Tuning

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: LaloX »

Gyertyakép tökéletes...
Valószínűleg a karbi is az, főfúvókát is vettem bele gyári méretűt...
A kipuf kb egy másfél hónapja lett cserélve egy új utángyártottra szóval még tisztának kéne lennie bár sose tudni... Tudom az utángyártottal már alapból nem megy úgy meg én a hangját sem szeretem csak a gyárim már nagyon ocsmány volt, de le fogom fújni feketére és visszateszem.
Amint lesz egy kis pénzem a fúrást megcsinálom, remélem segít :D
Kép
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: allllli »

m-tom írta:
LaloX írta:Az a gond hogy nem bírja... Ha már egy kis szembeszelem van a 80-at is nagyon nehéz tartanom, fölé meg az istennek nem kar menni csutka gázon sem. Ötlet?
Mekkora lánckerék van elöl?
Milyen kipuff van rajta? Tiszta?
Kisebb sebességben meddig forog ki könnyedén?
Karburátort pontosan beállítanám, az lenne az első.
Gyertyaképet ellenőrizném, ha volt első, akkor ez a nulladik :D
Ezután kiégetném a kipufogót, ha nem sajnálod a krómozást vagy ha fel tudod polírozni magadnak.
Én 16-os lánckerékkel elérem a 90-et, akár utazóban is, de nagyon pörög. (5000-5500 kb) Én nem kínzom így a motort, főleg h 922 km-t ment fúrás óta.
Avatar
m-tom
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
Tartózkodási hely: Páty

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: m-tom »

LaloX írta:Az a gond hogy nem bírja... Ha már egy kis szembeszelem van a 80-at is nagyon nehéz tartanom, fölé meg az istennek nem kar menni csutka gázon sem. Ötlet?
Mekkora lánckerék van elöl?
Milyen kipuff van rajta? Tiszta?
Kisebb sebességben meddig forog ki könnyedén?
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: LaloX »

Az a gond hogy nem bírja... Ha már egy kis szembeszelem van a 80-at is nagyon nehéz tartanom, fölé meg az istennek nem kar menni csutka gázon sem. Ötlet?

m-tom írta:
LaloX írta:Sziasztok!
Van egy 125-ös ETZ-m aminek pillanatnyilag az utazója 70-80 között van, akkor pörög 3500-4000 között. Ha szembeszelem van akkor már van hogy nehézkes neki a 80-at is tartani és ha bemelegszik akkor megint csak gyengül a motor. Az lehetséges lenne hogy valahogy elérjem vele a 90-es utazót? Nem vágyom többre de arra nagyon :D

Megéri ólompótlót tenni a benzinbe?

Most tervezek fúrást 54-es dugaggyúra. Nagyobbat azért nem akarok mert nem szeretnék hengerfejet és karbit cserélni. Szerintetek ez segíteni fog? Vagy milyen kisebb tuningolások vannak még ami nem jár fogyasztásnövekedéssel?

Nézegettem hogy tettek láncfűrészgyújtást rá. Ez szép és jó de valahogyan meg lehet oldani hogy világításom is ugyanúgy működjön?

Válaszotokat előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért de hajt a kíváncsiság :)
A 125-ös "tuningja" a 150-es henger (nem kell hozzá karbit és hengerfejet cserélni, bár lehet), ettől nem fog többet enni.
A 125-ös is tudja a 90-es utazót, de nem ilyen fordulaton, hanem 5-6000 között. Bírja, húzhatod neki, de enni is fog (4-5l/100km)

Az összes többi mókolást én elfelejteném, gyári gyújtás (megszakítós vagy elektronikus, ízlés kérdése), gyári műszaki állapot és kész....

Na, akkor most döntsd el, hogy mit szeretnél.... ;-)
Kép
Avatar
telectronic
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
Tartózkodási hely: Budapest XXII.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: telectronic »

Előre megfontolt szándékkal a mai napon hirtelen felindulásból elkövettem ezt :

Kép
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy :)
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Avatar
m-tom
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
Tartózkodási hely: Páty

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: m-tom »

LaloX írta:Sziasztok!
Van egy 125-ös ETZ-m aminek pillanatnyilag az utazója 70-80 között van, akkor pörög 3500-4000 között. Ha szembeszelem van akkor már van hogy nehézkes neki a 80-at is tartani és ha bemelegszik akkor megint csak gyengül a motor. Az lehetséges lenne hogy valahogy elérjem vele a 90-es utazót? Nem vágyom többre de arra nagyon :D

Megéri ólompótlót tenni a benzinbe?

Most tervezek fúrást 54-es dugaggyúra. Nagyobbat azért nem akarok mert nem szeretnék hengerfejet és karbit cserélni. Szerintetek ez segíteni fog? Vagy milyen kisebb tuningolások vannak még ami nem jár fogyasztásnövekedéssel?

Nézegettem hogy tettek láncfűrészgyújtást rá. Ez szép és jó de valahogyan meg lehet oldani hogy világításom is ugyanúgy működjön?

Válaszotokat előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért de hajt a kíváncsiság :)
A 125-ös "tuningja" a 150-es henger (nem kell hozzá karbit és hengerfejet cserélni, bár lehet), ettől nem fog többet enni.
A 125-ös is tudja a 90-es utazót, de nem ilyen fordulaton, hanem 5-6000 között. Bírja, húzhatod neki, de enni is fog (4-5l/100km)

Az összes többi mókolást én elfelejteném, gyári gyújtás (megszakítós vagy elektronikus, ízlés kérdése), gyári műszaki állapot és kész....

Na, akkor most döntsd el, hogy mit szeretnél.... ;-)
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: LaloX »

Sziasztok!
Van egy 125-ös ETZ-m aminek pillanatnyilag az utazója 70-80 között van, akkor pörög 3500-4000 között. Ha szembeszelem van akkor már van hogy nehézkes neki a 80-at is tartani és ha bemelegszik akkor megint csak gyengül a motor. Az lehetséges lenne hogy valahogy elérjem vele a 90-es utazót? Nem vágyom többre de arra nagyon :D

Megéri ólompótlót tenni a benzinbe?

Most tervezek fúrást 54-es dugaggyúra. Nagyobbat azért nem akarok mert nem szeretnék hengerfejet és karbit cserélni. Szerintetek ez segíteni fog? Vagy milyen kisebb tuningolások vannak még ami nem jár fogyasztásnövekedéssel?

Nézegettem hogy tettek láncfűrészgyújtást rá. Ez szép és jó de valahogyan meg lehet oldani hogy világításom is ugyanúgy működjön?

Válaszotokat előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért de hajt a kíváncsiság :)
Kép
Avatar
kudlaty2007
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kudlaty2007 »

gabsic írta:
kudlaty2007 írta:MZ TROPHY for children. Homemade (5 years) from Poland :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=U4k2EBLTF2g
Nice job! It looks great.
Do you know that what type of motorcycle is it based on?
(I think it was built from a small, 50cc bike)
Engine - old moped - Polish Komar. Romet Komar.




Only this information I knew
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007

I use google translator: Polish - Hungarian

Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: gabsic »

kudlaty2007 írta:MZ TROPHY for children. Homemade (5 years) from Poland :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=U4k2EBLTF2g
Nice job! It looks great.
Do you know that what type of motorcycle is it based on?
(I think it was built from a small, 50cc bike)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
kudlaty2007
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kudlaty2007 »

MZ TROPHY for children. Homemade (5 years) from Poland :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=U4k2EBLTF2g
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007

I use google translator: Polish - Hungarian

Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
Bandita
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013.05.29. 20:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Lux

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Bandita »

Igaz sérülés nélkül de szép borulás volt :? Szerintem a sebesség és a földes út együtt tette meg a hatását. Nem voltam ott úgyhogy nem tudom de legyen igazad és majd csak akkor gondolkozok legközelebb rajta ha a moci szépen fel van újítva már "nincs" mit csinálni rajta de van "fölös" lóvém és időm. Köszönöm a választ!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Nem lehet. Barkácsolni kell, vagy barkácsoltatni.
Egyébként nincs is értelme, nincsen a blokk alján túl sok védenivaló dolog, mint más motoroknál. (olajszűrő, csövek, radiátor stb)
Nekem fura, hogy egy fa kitörte, a következő 40 évben szinte biztos nem lesz ilyen pech. :)

- az olajleeresztő kis csonk talán veszélyes ha megakad valami sziklában és letörik, de hát mindenre nem lehet, és nem is kell felkészülni -

Akkor harckocsival kéne járni. :)
Bandita
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013.05.29. 20:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Lux

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Bandita »

Sziasztok!

Egy kósza ág felcsapódott és a blokk középből kitört egy 5 centis darab. Ilyen helyzetekre megoldás egy védő lemez felszerelése a motorra ( gondolom én). Lehet-e beszerezni ilyen védő lemezt ETZ 250-hez?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

Bandita írta:Sziasztok!

ETZ 250-re egy banán tank felrakható? Megegyeznek az illesztési pontok, nem lesz távolság a tank és az ülés között?
Nem egyezik rövidebb a tank.
Bandita
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013.05.29. 20:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Lux

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Bandita »

Sziasztok!

ETZ 250-re egy banán tank felrakható? Megegyeznek az illesztési pontok, nem lesz távolság a tank és az ülés között?
revell
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Pusztazámor

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: revell »

De lesz, csak még kitudja mikor. :) Amíg el nem viszik a motort addig megyek vele természetesen. És próbálom jobbá és jobbá tenni. A motorikusan hibátlan állapot számomra nem azt jelenti, hogy most jött ki a gyárból, hanem hogy elindul, megy amikor kell és megáll. De úgy látom ez nem ilyen egyszerű, vagy csak számomra. :D 53000 km van benne, szerintem még sosem fúrták. 300-asítástól azért félek, mert könnyeben besülhet a dugattyú nem? Egyébként gondolkoztam rajta sokat. De olvastam valahol azt amit írtam, és így meghátráltam előle. Egyébként, az egyik régi motoros ismerősöm ajánlotta, hogy Ő személy szerint, még nem ülne fel "nagyobbra" (erősebbre), az idén még hajtsam ezt, és csak utána nézelődjek valami másik után. Szerinted, akkor 300, vagy 250 újjítás? Mitől különbözik a kettő? Teljesítmény, és fogyasztásra valamint tartósságra gondolok. Esetleg egy elektronikus gyújtás? Az gondolom csak a megbízhatóságon dobna, bár nincsen semmi gondom a mostanival.
Perec írta:Mennyivel lesz erősebb? Attól függ most mennyire kopott. Mivel ugye "motorikusan hibátlan" állapotban van, sokra ne számíts.

Ha már tuning topik akkor miért nem 300 ccm? Annak már lesz hatása, de 2000 km-ig akkor sem lesz bikább, mint most, mert türelmesen járatnod kell, de jövőre már húzhatod neki keményen :D
Mégsem lesz kategóriaváltás? Ha komoly előrelépést akarsz az a Te utad :(
revell írta:sziasztok,

az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Perec »

Mennyivel lesz erősebb? Attól függ most mennyire kopott. Mivel ugye "motorikusan hibátlan" állapotban van, sokra ne számíts.

Ha már tuning topik akkor miért nem 300 ccm? Annak már lesz hatása, de 2000 km-ig akkor sem lesz bikább, mint most, mert türelmesen járatnod kell, de jövőre már húzhatod neki keményen :D
Mégsem lesz kategóriaváltás? Ha komoly előrelépést akarsz az a Te utad :(
revell írta:sziasztok,

az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?
Kép
revell
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Pusztazámor

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: revell »

sziasztok,

az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

zek99 írta: Hát a fűkasza gyujtás meg ilyesmi azért nem lenne jó mert a világítás nekem nagyon fontos mert éjjel is sokat járok terepezni :)
Ha látni is akarsz, akkor ne egy 30W-os babetta generátort rakj fel...
TS powa!
Kép
zek99
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2012.09.01. 21:23
MZ-d típusa: Ts 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zek99 »

kupi írta:
zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Nekem a láncfűrész vagy motoros fűkasza gyújtás jutott a fejembe az lehet jó lenne ráadásul kicsi a lendkerék meg minden...de a világítás?Az akkor a gond.
Hát a fűkasza gyujtás meg ilyesmi azért nem lenne jó mert a világítás nekem nagyon fontos mert éjjel is sokat járok terepezni :)
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi »

zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Nekem a láncfűrész vagy motoros fűkasza gyújtás jutott a fejembe az lehet jó lenne ráadásul kicsi a lendkerék meg minden...de a világítás?Az akkor a gond.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
zek99
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2012.09.01. 21:23
MZ-d típusa: Ts 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zek99 »

MrDok írta:
zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Bezony ahogy Kupi írja, kevés az átfordulás. Jobban jársz ha egy kis méretű aksival összerakod a gyári rendszerét.

Okés köszi ,Simson gyujtás se lehet rá tenni ?
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok »

zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Bezony ahogy Kupi írja, kevés az átfordulás. Jobban jársz ha egy kis méretű aksival összerakod a gyári rendszerét.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi »

zek99 írta:Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Sajnos méretet nem tudok mivel még nekem is csak terv a terep TS 125 re de egy biztos:kell egy jó esztergályos ismerős az tuti és ahogy nekem mondták(akik már csináltak ilyent) nem biztos,hogy működni is fog tökéletesen mivel a Babetta azért párszor átfordul indításnál a kis TS meg egyet max kettőt így ha gyenge a gyújtás vagy a mágnes lehet csak tolásra indul csak.Ha megcsinálod légyszi számolj be a tapasztalataidról érdekelne.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
zek99
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2012.09.01. 21:23
MZ-d típusa: Ts 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zek99 »

Üdv! :) Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács :)
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Harcos írta:Üdv!

Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.

A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Én nem kockáztatnám be lógó hajtókarral az erősebb hengert.

Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok »

benci 150 írta:heló 16 os felnit szeretnék befűzni előre 18 as helyett tárcsás agyhoz nem tudja valaki mekkora küllők kellenek? :D
Üdv a fórumon!
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=4045
Ez azt mondja 137mm.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
benci 150
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2013.04.02. 13:45
MZ-d típusa: mz etz 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: benci 150 »

heló 16 os felnit szeretnék befűzni előre 18 as helyett tárcsás agyhoz nem tudja valaki mekkora küllők kellenek? :D
intelatom
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2013.01.29. 23:35
MZ-d típusa: Ts 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: intelatom »

revell írta:sziasztok,

Nem ismertek valakit véletlenül, aki csinál membránosítást, és hogy kb mennyibe lenne?

üdv:

revell


http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/mo ... etz_tuning itt érdeklődj:)
revell
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Pusztazámor

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: revell »

sziasztok,

Nem ismertek valakit véletlenül, aki csinál membránosítást, és hogy kb mennyibe lenne?

üdv:

revell
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

Harcos írta:Üdv!

Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.

A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Minden tuning alapja, hogy a többi dolog jó legyen. Szvsz előbb rakd rendbe a blokkot, majd ha minden zsír, akkor jöhet a tuning... Egy jól karbantartott moci már jobban megy, mint aminek lógnak az alkatrészei! Csapágy márka annyira nem fontos, lényeg, hogy szépen fusson. (ZVL pl olcsó és jókat írnak róla.)
TS powa!
Kép
Harcos
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011.12.23. 15:31
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Harcos »

Üdv!

Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.

A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

revell írta:sziasztok
az érdekelne, hogy halottam hogy Bambi csinál "300asítást" :) kb mennyi lenne ez pénzbe? A másik, hogy fúvókákat is kicseréli a karbiban meg mindent? És még annyit, hogy mennyiben befolyásolná a teljesítményt, és a fogyasztást? :)

Előre is köszi
revell
Szerintem biztosan nem végez fél munkát, de miért nem kérdezed egyből Tőle? :)
TS powa!
Kép
revell
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Pusztazámor

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: revell »

sziasztok
az érdekelne, hogy halottam hogy Bambi csinál "300asítást" :) kb mennyi lenne ez pénzbe? A másik, hogy fúvókákat is kicseréli a karbiban meg mindent? És még annyit, hogy mennyiben befolyásolná a teljesítményt, és a fogyasztást? :)

Előre is köszi
revell
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

geri922 írta:Hello azt szeretném meg kérdezni hogy a képen látható valami :) amivel a teleszkóp ki van emelve, hol lehet olyat be szerezni vagy mi a neve ? Kép
Házi készítés
geri922
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2012.08.21. 15:55
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: geri922 »

Hello azt szeretném meg kérdezni hogy a képen látható valami :) amivel a teleszkóp ki van emelve, hol lehet olyat be szerezni vagy mi a neve ? Kép
Avatar
Veszy2107
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 421
Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Ózd

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Veszy2107 »

KILL3R etz írta:Akkor marad a kopott henger... :?
Ha egyébként helyesen van beállítva minden...

Esetleg nem lehet, hogy nem a gyári első lánckerék van feltéve és túl nagy, ezért nem bírja a 5.???
Üdv! ;)
Veszy


"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"

"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"

"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Akkor marad a kopott henger... :?
Ha egyébként helyesen van beállítva minden...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 »

KILL3R etz írta:Jaa... hát ezzel a csővel nem csoda, hogy nem megy... :)
De a gyárival is ezt csinája,azért tetem átt hogy meg nézem.
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Antituning! Azonnal eldobni! :-({|=
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Jaa... hát ezzel a csővel nem csoda, hogy nem megy... :)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 »

MrDok írta:Bizony itt nem tuning kell, hanem kivizsgálás! Ötödikben minimum tartania kell a sebességet! Milyen kipufogó van rajta? Mellékelj fényképet ha nem tudod. A hátsó féfogatás környéke is jól látható legyen.
Szasza23 írta:
Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. :cry: :-k ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom... :roll:

https://plus.google.com/u/0/photos/1154 ... 146?tab=wX
Itt a képek :)
Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 »

KILL3R etz írta:Nem reszelgetni kell, hanem rendesen megcsinálni/beállítani....

Lehet el lett cseszve a fúrás, vagy rosszul van beállítva (karbi, gyújtás) , gagyi kipuff stb...
Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz, aki megcsinálja/beállítja normálisan.

Ha így nem elég, akkor kell tuningolni... :wink:
Farkas Pistabátyám csinálja a mocit szoval szerintem nem lehet szar,a gyujtás jó a kipufogot msot tetelm fel tavaj öszel,és a gyárival is csinálta ezt.a hengert azt nem tudom azt nem nézetuk még.

halli a képeket feltöltötem, itt meg nézhetitek
https://plus.google.com/u/0/photos/1154 ... 146?tab=wX
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Bizony itt nem tuning kell, hanem kivizsgálás! Ötödikben minimum tartania kell a sebességet! Milyen kipufogó van rajta? Mellékelj fényképet ha nem tudod. A hátsó féfogatás környéke is jól látható legyen.
Szasza23 írta:
Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. :cry: :-k ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom... :roll:
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Nem reszelgetni kell, hanem rendesen megcsinálni/beállítani....

Lehet el lett cseszve a fúrás, vagy rosszul van beállítva (karbi, gyújtás) , gagyi kipuff stb...
Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz, aki megcsinálja/beállítja normálisan.

Ha így nem elég, akkor kell tuningolni... :wink:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 »

KILL3R etz írta:Ha 251-es ETZ-d van, akkor az gyárilag 4 felömlős. Mekkorára akarod furatni? Ha csak javítóméret, akkor semmi lényegi változás nem történik.
Ha 300-asra, akkor karbit át kell fúvókázni/állítani.

Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. :cry: :-k ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom... :roll:
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ha 251-es ETZ-d van, akkor az gyárilag 4 felömlős. Mekkorára akarod furatni? Ha csak javítóméret, akkor semmi lényegi változás nem történik.
Ha 300-asra, akkor karbit át kell fúvókázni/állítani.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Szasza23
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2012.10.14. 16:48
MZ-d típusa: MZ/ETZ/251

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Szasza23 »

Üdv a népnek
oylan kérdésem segitségkérésem lenne,hogy ha felfuratom a 250ccm es hengeremet meg 4felömlösre megcsináltatom akkor mien komplikácio lehet.
Meg ha kell is cserélni valamit akkor mit-miket !! ?
Elöre is köszönöm a Felvilágositást.
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sunbim »

Ez engem is érdekelne miért lett kimoderálva??

Átverés?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
dkari
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2011.03.19. 21:43
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: dkari »

zsakfos írta:Itt kérem moderálás történt.Mi volt a baj?
Én kiváncsi lennék ezekre a dolgokra.Még a telószámot sem tudtam kiirni.

A srác mindig bepróbálkozik, már többször hirdette magát.
Itt még fent van: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9041861
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 57 vendég