Tuning

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
revell
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Pusztazámor

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: revell » 2013.05.31. 16:29

De lesz, csak még kitudja mikor. :) Amíg el nem viszik a motort addig megyek vele természetesen. És próbálom jobbá és jobbá tenni. A motorikusan hibátlan állapot számomra nem azt jelenti, hogy most jött ki a gyárból, hanem hogy elindul, megy amikor kell és megáll. De úgy látom ez nem ilyen egyszerű, vagy csak számomra. :D 53000 km van benne, szerintem még sosem fúrták. 300-asítástól azért félek, mert könnyeben besülhet a dugattyú nem? Egyébként gondolkoztam rajta sokat. De olvastam valahol azt amit írtam, és így meghátráltam előle. Egyébként, az egyik régi motoros ismerősöm ajánlotta, hogy Ő személy szerint, még nem ülne fel "nagyobbra" (erősebbre), az idén még hajtsam ezt, és csak utána nézelődjek valami másik után. Szerinted, akkor 300, vagy 250 újjítás? Mitől különbözik a kettő? Teljesítmény, és fogyasztásra valamint tartósságra gondolok. Esetleg egy elektronikus gyújtás? Az gondolom csak a megbízhatóságon dobna, bár nincsen semmi gondom a mostanival.
Perec írta:Mennyivel lesz erősebb? Attól függ most mennyire kopott. Mivel ugye "motorikusan hibátlan" állapotban van, sokra ne számíts.

Ha már tuning topik akkor miért nem 300 ccm? Annak már lesz hatása, de 2000 km-ig akkor sem lesz bikább, mint most, mert türelmesen járatnod kell, de jövőre már húzhatod neki keményen :D
Mégsem lesz kategóriaváltás? Ha komoly előrelépést akarsz az a Te utad :(
revell írta:sziasztok,

az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?

Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Perec » 2013.05.31. 16:19

Mennyivel lesz erősebb? Attól függ most mennyire kopott. Mivel ugye "motorikusan hibátlan" állapotban van, sokra ne számíts.

Ha már tuning topik akkor miért nem 300 ccm? Annak már lesz hatása, de 2000 km-ig akkor sem lesz bikább, mint most, mert türelmesen járatnod kell, de jövőre már húzhatod neki keményen :D
Mégsem lesz kategóriaváltás? Ha komoly előrelépést akarsz az a Te utad :(
revell írta:sziasztok,

az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?

revell
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Pusztazámor

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: revell » 2013.05.31. 15:55

sziasztok,

az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 » 2013.04.26. 10:02

zek99 írta: Hát a fűkasza gyujtás meg ilyesmi azért nem lenne jó mert a világítás nekem nagyon fontos mert éjjel is sokat járok terepezni :)
Ha látni is akarsz, akkor ne egy 30W-os babetta generátort rakj fel...

zek99
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2012.09.01. 21:23
MZ-d típusa: Ts 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zek99 » 2013.04.25. 21:59

kupi írta:
zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Nekem a láncfűrész vagy motoros fűkasza gyújtás jutott a fejembe az lehet jó lenne ráadásul kicsi a lendkerék meg minden...de a világítás?Az akkor a gond.
Hát a fűkasza gyujtás meg ilyesmi azért nem lenne jó mert a világítás nekem nagyon fontos mert éjjel is sokat járok terepezni :)

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi » 2013.04.25. 21:33

zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Nekem a láncfűrész vagy motoros fűkasza gyújtás jutott a fejembe az lehet jó lenne ráadásul kicsi a lendkerék meg minden...de a világítás?Az akkor a gond.

zek99
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2012.09.01. 21:23
MZ-d típusa: Ts 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zek99 » 2013.04.25. 21:27

MrDok írta:
zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Bezony ahogy Kupi írja, kevés az átfordulás. Jobban jársz ha egy kis méretű aksival összerakod a gyári rendszerét.

Okés köszi ,Simson gyujtás se lehet rá tenni ?

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2312
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2013.04.25. 21:14

zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Bezony ahogy Kupi írja, kevés az átfordulás. Jobban jársz ha egy kis méretű aksival összerakod a gyári rendszerét.

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi » 2013.04.25. 21:10

zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Sajnos méretet nem tudok mivel még nekem is csak terv a terep TS 125 re de egy biztos:kell egy jó esztergályos ismerős az tuti és ahogy nekem mondták(akik már csináltak ilyent) nem biztos,hogy működni is fog tökéletesen mivel a Babetta azért párszor átfordul indításnál a kis TS meg egyet max kettőt így ha gyenge a gyújtás vagy a mágnes lehet csak tolásra indul csak.Ha megcsinálod légyszi számolj be a tapasztalataidról érdekelne.

zek99
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2012.09.01. 21:23
MZ-d típusa: Ts 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zek99 » 2013.04.25. 20:32

Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)

Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sub-ee » 2013.04.11. 12:41

Harcos írta:Üdv!

Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.

A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Én nem kockáztatnám be lógó hajtókarral az erősebb hengert.

Üdv.:Sub-ee

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2312
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2013.04.02. 20:54

benci 150 írta:heló 16 os felnit szeretnék befűzni előre 18 as helyett tárcsás agyhoz nem tudja valaki mekkora küllők kellenek? :D
Üdv a fórumon!
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=4045
Ez azt mondja 137mm.

benci 150
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2013.04.02. 13:45
MZ-d típusa: mz etz 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: benci 150 » 2013.04.02. 13:52

heló 16 os felnit szeretnék befűzni előre 18 as helyett tárcsás agyhoz nem tudja valaki mekkora küllők kellenek? :D

intelatom
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2013.01.29. 23:35
MZ-d típusa: Ts 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: intelatom » 2013.03.25. 23:18

revell írta:sziasztok,

Nem ismertek valakit véletlenül, aki csinál membránosítást, és hogy kb mennyibe lenne?

üdv:

revell


http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/mo ... etz_tuning itt érdeklődj:)

revell
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Pusztazámor

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: revell » 2013.03.20. 08:52

sziasztok,

Nem ismertek valakit véletlenül, aki csinál membránosítást, és hogy kb mennyibe lenne?

üdv:

revell

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 » 2013.03.13. 23:43

Harcos írta:Üdv!

Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.

A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Minden tuning alapja, hogy a többi dolog jó legyen. Szvsz előbb rakd rendbe a blokkot, majd ha minden zsír, akkor jöhet a tuning... Egy jól karbantartott moci már jobban megy, mint aminek lógnak az alkatrészei! Csapágy márka annyira nem fontos, lényeg, hogy szépen fusson. (ZVL pl olcsó és jókat írnak róla.)

Harcos
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011.12.23. 15:31
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Harcos » 2013.03.13. 23:20

Üdv!

Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.

A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 » 2013.03.04. 00:13

revell írta:sziasztok
az érdekelne, hogy halottam hogy Bambi csinál "300asítást" :) kb mennyi lenne ez pénzbe? A másik, hogy fúvókákat is kicseréli a karbiban meg mindent? És még annyit, hogy mennyiben befolyásolná a teljesítményt, és a fogyasztást? :)

Előre is köszi
revell
Szerintem biztosan nem végez fél munkát, de miért nem kérdezed egyből Tőle? :)

revell
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Pusztazámor

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: revell » 2013.03.03. 23:55

sziasztok
az érdekelne, hogy halottam hogy Bambi csinál "300asítást" :) kb mennyi lenne ez pénzbe? A másik, hogy fúvókákat is kicseréli a karbiban meg mindent? És még annyit, hogy mennyiben befolyásolná a teljesítményt, és a fogyasztást? :)

Előre is köszi
revell

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi » 2013.03.02. 14:07

geri922 írta:Hello azt szeretném meg kérdezni hogy a képen látható valami :) amivel a teleszkóp ki van emelve, hol lehet olyat be szerezni vagy mi a neve ? Kép
Házi készítés

geri922
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2012.08.21. 15:55
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: geri922 » 2013.03.01. 00:17

Hello azt szeretném meg kérdezni hogy a képen látható valami :) amivel a teleszkóp ki van emelve, hol lehet olyat be szerezni vagy mi a neve ? Kép

Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 » 2013.02.27. 08:30

KILL3R etz írta:Akkor marad a kopott henger... :?
Ha egyébként helyesen van beállítva minden...

Esetleg nem lehet, hogy nem a gyári első lánckerék van feltéve és túl nagy, ezért nem bírja a 5.???

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3817
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2013.02.26. 01:48

Akkor marad a kopott henger... :?
Ha egyébként helyesen van beállítva minden...

Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 » 2013.02.26. 01:22

KILL3R etz írta:Jaa... hát ezzel a csővel nem csoda, hogy nem megy... :)
De a gyárival is ezt csinája,azért tetem átt hogy meg nézem.

Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2737
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes » 2013.02.25. 15:05

Antituning! Azonnal eldobni! :-({|=

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3817
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2013.02.25. 13:39

Jaa... hát ezzel a csővel nem csoda, hogy nem megy... :)

Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 » 2013.02.25. 12:48

MrDok írta:Bizony itt nem tuning kell, hanem kivizsgálás! Ötödikben minimum tartania kell a sebességet! Milyen kipufogó van rajta? Mellékelj fényképet ha nem tudod. A hátsó féfogatás környéke is jól látható legyen.
Szasza23 írta:
Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. :cry: :-k ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom... :roll:

https://plus.google.com/u/0/photos/1154 ... 146?tab=wX
Itt a képek :)

Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 » 2013.02.22. 11:35

KILL3R etz írta:Nem reszelgetni kell, hanem rendesen megcsinálni/beállítani....

Lehet el lett cseszve a fúrás, vagy rosszul van beállítva (karbi, gyújtás) , gagyi kipuff stb...
Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz, aki megcsinálja/beállítja normálisan.

Ha így nem elég, akkor kell tuningolni... :wink:
Farkas Pistabátyám csinálja a mocit szoval szerintem nem lehet szar,a gyujtás jó a kipufogot msot tetelm fel tavaj öszel,és a gyárival is csinálta ezt.a hengert azt nem tudom azt nem nézetuk még.

halli a képeket feltöltötem, itt meg nézhetitek
https://plus.google.com/u/0/photos/1154 ... 146?tab=wX

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2312
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2013.02.22. 10:04

Bizony itt nem tuning kell, hanem kivizsgálás! Ötödikben minimum tartania kell a sebességet! Milyen kipufogó van rajta? Mellékelj fényképet ha nem tudod. A hátsó féfogatás környéke is jól látható legyen.
Szasza23 írta:
Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. :cry: :-k ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom... :roll:

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3817
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2013.02.22. 02:41

Nem reszelgetni kell, hanem rendesen megcsinálni/beállítani....

Lehet el lett cseszve a fúrás, vagy rosszul van beállítva (karbi, gyújtás) , gagyi kipuff stb...
Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz, aki megcsinálja/beállítja normálisan.

Ha így nem elég, akkor kell tuningolni... :wink:

Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 » 2013.02.22. 01:32

KILL3R etz írta:Ha 251-es ETZ-d van, akkor az gyárilag 4 felömlős. Mekkorára akarod furatni? Ha csak javítóméret, akkor semmi lényegi változás nem történik.
Ha 300-asra, akkor karbit át kell fúvókázni/állítani.

Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. :cry: :-k ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom... :roll:

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3817
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2013.02.21. 17:24

Ha 251-es ETZ-d van, akkor az gyárilag 4 felömlős. Mekkorára akarod furatni? Ha csak javítóméret, akkor semmi lényegi változás nem történik.
Ha 300-asra, akkor karbit át kell fúvókázni/állítani.

Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 » 2013.02.21. 16:31

Üdv a népnek
oylan kérdésem segitségkérésem lenne,hogy ha felfuratom a 250ccm es hengeremet meg 4felömlösre megcsináltatom akkor mien komplikácio lehet.
Meg ha kell is cserélni valamit akkor mit-miket !! ?
Elöre is köszönöm a Felvilágositást.

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2711
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2013.02.18. 20:17

Ez engem is érdekelne miért lett kimoderálva??

Átverés?

Avatar
dkari
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2011.03.19. 21:43
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: dkari » 2013.02.08. 17:58

zsakfos írta:Itt kérem moderálás történt.Mi volt a baj?
Én kiváncsi lennék ezekre a dolgokra.Még a telószámot sem tudtam kiirni.

A srác mindig bepróbálkozik, már többször hirdette magát.
Itt még fent van: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9041861

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3367
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2013.02.07. 22:42

Itt kérem moderálás történt.Mi volt a baj?
Én kiváncsi lennék ezekre a dolgokra.Még a telószámot sem tudtam kiirni.

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3817
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2013.02.07. 20:40

Puszta kíváncsiságból:

Ezek a Le adatok hogyan lettek mérve? Pl a 35lovas Etz. Milyen karbi/kipuff/karter stb...?

nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nyakas » 2013.01.31. 05:45

bluerider írta:Az ETZ-be való dugattyút a 300-as átalakításhoz lehet kapni, de tudtommal TS-be valót nem! Legalábbis amikor /1-gyem volt akkor nem volt! 8)
ja! a trabitol csak 265ccm fog lenni.

Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1657
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bluerider » 2013.01.30. 23:03

Az ETZ-be való dugattyút a 300-as átalakításhoz lehet kapni, de tudtommal TS-be valót nem! Legalábbis amikor /1-gyem volt akkor nem volt! 8)

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi » 2013.01.30. 18:55

intelatom írta:Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne: szert tettem egy Mz Ts250-es motorra elég ramaty állapotban, de teljesen felújítottam.
Motorikusan jó állapotban van, legalábbis amennyire hallottam egészséges hangja volt, de mivel már csak ez az egy lépés van hátra kérdésem a következő lenne: Tuningolni szeretném a motort, gondoltam a 300ccm-re a kérdés az lenne, hogy ehhez a blokkban kell valamit alakítani? elbírja e a főtengely? Valamint ha ezt a lépést választom érdemes lenne e még 4 felömlőt belefarigcsáltatni.
A karburátor dolog is érdekelne, nagyobb főfúvóka kellene vagy esetleg egy új nagyobb karburátor?
Válaszokat előre is köszönöm!
Nekem anno ETZ be volt 300ccm abba a gyári főtengely maradt a karbi meg a 251 -es é volt rajta(1991 be azt lehetett venni BVF böl újonnan mivel a gyári szét volt kopva) de a fúvókákra már nem emlékszem lehet gyáriak voltak. Én kb 10000km mentem vele de akinek eladtam az még szintén bele rakott pár ezret ahogy tudom.A kipuf is maradt a gyári,de a kuplungot állandóan lepörgette ezért is adtam el végül és kb 5-6 litert evett igaz ment is mind a sakál.

intelatom
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2013.01.29. 23:35
MZ-d típusa: Ts 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: intelatom » 2013.01.29. 23:39

Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne: szert tettem egy Mz Ts250-es motorra elég ramaty állapotban, de teljesen felújítottam.
Motorikusan jó állapotban van, legalábbis amennyire hallottam egészséges hangja volt, de mivel már csak ez az egy lépés van hátra kérdésem a következő lenne: Tuningolni szeretném a motort, gondoltam a 300ccm-re a kérdés az lenne, hogy ehhez a blokkban kell valamit alakítani? elbírja e a főtengely? Valamint ha ezt a lépést választom érdemes lenne e még 4 felömlőt belefarigcsáltatni.
A karburátor dolog is érdekelne, nagyobb főfúvóka kellene vagy esetleg egy új nagyobb karburátor?
Válaszokat előre is köszönöm!

Avatar
uli
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2012.07.05. 21:36
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: uli » 2013.01.29. 18:08

Extremeblast írta:
uli írta:Végre van egy kis időm, nekiálltam a 32-es keihint felapplikálni egy régi szívócsonkra. Már csak a gázbowden csatlakoztatását kell megoldani, illetve valami rugós visszahúzó szerkezetet kell beépíteni. Hogy tetszik? :)

http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
Szép munka, én is hasonló módon raktam fel így egy dellorto-t. Ha falsot nem szív sehol, akkor így tökéletes.
Köszi! Az esztergálás ugyan nem az én kezem munkáját dícséri, de annyi baj legyen. Olcsón találtam a karbit a neten, valami sor4-es része volt, se visszahúzó rugó, se bowdennek csatlakozái hely, semmi sincs, majd kiépítem hamarosan :)

A tesztelés még várat magára, sajnos:
http://kepfeltoltes.hu/view/130129/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130129/WP_0 ... es.hu_.jpg

hdani93
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szegvár

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: hdani93 » 2013.01.28. 23:00

uli írta:Végre van egy kis időm, nekiálltam a 32-es keihint felapplikálni egy régi szívócsonkra. Már csak a gázbowden csatlakoztatását kell megoldani, illetve valami rugós visszahúzó szerkezetet kell beépíteni. Hogy tetszik? :)

http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg

Érdekesnek ígérkezik a CV karbi 2T-n. Bár nekik is sikerült.

http://www.youtube.com/watch?v=XGkJe0K4sQk


Mikor lesz próba?

Avatar
Extremeblast
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 167
Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Extremeblast » 2013.01.28. 20:04

uli írta:Végre van egy kis időm, nekiálltam a 32-es keihint felapplikálni egy régi szívócsonkra. Már csak a gázbowden csatlakoztatását kell megoldani, illetve valami rugós visszahúzó szerkezetet kell beépíteni. Hogy tetszik? :)

http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
Szép munka, én is hasonló módon raktam fel így egy dellorto-t. Ha falsot nem szív sehol, akkor így tökéletes.

Avatar
uli
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2012.07.05. 21:36
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: uli » 2013.01.28. 13:35

Végre van egy kis időm, nekiálltam a 32-es keihint felapplikálni egy régi szívócsonkra. Már csak a gázbowden csatlakoztatását kell megoldani, illetve valami rugós visszahúzó szerkezetet kell beépíteni. Hogy tetszik? :)

http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130128/WP_0 ... es.hu_.jpg

geri922
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2012.08.21. 15:55
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: geri922 » 2013.01.18. 18:03

hello

azt szeretném hogy amivel kivan emelve a moci hátulja olyat hol lehet szerezni ?

http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/ ... &id=492898

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi » 2012.12.02. 19:52

Talán a karbi csere még kicsit rá tenne azt érdemes lenne megpróbálni de lehet valami beállítás probléma amiért nem adja le a teljesítményt. Sajnos nem mentem a motoroddal nem tudom hogy megy így nehéz véleményt mondani de a lényeg egy kb80kg ember alatt sík úton könnyedén fel kell gyorsulnia úgy 80km/ó ra és azt tartani is tudnia kell hosszú távon is.Ellenszelet azért észre veszi sőt nekem volt Rendőségi" 250 ETZ 300cc fúrva még az is megérezte és a közepes emelkedőknek is szerette már a 4.et. Ez a technika ezt tudja ezek a határai de cserébe megadja a motorozás őrömét szépségét olajos kezeket...És elérhető áron viszonylag megbízhatóan és kis fogyasztással(főleg a 125/150).

kzolika1994
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kzolika1994 » 2012.12.02. 09:59

A 150ccm-is henger már rajta van. Sajnos 24-es karbit nem tudtam beszerezni. A 16-os lánckereket kipróbáltam, de visszacseréltem 15-re mert a nagyobbal 5.-ben nem tudott rendesen kipörögni.

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi » 2012.12.01. 18:30

kzolika1994 írta:Teljesen egyet értek veled,de sajnos csak 125-re van jogsim. És törvény változások miatt mostanában nem is lesz korlátlanra.
Ezért akarom ezt egy kicsit feltuningolni.
Fel kell fúrni 150cc re rárakni egy 24 es karbit esetleg egy foggal nagyobb fogaskerék előre ez a max amit érdemes kicsiholni egy 125 ből. És ez még legális is majdnem (kívülről nem látszik a pár plusz lóerő és tapasztalataim szerint a 150cc vel jóval erősebb és fürgébb,ugyanannyit bír az élettartama és pl nekem a fogyasztásom is csökkent egy keveset.A végsebesség minimálisat nő de ha száguldozni akarsz vegyél egy rizsrakétát"az megy,meg ha kinyit a power" leeszi a nadrágod is!

kzolika1994
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kzolika1994 » 2012.11.28. 22:33

Teljesen egyet értek veled,de sajnos csak 125-re van jogsim. És törvény változások miatt mostanában nem is lesz korlátlanra.
Ezért akarom ezt egy kicsit feltuningolni.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég