Patrik írta:Sziasztok!
Off téma lesz,de a ti véleményetekben megbízom és hátha van tapasztalatotok ilyen téren.
.....
Köszi előre is ha van ismeretetek a típussal vagy ezzel a megoldással és leírjátok.Ha nem akarjátok szét offolni a topicot írjatok privátba.köszi.
Ez nem MZ, ha van szerelési tapasztalat, és látod a meghibásodást a nem ismert alkatrészeken, akkor nyúlj hozzá.
Ha nincs messze, én visszavinném első körben a kereskedésbe, segítsenek.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Sziasztok!
Off téma lesz,de a ti véleményetekben megbízom és hátha van tapasztalatotok ilyen téren.
A lényeg,hogy nem rég vettem egy Honda Steed 400-at az Etz mellé,fasza szép állapotú gép,de van vele egy kis gond.(japán belpiacos létére van hozzá minden)
Ha húzom neki egy bizonyos fordulatnál rángat fullad (hamar alacsony fordulaton) így 70-80 a vége a gépnek,amikor jelentkezik a dolog ha ráhúzom a szivatót piszkosul megindul pörög mint a bolond.
Mielőtt elhoztam a kereskedésből kipucolták a karbit és új tömítés garnitúrát kapott.(talán itt a gond)
Arra gondoltam,mivel két gázbowden van,hogy az egyik a súbert a mások a fojtószelepet húzza és ez nincs összehangolva és talán nem is a kaja kevés hanem a levegő sok mert hamarabb nyit a fojtószelep mint kellene.
Csak találgatok nem ismerem még a típust,ha minden kötél szakad vissza viszem nincs messze ahol vettem csak jó Mz-s módjára azért megnézem még a hosszú hétvégén a saját szememmel.
Köszi előre is ha van ismeretetek a típussal vagy ezzel a megoldással és leírjátok.Ha nem akarjátok szét offolni a topicot írjatok privátba.köszi.
Fiuk, próbáltam visszakeresni a citromsavas tisztitást, de nem találtam rá - ha egyáltalán volt róla szó - hogy mennyi citromsavat kell tenni egy tank vízhez és mennyi ideig kell, hogy ázzon?
fuzesgyarmat írta:A tankbelső tisztítás témához:
Van egy Honda CBR500F a birtokomban (az ETZ mellé), amelynek a 7 év állás miatt a keletkezett porrozsda állandó dugulást okoz(ott) a karbijában. Nemrég elküldtem egy nagykanizsai céghez, tankbelső felújításra (tisztítás, rozsdátlanítás, alapozás, műgyanta bevonat). Elvileg a jövő héten kapom vissza.
Limitless Kft. a cég neve, a leírt műveletre célgépei vannak a Tank Sealer rendszerét használják. A tulaj készséges, és normális, a minőséget nem tudom egyelőre, de 20 literig 22 800 Ft az ár. Nem hírdetés ez, érdekem nem fűződik a dologhoz, csak leírom, hogy létezik ilyen is...
Referáljak? Érdekel valakit, milyen lett a tank?
Más!
250-es ETZ gyári karbiján az alapjárat állító csavart mennyire kell kitekerni a finombeállítás megkezdéséhez? (Teljesen szétkaptam a múltkor, de nem jegyeztem meg, a levegőt tudom...)
Én már csináltattam velük tank belső felújítást,mondhatom profi munkát végeznek.Nekem semmi gond vele.,és a céggel se.
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
fuzesgyarmat írta:A tankbelső tisztítás témához:
Van egy Honda CBR500F a birtokomban (az ETZ mellé), amelynek a 7 év állás miatt a keletkezett porrozsda állandó dugulást okoz(ott) a karbijában. Nemrég elküldtem egy nagykanizsai céghez, tankbelső felújításra (tisztítás, rozsdátlanítás, alapozás, műgyanta bevonat). Elvileg a jövő héten kapom vissza.
Limitless Kft. a cég neve, a leírt műveletre célgépei vannak a Tank Sealer rendszerét használják. A tulaj készséges, és normális, a minőséget nem tudom egyelőre, de 20 literig 22 800 Ft az ár. Nem hírdetés ez, érdekem nem fűződik a dologhoz, csak leírom, hogy létezik ilyen is...
Referáljak? Érdekel valakit, milyen lett a tank?
Más!
250-es ETZ gyári karbiján az alapjárat állító csavart mennyire kell kitekerni a finombeállítás megkezdéséhez? (Teljesen szétkaptam a múltkor, de nem jegyeztem meg, a levegőt tudom...)
Igazság szerint addig Úgysem tudod beállítani amíg legalább nem langyos meleg. Kezdésnek 1200as fordulatra csavard be.
Aztán levegő csavart 3 félfordulatra ki és utána hangolni az alapjáratot. Olyan 1000-1200 közé.Elvileg ha a tű és a fúvókák
jók és a helyén van , jónak kell lenni.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
A tankbelső tisztítás témához:
Van egy Honda CBR500F a birtokomban (az ETZ mellé), amelynek a 7 év állás miatt a keletkezett porrozsda állandó dugulást okoz(ott) a karbijában. Nemrég elküldtem egy nagykanizsai céghez, tankbelső felújításra (tisztítás, rozsdátlanítás, alapozás, műgyanta bevonat). Elvileg a jövő héten kapom vissza.
Limitless Kft. a cég neve, a leírt műveletre célgépei vannak a Tank Sealer rendszerét használják. A tulaj készséges, és normális, a minőséget nem tudom egyelőre, de 20 literig 22 800 Ft az ár. Nem hírdetés ez, érdekem nem fűződik a dologhoz, csak leírom, hogy létezik ilyen is...
Referáljak? Érdekel valakit, milyen lett a tank?
Más!
250-es ETZ gyári karbiján az alapjárat állító csavart mennyire kell kitekerni a finombeállítás megkezdéséhez? (Teljesen szétkaptam a múltkor, de nem jegyeztem meg, a levegőt tudom...)
Ha sokáig áll a gép ,(ügyibár mint télen!) össze áll mint a mákostészta. Ezért tanácsos egy kicsit járatni ,meg
a kuplungal játszani hogy megtörje az olajat.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Patrik írta:Örülök,hogy megoldódott.
Egy tanács,ne járasd sokáig helyben,kétütemű egyrészt felesleges helyben üzemmelegre járarni másrészt baromira el fog taknyolódni.A könyv is azt írja KÍMÉLŐ ÜZEMBEN melegre járatni.Nem azt mondom,hogy jéghidegen indulj,hagy forduljon egy párat csak ne vidd túlzásba.
Köszi! Tisztában vagyok azzal, amit írtál, alkalmazom is a gyakorlatban, amikor van rá lehetőség, de most csak az volt a cél, hogy a lent leírt hibajelenségek okainak a felderítése megoldódjon, többre nem volt időm!
Örülök,hogy megoldódott.
Egy tanács,ne járasd sokáig helyben,kétütemű egyrészt felesleges helyben üzemmelegre járarni másrészt baromira el fog taknyolódni.A könyv is azt írja KÍMÉLŐ ÜZEMBEN melegre járatni.Nem azt mondom,hogy jéghidegen indulj,hagy forduljon egy párat csak ne vidd túlzásba.
fuzesgyarmat írta:Üdv! A következő kérdéssel fordulok hozzátok: Van (volt) egy több éve kifogástalanul működő 250-es ETZ-m, gyári rajta minden, így a karburátor is.
Májusban letettem, mivel a teleszkóp szimmeringje odalett a városban (Szeged) flangálás közben, meg időközben vettem egy nagyobb gépet is. Pöccre indult akkor is, ment, ahogy kell, húzott, nem rángatott semmilyen fordulaton...teli tankkal letéve.
Így december végén eljutottam odáig, hogy ismét beindítsam.
Három rúgás szivatóval gyújtás nélkül, három rúgás gyújtással és elindult, ahogy szokott. Járt rendesen üresben, alapjárat volt, gázt vette (kis melegítés után 4000-es fordulatig akár, tovább nem akartam pörgetni), semmi dadogás, semmi hiba...majd miután úgy döntöttem, hogy óvatosan szaladok vele egy kört, sebességben, elindulásnál leállt. Ismét beindítottam, ismét járt, ismét pörgött, ahogy kell üresben, sebességbe raktam, indulás és ismét leállt...majd nem is indult újra, hiába próbáltam indítani. Elvileg annyit járt már addig alapjáraton, hogy üzemmeleg lett, viszont hiába indítanám, semmi, már el sem indult, pedig a karbiját kipucoltam. Kipufogó "szelel", szikra gyönyörű, gyertya elvileg jó, karbi, mint mondtam kipucolva, tankból a benzin lefolyik szépen.
Ötletek esetleg? Gyenge akksi tudhat ilyet produkálni (Bár egy hétig csepptöltőn volt a művelet előtt)? Töltés visszajelző működik, szóval töltésgond elvben nincsen. Légszűrőgumi fals levegővel (repedés, amit nem vettem észre, vagy ilyenek)? Nem tudom, melyik topicba illik a probléma, de most hirtelen ide illesztettem be! Köszi!
Mert megígértem, hogy jelzek: gyertyacsere és néhány gyújtás nélküli, sebességben való óvatos rárúgás megoldotta a problémát! Indult pöccre + sebességbe rakás után sem fulladt le! Mondjuk indulás után járt is addig, míg a blokk be nem melegedett rendesen! Köszi az ötleteket, tényleg hasznosak voltak!
Ha fullad nyélgáznál az elsősorban főfúvóka szűkület. Ha ezt tartós üzem közben adja elő akkor tűszelep dugulás, vagy alulméret.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Szerintem ebben egy csomó fölösleges cucc van, ami gyakorlatilag soha nem romlik el a karburátorban, tehát kár megvenni.
Ami meg kellhet az szemre is igen kétséges minőségű. Az pedig, hogy a részterheléstű alumíniumból van, az mindennek a legalja.
Szóval nincs vele tapasztalatom, de én nem költenék rá.
Patrik írta:Biztos,hogy össze függ a kettő?a sebességberakásnál rögtön leállásról az njut eszembe,hogy nem old a kuplung a hosszú állás meg a hideg miatt össze tapadhattak a lamellák.
Mindenesetre tényleg gyertyacserével kezd,ha beindul,de indulásnál leáll ráérsz akkor a lamellákon agyalni.
Hosszú állás után azért jó még beindítás elött behúzni a kuplungkart és úgy rárugni egy párszor hogy átmozduljon.Sőt én beindítás után is megjáratom a kuplungot . Jót tesz neki!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Biztos,hogy össze függ a kettő?a sebességberakásnál rögtön leállásról az njut eszembe,hogy nem old a kuplung a hosszú állás meg a hideg miatt össze tapadhattak a lamellák.
Mindenesetre tényleg gyertyacserével kezd,ha beindul,de indulásnál leáll ráérsz akkor a lamellákon agyalni.
z25z írta:Elméletileg egy gyenge akkuval is be kellene indulnia. Azt írtad csepptöltőn volt, tehát elvileg töltött akku, de azt is, hogy sokáig pöcörgött alapjáraton. Ott nincs töltés, esetleg merülhetett. Simsonnál meg jártam úgy, hogy szép szikrát adott kivéve, de helyére téve a nyomás alatt már nem működött. Szóval első körben ha az indexet vagy a dudát elbírja (szól ahogy kell) akkor akku kizárva, gyertyacsere! Ha ezután sem indul akkor majd okoskodunk mi lehet még.
Köszi a gyors választ! Kipróbálom a gyertyacserét, mert így visszagondolva régen, mikor még többet mentem vele, melegen indulásnál volt néha durrogás! Nem most, de referálok, ha eljutok odáig, hogy megoldotta-e a problémát!
Elméletileg egy gyenge akkuval is be kellene indulnia. Azt írtad csepptöltőn volt, tehát elvileg töltött akku, de azt is, hogy sokáig pöcörgött alapjáraton. Ott nincs töltés, esetleg merülhetett. Simsonnál meg jártam úgy, hogy szép szikrát adott kivéve, de helyére téve a nyomás alatt már nem működött. Szóval első körben ha az indexet vagy a dudát elbírja (szól ahogy kell) akkor akku kizárva, gyertyacsere! Ha ezután sem indul akkor majd okoskodunk mi lehet még.
Üdv! A következő kérdéssel fordulok hozzátok: Van (volt) egy több éve kifogástalanul működő 250-es ETZ-m, gyári rajta minden, így a karburátor is.
Májusban letettem, mivel a teleszkóp szimmeringje odalett a városban (Szeged) flangálás közben, meg időközben vettem egy nagyobb gépet is. Pöccre indult akkor is, ment, ahogy kell, húzott, nem rángatott semmilyen fordulaton...teli tankkal letéve.
Így december végén eljutottam odáig, hogy ismét beindítsam.
Három rúgás szivatóval gyújtás nélkül, három rúgás gyújtással és elindult, ahogy szokott. Járt rendesen üresben, alapjárat volt, gázt vette (kis melegítés után 4000-es fordulatig akár, tovább nem akartam pörgetni), semmi dadogás, semmi hiba...majd miután úgy döntöttem, hogy óvatosan szaladok vele egy kört, sebességben, elindulásnál leállt. Ismét beindítottam, ismét járt, ismét pörgött, ahogy kell üresben, sebességbe raktam, indulás és ismét leállt...majd nem is indult újra, hiába próbáltam indítani. Elvileg annyit járt már addig alapjáraton, hogy üzemmeleg lett, viszont hiába indítanám, semmi, már el sem indult, pedig a karbiját kipucoltam. Kipufogó "szelel", szikra gyönyörű, gyertya elvileg jó, karbi, mint mondtam kipucolva, tankból a benzin lefolyik szépen.
Ötletek esetleg? Gyenge akksi tudhat ilyet produkálni (Bár egy hétig csepptöltőn volt a művelet előtt)? Töltés visszajelző működik, szóval töltésgond elvben nincsen. Légszűrőgumi fals levegővel (repedés, amit nem vettem észre, vagy ilyenek)? Nem tudom, melyik topicba illik a probléma, de most hirtelen ide illesztettem be! Köszi!
aronpfabian írta:
Mindkettő kophat, sőt összekophat. Mérd meg az összecsúszó felületek átmérőjét több helyen. Amelyik tojásdadabb, azzal van nagyobb gond (azért szerencsére tipikusan a szívócsonkkal szokott, amit könnyebb cserélni)
Gyárilag 39+-x mm ha jól emlékszem, de valaki lehet kijavít
Nos akkor nekiállok méricskélni. Szívócsonkot szívesen vennék tökéletes állapotút, de sajnos itt a közelben nem igazán találtam, távolabbról meg "bemondásos" állapottal nem merem megrendelni.
Akár még újat is vennék, de itt már valaki panaszkodott a kapható távolkeleti gyártmányúra (sorjás, illetve könnyen törik).
ETZmanus írta:Sziasztok!
A csatos karbim felrakásakor nagyon meg kell húznom a szívócsonkon lévő csavarokat, hogy megszoruljon a karbi. Ez így rövidesen el fog törni... Melyik szokott megkopni? A szívócsonk, vagy a karburátor befogandó része? A csonkot nehéz megmérni, mert ugye a bevágások miatt picit deformálódhat egy másik szívócsonkhoz képest, attól függően, hogy mennyire "kopott" karbira volt ráhúzva. Esetleg egy jól illesztkedő karburátor, szívócsonkba benyuló részének pontos külső átmérőjét meg tudná valaki mérni?
Mindkettő kophat, sőt összekophat. Mérd meg az összecsúszó felületek átmérőjét több helyen. Amelyik tojásdadabb, azzal van nagyobb gond (azért szerencsére tipikusan a szívócsonkkal szokott, amit könnyebb cserélni)
Gyárilag 39+-x mm ha jól emlékszem, de valaki lehet kijavít
Sziasztok!
A csatos karbim felrakásakor nagyon meg kell húznom a szívócsonkon lévő csavarokat, hogy megszoruljon a karbi. Ez így rövidesen el fog törni... Melyik szokott megkopni? A szívócsonk, vagy a karburátor befogandó része? A csonkot nehéz megmérni, mert ugye a bevágások miatt picit deformálódhat egy másik szívócsonkhoz képest, attól függően, hogy mennyire "kopott" karbira volt ráhúzva. Esetleg egy jól illesztkedő karburátor, szívócsonkba benyuló részének pontos külső átmérőjét meg tudná valaki mérni?
Pontosan, ahogyan kérdezted, a legkisebb kiszerelést vettem, de elég akár két, három tankhoz is. Viszont egyszerre kell csinálni, mert viszonylag hamar bedöglik az anyag.
Igen én is pont így jártam
Péntek este kitöltöttem a tankból a citromsavas vizet és örültem, milyen szép a tankom.
Majd másnap reggelre szépen be is rozsdásodott, így szomabaton gyorsan kiöblítettem újra citromsavval, majd raktam bele az általatok ajánlott rozsdaátalakítót, most még jónak tűnik, de szerintem a belső festést én sem úszom meg.
_norberto írta:Igaz klasszikus kólát raktam bele, amiben két napig állt, de gyakorlatilag semmit nem oldott fel...
Tegnap esete jól kimostam, majd tettem citromsavat bele, és ma reggelre már azt láttam, hogy barna darabok úszkálnak benne
Szóval még nem merem elkiabálni, de lehet nem kell elmenni a rozsdamaró irányába, bár lehet a tiszta felület konzerválása miatt csak kellen majd vmi rozsdaátalakító
Citromsav után már nem marad mit átalakítson a rozsdaátalakító kimosod és jöhet a keverék
Én kicsit másképpen csináltam!
Citromsav, az ok, de ameddig kiszárad már kezd újra rozsdásodni, ezért én tettem bele a citromsavazás után, rozsdaátalakítót, majt a folyamat befejezése után, még egyszer kimostam, forró vízzel, azután jött a műgyanta alpú belső tömítő! Ennek kb 48 óra a végleges száradási ideje, no, ennek letelte után, ment bele a benzin.
_norberto írta:Igaz klasszikus kólát raktam bele, amiben két napig állt, de gyakorlatilag semmit nem oldott fel...
Tegnap esete jól kimostam, majd tettem citromsavat bele, és ma reggelre már azt láttam, hogy barna darabok úszkálnak benne
Szóval még nem merem elkiabálni, de lehet nem kell elmenni a rozsdamaró irányába, bár lehet a tiszta felület konzerválása miatt csak kellen majd vmi rozsdaátalakító
Citromsav után már nem marad mit átalakítson a rozsdaátalakító kimosod és jöhet a keverék
Igaz klasszikus kólát raktam bele, amiben két napig állt, de gyakorlatilag semmit nem oldott fel...
Tegnap esete jól kimostam, majd tettem citromsavat bele, és ma reggelre már azt láttam, hogy barna darabok úszkálnak benne
Szóval még nem merem elkiabálni, de lehet nem kell elmenni a rozsdamaró irányába, bár lehet a tiszta felület konzerválása miatt csak kellen majd vmi rozsdaátalakító
csoka írta:Mielőtt egy halom pénzt kidobnátok az ablakon!Nem régen vettem egy fúvókadörzsár készletet.12 000Ft volt,és nincsenek benne "fél"méretek(35,45,55...stb).Néhány nappal később kellett fúrókat vennem,és csak kíváncsiságból megkérdeztem,mik a legkisebb méretek.Ugyan azokat az átmérőjű fúrókat,mint amik a dörzsár készletben vannak,kb.1500Ft-ból megvettem...Ehhez nem kell semmit mondanom.
Dörzsár vs fúró? Háááát...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Nekem a kóla hozott ki rozsdát a CZ-m tankjából. Csak előtte jól felráztam csavarral meg vízzel. Utána 4 napot állt a tankban. Igaz egy kis trisót raktam még bele. A kóláról meg annyit, hogy nem teszkóóósat kell belerakni. Én Coca-t használtam. A citrom savat még sokan dicsérik.
Króm tisztításra meg pasztát használok, fogkefét, meg egy kiszanált törülközőt.
csoka írta:Mielőtt egy halom pénzt kidobnátok az ablakon!Nem régen vettem egy fúvókadörzsár készletet.12 000Ft volt,és nincsenek benne "fél"méretek(35,45,55...stb).Néhány nappal később kellett fúrókat vennem,és csak kíváncsiságból megkérdeztem,mik a legkisebb méretek.Ugyan azokat az átmérőjű fúrókat,mint amik a dörzsár készletben vannak,kb.1500Ft-ból megvettem...Ehhez nem kell semmit mondanom.
A bolti fúvókák mérete és a beleütött szám ugyanúgy nincsen köszönőviszonyban sem egymással, mint ahogy a karburátorral szállítotté sem (kivétel gyári Keihin, Mikuni, stb de abból 1500 Ft-ért egyet sem kapsz, nemhogy többet! És BVF-be pedig tudtommal egyik sem passzol)
Ahogy lejjeb Zudori írta, lehet vásárolni kalibert. Utána kérsz egy marék fúvókát a pultnál, és kimazsolázod magadnak belőle ami méretre megfelel... más lehetőség nemnagyon van.
Tehát, akkor első lépésben szükséges egy ilyet(https://citybike.hu/Szerszam-fuvoka-kaliber-045-15mm) vennem, majd megnézni, hogy árult fúvókák közül van e jó, és ha nincs, akkor kell még egy dörzsár is. Hát nem egyszerű
Egyébként a kólás kisérletem végére jutottam ma, két napig állt a tankba, és gyakorlatilag semmit se hozott ki, szóval ez kóla story egy urban legend...
Most néztem, hogy a karbi úszúházának aljában, hasonló lerakódások vanak mint a tankba, úgyhogy most új kísérlet gyanánt, tettem bele citromsavat, úghogy holnap meglátom, hogy mire jut, ha beváll akkor teszek a tenkbe, ha nem akkor jöhet a rozsdaátalakító csoda vegyszer
csoka írta:Mielőtt egy halom pénzt kidobnátok az ablakon!Nem régen vettem egy fúvókadörzsár készletet.12 000Ft volt,és nincsenek benne "fél"méretek(35,45,55...stb).Néhány nappal később kellett fúrókat vennem,és csak kíváncsiságból megkérdeztem,mik a legkisebb méretek.Ugyan azokat az átmérőjű fúrókat,mint amik a dörzsár készletben vannak,kb.1500Ft-ból megvettem...Ehhez nem kell semmit mondanom.
A bolti fúvókák mérete és a beleütött szám ugyanúgy nincsen köszönőviszonyban sem egymással, mint ahogy a karburátorral szállítotté sem (kivétel gyári Keihin, Mikuni, stb de abból 1500 Ft-ért egyet sem kapsz, nemhogy többet! És BVF-be pedig tudtommal egyik sem passzol)
Ahogy lejjeb Zudori írta, lehet vásárolni kalibert. Utána kérsz egy marék fúvókát a pultnál, és kimazsolázod magadnak belőle ami méretre megfelel... más lehetőség nemnagyon van.
Mielőtt egy halom pénzt kidobnátok az ablakon!Nem régen vettem egy fúvókadörzsár készletet.12 000Ft volt,és nincsenek benne "fél"méretek(35,45,55...stb).Néhány nappal később kellett fúrókat vennem,és csak kíváncsiságból megkérdeztem,mik a legkisebb méretek.Ugyan azokat az átmérőjű fúrókat,mint amik a dörzsár készletben vannak,kb.1500Ft-ból megvettem...Ehhez nem kell semmit mondanom.
zudori írta:Mielőtt bele tennéd az újonnan megszerett fúvókákat, mindenképpen ellenőrizzedle, hogy a ráírt értékek megfelelnek-e a valóságnak!
Ez nekem is megfordult a fejemben, azonban nem tudom, hogyan tudnám ellenőrizni
A régi úgy be volt rohadva, hogy szinte darabokban szedtem ki, és még a lyuk sem látszik rajta, tehát még a szemrevételezés se járható, nem mintha az jó lenne bmire is...
Hétvégén már nem volt lehetőségem semmit venni, így tegnap reggel tettem bele egy üveg kólát, (legalább nem magam mérgezem vele )
Ma este ránézek, ha nem segített, akkor megpróbálkozok az etanollal, vagy ferropassittal.
Addig nem adom fel, míg ki nem űzöm a rozsdát
A karbival viszonylag már jól állok, hétvégén szétkaptam, és szépen ki is takarítottam.
Viszonylag egyben maradt csak úszót, síbert illetve főfóvókát kell cserélni benne. Ezeket ma megvettem, este nekiállok.
Részeredmények vannak a témában
A karbinak valóban jót tett a többnapos petróleumba való áztatás, mert sikerült kiszednem belőle a síber hengert . Szóval lehet a végén még nem is kell másikat vennem
A tankkal nem állok ilyen jól, kiöntöttem belőle a petróleumot, ami a szenyeződések nagyon kis részét tudta eltávolítani
Raktam bele egy láncot, és ráztam is egy darabig, de nem történt látható változás
Holnap megpróbálom a csavaros-citromsavas módszert, és ha az se válik be, akkor jöhet a kóla :DDD
Egyébként azért akarom rozsdamentesíteni a tankotl, mert ettől a mocitól már nem fogok megválni, sőt szeretném ha a fiam örökölné meg, és jó lenne ha még ő is tudná majd használni, és nem csak egy szobor válna az öreglányból
Ha már kísérletezel, Ferropassit+lánc kombinációt is érdemes kipróbálni.
Az tavaly nekem is bevált,utána nitróval kiöblítettem.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
BlackIce írta:
A karbiból nehéz is a Swifnél, mert injektoros De kb én is most tankoltam meg az autómat. Előtte júliusban látott kutat. Semmi gond nem volt vele
Csak példa volt.
Viszont jogos az észrevétel.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Részeredmények vannak a témában
A karbinak valóban jót tett a többnapos petróleumba való áztatás, mert sikerült kiszednem belőle a síber hengert . Szóval lehet a végén még nem is kell másikat vennem
A tankkal nem állok ilyen jól, kiöntöttem belőle a petróleumot, ami a szenyeződések nagyon kis részét tudta eltávolítani
Raktam bele egy láncot, és ráztam is egy darabig, de nem történt látható változás
Holnap megpróbálom a csavaros-citromsavas módszert, és ha az se válik be, akkor jöhet a kóla :DDD
Egyébként azért akarom rozsdamentesíteni a tankotl, mert ettől a mocitól már nem fogok megválni, sőt szeretném ha a fiam örökölné meg, és jó lenne ha még ő is tudná majd használni, és nem csak egy szobor válna az öreglányból
Ha már kísérletezel, Ferropassit+lánc kombinációt is érdemes kipróbálni.
Részeredmények vannak a témában
A karbinak valóban jót tett a többnapos petróleumba való áztatás, mert sikerült kiszednem belőle a síber hengert . Szóval lehet a végén még nem is kell másikat vennem
A tankkal nem állok ilyen jól, kiöntöttem belőle a petróleumot, ami a szenyeződések nagyon kis részét tudta eltávolítani
Raktam bele egy láncot, és ráztam is egy darabig, de nem történt látható változás
Holnap megpróbálom a csavaros-citromsavas módszert, és ha az se válik be, akkor jöhet a kóla :DDD
Egyébként azért akarom rozsdamentesíteni a tankotl, mert ettől a mocitól már nem fogok megválni, sőt szeretném ha a fiam örökölné meg, és jó lenne ha még ő is tudná majd használni, és nem csak egy szobor válna az öreglányból