Tuning

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
tóbiás
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2011.12.23. 15:20
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: tóbiás »

nova001155 írta:http://www.sportmotor.hu/tagok/338001
Bár az illetőhöz semmi közöm de vannak érdekes és jó megoldásai pl a villamerevítő. Kerék? hát nem tudom mit ehet majd vele a gép :D.
énmeg ezt találtam:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=53964
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

http://www.sportmotor.hu/tagok/338001" onclick="window.open(this.href);return false;
Bár az illetőhöz semmi közöm de vannak érdekes és jó megoldásai pl a villamerevítő. Kerék? hát nem tudom mit ehet majd vele a gép :D.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

pampo89 írta:Bambi Mester egy erősebb hajtókart és valami fasza tűgörgőt mennyiért szerelnél be? ja meg kellene 3 új gyűrű is mert egyet sikeresen eltörtem!
PÜ ment
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

Bambi Mester egy erősebb hajtókart és valami fasza tűgörgőt mennyiért szerelnél be? ja meg kellene 3 új gyűrű is mert egyet sikeresen eltörtem!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ha német gyártmányú, Bing 84 volt az előző karbid akkor igen... :D

Amúgy amíg nincs gyári tűd, addig egy 24-es BVF (ETZ 150) karbi tűje is jó bele. Legalábbis jobb mint ami benne van. Én 1-2 hónapig azzal jártam.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

De a régi karbimból is jó bele tű nem? :-k
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

Köszi a segítséget!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Meg szerezz be egy gyári, német tűt. Azzal a szeméttel sose fogod beállítani jóra. Futár motorosboltban tudnak hozni,3-4e körül. Én is onnan vettem. Azóta "jó" a karbim. :wink:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Samu »

Sehova, húzd rá a csöveket a szuszogókra és kész :)

http://www.mza-vertrieb.de/images/Artik ... 66-00M.JPG
pampo89 írta:Sziasztok!

Vettem egí tajvani binget a tz 250-emhez és nem tudok rájönni mi a franc a két plusz beömlő nyílás oldalt, adtak hozzá csövet is! :D Én levegőre gondolok de akkor hova kössem?

Előre is köszi!
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: z25z »

a ket csovet radugod a csonkra es befuzod a csat ala a hazhoz, hogy ne lifegjen es happy....szellozo
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

Sziasztok!

Vettem egí tajvani binget a tz 250-emhez és nem tudok rájönni mi a franc a két plusz beömlő nyílás oldalt, adtak hozzá csövet is! :D Én levegőre gondolok de akkor hova kössem?

Előre is köszi!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Dénes írta:Az is számít, hogy összességében tud e elegendő olajat tolni, de a "behúzás erejében" csak az átmérő a lényeg.

Eredő kérdés: Honnan fogom tudni, hogy a kiszemelt ffékhenger jó-e méreteiben?
Nagy átlagban ha a fékfolyadék tartálya szép nagy méretes, olyan "komoly" kinézetű, akkor jó szokott lenni. Ha kicsi és keskeny, akkor is jó, csak nem annyira :mrgreen:
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Olyat veszel mint nekem van pl? :D
Vagy beszélj Balóval... Na az űber főfékhenger... :O Bár más árkategóriának tűnik... :| :D
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Az is számít, hogy összességében tud e elegendő olajat tolni, de a "behúzás erejében" csak az átmérő a lényeg.

Eredő kérdés: Honnan fogom tudni, hogy a kiszemelt ffékhenger jó-e méreteiben?
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

KILL3R etz írta:Szerintem a löket is számít... Szóval inkább a 'lökettérfogat' számít szerintem... :roll:
Ott a pont! :smt023
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Szerintem a löket is számít... Szóval inkább a 'lökettérfogat' számít szerintem... :roll:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Akkor úgy mondom, nekem 14esként adták el :mrgreen:
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

12,7 mm a henger átmérője? Ez jó támpont, köszi! Viszont ellentmond Alfa adatával. :)
Endre
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 74
Csatlakozott: 2011.08.15. 20:14
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Endre »

Gyárilag a főfékhenger átmérője 1/2 coll, ami 12,7 mm.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Alfa »

14 es kicsi. Nekem olyan van fenn, és igaz hogy baromi jól adagolható, ellenben fékkarig behúzható (ekkor már háromszor fejreálltál olyan erős, de vizsgán szerintem nem szeretik, és ujjakat se lehet a kar mögé rakni)
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Szerintetek mi az a főfékhenger dugattyú átmérő, ami a legoptimálisabb egy MZ megállításához? Egyáltalán mekkora a gyári? Annál kisebb biztosan adagolhatóbbá teszi a féket, nade mekkora az akkora? :)

Főfékhengert keresgélek, oda kéne egy átmérő adat, kinek mi vált be? :)
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

kösz az infót!
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

pampo89 írta:megbízható?
Sajnos nem még nem csináltattam vele semmit!
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

megbízható?
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

pampo89 írta:a 300asítás bejáratást igényel, 2éve egyes túlmérettel lett megfúrva(javítófúrás) a több benya mit jelent most elmegyek 4,5-5el úgy vagyok vele 6ig még belefér ha maradnak a mostani benzinárak! :x
Kompreszió térfogat csökkentés több felömlősítés kuplung könnyítés és tényleg igaz hogy a légszűrőtől a kipufogó végéig mindent kell változtatni! Konzultálj vele mit tud nyújtani! http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/sze ... ger_tuning" onclick="window.open(this.href);return false; Egyébként az én gépem is így eszik kb mint a tied lent van a link láthatod nem kamu de szerintem már ez is hajszál mikor 5.5 körül evett a gép én már a hajam téptem :S ennyi erővel egy kicsit hozzá rakok és mehettem volna kocsival :D .
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ha tudnék valami okosságot ennyiből, már megcsináltam volna... :D Sajna passz... Majd a következő túrán visszapókolsz... :wink: :D
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

Killer neked még jövök egy gumipókkal :D nem lett elfelejtve! hát egy százast rá tudnék most szánni télen bár időm az nem sok van! mit tanácsolsz?! :)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

2 üteműt érdemben csak úgy lehet tuningolni, hogy a légszűrőtől a kipuff végéig mindenbe belenyúlsz... :? Pénz, és idő kérdése... :wink: :D
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

a 300asítás bejáratást igényel, 2éve egyes túlmérettel lett megfúrva(javítófúrás) a több benya mit jelent most elmegyek 4,5-5el úgy vagyok vele 6ig még belefér ha maradnak a mostani benzinárak! :x
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

pampo89 írta:Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy érdemes-e megcsináltatni a sporthengert egy250es utcai etzre, mármint fogyasztásügyileg!
Sporthenger alatt mit értesz? Egyébkét valószínű hogy nem mivel a teljesítmény valahonnan nyerni kell és nem a levegőből fogja majd a gép hanem kell neki több benya is. 300-asiítás viszont megéri.
pampo89
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.08.19. 21:08
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pampo89 »

Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy érdemes-e megcsináltatni a sporthengert egy250es utcai etzre, mármint fogyasztásügyileg!
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi »

kék sárkány írta:Babetta gyújtást szeretnék tenni cross ETZ 250 re! Szerintetek megéri erő ügyileg?
Szia nekem TS 125 böl van cross"gépem azon egy neve-nincs kínai damilos fűkasza gyújtása van és tökéletes mivel csak ritkán használom nem kell az aksival bajlódni és minél egyszerűbb annál strapabíróbb üzembiztosabb ami egy ilyen jellegű masinánál előny ,de sajnos így nincs világításom ezért a babetta gyújtás tökéletesebb erre a célra.Egyébként simsonon már sok embernek bevált.Arra figyelj,hogy a lendkeréken az ék helyét jó helyre csináld.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
kék sárkány
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011.07.06. 18:20
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Csepreg

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kék sárkány »

Babetta gyújtást szeretnék tenni cross ETZ 250 re! Szerintetek megéri erő ügyileg?
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

Most mint mondtam egy 24N1-1 es szóval a TS150 eshez való karburátor van rajta szerinted ha egy 24N2-2 es ETZ 150 karbit veszek hozzá azzal őszintén szerinted elérek valami javulást fogyasztás élettartam teljesítmény terén?
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Nem rossz az a fogyasztás,esetleg egy megegyező torokátmérőjű Bing,vagy Mikuni karbival,persze jól beállítva,tudnál faragni egy kicsit.
POD RACER
Szinter, pipa!!!
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

csak azért kérdem, hogy lehet e tenni valamit ennek érdekében. mert tegyük fel pl nagybátyám 80km/h átlag sebességgel jár egyedül a 250/559 es jawa val és 3 litert eszik nem kamu pedig az mégis csak 250 es. azért kérdem, valami módon el lehet e érni azt, hogy nekem a 150 es egyen 3 litert. Pl tegyük fel ha valamivel erősebbé teszem a motort vagy módosítanék rajta valamit. Így nem kéne annyit pörögnie a motornak ugyanakkora sebesség eléréséhez.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Négyütemű blokkot bele! :twisted:

Kétlem hogy érdemben tudnád ezt csökkenteni, úgy hogy a motor használható marad/nem veszít az élettartamából...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
bomber93
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
MZ-d típusa: Házi Készítésü
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bomber93 »

Üdv bár nem igazán tuning kérdés de legjobban ide illik.Adott MZ Ts 125 henger felfúrva 150 esre gyári dugóval 24N1-1 karbival. fogyasztás 3,5 liter 1fő+málha országúton. Átlagsebesség 80km/h ETZ125 kipufogódob. Lehetséges lenne elérni valamivel, hogy ugyanilyen átlagsebességgel kevesebbet egyen? Más karbi? ha igen akkor mié? Más gyújtás esetleg elektronika? Ha igen mit érdemes változtatni? Egyébként is volt már szétvágva takarítás céljából a kipufogó(nem volt változtatva semmi) és összehegesztve szóval nem baj ha szétvágom lehetséges kipufogón belül ennek érdekébe valamit változtatni? Esetleg valamit csinálni a kipufogóval, úgy hogy ez a szép mély hang megmaradjon vagy még Mélyebb legyen. Esetleg a hengert vagy a 150/2 es hengerfejet módosítani ennek érdekében? Bármilyen úgymond tuningleírást elfogadok, ami a fogyasztás csökkenéséhez hozzájárul (a másik csukló meg ilyen hozzászólások kérem kíméljenek) Előre is köszönöm!
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Az átfolyásmérőről: a trabik is hasonlóan ettek mint a nagy MZ-k. 4-8L/100 Km között, tehát szerintem alkalmas a műszer az MZ fogyasztásának mérésére is, max az utolsó led nem világít nyélgázon sem.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Én amondó vagyok, hogy meg kell próbálni! De én úgy vagyok vele, hogy nem biztos, hogy az MZ fogyasztása megmozdítaná a műszert, bár fene tudja. Azt viszont tudom, hogy a Trabant átfolyásmérő nem sok szart ér! LM3914-el mindenképp meg lehet oldani az elektronikát!

Üdv.: Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
Endre
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 74
Csatlakozott: 2011.08.15. 20:14
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Endre »

sub-ee írta:A Trabanté nem jó, ha valaki azt szeretné felhasználni, túl nagy átfolyás kell hozzá, ráadásul nagy is, és nem is lehet már normális állapotút találni sajnos.
Ez azt jelenti, hogy az MZ fogyasztása meg sem mozdítaná? Szerintem a jeladó az pörögne rendesen, csak kéne hozzá egy saját elektronika. Ezt nem lehet megoldani úgy, hogy egy LM3914 referenciaszintjével játszadozunk? Az f-U konverterre persze maradna ugyanaz a módszer, mint a Trabiban: egy RC tag :D Két éve még adtam el vadi új jeladót :oops:
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Itt van egy akit érdekel:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 09446.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Sziasztok

Látom átfolyás mérővel kínlódtok!

Egy kis segítség, ez kellhet hozzá:

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Pr ... pid=150392" onclick="window.open(this.href);return false;

Sajnos aranyáron van! Ezért is nem készítettem hozzá elektronikát, pedig már gondolkodtam egy komplett univerzális műszeren ami ezt is tudja!

A Trabanté nem jó, ha valaki azt szeretné felhasználni, túl nagy átfolyás kell hozzá, ráadásul nagy is, és nem is lehet már normális állapotút találni sajnos.

Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Csorgassátok ti is a nyálatokat! :D

http://www.ebay.de/itm/MZ-Rennmaschine- ... 0546439475[/quote]
Ennyi péz :S gyönyörű gép lett.[/quote]


Magyarországon is vannak úgymond idióták:

http://sites.google.com/site/trkoldala/urmz" onclick="window.open(this.href);return false;

A motor még nincs kész, de gyilkos módon megy!

Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: gabsic »

Hujber írta: A jelenlegi tökéletes, miért, meg fogja enni? Úgy tudom elég ganékat lehet már kapni a boltban, nem biztos, hogy megérné ezt tönkretenni. :-k
Úgy értettem, hogy az új hátsó lánckerék vásárlása hanyagolható, mivel a régi jobb minőség (ha még nincs szétkopva).

Tehát ha jó a régi azt használd, és ne vegyél utángyártott szart!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Hujber »

gabsic írta: Hátsó lánckerék hanyagolható ha a jelenlegi kifogástalan állapotú.


A jelenlegi tökéletes, miért, meg fogja enni? Úgy tudom elég ganékat lehet már kapni a boltban, nem biztos, hogy megérné ezt tönkretenni. :-k
Piros MZ ETZ 250
UDX
Endre
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 74
Csatlakozott: 2011.08.15. 20:14
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Endre »

MrDok írta:Egy nem túl egyszerű megoldás: a gyári fordulatszámmérő számlapjának alsó felébe építve...... csak az élmény kedvéért.....szögletes, esetleg íves sűrű sorba rendezett ledekkel, kiegészítő elektronika az óra aljában.
Mit szólsz? 8)
Ok, amint lesz időm nekiesek! Ráadásul majdnem a spanyolviaszt találtam föl, ugyanis időközben láttam a honlapon (akkufesz-, benzinszintmérő, stb) , hogy sub-ee már megoldotta a "melyik LED-meghajtó ic-t válasszam" kérdést. Véletlenül nekem is pont az volt a legszimpibb...
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kupi »

kzolika1994 írta:Aki már fúrt fel 300-ra etz-t az cserélt a hengerben hüvelyt. Csak azért kérdezem mert pl. a 76mm dugattyúnál felül teljesen elvékonyodik,eltűnik a hüvely.
Vagy esetleg ezt másképpen, hogy lehet megoldani?
Nekem anno nem cseréltek hüvelyt igaz vékony volt de bírta.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
kzolika1994
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2011.05.24. 19:56
MZ-d típusa: Mz etz 125, etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: kzolika1994 »

Aki már fúrt fel 300-ra etz-t az cserélt a hengerben hüvelyt. Csak azért kérdezem mert pl. a 76mm dugattyúnál felül teljesen elvékonyodik,eltűnik a hüvely.
Vagy esetleg ezt másképpen, hogy lehet megoldani?
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Endre írta: Ezt örömmel hallom! Elkezdtem böngészni ilyen célra készült IC-k adatlapját, és amint lesz időm, csinálok egy tesztpéldányt! Én a világért sem tennék ilyet az enyémre, én nagyon gyári-b*zi vagyok, de szívesen elmókolgatok ilyen dolgokkal. Milyenre lenne pontosan igény? Amit így elsőre kigondoltam, az Trabi átfolyásmérő jeladó + saját készítésű kijelző, ami 10 ledes. Ez lehet olyan, hogy 6v és 12v is jó neki. Ugyanígy megoldható a fordulatszámmérő kérdése is, 10vagy éppen 20 ledes kivitelben.
Egy nem túl egyszerű megoldás: a gyári fordulatszámmérő számlapjának alsó felébe építve...... csak az élmény kedvéért.....szögletes, esetleg íves sűrű sorba rendezett ledekkel, kiegészítő elektronika az óra aljában.
Mit szólsz? 8)
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 63 vendég