csdani írta:Szevasztok!
Valaki Veszprém-Székesfehérvár közeléből, akinek van Bambi I rezója. Ha kölcsön adná egy próbára, megköszönném. 1-el nagyobb lánckerék van a 251/300-asomon, érdekelne, hogy ezzel jobban vinné-e a 2 személyt, csomagokat.
üdv:
csdani
Jaja 115 km/h végsebességem van GPS-el és bringaórával a legutóbbi adat szerint (azóta a 2 éve megragadt dugattyúmat kicseréltük, most nemtom) ahogy Killer mondta. A beállítás még korántsem tökéletes, főleg 2/3 gáz felett nem.
Az biztos, hogy földutakon 30as tempót elviszi 4.ben vagy 5.ben alapjárati fordulaton minimális gázzal, hogy 5.ben 40ről ki lehet vele gyorsítani (nyilván, lassan, de elviszi). Fent szerintem jól pörög, jól beállított motorral nem füstöl. Sík úton 80at 1/3 gázállásnál tart, 90et 1/2el. Városban általában felkapcsolok 5.ig, de 4 alá szinte sosem engedem a megállásokat és előzéseket kivéve.
Mit mondjak még? 2 személlyel csomaggal (2 ember full beöltözve, 5 napi cuccal, + 6 személyes sátor, hálózsákok, 2 oldaltáska, tanktáska, hátsódoboz, nagy fejidom) a régi dugóval tudta a 100-110et (nem nyelezve, olyat csak kigyorsításnál csinálok, konstans menetben sosem), nem szerpentines szakaszon 90 alá nem igazán kell engedni. 4 ben kb 100ig pörög ki, talán kicsit fentebb is, nem teszteltem ott a teljesgázt.
2 személlyel 90-100 tempóval 1számjegyű úton előzgetve, lámpánál dinamikusan, 5,5 öt eszik. Clubtúrákon kb 4et. Lánckerekek gyárik.
Perec írta:Alfának fel kell kötni a gatyát: új fegyverem van a fogyiversenyben. (persze egyáltalán nem érdekel a fogyasztás , annyi amennyi, de azért a verseny az verseny!)
Én kiszálltam, a 3,9-el asszem elértem amit ott el akartam
, most inkább az számít, hogy olyan beállítást találjak (reszeljek, a szó szoros értelmében) ahol pont annyit kap amennyi kell, nem rángat, nem bakkecskézik (a régi hengerszettel ez már megvolt, most kezdhetem előről), nem taknyos a kémény vége. Ez olyan 4 és 5 között alakul 1 személlyel egyelőre. Valahogy a gyorsulás és a visító motor hangja felülírja a számadatokon való örömködést