ez a katonai verzio.[/quote]
Ráadásul gyári!
ez a katonai verzio.tjacint írta:Azért ez sem az az ócsó fajta!!!
http://www.ebay.de/itm/MZ-ETZ-250-A-neu ... 994wt_1061
Én e-bayen nézegettem, van használt gyári DDr és új is, mondjuk az szerintem magyar!Kázmér írta:Megleptél...muti merre kapható német etz-hez való kipufogó?
Német oldalakon szerintem ez az lesz, de nem vagyok benne 100%-ig biztos: http://www.ost2rad.de/MZ-Ersatzteile/Au ... d-150.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sajnos igy vanKázmér írta:Magyarán vagy felteszek egy magyart, vagy bugázok egy régi DDR-t, ami gyakorlatilag lehetetlen....
Mind magyar gyármányú kipufogókKázmér írta:Megleptél...muti merre kapható német etz-hez való kipufogó?
Német oldalakon szerintem ez az lesz, de nem vagyok benne 100%-ig biztos: http://www.ost2rad.de/MZ-Ersatzteile/Au ... d-150.html" onclick="window.open(this.href);return false;
SziaKázmér írta:Sziasztok!
MZ/ES 150-es német gyártmányú utángyártott kipufogó szerintetek jó egy 150-es ETZ-hez?
Magyar gyártmányúról mindenkitől rosszat hallok, de csakis ES-hez van 150-es német kipufogó...
Az nekem nagyon messze van, postázni tudják?Biker írta:Haveromék 19-én jönnek haza Bp-ről pár napra, majd mennek is vissza. Esetleg elvisznek ők egyet, de el kell menni érte hozzájuk az Oktogonhoz. Ha így ok, akkor megveszem neked.
Ebből érdekelne egy engem is! Meg tudjuk oldani valahogyan?Biker írta: OFF
Akkor ezért nem látom senkinek sem a képeit.
Íme a kép is, sajna nem az én motorom, bár nagyon tetszik, van benne valami dirt track-es. Csak én enduró gumikat raknék rá.
ON
Itt szerbiában is árulnak saját készítésű rezót, kb. 18 euro az ára.
http://www.kupindo.com/kupovina/Auto-i- ... 50/9698143
Váltottam pár levelet az ürgével, azt írta a régi Jugoszláv időkben százszám gyártotta őket, kb. 10-et készített mire kikísérletezte, hogy jó, utána csak termelt. Még maradt neki egy 60 db. azokat árulgatja. Azt írta, párszázzal megnőtt a max. fordulat, a végsebesség is kicsit, de a karakterisztika a mindennapi használatra volt alkalmas, nem versenydobnak készültek. Fogyasztáskülönbség szerinte nem volt. Mindenféleképp veszek majd egyet, bagatel az ára, próbára.
OFFfestékes írta:Bocs az offért,Biker valami nem jó nálad,én a mocidat akartam megnézni az avatarod által,hátha van több kép a galériádban,de nem vagy a felhasználók listáján,nem tom ez hogy van,de a guruk biztos megadják a választ!
BTW hol lehet az adatlapon megnézni a képeket? Mert nekem nincs olyan opció. Vagy nem találom...Troster írta:Én ilyet használok az Etz-n, a sráctól vettem, teljesen jó dob, szép a krómozása, nem tom, hogy pontosan Bambi féle-e, de szerintem jóeséllyel, én meg vagyok vele elégedve.A motor érzésre hamarabb reagál, de nem kell tőle csodát várni, frissebb tőle a motor.Nekem az alakja is tetszik.Holnap az adatlapomra tolok fel képet róla, amúgy is dicsekedni akarok a friss fényezéssel..
Mondjuk arra én is kiváncsi lennék, milyen kapcsolata van a kipufogónak Bambihoz...
Szerintem megéri...
Hangja hogyan változott a gépnek ,mondjuk egy eredeti öblös mély hanghoz képest?Troster írta:Én ilyet használok az Etz-n, a sráctól vettem, teljesen jó dob, szép a krómozása, nem tom, hogy pontosan Bambi féle-e, de szerintem jóeséllyel, én meg vagyok vele elégedve.A motor érzésre hamarabb reagál, de nem kell tőle csodát várni, frissebb tőle a motor.Nekem az alakja is tetszik.Holnap az adatlapomra tolok fel képet róla, amúgy is dicsekedni akarok a friss fényezéssel..
Mondjuk arra én is kiváncsi lennék, milyen kapcsolata van a kipufogónak Bambihoz...
Szerintem megéri...
MrDok írta:http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... mid=100026
Igaz nem Bambinál.... és jóval drágábban.
Engem is érdekelne!pempelli írta:Sziasztok!
Nem tudjátok Bambi féle rezós kipufogóhoz hozzá lehet még jutni?
250-es etz-re kellene.
Nem jön le... Csak beszíneződik van, akinek meg ez tetszik...Daczy írta:Szóval a krómozás nem jön le róla? Elég csak polírozni utána? Mintha azt olvastam volna valahol, hogy a króm teljesen eltűnik róla a magas hőmérséklet miatt.
kiszsebi írta:
Mielőtt kiégeted, tisztítsd le a külsejét! Ha kész vagy vele, akkor fel lehet polírozni, nem is fog látszani az égetés nyoma.
Mielőtt kiégeted, tisztítsd le a külsejét! Ha kész vagy vele, akkor fel lehet polírozni, nem is fog látszani az égetés nyoma.Daczy írta:Sziasztok!
Szeretném kiégetni a kipuffomat, viszont ezzel ugye hazavágnám a krómozást. Esetleg tudna valaki ajánlani jó krómozóműhelyt? Vagy van valaki, aki ért ehhez? Természetesen nem ingyen.
Akkor nyugodtan állj neki a hőlégfúvóval, de: itt kb egy órát megy a hőlégfúvó, nekem már égett le ettől egy olcsó kínai (praktikeres) vacak.smate írta:köszi, pont azért kérdeztem mert ki kéne égetni, a leírás szerint amit találtam, kell hozzá kompresszor és malacperzselő, egyik sincs
Igen, ki lehet.smate írta:helló, hőlégfúvóval ki lehet égetni a kipufogót ? , youtube-on láttam egy videóban hogy egy német gyerek úgy csinálta
Először izzásig kell hevíteni a lerakódott kokszot. Ez asszem 800°C fölött van valahol... utánna kell befújni a levegót, h izzon. Talán az utóbbi részt láthattad a videón. Szocimotoroson van egy cikk a kipufogó kiégetéséről. Abban le van íva minden.smate írta:helló, hőlégfúvóval ki lehet égetni a kipufogót ? , youtube-on láttam egy videóban hogy egy német gyerek úgy csinálta
Piactéren a club főoldaláról találsz pár darabot! Bambinál is volt korábban......r3quest írta:Sziasztok ! Segítséget kérnék ismét! Szeretném a motoromat (etz250) meglepni egy új kipufógóval! A mofakerre gondoltam, és onnan melyiket érdemes venni ami nem tesz annyira rosszat a motornak ? ) nem sajnálom rá a pénzt ésszerű keretek közt,de jó máshonnan is! előre is köszi !
Akkor szerintem ne MOFAKERES utángyártottat vegyél...vagy rendelj németektől rendeset, vagy nézz körül neten egy jobb minőség után... azt hiszem a SIMSONboltnak volt régen...csak az 30 körül vagy 25 körül van... rezó, de az jó...r3quest írta:Sziasztok ! Segítséget kérnék ismét! Szeretném a motoromat (etz250) meglepni egy új kipufógóval! A mofakerre gondoltam, és onnan melyiket érdemes venni ami nem tesz annyira rosszat a motornak ? ) nem sajnálom rá a pénzt ésszerű keretek közt,de jó máshonnan is! előre is köszi !
Na ide figyelj Alfa, a következő off-on az összes esésed felveszem.Alfa írta:Úgy olvastam pillanatok alatt 120on volt, de elfogyott az egyes
Na azért ez még odébb van
Kicsit tuning tz problémája! Vagy durva óratuning......Alfa írta:Úgy olvastam pillanatok alatt 120on volt, de elfogyott az egyes
Na azért ez még odébb van
Hát még nem tudom, csak tegnap készült el, fogyasztás mérésre tavaszig várni kell.DrV írta:Fogyasztás az új furulyával hogy alakul?
Nekem is utángyári könyök van..... mondjuk azzal kezdtem a beszerelését hogy csináltam rá rendes felületet a találkozásnál...
Nekem is utángyári könyök van..... mondjuk azzal kezdtem a beszerelését hogy csináltam rá rendes felületet a találkozásnál...sub-ee írta:
Lehet berakni Dok! Csak azért, mert utángyártott könyökök már nem tömítenek, azokhoz kell!
Üdv.:Sub-ee
Vedd le a dobot, és tegyél rá egy dobnak kinéző csövet! garantált a nyeremény, de az a cső is nagy nyílású rövid legyen! Motorozni azért ne motorozz vele! magas fordulaton nem szeretik a szelepek!jarumasz írta:Nekem kellene kis help.
Van egy srác, aki minden motoros talin(a környéken ) megnyeri a hangnyomás versenyt. 350-es Jawa-val. Semmi extra, csak kihúzza a sípokat, és ennyi. Asszem 126dB. Nekem kellene a vasra egy tuti kipu, ami minimum 130-at tud. Vannak nyeremények:)
Csak az a baj, hogy az enyém 750-es, 4 ütemű. Mit lehetne tenni? Valaki????
Lehet berakni Dok! Csak azért, mert utángyártott könyökök már nem tömítenek, azokhoz kell!Sehova! Fém a fémen tömít. csak jól rakd össze.
[/quote]pempelli írta:Srácok a kipufogó tömítést azt hova kell rakni henger könyök közé vagy a könyök és a hollander közé?
Nem lehet.nagydivad írta:A gyári kis TS kipufogóján át lehet látni (ha nincs rajta a könyök)? Ha nem, akkor én egy barmolt változatba futottam.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég