Gyártás szempontjából 8-10 embert azért én nem neveznék igénynek.
A kipufogót egyébként nem én árulom, csak megvettem a próba darabot.
De azért segítségnek leírom a tapasztalataimat.
Az én kipufogóm botrányosan szar volt, ahhoz képest ez kiváló.
Nem hangos, egészen gyári a hangja, ami nálam már egy pozitívum.
A hossza 115cm, ami a 250-es és a 251-es hossza között van.
Szerintem jó a 251-es re is. (Azért maradtam a listán, mert a barátnőm 251-esén is szétesett szar a dob, valószínűleg csere lesz ott is.) Kicsit hosszabb, de nem gáz.
A dob vastagabb mint a gyári, így a hátsó lábtartó és a dob között a 250 ETZ esetében kb 1mm hely maradt. Illetve a hátsó tartót 1-2 cm-vel kijjebb kellett hajtanom, mert nekiütődött a felhajtott sztender is. Nem áll el oldalra, az is lehet, hogy gyárilag is itt van a tartó, csak az évek alatt nekem behajlott.
Szóval mindenhol elfér, de nagyon ki van számolva!
Nekem a TS-en is gyári méretű ETZ kipufogó van (Az utángyártott amiről írtan) Ugye a TS dob egyenes így a gyári megtört ETZ dob épphogy elfér rajta. Nem próbáltam rá ezt a TS-re, de biztos vagyok benne, hogy a gyári tartókkal nem fér el a lábtartó alatt, sőt a fékpedál íve is elérheti és a sztender is beleütközhet.
Ettől függetlenül biztos fel lehet tenni a TS-re is, csak kell hozzá egy kis faragás.
A krómozása szép, nem fúj ki sehol. Annyi ideje nem használom, hogy a tartósságáról tudnék nyilatkozni.
És hogy megy vele a gép? Nagy vonalakban úgy mint egy zsír új gyári dobbal. Semmi különös, talán kicsit jobb, de biztos hogy nem rosszabb. Nincs számottevő eltérés. Az egyéb utángyártott bolti rezóktól viszont fényévekre van.
Mivel tömzsi és öblös, ránézésre én is azt gondoltam, hogy alacsony fordulaton majd jót tol tőle a MZ. Ez talán kicsit így is van, de mint írtam semmi különös. Egyszerűen teszi a dolgát.