Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
stv
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2013.05.22. 14:58
MZ-d típusa: ts 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: stv » 2019.02.04. 18:50

Akkor nem kérdés.
Nekem nincs meg a könyv, csak keresgéltem.

Köszi a segítséget!

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.02.03. 21:14

stv írta:
2019.02.03. 20:09
Helló!

Valaki megmondaná melyik szimeringet tegyem be a főtengelyhez (Ts 250 4seb.)?

A 32x62x7 vagy szerintem a 30x62x10?

ÜDV!
Szia!
A javítási kézikönyv szerint 30x62x10.

stv
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2013.05.22. 14:58
MZ-d típusa: ts 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: stv » 2019.02.03. 20:09

Helló!

Valaki megmondaná melyik szimeringet tegyem be a főtengelyhez (Ts 250 4seb.)?

A 32x62x7 vagy szerintem a 30x62x10?

ÜDV!

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 867
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2019.01.29. 19:21

A légy olyan mint a muslica! Ha azon a környéken sose volt és még a rovar kutatók is megerősítik, hogy ott millió évekkel ezelőtt se volt, de kinyitsz egy üveg bort kb fél perc múlva meglepik az üveget. A légy pont így van. Tehát mind1, hogy tél vagy nyár oda kakálsz bármilyen felületre. A legyek pár pillanat múlva meglepik; és így a vidám csapkolódás máris kezdetét veheti! (Persze ez a része lehet átcsap fekalofíliába!!!) Na pont ennyire egyszerű a lent említett tűgörgőt is kicserélni!

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2656
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2019.01.29. 16:23

Máté. Ez nem fog menni... tél van!

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 867
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2019.01.29. 11:05

Ez igaz. Tádáá 2 legyet ütsz egy csapásra!

Avatar
kiszsebi
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Hozzászólások: 2574
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2019.01.29. 07:18

Matthej01 írta:
2019.01.29. 01:24
Ennek a csapágynak a cseréjéhez sajnos valóban szét kell szedni a blokkot.
ha meg már szét van szedve, akkor a rozsdát is meg lehet oldani ;)

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 867
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2019.01.29. 01:24

Ennek a csapágynak a cseréjéhez sajnos valóban szét kell szedni a blokkot.

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.01.28. 14:02

Keyo022 írta:
2019.01.28. 13:51
Matthej01 írta:
2019.01.27. 14:35


Most néztem vissza tök jól néz ki! Ha engem kérdeztek(tudom nem!), akkor azt mondanám, hogy volt a váltóban 1 tűgörgő. És fontos a múlt idő használata. Vagy a másik verzió, hogy sokat állt 1 helyben és belemászott egy drót kukac. Amikor elindítottad akkor brutálisan kivégezted azzal, hogy a váltó feldarabolta. (veszélyeztetett faj, eszmei értéke: felbecsülhetetlen amúgy kb 350 ft a bótba!)
:D :D =D>

És ez feltétlenül blokk széthúzós történet?

Ja, és igen sokat állt, olaj nélkül. Mire figyeljek oda, amikor újra üzembe helyezem?
A rozsda nagyon kemény anyag. Ezért először csak kicsi terheléssel, sűrű olajcserével járj vele. (1., 5-10 Km. 2., 50-100 Km.)

Keyo022
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.01.08. 14:07
MZ-d típusa: ETZ 150

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Keyo022 » 2019.01.28. 13:51

Matthej01 írta:
2019.01.27. 14:35
Keyo022 írta:
2019.01.08. 14:12
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, az olajleeresztő csavaron ezt találtam. Ez mi lehet?

20190108_091012.jpg

Előre is köszönöm.
Most néztem vissza tök jól néz ki! Ha engem kérdeztek(tudom nem!), akkor azt mondanám, hogy volt a váltóban 1 tűgörgő. És fontos a múlt idő használata. Vagy a másik verzió, hogy sokat állt 1 helyben és belemászott egy drót kukac. Amikor elindítottad akkor brutálisan kivégezted azzal, hogy a váltó feldarabolta. (veszélyeztetett faj, eszmei értéke: felbecsülhetetlen amúgy kb 350 ft a bótba!)
:D :D =D>

És ez feltétlenül blokk széthúzós történet?

Ja, és igen sokat állt, olaj nélkül. Mire figyeljek oda, amikor újra üzembe helyezem?

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2656
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2019.01.28. 13:15

Matthej01 írta:
2019.01.25. 13:11

new-c3-citroen-white-red.png.231913.png Amúgymeg ajánlgatjátok itt a c3-at. vettem 1 et aztán sehogy nem megy a helyére. Kössz! :D
Azztah.... :lol:
kalapáld nyomassad erősebben, akard jobban :-)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sunbim 2019.01.29. 16:27-kor.

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 867
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2019.01.27. 14:35

Keyo022 írta:
2019.01.08. 14:12
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, az olajleeresztő csavaron ezt találtam. Ez mi lehet?

20190108_091012.jpg

Előre is köszönöm.
Most néztem vissza tök jól néz ki! Ha engem kérdeztek(tudom nem!), akkor azt mondanám, hogy volt a váltóban 1 tűgörgő. És fontos a múlt idő használata. Vagy a másik verzió, hogy sokat állt 1 helyben és belemászott egy drót kukac. Amikor elindítottad akkor brutálisan kivégezted azzal, hogy a váltó feldarabolta. (veszélyeztetett faj, eszmei értéke: felbecsülhetetlen amúgy kb 350 ft a bótba!)

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 867
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2019.01.25. 13:11

kupi írta:
2019.01.13. 22:05
janness írta:
2019.01.12. 23:23
Sziasztok!

Mz ts 125-ben cserélném a csapágyakat. A típusokat már beazonosítottam és ahogy olvasgattam érdemes SKF csapágyakkal dolgozni. Viszont még azt nem tudom pontosan, hogy elegendő a C3-as vagy inkább C4-eset ajánljátok?
Válaszokat előre is köszönöm!
C3 elég bele viszont a csapágy márkája szerintem annyira megosztó mind kb az olaj téma,mindenki másra esküszik a lényeg eredeti jó"nevű legyen bár én raktam már össze noném kínaival is és az a motor is megy kb 10 éve már.Fag,Skf,Koyo,ZVL bármi jó ízlés és zseb szerint.Nekem a Szlovák ZVL vált be de van motorom ami FAG csapágyas,nálam a koyo bebukott már igaz nem MZ be hanem Babettába .
Mondjuk nem mind1, hogy szereljük be azt a csapágyat + az sem mind 1 mennyit használjuk amibe beleépítettem. Mert ha kalapáccsal verjük a helyére akkor már akkor beszakad a csapágy amikor beépítjük. Nekem pl a gagyi kbs csapággyal 1 évet ment el a kis etz. ezalatt 8000km-t mentem vele. A 250etézémnél koyo skf és fag-ot használok. Eddig 6. éve vannak benne nem lóg egyik sem és kb 4-5 ezret megyek vele évente.
new-c3-citroen-white-red.png.231913.png
Amúgymeg ajánlgatjátok itt a c3-at. vettem 1 et aztán sehogy nem megy a helyére. Kössz! :D

bergie2
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.01.23. 20:15
MZ-d típusa: Ts250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bergie2 » 2019.01.24. 21:22

Köszönöm!

A nyomtatást meg tudom oldani :D
Legalább gyakorolom kicsit a németet :)

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 990
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2019.01.24. 09:06


bergie2
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.01.23. 20:15
MZ-d típusa: Ts250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bergie2 » 2019.01.23. 20:32

Szervusztok,

Egy Mz Ts 250-t szeretnék majd felújítani, de előtte kicsit szeretnék jobban utánajárni/olvasni.
Így az alábbi könyvet keresem:
https://www.regikonyvek.hu/kiadas/ts-25 ... k-zschopau

Tud esetleg ebben segíteni valaki, hol tudnék egy példányt beszerezni.

Előre is köszönöm.

janness
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2018.07.25. 21:46
MZ-d típusa: TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: janness » 2019.01.13. 22:29

kupi írta:
2019.01.13. 22:05
janness írta:
2019.01.12. 23:23
Sziasztok!

Mz ts 125-ben cserélném a csapágyakat. A típusokat már beazonosítottam és ahogy olvasgattam érdemes SKF csapágyakkal dolgozni. Viszont még azt nem tudom pontosan, hogy elegendő a C3-as vagy inkább C4-eset ajánljátok?
Válaszokat előre is köszönöm!
C3 elég bele viszont a csapágy márkája szerintem annyira megosztó mind kb az olaj téma,mindenki másra esküszik a lényeg eredeti jó"nevű legyen bár én raktam már össze noném kínaival is és az a motor is megy kb 10 éve már.Fag,Skf,Koyo,ZVL bármi jó ízlés és zseb szerint.Nekem a Szlovák ZVL vált be de van motorom ami FAG csapágyas,nálam a koyo bebukott már igaz nem MZ be hanem Babettába .
Köszönöm a választ! Így megint haladok előre, ha lassan is, de minőségi lesz ha elkészül és még okosodok is :)!

Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 760
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kupi » 2019.01.13. 22:05

janness írta:
2019.01.12. 23:23
Sziasztok!

Mz ts 125-ben cserélném a csapágyakat. A típusokat már beazonosítottam és ahogy olvasgattam érdemes SKF csapágyakkal dolgozni. Viszont még azt nem tudom pontosan, hogy elegendő a C3-as vagy inkább C4-eset ajánljátok?
Válaszokat előre is köszönöm!
C3 elég bele viszont a csapágy márkája szerintem annyira megosztó mind kb az olaj téma,mindenki másra esküszik a lényeg eredeti jó"nevű legyen bár én raktam már össze noném kínaival is és az a motor is megy kb 10 éve már.Fag,Skf,Koyo,ZVL bármi jó ízlés és zseb szerint.Nekem a Szlovák ZVL vált be de van motorom ami FAG csapágyas,nálam a koyo bebukott már igaz nem MZ be hanem Babettába .

janness
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2018.07.25. 21:46
MZ-d típusa: TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: janness » 2019.01.12. 23:23

Sziasztok!

Mz ts 125-ben cserélném a csapágyakat. A típusokat már beazonosítottam és ahogy olvasgattam érdemes SKF csapágyakkal dolgozni. Viszont még azt nem tudom pontosan, hogy elegendő a C3-as vagy inkább C4-eset ajánljátok?
Válaszokat előre is köszönöm!

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.01.08. 14:46

Keyo022 írta:
2019.01.08. 14:12
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, az olajleeresztő csavaron ezt találtam. Ez mi lehet?

20190108_091012.jpg

Előre is köszönöm.
Vagy íme robbantottban:
(itt a 7-es)
41.gif
41.gif (11.36 KiB) Megtekintve 802 alkalommal

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.01.08. 14:44

Keyo022 írta:
2019.01.08. 14:12
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, az olajleeresztő csavaron ezt találtam. Ez mi lehet?

20190108_091012.jpg

Előre is köszönöm.
Szia!
Az bizony baj.
Nyilván az alsó fogaskeréktengely lánc felőli végén levő tűgörgőscsapágy. (2-es számú alkatrész)
22.gif
22.gif (37.28 KiB) Megtekintve 802 alkalommal

Keyo022
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.01.08. 14:07
MZ-d típusa: ETZ 150

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Keyo022 » 2019.01.08. 14:12

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, az olajleeresztő csavaron ezt találtam. Ez mi lehet?
20190108_091012.jpg
Előre is köszönöm.

janness
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2018.07.25. 21:46
MZ-d típusa: TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: janness » 2019.01.03. 00:42

Zorka írta:
2019.01.02. 21:44
janness írta:
2019.01.02. 21:24
Üdv!
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Előre is elnézést ha nem megfelelő szakkifejezéseket használok!
A képen látni fogtok egy blokkfelet, ahol a csapágy van kívülről, mögötte a szimering és aztán már a sonka. Emiatt nevezzük ezeket belsőszimeringesnek, mert nem a szimering van a csapágy előtt hanem fordítva? A másik, mivel bizonytalan helyről jött, maga a szimering úgy áll, hogy a teli része nézzen befelé és a másik oldala ahonnan a rugó is látszódik a belsejében az nézzem a csapágy felé?
Előre is köszönöm a segítséget!

43F316D0-0D4E-4266-9398-841B22E255A1.jpeg
Szia!
Igen.
Az oldal alján találsz egy ábrát, meg erről egy beszélgetést. (2018.10.15. 17:57) /az ábra nagyítható/
:wink:
Köszi!
Nem is figyeltem ezt az előbb.

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.01.02. 21:44

janness írta:
2019.01.02. 21:24
Üdv!
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Előre is elnézést ha nem megfelelő szakkifejezéseket használok!
A képen látni fogtok egy blokkfelet, ahol a csapágy van kívülről, mögötte a szimering és aztán már a sonka. Emiatt nevezzük ezeket belsőszimeringesnek, mert nem a szimering van a csapágy előtt hanem fordítva? A másik, mivel bizonytalan helyről jött, maga a szimering úgy áll, hogy a teli része nézzen befelé és a másik oldala ahonnan a rugó is látszódik a belsejében az nézzem a csapágy felé?
Előre is köszönöm a segítséget!

43F316D0-0D4E-4266-9398-841B22E255A1.jpeg
Szia!
Igen.
Az oldal alján találsz egy ábrát, meg erről egy beszélgetést. (2018.10.15. 17:57) /az ábra nagyítható/
:wink:

janness
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2018.07.25. 21:46
MZ-d típusa: TS 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: janness » 2019.01.02. 21:24

Üdv!
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Előre is elnézést ha nem megfelelő szakkifejezéseket használok!
A képen látni fogtok egy blokkfelet, ahol a csapágy van kívülről, mögötte a szimering és aztán már a sonka. Emiatt nevezzük ezeket belsőszimeringesnek, mert nem a szimering van a csapágy előtt hanem fordítva? A másik, mivel bizonytalan helyről jött, maga a szimering úgy áll, hogy a teli része nézzen befelé és a másik oldala ahonnan a rugó is látszódik a belsejében az nézzem a csapágy felé?
Előre is köszönöm a segítséget!
43F316D0-0D4E-4266-9398-841B22E255A1.jpeg

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 937
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2018.11.24. 15:24

Zorka írta:
2018.11.24. 08:59
pempelli írta:
2018.11.24. 08:37


teljesen szét lett borítva,teljes motorgenerál volt,berúgó racsni nem lett szétszedve
Mivel úgy is szét kell szedned, én azt javasolom, hogy szedd le a kuplungdeklit. Ha kiveszed a gyertyát, a kuplungnál fogva könnyen tudod forgatni a főtengelyt. Így sokkal könnyebben megtalálhatod a hibát.
rendben kösz

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2018.11.24. 08:59

pempelli írta:
2018.11.24. 08:37


teljesen szét lett borítva,teljes motorgenerál volt,berúgó racsni nem lett szétszedve
Mivel úgy is szét kell szedned, én azt javasolom, hogy szedd le a kuplungdeklit. Ha kiveszed a gyertyát, a kuplungnál fogva könnyen tudod forgatni a főtengelyt. Így sokkal könnyebben megtalálhatod a hibát.

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 937
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2018.11.24. 08:37

pempelli írta:
2018.11.24. 08:36
Zorka írta:
2018.11.23. 21:44


Úgy értem, hogy nincs a motor beindítva.
Jelenleg annyit tudok, hogy a kuplunglamellák után, de a lánckerék előtt van a hiba.
Nem tudom mennyire lett szétszedve a váltó, nem tudom le lett-e szedve a tányérfogaskerék, szét lett-e szedve a berúgóracsni.
Ezért próbálom a kört szűkíteni.
teljesen szét lett borítva,teljes motorgenerál volt,berúgó racsni nem lett szétszedve

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 937
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2018.11.24. 08:36

Zorka írta:
2018.11.23. 21:44
pempelli írta:
2018.11.23. 21:06


Leállított motornál úgy érted hogy nem pöfög?olyan mintha fordulat függő lenne,mire gyanakszol?berakom sebességbe elhallgat de ahogy elindulok elkezdi
Úgy értem, hogy nincs a motor beindítva.
Jelenleg annyit tudok, hogy a kuplunglamellák után, de a lánckerék előtt van a hiba.
Nem tudom mennyire lett szétszedve a váltó, nem tudom le lett-e szedve a tányérfogaskerék, szét lett-e szedve a berúgóracsni.
Ezért próbálom a kört szűkíteni.
teljesen szét lett borítva,teljes motorgenerál volt

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2018.11.23. 21:44

pempelli írta:
2018.11.23. 21:06
Zorka írta:
2018.11.22. 22:06

Szia!
Sebesség, fokozat, vagy fordulatfüggő? Van olyan fokozat ahol erősebb? Álló motornál a kereket visszahajtva csinálja-e?
:-k
Leállított motornál úgy érted hogy nem pöfög?olyan mintha fordulat függő lenne,mire gyanakszol?berakom sebességbe elhallgat de ahogy elindulok elkezdi
Úgy értem, hogy nincs a motor beindítva.
Jelenleg annyit tudok, hogy a kuplunglamellák után, de a lánckerék előtt van a hiba.
Nem tudom mennyire lett szétszedve a váltó, nem tudom le lett-e szedve a tányérfogaskerék, szét lett-e szedve a berúgóracsni.
Ezért próbálom a kört szűkíteni.

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 937
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2018.11.23. 21:06

Zorka írta:
2018.11.22. 22:06
pempelli írta:
2018.11.22. 21:01
srácok most csináltam motorgenerált,250 etz,valami klaffogó hang jön a blokkból ha sebességbe rakom elhallgat és menet közben is hallom,esetleg ötlet?
Szia!
Sebesség, fokozat, vagy fordulatfüggő? Van olyan fokozat ahol erősebb? Álló motornál a kereket visszahajtva csinálja-e?
:-k
Leállított motornál úgy érted hogy nem pöfög?olyan mintha fordulat függő lenne,mire gyanakszol?berakom sebességbe elhallgat de ahogy elindulok elkezdi

Avatar
Chris1979
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2018.08.01. 23:07
MZ-d típusa: Mz ES 125/1
Tartózkodási hely: Bucsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Chris1979 » 2018.11.23. 13:48

motrosmano írta:
2018.11.23. 13:19
Zorka írta:
2018.11.21. 12:48

Semmi gond. :)
Ez egy nagyon szép hobbi. Csak nem szabad túl komolyan venni. Régen bementél a boltba és vettél egy újat. Már ha volt. Vagy gyári alkatrészt. Nem kellett szenvedni vele. És még úgy sem mindig volt jó, esetleg még használható sem. Manapság a gagyik birodalmában még nehezebb a helyzet, ráadásul egyre kevesebben vannak azok, akik közvetlenül is meg tudják mutatni mit, hogyan, miért. Ami a legfontosabb, mit ne!
Ezért a te lelkesedésed és hozzáállásod nagyon tiszteletre méltó.
Úgyhogy hagyd a bringát annak, akinek nincsen jogosítványa. :smt023
Köszi! Jól esnek a szavaid, de már elfogyott a lelkesedésem, kitartásom és a türelmem is. Az autó szerelő " barátaimtól" is mióta meg vettem a kis TS-emet folyamatosan csak azt hallgathatom, hogy minek vetted, miért nem újabbat vettél... stb stb stb... Szerintem mindenki tudja miről írok!
Csak akkor kezdtem ide írni amikor már végleg nem boldogultam, de bár hamarabb tettem volna!
Az utóbbi időben nagyon sokszor megszívtam akár a "szakműlyekkel", akár az innen-onnan vásárolt használt vagy új alkatrészekkel, csak az elmúlt évben sikerült egy közepes méretű utánfutónyi hulladék fémet összevásárolni, "működő motorról bontva" persze mind...
Hálás vagyok a segítségetekért, köszönök szépen mindenkinek mindent! Széles utat meg olcsó benzint!
Hello.
Nekem ugyan ez volt mikor 2001-ben elkezdtem Ladázni csak annyi különbséggel, hogy azt is mondták ott fogok meghalni az úton mikor keresztbe állok a havon egy kamion előtt. Azóta is van Ladám és élek sőt keresztbe is csak akkor állok amikor akarok :D (persze normális téli gumival). Az alkatrészek között itt is van rossz minőség, a szerelőkről ne is beszéljek. Lényegtelen ki mit mond az a lényeg, hogy az ember szeresse amit csinál.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2018.11.23. 13:19

Zorka írta:
2018.11.21. 12:48
motrosmano írta:
2018.11.21. 10:22


Szóval bárki hibázhat ...
Nálam meg már az elkeseredettség érezhető, nem kicsit! Nem akartalak megsérteni, megharagítani, ha még is úgy lenne, kérlek, bocsáss meg!
Azt hiszem, jobb lesz ha leporolom biciklit! (Minenkinek!)
Semmi gond. :)
Ez egy nagyon szép hobbi. Csak nem szabad túl komolyan venni. Régen bementél a boltba és vettél egy újat. Már ha volt. Vagy gyári alkatrészt. Nem kellett szenvedni vele. És még úgy sem mindig volt jó, esetleg még használható sem. Manapság a gagyik birodalmában még nehezebb a helyzet, ráadásul egyre kevesebben vannak azok, akik közvetlenül is meg tudják mutatni mit, hogyan, miért. Ami a legfontosabb, mit ne!
Ezért a te lelkesedésed és hozzáállásod nagyon tiszteletre méltó.
Úgyhogy hagyd a bringát annak, akinek nincsen jogosítványa. :smt023
Köszi! Jól esnek a szavaid, de már elfogyott a lelkesedésem, kitartásom és a türelmem is. Az autó szerelő " barátaimtól" is mióta meg vettem a kis TS-emet folyamatosan csak azt hallgathatom, hogy minek vetted, miért nem újabbat vettél... stb stb stb... Szerintem mindenki tudja miről írok!
Csak akkor kezdtem ide írni amikor már végleg nem boldogultam, de bár hamarabb tettem volna!
Az utóbbi időben nagyon sokszor megszívtam akár a "szakműlyekkel", akár az innen-onnan vásárolt használt vagy új alkatrészekkel, csak az elmúlt évben sikerült egy közepes méretű utánfutónyi hulladék fémet összevásárolni, "működő motorról bontva" persze mind...
Hálás vagyok a segítségetekért, köszönök szépen mindenkinek mindent! Széles utat meg olcsó benzint!

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2018.11.22. 22:06

pempelli írta:
2018.11.22. 21:01
srácok most csináltam motorgenerált,250 etz,valami klaffogó hang jön a blokkból ha sebességbe rakom elhallgat és menet közben is hallom,esetleg ötlet?
Szia!
Sebesség, fokozat, vagy fordulatfüggő? Van olyan fokozat ahol erősebb? Álló motornál a kereket visszahajtva csinálja-e?
:-k

pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 937
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli » 2018.11.22. 21:01

srácok most csináltam motorgenerált,250 etz,valami klaffogó hang jön a blokkból ha sebességbe rakom elhallgat és menet közben is hallom,esetleg ötlet?

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2018.11.21. 12:48

motrosmano írta:
2018.11.21. 10:22
Zorka írta:
2018.11.20. 23:43


Ahogyan már írták, a sűrítési végnyomást kellene először is pontosan megmérni.
Aztán mondjuk a présmérettel folytatnám.
De had mondjak el egy történetet.
Egyszer az egyik haverom szólt, hogy nem húzatnám-e be a Trabiját, mert nem indul.
Meghúztuk. Pöffent egyet és amikor szétnyílt a hátsó dob, marékszám köpte a papírcafatokat. Kérdezem, hogy ezzel meg mit csináltál? Kipufogósort, meg megszakítóbütyköt cserélt. Csakhogy a kipufogóban benne hagyta a papírdugókat, a megszakítóbütyköt meg fordítva rakta fel. Pedig azt nem egyszerű. Neki meg autószerelő a végzettsége. Hát ezért mondom, nem mindegy, milyen infót kap az ember.
Szóval bárki hibázhat ...
Nálam meg már az elkeseredettség érezhető, nem kicsit! Nem akartalak megsérteni, megharagítani, ha még is úgy lenne, kérlek, bocsáss meg!
Azt hiszem, jobb lesz ha leporolom biciklit! (Minenkinek!)
Semmi gond. :)
Ez egy nagyon szép hobbi. Csak nem szabad túl komolyan venni. Régen bementél a boltba és vettél egy újat. Már ha volt. Vagy gyári alkatrészt. Nem kellett szenvedni vele. És még úgy sem mindig volt jó, esetleg még használható sem. Manapság a gagyik birodalmában még nehezebb a helyzet, ráadásul egyre kevesebben vannak azok, akik közvetlenül is meg tudják mutatni mit, hogyan, miért. Ami a legfontosabb, mit ne!
Ezért a te lelkesedésed és hozzáállásod nagyon tiszteletre méltó.
Úgyhogy hagyd a bringát annak, akinek nincsen jogosítványa. :smt023

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2018.11.21. 10:22

Zorka írta:
2018.11.20. 23:43
motrosmano írta:
2018.11.20. 22:55


Megosztanád velem milyen méréseken pontosítsak, illetve milyen adatokat adjak még meg, hogy könnyebb legyen (legalább) találgatni?
Ahogyan már írták, a sűrítési végnyomást kellene először is pontosan megmérni.
Aztán mondjuk a présmérettel folytatnám.
De had mondjak el egy történetet.
Egyszer az egyik haverom szólt, hogy nem húzatnám-e be a Trabiját, mert nem indul.
Meghúztuk. Pöffent egyet és amikor szétnyílt a hátsó dob, marékszám köpte a papírcafatokat. Kérdezem, hogy ezzel meg mit csináltál? Kipufogósort, meg megszakítóbütyköt cserélt. Csakhogy a kipufogóban benne hagyta a papírdugókat, a megszakítóbütyköt meg fordítva rakta fel. Pedig azt nem egyszerű. Neki meg autószerelő a végzettsége. Hát ezért mondom, nem mindegy, milyen infót kap az ember.
Szóval bárki hibázhat ...
Nálam meg már az elkeseredettség érezhető, nem kicsit! Nem akartalak megsérteni, megharagítani, ha még is úgy lenne, kérlek, bocsáss meg!
Azt hiszem, jobb lesz ha leporolom biciklit! (Minenkinek!)

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2018.11.20. 23:43

motrosmano írta:
2018.11.20. 22:55
Zorka írta:
2018.11.20. 21:47


-Valóban jó áramlástanilag a cápa bőre. Mert a keletkező mikroörvények nem adnak akkora homlokfelület növekedést, mint amennyi áramlási veszteség csökkenést.
-Ámde itt az örvénysor kialakulásával három negatív hatás is együtt jár. Csökken az áramlási keresztmetszet. A benzincseppek a csatorna falához áramlanak, így szegényítve a keveréket. Üzemanyag filmréteg folyik a forgattyúsház felé, ami hígítja az olajat, valamint elégetlenül kerül a kipufogóba. Mindez jelentős energiaveszteséggel jár. Vagyis jelentősen csökken a hatásfok.
-Ezzel együtt az üvegszemcsék valóban okozhatnak jelentős kárt.
-Mivel a figyelembe vehető adatok hiányosak és a rendelkezésre állók fele pontatlan mérési eljárásból származik, ezért még találgatni is nehéz.
Egy azonban biztos. A jelenlegi teljesítmény nem egy felújított motortól elvárható.
Az eredményről pedig további vizsgálat nélkül nem tudható, hogy minek a következménye.
Ezért én inkább kisszebivel értek egyet.
:-#
Megosztanád velem milyen méréseken pontosítsak, illetve milyen adatokat adjak még meg, hogy könnyebb legyen (legalább) találgatni?
Ahogyan már írták, a sűrítési végnyomást kellene először is pontosan megmérni.
Aztán mondjuk a présmérettel folytatnám.
De had mondjak el egy történetet.
Egyszer az egyik haverom szólt, hogy nem húzatnám-e be a Trabiját, mert nem indul.
Meghúztuk. Pöffent egyet és amikor szétnyílt a hátsó dob, marékszám köpte a papírcafatokat. Kérdezem, hogy ezzel meg mit csináltál? Kipufogósort, meg megszakítóbütyköt cserélt. Csakhogy a kipufogóban benne hagyta a papírdugókat, a megszakítóbütyköt meg fordítva rakta fel. Pedig azt nem egyszerű. Neki meg autószerelő a végzettsége. Hát ezért mondom, nem mindegy, milyen infót kap az ember.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2018.11.20. 22:55

Zorka írta:
2018.11.20. 21:47
csoka írta:
2018.11.20. 18:48
A szórt felület áramlástanilag jó.A cápa bőre is hasonlóan érdes,ezen az elven működik.A probléma a szóróanyaggal lehet,ha élesek a részecskék,akkor bele állnak az aluminium felületébe,és később használatkor,a hőtágulás hatására kiesnek,így koptatják a hengert.
-Valóban jó áramlástanilag a cápa bőre. Mert a keletkező mikroörvények nem adnak akkora homlokfelület növekedést, mint amennyi áramlási veszteség csökkenést.
-Ámde itt az örvénysor kialakulásával három negatív hatás is együtt jár. Csökken az áramlási keresztmetszet. A benzincseppek a csatorna falához áramlanak, így szegényítve a keveréket. Üzemanyag filmréteg folyik a forgattyúsház felé, ami hígítja az olajat, valamint elégetlenül kerül a kipufogóba. Mindez jelentős energiaveszteséggel jár. Vagyis jelentősen csökken a hatásfok.
-Ezzel együtt az üvegszemcsék valóban okozhatnak jelentős kárt.
-Mivel a figyelembe vehető adatok hiányosak és a rendelkezésre állók fele pontatlan mérési eljárásból származik, ezért még találgatni is nehéz.
Egy azonban biztos. A jelenlegi teljesítmény nem egy felújított motortól elvárható.
Az eredményről pedig további vizsgálat nélkül nem tudható, hogy minek a következménye.
Ezért én inkább kisszebivel értek egyet.
:-#
Megosztanád velem milyen méréseken pontosítsak, illetve milyen adatokat adjak még meg, hogy könnyebb legyen (legalább) találgatni?

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2018.11.20. 21:47

csoka írta:
2018.11.20. 18:48
A szórt felület áramlástanilag jó.A cápa bőre is hasonlóan érdes,ezen az elven működik.A probléma a szóróanyaggal lehet,ha élesek a részecskék,akkor bele állnak az aluminium felületébe,és később használatkor,a hőtágulás hatására kiesnek,így koptatják a hengert.
-Valóban jó áramlástanilag a cápa bőre. Mert a keletkező mikroörvények nem adnak akkora homlokfelület növekedést, mint amennyi áramlási veszteség csökkenést.
-Ámde itt az örvénysor kialakulásával három negatív hatás is együtt jár. Csökken az áramlási keresztmetszet. A benzincseppek a csatorna falához áramlanak, így szegényítve a keveréket. Üzemanyag filmréteg folyik a forgattyúsház felé, ami hígítja az olajat, valamint elégetlenül kerül a kipufogóba. Mindez jelentős energiaveszteséggel jár. Vagyis jelentősen csökken a hatásfok.
-Ezzel együtt az üvegszemcsék valóban okozhatnak jelentős kárt.
-Mivel a figyelembe vehető adatok hiányosak és a rendelkezésre állók fele pontatlan mérési eljárásból származik, ezért még találgatni is nehéz.
Egy azonban biztos. A jelenlegi teljesítmény nem egy felújított motortól elvárható.
Az eredményről pedig további vizsgálat nélkül nem tudható, hogy minek a következménye.
Ezért én inkább kiszsebivel értek egyet.
:-#
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zorka 2018.11.22. 09:00-kor.

Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 423
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csoka » 2018.11.20. 18:48

A szórt felület áramlástanilag jó.A cápa bőre is hasonlóan érdes,ezen az elven működik.A probléma a szóróanyaggal lehet,ha élesek a részecskék,akkor bele állnak az aluminium felületébe,és később használatkor,a hőtágulás hatására kiesnek,így koptatják a hengert.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2018.11.20. 17:14

csoka írta:
2018.11.20. 12:47
Kompressziót hideg motoron,és maximális gáz állással kell mérni.Nagyon kevés a mérésed eredménye!Még nyers motornak is kevés.7-10bárnak kellene lenni.Nem fúj ki valahol,vagy nincs eltörve gyűrűd?
Akkor raktam össze, szépen össze ment, nem hallottam, hogy a gyűrű tört volna, igaz gázt nem húztam amikor mértem.
Mentem vele már egy keveset, de nem láttam hogy kifújna se a henger fej alatt, se máshol. Majd még átnézem alaposabban mégegyszer.
Ami még zavar, bár nem tud az probléma-e, hogy a felömlők, kipufogó és a karburátor nyílás is úgy nézett ki, hogy ott is gyöngyszórták. (Magyarán kivül-belül szórták, majd megfurták.)

Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 423
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csoka » 2018.11.20. 12:47

Kompressziót hideg motoron,és maximális gáz állással kell mérni.Nagyon kevés a mérésed eredménye!Még nyers motornak is kevés.7-10bárnak kellene lenni.Nem fúj ki valahol,vagy nincs eltörve gyűrűd?

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2018.11.20. 10:20

Csodát nem is várok, de eddig ilyet egy frissen fúrt hengernél sem tapasztaltam.
Nem rég kaptam egy olyan nyomásmérő órát amit be tudok tekerni a gyertya helyére, kíváncsiságból be is tekertem, számomra elég furcsa dolgokat láttam... gondolom meleg motornál kellene kompressziót mérni? Egy 150 TS hengerről van szó, 56,5mm az átmérője. Mekkora nyomást kellene produkálnia össze sűrítéskor? Ha jól emlékszem hidegen 1-2 bar közötti értéket mutatott.

Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Troster » 2018.11.20. 09:29

motrosmano írta:
2018.11.19. 21:43
Helló!

Velem mindid csak a baj van... ](*,)
Sikerült megszakítanom a hengerben az egyik karburátor szívócsonk felfogató csavarjának a menetét, gondoltam semmi gond itt van a frissen felfúrt, gyöngyszórt, csodálatos hengerem majd felrakom azt, így is tettem, ámde ezzel valami gixer van, mert 4dikbe semmi ereje nincs, hátszéllel is csak épphogy gyorsult, vagyis inkább csak tudta tartani a tempót (cirka 70km/h).
Ötletek a menet pótlására és kompresszió hiányára?

Másik: valaki tud Szolnok megyében egy épkézláb műhelyt ahonnét úgy kapom vissza a főtengelyt hogy az használható is lesz? Sajnos mostanában két különböző helyről is úgy kaptam vissza hogy 1-2 tizedet ütött, lehet eleve olyan volt amikor már oda vittem, de akkor meg minek cserélték ki a hajtókart... Mindegy ez már ide tartozik.
Szóval akkor műhely? Mondjuk Kisújszálláson vagy Karcagon?
Debrecenben Béke László. fúrás, főtengely egyensúlyozásban nincs jobb.

Avatar
kiszsebi
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Kiszsebi Elnök Úr San (kőműves)
Hozzászólások: 2574
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2018.11.19. 23:20

motrosmano írta:
2018.11.19. 21:43
Helló!

Velem mindid csak a baj van... ](*,)
Sikerült megszakítanom a hengerben az egyik karburátor szívócsonk felfogató csavarjának a menetét, gondoltam semmi gond itt van a frissen felfúrt, gyöngyszórt, csodálatos hengerem majd felrakom azt, így is tettem, ámde ezzel valami gixer van, mert 4dikbe semmi ereje nincs, hátszéllel is csak épphogy gyorsult, vagyis inkább csak tudta tartani a tempót (cirka 70km/h).
Ötletek a menet pótlására és kompresszió hiányára?

Másik: valaki tud Szolnok megyében egy épkézláb műhelyt ahonnét úgy kapom vissza a főtengelyt hogy az használható is lesz? Sajnos mostanában két különböző helyről is úgy kaptam vissza hogy 1-2 tizedet ütött, lehet eleve olyan volt amikor már oda vittem, de akkor meg minek cserélték ki a hajtókart... Mindegy ez már ide tartozik.
Szóval akkor műhely? Mondjuk Kisújszálláson vagy Karcagon?
Törökszentmiklós, "Nyakas" Farkas István,ha már Jász-Nagykun-Szolnok megye... Ő mindenre IS tud megoldást (megszakadt menet - helicoil, centírozás...)
A frissen fúrt hengertől meg ne várj csodát! Ne erőltesd, inkább forgasd, de adj neki több benzint!!!

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2018.11.19. 21:43

Helló!

Velem mindid csak a baj van... ](*,)
Sikerült megszakítanom a hengerben az egyik karburátor szívócsonk felfogató csavarjának a menetét, gondoltam semmi gond itt van a frissen felfúrt, gyöngyszórt, csodálatos hengerem majd felrakom azt, így is tettem, ámde ezzel valami gixer van, mert 4dikbe semmi ereje nincs, hátszéllel is csak épphogy gyorsult, vagyis inkább csak tudta tartani a tempót (cirka 70km/h).
Ötletek a menet pótlására és kompresszió hiányára?

Másik: valaki tud Szolnok megyében egy épkézláb műhelyt ahonnét úgy kapom vissza a főtengelyt hogy az használható is lesz? Sajnos mostanában két különböző helyről is úgy kaptam vissza hogy 1-2 tizedet ütött, lehet eleve olyan volt amikor már oda vittem, de akkor meg minek cserélték ki a hajtókart... Mindegy ez már ide tartozik.
Szóval akkor műhely? Mondjuk Kisújszálláson vagy Karcagon?

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2018.11.04. 22:29

motrosmano írta:
2018.11.04. 21:38
hali!

valaki tudja, hogy ez milyen gyártmány lenne?
talán berta?

https://mz-b.hu/mz-ts-125-dugattyu-52-00-2100000104970

tudom, legjobb az lenne, ha őket kérdezném meg, de már legutóbb se válaszoltak!
Hívd fel őket. Nekem eddig mindig sikerült.
Egyébként a futármotorosnál ez a kép Berta.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 155
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2018.11.04. 21:38

hali!

valaki tudja, hogy ez milyen gyártmány lenne?
talán berta?

https://mz-b.hu/mz-ts-125-dugattyu-52-00-2100000104970

tudom, legjobb az lenne, ha őket kérdezném meg, de már legutóbb se válaszoltak!

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2018.10.18. 11:09

motrosmano írta:
2018.10.18. 08:49
Á, szóval azok az "U" betűk besraffozva a szimeringek lennének metszettben ábrázolva! Szuper, köszi!
:smt023

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég