Én is gondolkodtam egy átfúráson, mert magasabb fordulaton nem az igazi. A lustaságom ebben meggátolt.Dénes írta:Nem félek, oda állítom ahol jól megy. Gyertyaképpel sem szoktam idegesíteni magam, meg koptatni a menetet. Aztán ha jól megy, akkor az mindenhogy csak optimális a motornak.
120-at annak is tudni kéne. Segítek, ha feléd járok (vagy te itt)! Aztán beállítjuk azt a szekeret.
Csak addig szerezz főfuvi sort (120-140-ig, 0.05ös osztással), vagy inkább 3 db 120-ast, azt majd dörzsárazunk.
Ezenkívül, hozz egy új trafót, kondit, meg egy gyertyát.
Ha ezenkívül nincs szétkopva a motorod akkor új kipuffal nincs az az isten, hogy ne menjen 120-at.
Feltételezve h nem fog be a fék, felvan fújva a gumi, megvan kenve a lánc..stb.
A barátnőm 251-én teljesen jó. Egy nagyobb fúvóka kellett bele és kész.
Amúgy sincs most fönn a dob az enyémen, van még addig 1000 más javítandó a motoron, most eléggé halott.
A TS javítgatása volt idén a főprojekt. Az megy is ahogy kell. Majd, ha már nagyon szétesett sorra kerül az ETZ is, addig meg elzörög. Most nincs hozzá "kedvem"
A gépműhely is megszűnt, ahol tudtam fúrni önköltségi áron.