Valamilyen áttétellel kellene megoldanom, mert így nagyon nehéz behúzni a kart.
Végülis ez egy abroncsfék.




A mindenit de jól néz ki az ülés meg az oldaldobozok,na meg az egész motor.
Nekem van a motoron egy Yenkai hőfokmérő óra, egy másik olyan beszerzésén gondolkodom és abba bele lehetne szerkeszteni.Dreamer írta:Pontosan. A tápja és a mérendő kör is egy vezetékpár.Szőke Roland írta:
Ahogy az alatta levő képen látom, ezt egyszerűen csak a pozitívra és a negatívra kell kötni és kész.
Gondolkozom, ennek, vagy a lentebb látható három funkciós műszernek a megrendelésén. Ha valakit érdekelne...
Egyébként én vagy egyedi dobozba teszem, vagy egy 60mm valamilyen kiguberált MTZ, Skoda hőfokmérő, etc órában gondolkodom.
Pontosan. A tápja és a mérendő kör is egy vezetékpár.Szőke Roland írta:
Ahogy az alatta levő képen látom, ezt egyszerűen csak a pozitívra és a negatívra kell kötni és kész.
Melyik mechanikákra gondolsz?KILL3R etz írta:Nekem a kocsiban van ilyen kijelzős, elég pontos, trimmelhető, szerintem simán be lehet építeni az MZ órába is. Persze akkor valamelyik mechanikától el kell búcsúzni.
Ahogy az alatta levő képen látom, ezt egyszerűen csak a pozitívra és a negatívra kell kötni és kész.Dreamer írta:Korrekt dolog, valahogy nekem jobban fekszik ez.Szőke Roland írta:Sziasztok!
Ilyen akku őrt csinált már valaki?
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... cle&id=364
Elméletben időjárás álló, csak egy kis dobozka kell neki.
Korrekt dolog, valahogy nekem jobban fekszik ez.Szőke Roland írta:Sziasztok!
Ilyen akku őrt csinált már valaki?
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... cle&id=364
Nekem se ez a legfontosabb, csak a távoli jövőben lehet kéne majd egyet csinálni.Dreamer írta:Van egy kapcsolás az oldalon, egy a baj vele, hogy a nyomáskapcsolót én csak horror áron találtam meg.Szőke Roland írta:Sziasztok!
Valaki csinált már üzemanyagszint jelzőt a motorjához?
Azóta keresgéltem olcsóbb variánst, találtam is, de egyelőre nálam nem ez a legfontosabb
Nem mondhatnám hogy rosszak voltak,szakadva nincsenek kipállva sem.Dreamer írta:Szilentek? Én cserélni fogom, remélem nem ér meglepi!pempelli írta:Srácok ma beraktam erősített blokktartót,szépen is állt addig míg el nem kezdten a láncot feszíteni mi lehet a gyenge láncszem?
Van egy kapcsolás az oldalon, egy a baj vele, hogy a nyomáskapcsolót én csak horror áron találtam meg.Szőke Roland írta:Sziasztok!
Valaki csinált már üzemanyagszint jelzőt a motorjához?
Szerintem sok embert nem fogsz találni aki csinált már ilyet(ha egyáltalán csinált már bárki).Szőke Roland írta:Sziasztok!
Valaki csinált már üzemanyagszint jelzőt a motorjához?
Szilentek? Én cserélni fogom, remélem nem ér meglepi!pempelli írta:Srácok ma beraktam erősített blokktartót,szépen is állt addig míg el nem kezdten a láncot feszíteni mi lehet a gyenge láncszem?
A lánc nem íjj! Azt beállítjuk, nem feszítjük!pempelli írta:Srácok ma beraktam erősített blokktartót,szépen is állt addig míg el nem kezdten a láncot feszíteni mi lehet a gyenge láncszem?
Csak vicceltem ne kérj elnézést.Azt hittem tisztán látszik hogy csak hülyülök.Dreamer írta:
Bocsánat, nem volt szándékomban, csak megszoktam, hogy alapból ami nem tartozik közvetlen a témához, azt más színnel szoktuk írni. Igyekszem a későbbiekben odafigyelni erre!
Még egyszer elnézést kérek!
Bocsánat, nem volt szándékomban, csak megszoktam, hogy alapból ami nem tartozik közvetlen a témához, azt más színnel szoktuk írni. Igyekszem a későbbiekben odafigyelni erre!zsakfos írta:Basszus mi ez a halványitás?Dreamer írta:
Simsonnál nagyon sokan sz*ptak azzal, hogy túlzottan meghúzták a karbi rögzítését, így a két tartó fül elhajlott. Én ezzel rakom össze a karbit, ésszel meghúzva még sosem hagytam el...Alunál a rugós alátét marása nem nagyon kívánt esemény (szerintem), ezért én ódzkodom tőle, vagy önzárós kötést alkalmazok. Az biztos nem esik szét...
![]()
Te most vizsgálgatod az idősebb klubtársak szemét?Már nem látunk ám olyan jól így 40 felett![]()
Basszus mi ez a halványitás?Dreamer írta:
Simsonnál nagyon sokan sz*ptak azzal, hogy túlzottan meghúzták a karbi rögzítését, így a két tartó fül elhajlott. Én ezzel rakom össze a karbit, ésszel meghúzva még sosem hagytam el...Alunál a rugós alátét marása nem nagyon kívánt esemény (szerintem), ezért én ódzkodom tőle, vagy önzárós kötést alkalmazok. Az biztos nem esik szét...
Simsonnál nagyon sokan sz*ptak azzal, hogy túlzottan meghúzták a karbi rögzítését, így a két tartó fül elhajlott. Én ezzel rakom össze a karbit, ésszel meghúzva még sosem hagytam el...KILL3R etz írta:Hjaja. Bár szerintem az általánosan elterjedt rugós alátét jobban megfelel ilyen járműveken való alkalmazásra. Belemar egy kicsit a felületbe, és így jobban biztosít.
Igazad van, a gyári magyarra fordított leírás rugósnak hívja, csak a köznyelv a rugósnak mást ismer. Ez inkább hullámos feszítő alátét. Ezt használta a gyár a Simson és az MZ gyártásához is.KILL3R etz írta:Mondhatod rugósnak, talán egyszerűbb.
Nem kötekedés képpen, de ha 2t motorra való óra akkor pontosan kellene mérnie.nagydivad írta:Írta a srác, hogy valamiért 300 rpm-el kevesebbet mutat, de ez már csak apró gond.Dreamer írta:Megnézve a videót, nekem nem tűnik pontosnak, vagy szerintetek reális egy MZ jóval 1000 alatti alapjárattal?Mellesleg 800-as alapjáratom van, de 500-ig is le tudom vinni a 150-es ETZ-n. Csak ott már nincs töltés és nem stabil.
Írta a srác, hogy valamiért 300 rpm-el kevesebbet mutat, de ez már csak apró gond.Dreamer írta:Megnézve a videót, nekem nem tűnik pontosnak, vagy szerintetek reális egy MZ jóval 1000 alatti alapjárattal?
Itthon nem is. Beütöd gugliba a javasolt "kawa gpz..." melléteszed,hogy :'cockpit' esetleg 'tacho' s jön a külföldi piac,ebay,stb, Ára-az van!hell írta:Kersgéltem én is olyat de nem találtam sehol. Szóval valahogy ezeknek a rizsrakétáknak a cuccait lehetetlen szinte felkutatni...
Megnézve a videót, nekem nem tűnik pontosnak, vagy szerintetek reális egy MZ jóval 1000 alatti alapjárattal?nagydivad írta:Az elektronikus fordulatszámmérőt nagyon egyszerű bekötni, ha talál az ember olyat, ami pont illik a motorra. Pl. ez: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... mmer-99870
Izlések és pofonokzudori írta:Azért mert olyan szép vele a motor!
Én is nagyon szeretném mind a fordulatszámmérőmet, mind a sebességmérőmet elektronikussá varázsolni, de csak úgy, hogy a külseje maradjon MZ.-s.
(ilyet meg nem csinál nekem senki!![]()
)
Nekem a fordulatszámmérő helyén van egy ilyen,plusz még elfértek a ledes visszajelzők is.Viszont igy bekellet áldoznom a fordulatszámmérőmet.Na de minek is az?Dreamer írta:Érdemes lenne feltenni egy ilyet motorkáinkra, csak azt kellene kitalálni, hogyan lehet egy időjárás álló helyet, dobozkát találni neki.
A gumiharang végén ahol belemegy a spirál ott van egy kis fém szorítógyűrű. Azt pattintsd le, aztán alulról a spirálnál fogva told fölfele, de közben felülről a gumiharang szélét kicsit széthajtva próbáld onnan is húzni. Elég szorosan benne szokott lenni, nem kell megijedni, hogy más valami is fogja. Ha kijött a km/fordulatszámmérő óra akkor már könnyen kijön a gumi a keretből.Dan írta:Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy a kilométer óra és a fordulatszám mérőt hogy tudom ki venni mert a gumi foglalatban van benne az pedig egy alumínium keretben és én innen szeretném ki venni mert ezt a tartó részt szeretném felpolíroztatni motor MZ TS 250 nem igazán mertem feszegetni meg gondolom nem is ennek a módja valaki tudna nekem ebben segíteni.
köszi
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég