótkefével a hollander menetét is, tele volt sárral mondanom sem kell
2. tekerésre a helyére ment és már csak meg kellett jól húzni
szóval szerintem annyi a dolog hogyha nem megy tovább akkor kiteker és újra beteker, hátha a jó helyre kap
gyanítom hogy levételkor nem lógott másfél centit úgyhogy fölösleges az áthidaláson gondolkodni, helyére kell tekerni és kész
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
WALKER
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2008.01.08. 15:53
Tartózkodási hely: Pilis

Hozzászólás Szerző: WALKER »

z25z írta:
WALKER írta:köszi az ötleteket de már ezek nekünk is eszünkbe jutottak de az a baj hogy ez egy 1.5 cm hézagot kell áthidalni
ez már annyira nem is érdekel csak az hogy miért folyik a kipufogó könyöknél a benya, és hogy hogy lehet ezt megszüntetni???
1,5 cm-es hezag ?????????? hol?????? a konyok szepen illeszkedik a kiomlo csatornaba a menetes reszebe belehuzod a hollandert es fixen tartja. gyarilag nem kell semmi csak melegen utanahuzni a hollandernek es minden a kipuffba megy. le-fel szereles utangyartott konyok esetben lehet a konyok kiomlo feloli resze nem illeszkedik korkorosen a helyere, ekkor fordulhat elo a folyas, de az nem igazan "benya"!!! a 2T motorok mukodesi elvet ugye ismered.....(de egy kis emlekezteto) nem szelepvezerlesu, hanem dugattyuvezerlesu, mig a 4T nel minden 2-ik fotengelyfordulatra jut egy hasznos utem, addig a 2T-nel minden fotengelyfordulatra, de hiaba ez, nem lesz dupla akkora hatasfoka, ha jol emlekszem csak kb 33%-kal. (vagy az a veszteseg es 66-tal? jajj de regen tanultam ezt :-) ) A dugattyuvezerles, valamint keresztoblites miatt a felomlokon jovo friss keverek nem csak kitolja az elegett gazt, hanem valamennyire keveredik is, ez fizika.... Ergo a frissbol kimegy valamennyi a kipuffba az elegettbol visszamarad. A dugattyuvezerles viszont nemcsak a kiomlore, hanem a beomlore is hatassal van. . Emiatt van az, hogy a szivocsonk belulrol mindig olajos-benzines, oda is visszahat. szaz szonak is egy a vege 1,5 cm az kibaszottkurvasok, 1,5 mm is. amit latsz folyast az adodik a mukodesi elvbol, nem kapattad ferden bele a hollandert? jo tipusu konyok van rajta?
Tipp.: vegyel egy szocimotorokkal foglalkozo boltban mz konyok-henger tomitest 70-90 FT-ert beteszed, meghuzod, megmelegited a mocit, melegen utanahuzod, es elvileg happy....

Udv!

ui.: na ez lassan mehet a wikibe :D
hát most apró darabokra lett szedve az egész motor és elötte tök jó illeszkedett ugyhogy nemtudom!!!
félrekapatni meg tuti hogy nem kapattam mert nem egyszer próbáltam meg és mindig ugyanabba a menetbe ment bele
ja és a menet is jó a hengerben és a hollanderen is
ugyhogy teljes tanácstalanság!!!
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

WALKER írta:köszi az ötleteket de már ezek nekünk is eszünkbe jutottak de az a baj hogy ez egy 1.5 cm hézagot kell áthidalni
ez már annyira nem is érdekel csak az hogy miért folyik a kipufogó könyöknél a benya, és hogy hogy lehet ezt megszüntetni???
1,5 cm-es hezag ?????????? hol?????? a konyok szepen illeszkedik a kiomlo csatornaba a menetes reszebe belehuzod a hollandert es fixen tartja. gyarilag nem kell semmi csak melegen utanahuzni a hollandernek es minden a kipuffba megy. le-fel szereles utangyartott konyok esetben lehet a konyok kiomlo feloli resze nem illeszkedik korkorosen a helyere, ekkor fordulhat elo a folyas, de az nem igazan "benya"!!! a 2T motorok mukodesi elvet ugye ismered.....(de egy kis emlekezteto) nem szelepvezerlesu, hanem dugattyuvezerlesu, mig a 4T nel minden 2-ik fotengelyfordulatra jut egy hasznos utem, addig a 2T-nel minden fotengelyfordulatra, de hiaba ez, nem lesz dupla akkora hatasfoka, ha jol emlekszem csak kb 33%-kal. (vagy az a veszteseg es 66-tal? jajj de regen tanultam ezt :-) ) A dugattyuvezerles, valamint keresztoblites miatt a felomlokon jovo friss keverek nem csak kitolja az elegett gazt, hanem valamennyire keveredik is, ez fizika.... Ergo a frissbol kimegy valamennyi a kipuffba az elegettbol visszamarad. A dugattyuvezerles viszont nemcsak a kiomlore, hanem a beomlore is hatassal van. . Emiatt van az, hogy a szivocsonk belulrol mindig olajos-benzines, oda is visszahat. szaz szonak is egy a vege 1,5 cm az kibaszottkurvasok, 1,5 mm is. amit latsz folyast az adodik a mukodesi elvbol, nem kapattad ferden bele a hollandert? jo tipusu konyok van rajta?
Tipp.: vegyel egy szocimotorokkal foglalkozo boltban mz konyok-henger tomitest 70-90 FT-ert beteszed, meghuzod, megmelegited a mocit, melegen utanahuzod, es elvileg happy....

Udv!

ui.: na ez lassan mehet a wikibe :D
Avatar
WALKER
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2008.01.08. 15:53
Tartózkodási hely: Pilis

Hozzászólás Szerző: WALKER »

köszi az ötleteket de már ezek nekünk is eszünkbe jutottak de az a baj hogy ez egy 1.5 cm hézagot kell áthidalni
ez már annyira nem is érdekel csak az hogy miért folyik a kipufogó könyöknél a benya, és hogy hogy lehet ezt megszüntetni???
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

Jah, 90 pénzé vesztegetik, és azt szépen bele lehet tenni. Bár ajánlatos még rátunningolni azzal a kályha-fugázó anyaggal ami 1200°C-ig bírja, én elõszeretettel használom hengerfejtömítéshez ahol nincs gyári tömítés vagy nem kapható és a kipuhogókat is elsõrendûen lehet vele tömíteni.
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Mofakernél is van valami alumínium tömítõgyûrû kipuf.-hoz...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

Egyszerubb lett volna ha veszel egy boltban kaphato kb. 70 ft-os rezgyurut (azbesztbetetes) ez is ungarise termek, de legalabb jo a merete, van aki azbeztzsinorral csinalja, mas pedig fbs-sel tomiti. Mondjuk a legutobbi verzioval ketsegeim vannak, mert az fbs ha jol emlekszem 200 max 300 fokig hoallo.
Avatar
WALKER
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2008.01.08. 15:53
Tartózkodási hely: Pilis

Hozzászólás Szerző: WALKER »

hali egy olyan problémám volt van hogy a hollander nem szoritotta oda rendessen a kipufogó könyököt ezt megoldottuk vágtunk oda egy tûzkarikát/ tudom gyárilag nincs ott semmi/
de most folyik a könyöktöl a hengerböl a benya!!!
miért???
hogyan lehetne ezt orvosolni???
köszi
Avatar
Gshp
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 158
Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely

Hozzászólás Szerző: Gshp »

Tegnap szétkaptam a kipufogót. Aztán felraktam mondom kerülök 1 kört és akkor vettem észre h nem húztam meg rendesen a csavart a dob és a könyök csatlakozásánál ! És itt ugye nem csúszott szét teljesen csak annyira h mikor a dob végén vannak azok a csatlakozók azok rajta voltak de köztük a rés nem volt teljesen belecsúsztatva a könyökbe. Egyrészt azt észleltem jobb lett a hangja , másrészt pedig mintha jobban ment volna . :lol: :shock: De ennek ellenér normálisan összeraktam, és úgy használom majd másrcius közepétõl, még megy a szervíz :twisted: Véleményetek valakivel volt már ilyen ? Vagy lehet h régen mentem vele ? :roll: :P 8)
Köd elõttem, füst utánam !! \:D/ [-=UNW-042=-]
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Szevasz Hipo" én is csatlakozom az elötem szóló kolegákhoz,felesleges pénzmag szorás inkább vegyél valami hasznosabb dolgot esetleg gyári vagy utángyártott dobot persze tipus azonost.Saját tapasztalat én is kb 17 évig jártam egy igaz gyári de piszkált kipuf-al de soha nem volt az igazi a teljesitmény,most vezem rá egy utángyártotat"és csodát müvelt komolyan sokal jobb.Sajnos én saját káromon tanultam meg kell a gyári fojtásos kipuf páne a 125-150 re,Simsonon volt már nekem is gagyi"rezó de csak a hanja lett nagyobb és persze az étvágya nem is sokáig volt meg tehát szerintem felesleges.
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Teljesen egyetértek.
A bolti rezók csak tönkrevágják a motort,viszont ha nem vagy versenyzõ,sztem tök fölösleges maxi sok gubát adni egy jó rezó tervezéséért.Más motor kipuját rárakni ugye megintcsak nem jó.
Szerintem ha van egy jó gyári v utángyártott,de a gyárit mintázó dob,annál nem kell jobb.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

Ha rezóra gondolsz azt ne vegyél!
Nem ér semmit, csak a hangja lesz nagyobb...
Ha igazán jó rezót akarsz akkor fordulj szakemberhez, foglalkoznak egy páran készítéssel.
De készülj fel rá hogy nem olcsó mulatság!!!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
hipo

Hozzászólás Szerző: hipo »

hello mindnekinek! azt szeretném emgkérdezni hogy nem tudtok esetleg vmi sportdobot 150-es etz-re , hogy esetleg hol lehet beszereni vagy ki probálta -e már vki és milyenek a tapasztalatok?
válaszotok elöre is köszi
széles utat!

aláirás: egy Mz-s
Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner »

A fojtással kapcsolatban én is egyet érek Tigris kollégával!
Nem egészséges az....
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Szerintem minél elõbb kerítesz rávaló dobot (nem kell õrülten hajkurászni a gyárit,nekem is utángyártott,mégsincs baj vele),annál jobb.
A széthajtás ellen meg a nagyobb fojtás nem véd,gondold el,a nagyobb fojtás miatt nem megy úgy,ezért jobban tekered a szarvát,több elégetett üzemanyag=nagyobb hõmennyiség,nagyobb melegedés...
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

ecsém tanuljátok már meg hogy a fojtás PONTOS JÉ
hihetetlen...... mindenhol ly-vel írják rendre hibásan, ennyire mûveletlenek ne legyünk már
a folyás már ly-s tényleg, de a fojtás pontos, tudjátok, szótõ fojt...
jah és a muszáj is pontos jé
egyebet nemtook mondani
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Etusdriver
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2007.12.17. 20:13
Tartózkodási hely: Tb.

Hozzászólás Szerző: Etusdriver »

RR_ZOZY írta:Hali Etusdriver!

Ha 150-es dob van a 250-esen, akkor ne várj, hanem sürgõsen rúgd le róla. Ennél még az is jobb ha 6000 Ft-os utángyártott dobot veszel rá.....


Köszi Zozy!
Addig, amíg el nem érem a 300 km addig szerintem jó. Legalább nem tudom széthajtani a blokkot a nagyobb folytás miatt. Utána leveszem róla, mert ugye utána már eltunyulhat és azt nem szeretném!
By. Mészy
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Szerintem sem mehet rá a kisdob a nagykönyökre.
Nekem kényszerûségbõl jó darabig 251 kipuff volt fent és ki kellett hézagolni a könyök végénél körbe 2 db 1mm-es alulemezzel,mert elég nagy volt a hézag.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

A 125-ös TS dob vége egyenesen van elvágva és belül 2-3 centire van a függõleges vége, a 125-ös ETZ dob vége domború.

Ilyen a TS kipufogó vége, nem tudom mennyire látszik jól:

Kép

Ez pedig az ETZ (a képen speciel /1-es van, de most nem ez a lényeg):


Kép
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Szerintem a 250-esnek vastagabb a könyöke és nem fér rá a 125-ösé!
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1445
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

Hali Etusdriver!

Ha 150-es dob van a 250-esen, akkor ne várj, hanem sürgõsen rúgd le róla. Ennél még az is jobb ha 6000 Ft-os utángyártott dobot veszel rá.....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Etusdriver
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2007.12.17. 20:13
Tartózkodási hely: Tb.

Hozzászólás Szerző: Etusdriver »

Nekem épp ez a bajom!
Szerintem egy 150-es ts dobbal vettem a 250-es etz, mert úgy visszafolytja, mint a sz*r.....
Nagyobb emelkedõn alig bírok vele felmenni:S
Ezért is, amint bejáratom a gépet dobom is le róla a kiput és akkor egy Etz dobot szerettem volna rá:$
De mivel nem találok gyárit marad az utángyártott:S
Ez van.....
By. Mészy
opi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2008.01.04. 14:14
Tartózkodási hely: Hidvégardó

Hozzászólás Szerző: opi »

hát igen én is gondoltam erre de megpróba hátha jó ha nem akkor eladom a tz dobot :twisted:
aki jogsi nélkül motorozott 10évig :)
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Szerintem más a TS és az ETZ,én is nézegetem és már nem bánom,hogy maradtam a TS nél most kb 1000km van az új ba és elég szépen muzsikál nem is hitem volna.Majd a nyári melegre leszek kiváncsi ki e birja vagy szétég vagy nem.Egyébként ha kézbe veszed mind a ketöt érezhetõ a sujkülömbség is a TS nehezebb lehet kicsit több a fojtás benne,és amit én néztem annak (ETZ)kb 2mm relnagobb volt a végnyilása is.
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Nem tudom,más-e a folytása a TS és az ETZ kipunak,de ha igen,akkor nem jó,ha TZ dobot teszel rá.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
opi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2008.01.04. 14:14
Tartózkodási hely: Hidvégardó

Hozzászólás Szerző: opi »

nekem még a gyári is megvan amit a képeken láttok az eggy roncsról van horpadt rozsdás de hát ifjúi hévvel áthangoltam a régit meg szépen eltettem de valami malõr folytán (a mindent elhurcoló kutyusom jóvoltából) sajna a gyári megázott vagy kétszer és berozsdásodott most vehetek én is kisiparit de lehet etzét veszekrá
aki jogsi nélkül motorozott 10évig :)
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Szevasztok én pl:magyart tudtam venni nagyon olcsó és persze olyan is de majd kiderül,és ha nem válik be még mindig lehet venni thait".De egyenlõre ez se rossz a teljesitmény nem változott és a hang is jó. De ha veszel jól nézd meg és kicsit ha lekocantod a betonra halhatod milyen az álapota is.
Etusdriver
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2007.12.17. 20:13
Tartózkodási hely: Tb.

Hozzászólás Szerző: Etusdriver »



Hellótok!

Sajnos nem találok megfelelõ állapotú Etz kipufogót :( :?
Milyen kipufogót érdemesebb megvenni a magyar, vagy a taiwan-ban utángyártott kipufogót?
a török nekem a 20 ezres árával egy kicsit busásnak tûnik.
By. Mészy
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Majd kiderül ha nem válnak be még mindig lehet keresni bontotat,de én bizom a Magyar iparbann egyenlöre és ha széthulik legaláb lessz mit szétszedni"tanulmányozás céljábol és ki tudja lehet még javitható is lessz.
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

z25z írta:En hozom az ellenpeldat: a wikin irtam egy szosszenetet a kipufogo kitakaritasarol, ott emlitettem, hogy az en utangyartottam nem birt ki meg 10 000 km-t sem szethullottak benne a lemezek. szoval gyari vs. utangyartott 1-0. Esteleg vegyel bontasbol egy kulsore szamodra elfogadhato allapotut, ami nincs "athangolva" olcson es kipucolas.....en ezt tennem.
Hali!

Bízom benne hogy az enyém nem fog szétpotyorászni.... nekem azért kellett mert a gyárit összemarcangolta az akkusav az elsõ tulaj jóvoltából (vagy a második?!) meg hopradás is volt rajt, ergo majdnem kukás.
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Köszönöm a segitséget most már van támpont,megvetem az újat és kaptam címet ahol a régi tartalékot lekromoztathatom.(Egyébként Simson kipuf terén már van tapasztalatom sajnos az utángyártott nagyon gagyi de némi ügyeségel a régi dob belét átvarázsoltam az újba igy tökéletes),az MZ nehezebb eset marad a csere.Szerencsére a horpadást sikerült teljesen megszüntetni (süritett levegövel meg lett nyomatva és kiugrot),most felrakom az utángyártotat és tesztelem igazábol nem néz ki roszul igaz nem is gyári minöség majd kiderül.Köszönöm a tanácsokat jó útat és olcsó benzint mindenkinek.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

En hozom az ellenpeldat: a wikin irtam egy szosszenetet a kipufogo kitakaritasarol, ott emlitettem, hogy az en utangyartottam nem birt ki meg 10 000 km-t sem szethullottak benne a lemezek. szoval gyari vs. utangyartott 1-0. Esteleg vegyel bontasbol egy kulsore szamodra elfogadhato allapotut, ami nincs "athangolva" olcson es kipucolas.....en ezt tennem.
Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs »

kupi írta:Helló mindenkinek,nagy dilema elött álok hátha tud valaki tanácsot adni.Van egy TS125-ös MZ m 23 éves szerencsére kifogástalan álapotu csak egy pici gondja van fiatal korombann elkövetem azt a hibát,hogy egy betonvassal áthangoltam"a kipufogot,minap a kezembe akadt egy novi új kipuf 100 éves és rozsdás de motort nem látott.Kiváncsiságbol feltetem és szebb hang jobb teljesitmény,most jõn a gondolat lecseréljem e a piszkáltat egy utángyártott újra (szerencsére kapni és nem is drága)sajnos a rozsdás horpadt is kicsit ezért ezt nem érdemes kromoztatni.Na és az utángyártott milyen lehet?Érdemes e foglalkozni vele?Elöre is köszönöm a tanácsokat.

Hali!

A tapasztalatok azt mutatják, hogy az utángyártott cuccok között kivételesen a csühögõk elég jók, azt le tudták rendesen koppintani. Picit lemezes hangja lesz elõször de miután rakódik egy picit bele anyag már jobb lesz. Én is most vettem a nagy /1-esre dobot. (Könyököt nem az maradt ótvar mer jó van az :D )
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Helló mindenkinek,nagy dilema elött álok hátha tud valaki tanácsot adni.Van egy TS125-ös MZ m 23 éves szerencsére kifogástalan álapotu csak egy pici gondja van fiatal korombann elkövetem azt a hibát,hogy egy betonvassal áthangoltam"a kipufogot,minap a kezembe akadt egy novi új kipuf 100 éves és rozsdás de motort nem látott.Kiváncsiságbol feltetem és szebb hang jobb teljesitmény,most jõn a gondolat lecseréljem e a piszkáltat egy utángyártott újra (szerencsére kapni és nem is drága)sajnos a rozsdás horpadt is kicsit ezért ezt nem érdemes kromoztatni.Na és az utángyártott milyen lehet?Érdemes e foglalkozni vele?Elöre is köszönöm a tanácsokat.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 51 vendég